( Pontscho | 2011. 09. 04., v – 13:52 )

Ez es ez a sommas velemenyem ezekrol a meresi adatokrol.

Mikor az elso tegra3 benchmarkok kijottek az nvidiatol mar latszott, h ezek is kozmetikazott ertekek (amibol kisebb balhe is lett). Amikor valamilyen feladatot akarsz ratenni ezekre a vasakra, rogton elkezdenek konyorogni tobb kraftert. Multkor csinaltam egy szimpla 13 pontos 32x32 pixelen mozgast becslo es atlagos fenyerosseget szamito algoritmust egy A8-ra, a vas azt mondtha h aaaaaaaa, nemar, nem volt kepes ezt a 13kB-nyi adatot valos idoben (30 fps-sel) valos felhasznalasi korulmenyek kozott feldolgozni addig a pillanatig amig az egeszet at nem irtam NEON-ra, ahol a memoria busz az utolso orajelig ki nem lett hasznalva. Ezen a feladaton a total unoptimalis zagyva prototipus kodon es adathalmazon barmely desktop cpu rohogve rongyolt volna vegig nanoszekundumokban es nem milliszekundumokban mert ido alatt, mint ahogy ez egy atlagos arm boardon most epp tortenik.

---
pontscho / fresh!mindworkz