( blalo | 2010. 10. 23., szo – 13:58 )

Hülyeségeken nem akarok vitatkozni. Azért abba gondolj bele, hogy bemész a boltba leveszed a polcról az árut, aztán a kasszánál közlik bocs de ezt neked nem adják oda. Vagy válassz valami másikat vagy húzzál szépen kifelé.
A fogyvéd. már nem egy céget büntetett amikor pl. a reklámújságban szereplő termék egyszerűen nem volt kapható az adott boltban. Miért lenne más az internetszolgáltatás? Ugyanolyan bolt mint a többi.

A személyeskedést meg szépen fejezd be. Mellesleg 30 napon belül válaszolni kell nekik bármi is a levél tartalma. Nem igazán fogom sajnálni azt a dolgozót aki nem végzi el a munkáját és emiatt kirúgják.

Megérte-e? Ha egy darabig egy kicsit jobban odafigyelnek az ügyfelekre már megérte. Lehet pont te leszel a következő akinek valami problémája lesz velük vagy egy másik szolgáltatóval kapcsolatban.