( khiraly | 2010. 05. 19., sze – 11:36 )

"A legkisebb is számít."

Én amikor vettem a gépemet akkor megprobálkoztam ezzel. (1 hetet foglalkoztam vele, jópár helyre telefonáltam, emaileket írtam).

Nálam a következő szituáció történt:
Microsoft: elhajtott a laptopgyártómhoz (Toshiba)

Toshiba: Ha elküldöm a szlovákiai központjukba a gépemet, akkor ők ott eltávolítják a windowst róla (magyarán leveszik a marticát).

A kiszállítás díját nekem kell fizetni, magyarán a végére mínuszra jöttem volna ki.

Tehát szerintem a kérdés igenis fennáll:
Miért nincs egy központi felület, automatizált folyamat, ami a microsoft-on keresztül történik?

Magyarán ne a kismillomodik laptopgyártóval kelljen fogódzkodni.

Ami miatt én az egészet csináltam az az volt, hogy nem kaptam telepítőCD-t a laptophoz, és a "recovery partition"-t is le akartam gyalulni, viszont a Windowst meg akartam tartani, ha már fizettem érte.
De ezt egy külön kérdésben leírom.

---
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....