( zeller | 2010. 09. 16., cs – 19:14 )

Ekkora kliensszámmal, központi menedzsment (frissítések, házirend, szoftverek, userek, jogosultságok, satöbbi) nélkül nekifogni nem egy életbiztosítás - és bizonyosan sok rohangálás. Azt is vedd figyelembe, hogyha van külső adatcsere (doksik, ajánlatok, számolótáblák, egyebek), akkor az Office-mentes megoldás a gyakorlatban nem valósítható meg - sajnos.
Ha közös naptár- címtár kell, ha szükséges az, hogy out-of-thebox menjen a pda meg az okostelefon szinkronja a céges levelezéssel, naptárral, címjegyzékkel, akkor ugyan lehet eszközöket találni, de mindegyik külön-külön reszelést, rendszerbe illesztést fog igényelni.

Ennyi felhasználó esetén mindenképp gondolni kellene pl. arra is, hogy a hibajelzéseket már az első pillanattól kezdve(!) valamilyen jól meghatározott formában/úton tegyék meg és kezeljétek (pl. OTRS::ITSM, és két légy egy csapásra, hiszen a cmdb is épülhet egyben).