- uid_17626 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Szep, bar lehet nem egy w111 lenne az amit probalgatnek, kicsit megnoveli a k+f koltsegeket:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet Kenyában nincs ilyen eltartott kisujjas OT vizsga, így ha ECU-val meg injektorral jobban működik mint karbival akkor miért ne?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kolléga arra gondolhat, hogy a tudást kis eséllyel kell használni újra ennél a típusnál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En inkabb arra gondoltam, hogy a w111 azert egy patinans koru es erteku jarmu mar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Érdemes lenne népszerű típussal reklámoznia magát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erdekes video. Teljesen ugy tunik, hogy van ertelme a modern technikanak, ami a "modern" (mondjuk kevesebb, mint 20 eves) autokon mar mukodik (elektronikusan vezerelt motor, gyujtas, normalis befecskendezes). Az ilyen T model es tarsait meg jobb meghagyni az eredeti allapotukban.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Technikailag érdekes, főleg azt látni, hogy ennyire megbízhatónak érzi az arduionot. Üzletileg rossznak tűnik, ugyanis idővel elfogynak a karburátoros autók és a harmincéves autók is már injektorosak lesznek. Persze ekkorra már ő is nőhet és akár az autotunning világa felé is nyíthat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg ha nem lesz gyári alkatrész ellátottság, akkor most még újabb autókhoz is lehet így új vezérlést csinálni és azzal életben tartani. Olyat ismerek, aki Simsonhoz csinált elektronikus gyújtást, abban van value, mert megbízhatóbbat lehet építeni mint az eredeti.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk ez nem új, Trabihoz talán még gyárilag is volt mechanikus majd elektronikus gyújtás is, de maszekban tuti volt elektronikus.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
En egy masik fickot kovetek, aki benzinesbol alakit elektromost sajat vezerlessel (ami van, tesla, bmw, nissan).
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem nálunk nem menne át egy buherált autó a műszaki vizsgán.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
foleg ha ugy nez ki a motorter a sok szines drottal mint a filmekben a bombak gyujtoszerkezete :)
amugy ha eldugjak rendesen, nem hiszem hogy kiszurnak, a muszakin alapvetoen a feket futomuvet kipufogaz osszetetelet nezik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tökéletes bomba, mert nincs benne "visszaszámláló" - ami 1-en áll meg. ;)
Csak azt nem értem, minek ez a sok köszörülés. Sokkal egyszerűbb lenne egy létező ECU-t átpogramozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3rd party ECU az eleg draga (pl egy MoTeC/VEMS/MaxxECU stb) es altalaban a sajat szarjaival mukodik (szenzorok, egyeb modulok), bontott gyari ECU-t reverse engineeringelni kell valamint ami mindkettore igaz az a tanulas.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni