( cherockee | 2011. 11. 18., p – 08:32 )

Az egy nagyon érdekes aspektusa a nagy "netelődési" folyamatnak, hogy kb. 5-6 éve még nagy pénzt lehetett szakítani akár csak-online jelenléttel is, mostmár sűrűsödik a piac, DE, nem lett egyeduralkodó az internetes lét, most lehet igazán jó offline kapcsolatokat építeni, online háttérrel, vagy akár annélkül is. Túl steril, közvetett és személytelen egy SEO kampány a legkomolyabb vevőknek. Viszont közben nőtt a vevők tudatossága, ergo konferenciákon 2 perc 50 vevő, SEO-val meg ugyan ez...

Egyébként azt is érdemes lenne megvizsgálnod, hogy milyen hatással van egy-egy honlap elgondolására, tartalmi felépítésére a SEO-zás. Elég sokan köszönhetik a Google elvárásainak azt, hogy olvasható, érthető szöveget alkottak a honlapjukra. Nevel, rendesen.