- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Tetszik, szép darab. Én a hétvégén veszem elő a vasat először. Idén valahogy fázósan indult a szezon, tavaly ilyenkor már megvolt az első 1000 km. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi!
Tegnap nagyon jó idő volt, de ma sem néz ki rossznak! :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Holnap viszont akár el is teheted!
Debian - The "What?!" starts not!
http://nyizsa.blogspot.com
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ha szar idő lesz, akkor max olajcsere lesz. Ha eddig kivártam, akkor már egy kicsit még tudok várni.
Sajnos az óraállításig nem opció a hétköznapi motorozás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos az óraállításig nem opció a hétköznapi motorozás.
Why?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak tippelni tudok: 5-ig dolgozik, 6kor meg mar napnyugta, mire elindul, mar sotetvan. matol 7-tol van sotet, meg belefer 1 ora motorozas. nyilvan aki szereti ejjel is nyomni, azt nemizgatja a sotet.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Napelemes motor akksi nélkül?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem szeretek sötétben motorozni, ötkor tudnék elkezdeni cuccolni, fél hat mire elindulok, már hűvösebb a levegő is, meg az aszfalt is, meg sötétedik is. Ez van, kényelmes vagyok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye, te nem azon motorosok közé tartozol, akik szarnak a KRESZ-re?
Ilyenekre gondolok:
- sebességkorlát: az én autómmal is lehetne 220-szal menni, de mégsem teszem
- előzés záróvonalon keresztül: az fal
A KRESZ azért van, hogy ha mindenki betartja, akkor jó eséllyel nem sérül meg senki.
Széles utat!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez elég váratlanul jött, majdnem mint az "én vegán vagyok és senkinek sem kéne húst ennie". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Önkéntes rendőrködés mögött mi volt a motivációd?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem vagyok én semmilyen önkéntes rendőr. Egyébként tegnap egy főútról kanyarodtam volna balra egy mellékútra (záróvonal, kanyarodósáv), de amikor már úgy tűnt, hogy szemből már nem jön senki, húztam volna balra, úgy elhúzott mellettem balról egy motoros, hogy megállt bennem az ütő. Jobbra mellettem nem fért el, mert akkor éppen egy busz totyogott ott. Ha nem veszem észre a szemem sarkából, akkor lehet, hogy most nem írogatnék ide. Mindezt egy olyan kereszteződésben, ahol pont egy hete volt egy hasonló helyzetből halálos baleset. Ésszel!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez szerintem eleg egyszeru eset. Ha indexeltel, akkor ott a motoros volt a hunyo, ha nem, akkor te (felteve hogy nem lepte at a zarovonalat, ha igen, akkor nyilvan nincs kerdes). Egyebkent koteles vagy bekanyarodas elott meggyozodni arrol hogy nem jon senki...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindig indexelek. Ez nálam ugyanolyan reflex, mint a biztonsági öv. Hátra is pillantottam, ezért vettem észre, de épphogy. Ha pl. egy másodperccel előbb nézek pillantok hátra, akkor nem is láttam volna (még). Kicsi, kurva gyorsan előkerülnek a takarásból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ugye azert az nemgond hogy egy ilyen veszelyes teruleten (a kozlekedes), valakinek van igenye hogy _mindenki_ betartsa a szabalyokat? legalabbis probalja betartani. kulonben lehet az esti hirekben fog kikotni...
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az az onkentes rendorkodes amikor autopalyan beallsz 130-al a belso savba es nem huzodsz le mert hat ugysem szabad gyorsabban menni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye, te nem azok közé az autósok közé tartozol, amelyek szarnak mindenre? Hint: bpiautosok.hu videótár
Ilyenekre gondolok:
- sebességkorlát: az én motorram is lehetne 220-szal menni, de mégsem teszem
- előzés záróvonalon keresztül: az fal
A KRESZ azért van, hogy ha mindenki betartja, akkor jó eséllyel nem sérül meg senki.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lemaradtam, nem Hondad volt?
En jovo heten veszem at az uj bringat, termeszetesen szakado eso es ejszakai fagyok jonnek, hurra :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sosem volt Hondám. Yamahám volt. Évekkel ezelőtt :)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
japan - japan :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi volt a gond vele? Vagy siman csak mas karaktert kerestel?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az én vezetési stílusomhoz sokkal jobban alkalmazkodik a Ducati. Sokkal jobban tudok vele kanyarodni. Nyilván ez egyéni. A sor 4 szépen jár, ahhoz képest a Ducati 2L egy traktor. Viszont nekem valahogy mégis jobban kezelhető. lehet, hogy nem véletlenül nevezik a szerpentinek királyának :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a szerpentinek királyának
Bocsánat, királynőjének :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat az hogy a kereskedo aki el akarja adni minek hivja, az o dolga :D
Az hogy a szerpentinen mit muvelsz, csak (kis) reszben a motor kerdese, a vezeto tudasa sokkal tobbet szamit. Van Youtube-on video ahol Goldwinggel karcolgat a srac kokemenyen a szerpentinen :-O
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kezelhetőség egy létező fogalom. Nem az számít, hogy a pro motorosok mivel tudnak lapjával közlekedni, hanem adott esetben egy kezdő vagy kocamotoros mit tud vele kezdeni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, de a 'szerpentin kiralynoje' es a 'kezelhetoseg' az nem ugyanaz. Meg az sem hogy egy kezdonek es egy haladonak mit jelent.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nyilván nem véletlen volt mellette kétszer is a ":D"
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 2 vs 4 henger mondjuk nagyon izles dolga. Erdekes hogy nekem most lett csak meg az elso sornegyes motorom, de elotte volt jonehany kethengeres ugy, hogy igazabol nem is szeretem a ket hengert :D Bar erre csak idovel jottem ra, mikor probaltam analizalni hogy mi zavar bennuk. Kezelhetosegben (gazreakcio, stb) mondjuk egyertelmuen a sornegy a legjobb, veri a V4-et amit amugy imadok. Cserebe a nyomatekot leginkabb kobcentibol oldjak meg, egy kethengeres egesz jol tud tolni kevesebb kobcibol is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cserebe a nyomatekot leginkabb kobcentibol oldjak meg, egy kethengeres egesz jol tud tolni kevesebb kobcibol is.
Igen, a sor négy nagyon finoman jár, cserébe nekem alul nyomatékszegény az L2-höz képest. Nyilván a Yamaha 600 ccm sor 4-e a Ducati 821 ccm L2-höz képest.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat azert a masfelszer akkora blokk eleve sokkal nyomatekosabb :D nekem az ezres sornegyesen nincs nyomatekhianyom :D
Amugy alkalmazkodni kell a motorhoz, ha tudod hogy "porgos" akkor nem szabad leengedni a fordulatot. Elegge mas tartomanyban erdemes kozlekedni egy R6-tal es egy boxer BMW-vel. Idovel az ember kitapasztalja hogy hogyan szeret kozlekedni, aztan meg tudja talalni az ahhoz passzolo felallast :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van, így találtam rá a Ducati-ra több évnyi Yamaha-zás után. :) Aztán lehet, hogy ahogy öregszem, változik majd az igényem. Átállok egy Ducati Diavel-re, ami csak egyenesen tud menni a világ végéig, tök nyugisan. 1200 ccm, csak kanyarodni ne kelljen vele :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is úgy rémlik, hogy Győr környékén rengeteg szerpentin van, szóval ez valóban fontos szempont :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na latod. En peldaul hetente tobbszor szerpentinezek a Bakonyban, ha sok idom van akkor meg Ausztria. Szoval igen, ez nyilvan fontos szempont.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na latod. En peldaul hetente tobbszor szerpentinezek a Bakonyban,
Cseszneken akkor lehet, hogy párszor összefutottunk a büfénél? :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra nagyon ritkán járok, a büfében egyszer voltam összesen :D
az út nagyon jó, de a forgalom katasztrófa, és rengetegszer futottam bele abba hogy nem lehet megelőzni a betonkeverot/kamiont/nagypapat
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy betöltik a gyerekeim a 18-at, teszem le a jogsit rá és veszek egyet, addig maradok a versenykerékpárnál :)
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni