( csortu | 2012. 03. 02., p – 11:14 )

Én is a ribbonon gondolkodtam, mint hasonló eset, de szerintem nem jó analógia. Egyrészt a ribbont a userek lenyelték, mint békát, és utálják mint amit csak utálni szoktak. Minden ellenkező híreszteléssel ellentétben a fizető userek 90%-a visszasírja a "régi" felületet, csak nincsenek döntési pozícióban, hogy mit használjanak.
Másrészt az Office termékvonalon MS a váltáskor gyakorlatilag monopol helyzetben volt, így a váltást le tudta nyomni erőből a felhasználók torkán. Gyakorlatilag a usernek nem volt választása. A jelen helyzetben ez koránt sem lesz így, a user szimplán nem vesz majd új PC-t, mert lesz már tabletje, netes TVje, okos telefonja. Játszani meg majd konzolon fog.

De ez csak az én véleményem, az igazság majd kiderül a megfelelő időben.

Csaba