Bocsánatot kívánok, de éppen Te tűnődtél el azon, hogy egy adott mérés során a Nexus One miért tud csak 21fps-t 1Ghz-es Snapdragon CPU-val, ellenben az iPhone 3GS miért tud 29fps-t 600MHz-es CPU-val:
8 animált 3D modell esetén ez a szám 29 (3GS) és 21 fps-re (NO) változott.
Amikor leírom, hogy a Snapdragon 22Mpps-t tud, az SGX535 pedig 28Mpps-t, akkor én vagyok a hülye, mert a specifikáció számait hozzák a készülékek.
Leállították a nyolc karakter csont alapú animációját, hogy a CPU-t ne terheljék és a GPU dolgozzon. Azonban a frame rate ekkor sem változott.
Micsoda meglepetés. Én kérek elnézést.
Hajrá, győzköd csak magad, hogy a GPU-n kívül semmi más nem számít! :)
Egyrészt azt találtam mondani, hogy a CPU az ideje nagy részében malmozik a GPU mellett. Másrészt mérnök vagyok, megnéztem a specifikációkat, illetve ezt tapasztaltam az OpenGL programom kapcsán is. Harmadrészt Te is ezt írtad három hónapja. Negyedrészt csókoltatom a Distinctive Games fejlesztőit, ők igazi fejlesztők: nem érdekli őket, hogy mennyi és milyen chip van az eszközben, kijelentik, hogy a Nexus One erősebb hardver, mert 1Ghz az órajele, szarnak bele, hogy a mérési eredmények erősen hasonlítanak a hardver specifikáció adta tudására. Ötödrészt felülsz nekik, aztán foggal-körömmel véded az állításod.
Szóval én befejeztem, ha a tények nem győznek meg, akkor semmi.
--
http://wiki.javaforum.hu/display/FREEBSD