Szerintem ha egy driver le tud fagyni, akkor az eleve nem normális működés. A leterhelt RAID vezérlőtől se fagy meg a drivere... vagy ha igen, akkor az se normális dolog.
Igazából nem is a drájver fagy, hanem a GPU...azzal, hogy ráküldenek egy olyan számítást, ami alatt az nem tud mást csinálni (desktopot se tud rajzolni közben). És itt jön az, hogy a driver meg lelövi a túl sokáig futó műveletet, és jön az ominózus üzenet. Persze ez baromira idegesítő, de a jelenlegi hardverek ezt tudják. Mellesleg ez a memóriával is előfordul, ott jön az OOM killer, CPU-val is, na ott meg a reset gomb.
Régebbi ATI videokártyával és driverrel kékhalált is sikerült előidéznem. Szerintem pár éven belül lesznek WebGL/video driver exploitok már szép számmal, ha nem változtatnak drasztikusan a gyártók a jelenlegi helyzeten (amit viszont kétlek, mert a videokártya driver gyártókat nem érdekli ez a probléma).
Ez akkor sem a WebGL hibája...A kékhalál videokártya miatt mindig is volt, sokaknál. WebGL nélkül.
De ezen, hogy milyen exploitokat lehet becsempészni, amit mondjuk a Silverlight-al nem lehet, nem tudok vitatkozni továbbra sem, lévén nem programozok egyikben sem.
Viszont ezzel azt is el tudom képzelni, hogy javul a driverek minősége idővel...most ugye letesztelik pár mainstream játékkal, ha azok elmennek, akkor jó. De hogy egyre általánosabban kezdik használni, kitesztelődik az összes code-path bennük...