Baráth Endre: Egy nagyon kicsi harcos

Címkék

A nyílt forrású Blender-rel készült Baráth Endre "Egy nagyon kicsi harcos" (A Very Little Warrior) című animációs kisfilmje.

További részletek a filmről itt és itt.

Hozzászólások

Szerintem szerencsesebb lett volna, ha torzstol lefele nem mutatjak mozgas kozben.

Az ötlet (sztori?) jópofa, a karakterek és a környezet egész jól kidolgozott, a zene és a hangok is ok, de az animáció része csapnivaló... ilyen moonwalk-ot már jóideje nem láttam animációs filmben, vagy játékban. Ettől eltekintve grat a készítőnek, sok munka lehetett vele.

Igen, a lábak mozgásánál van némi elcsúszás, de ettől függetlenül nagyon szép munka!
Főként tetszik a vállkamera érzet! Hihetőbb tőle az egész.

nice try, de pl epren a specular highlight nem stimmel es a bump mappingot at kene meg nezni... a tobbit mar leirtak itt es a megfelelo forumokon :)

én meg csak simán gratulálok, látszik a beleölt idő!
tehetségtelenül én is játszottam már a blenderrel, és érzem mennyi munka lehet mögötte.
---
Why use Windows, if you have open doors… to Linux

Érdemes volt megcsinálni. Tetszik.
Pont az ami, se több se kevesebb. Egyetlen geg, ötlet szépen megcsinálva.
Gratulálok az alkotóknak.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba és kész!

Talán ezt a srácot kellett volna a Kis Vuk csapat élére tenni, esetleg őt megbízni a film elkészítésével. A kisujjába több van, mint az előbb említett team összes tagjába.

Azt nehéz megoldani, hogy a lépés közben ne korcsolyázzon az emberke? Úgy értem, hogy amikor lép, akkor a lába egy pozícióban legyen a földön?

Más: tud valaki olyan letölthető, szabadon felhasználható modellt blenderhez, ami egy embert mintáz, definiálva van a kinematika, a keze is mozgatható és viszonylag normálisan néz ki?

Konkrétan nem az alak lenne a lényeges, hanem a mozgás, de azért jó lenne, ha az alak nem lenne "extrém". Csontvázat találtam már, meg karikatúraszerű alakokat. Ja, meg meztelen is volt. Nekem valami olyasmi alak lenne jó, mint ami egy átlag animációs filmben egy átlagos szereplő.

ez tényleg tök jópofa volt.
a korcsolyázás mitől van/mivel lehet elkerülni? ez vmi technikai probléma v. rengeteg további 'kézi' munkát igényelt volna az elkerülése? csak kíváncsi vagyok. köszi.

Szerintem pocízionálási gond lehet. Mondjuk én inkább videoban vagyok otthon, de pl.: a Premiere-ben lehet képeket, feliratot, egyebet mozgatni hasonló elven, mint a Blender timeline-jával, s ha nem hangolod össze az előremozdulás sebességét, akkor csúszhat. Ez meg ugye összetettebb, mivel megy előre az objektum, hajlik a lába, stb. Tehát valószínűleg ugyanúgy megy előre az objektum akkor is, mikor elvileg csak a lábának kéne hajolnia.
Mondom, nem vagyok animációs szakértő, ezt lehet, hogy más jobban is el tudja magyarázni :)

szerintem mar blenderben is van fizikai modellezes, mint a későbbi 3D studio maxokban, es akkor elég lenne "csak" az anyagok fizikai jellemzőit beállítani. (mi a fix, minek milyen surlodása, sulya, rugalmassága stb.. ) Innentől már csak egy lépést kell animálni, a helyére tenni a figurát, a többi meg szószerint megy magától :)