Hozzászólások
Szerintem szerencsesebb lett volna, ha torzstol lefele nem mutatjak mozgas kozben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Viszont a történet és a táj az nagyon profi.
Ennyit találta az alkotóról:
http://etyekfilm.hu/infos.html
szurkolok neki, csak így tovább.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Továbbá az elején a kameramozgás elég érdekes, mintha egy parkinzonos kezében lenne a kamera. :)
Meg amikor megjelenik a harcos, és a kamera ráfordul, az is milyen szép szakaszos. :)
Viszont a The Death Grind pl. sokkal jobb. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez a kisemberes egy aranyos kis amator probalkozas, a Death Grind viszont tenyleg nagyon jo, igazi komoly 'kisfilm'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 nagyon profi, de a mozgasa olyan mintha korizna :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ötlet (sztori?) jópofa, a karakterek és a környezet egész jól kidolgozott, a zene és a hangok is ok, de az animáció része csapnivaló... ilyen moonwalk-ot már jóideje nem láttam animációs filmben, vagy játékban. Ettől eltekintve grat a készítőnek, sok munka lehetett vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem tetszik. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 a moonwalkra, meg engem
zavart a sok fade in-out, de amugy tényleg tetszik.
De a végefőcímben az animations-t idézőjelek közé is rakta
szóval van önkritikája :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon jó!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, a lábak mozgásánál van némi elcsúszás, de ettől függetlenül nagyon szép munka!
Főként tetszik a vállkamera érzet! Hihetőbb tőle az egész.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nice try, de pl epren a specular highlight nem stimmel es a bump mappingot at kene meg nezni... a tobbit mar leirtak itt es a megfelelo forumokon :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én meg csak simán gratulálok, látszik a beleölt idő!
tehetségtelenül én is játszottam már a blenderrel, és érzem mennyi munka lehet mögötte.
---
Why use Windows, if you have open doors… to Linux
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem tetszik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
direkt balkezes?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Érdemes volt megcsinálni. Tetszik.
Pont az ami, se több se kevesebb. Egyetlen geg, ötlet szépen megcsinálva.
Gratulálok az alkotóknak.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba és kész!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Talán ezt a srácot kellett volna a Kis Vuk csapat élére tenni, esetleg őt megbízni a film elkészítésével. A kisujjába több van, mint az előbb említett team összes tagjába.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azert azt a bandat nem nehez felulmulni :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt nehéz megoldani, hogy a lépés közben ne korcsolyázzon az emberke? Úgy értem, hogy amikor lép, akkor a lába egy pozícióban legyen a földön?
Más: tud valaki olyan letölthető, szabadon felhasználható modellt blenderhez, ami egy embert mintáz, definiálva van a kinematika, a keze is mozgatható és viszonylag normálisan néz ki?
Konkrétan nem az alak lenne a lényeges, hanem a mozgás, de azért jó lenne, ha az alak nem lenne "extrém". Csontvázat találtam már, meg karikatúraszerű alakokat. Ja, meg meztelen is volt. Nekem valami olyasmi alak lenne jó, mint ami egy átlag animációs filmben egy átlagos szereplő.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
elephants dream?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez tényleg tök jópofa volt.
a korcsolyázás mitől van/mivel lehet elkerülni? ez vmi technikai probléma v. rengeteg további 'kézi' munkát igényelt volna az elkerülése? csak kíváncsi vagyok. köszi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem pocízionálási gond lehet. Mondjuk én inkább videoban vagyok otthon, de pl.: a Premiere-ben lehet képeket, feliratot, egyebet mozgatni hasonló elven, mint a Blender timeline-jával, s ha nem hangolod össze az előremozdulás sebességét, akkor csúszhat. Ez meg ugye összetettebb, mivel megy előre az objektum, hajlik a lába, stb. Tehát valószínűleg ugyanúgy megy előre az objektum akkor is, mikor elvileg csak a lábának kéne hajolnia.
Mondom, nem vagyok animációs szakértő, ezt lehet, hogy más jobban is el tudja magyarázni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem mar blenderben is van fizikai modellezes, mint a későbbi 3D studio maxokban, es akkor elég lenne "csak" az anyagok fizikai jellemzőit beállítani. (mi a fix, minek milyen surlodása, sulya, rugalmassága stb.. ) Innentől már csak egy lépést kell animálni, a helyére tenni a figurát, a többi meg szószerint megy magától :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni