( Zoltan1992 | 2011. 02. 28., h – 05:07 )

4x is tettünk hibabejelentést, nem csinálnak semmit (legalábbis semmi érdemlegeset). A 72 óra természetesen letelt és SMS értesítőket is kaptunk (Elkezdték a hibajavítást, befejezték stb.) Egyszer azt mondták, hogy érzékelhető a lassulás, aztán azt, hogy nem és nincsenek szinkronszakadások se vagy mi... Majd kihoztak egy új modemet, mondván, hogy az majd megoldja a problémát. Hát látszik... Most épp azt tárgyalják - lassan 1 hónapja -, hogy fel lehet-e mondani a szerződést mindenféle szankció nélkül. Már egyszer mondták, hogy igen, mert nem tudják teljesíteni, ami elő van írva, csak akkor visszamentünk egy lassabb csomagba.
A T-s helpdeskkel én nem kommunikálni szeretnék, hanem tudatni velük - ami remélem sikerült -, hogy nagyon nem tetszik a szolgáltatásuk. Van egy szerelő az utcában, aki már rég váltott Fiber-re, csak amikor ide költöztünk, akkor még nem volt... Ő is mondta, hogy drága és rossz. Ez van sajnos, ez egy ilyen hely.. Nem mindenhol perfekt a T-s brigád...