MVM Next regisztráció

Fórumok

De, miért!

Próbálok regisztrálni az MVM Next-re. Az (szép magyar szó) appot nem tudom "használni", mert az én telefonomon más az operációs rendszer.

A regisztrálásnál küldenek aktiválási kódot, ami nem érkezik meg. 

"Az aktiválási linket elküldtük. A megadott e-mail-címre: ...........@gmail.com elküldtük a regisztráció aktiválásához szükséges linket. Kérjük, 24 órán belül kattintson a linkre a regisztráció megerősítéséhez."
vártam türelemmel, egy új gmail-es fiókról van szó, "minden üres"... (másik gmail-es címre teszt levél megy mindkét irányba)

https://gyik.mvmnext.hu/mvm/gaz/regisztraltam-de-nem-talalom-az-aktivalasi-linket-miert : "Nem kapta meg az e-mailt? Mielőtt új linket kér, ellenőrizze a levélszemét, spam mappát is."
nyilván semmi...

ok, nyilván belépni nem tudok: "Felhasználói fiókja inaktív, kérem vegye fel a kapcsolatot az alkalmazás adminisztrátorral."

lehet, hogy én rontottam el valamit? nézzük a jelszó emlékeztetőt... "Sikeres kiküldés Ha a megadott e-mail-címhez tartozik fiók, elküldjük a jelszó helyreállításához szükséges linket."
ez viszont megkaptam, ok, beállítom ugyanazt a jelszót, elfogadja, de miért, ha inaktív? vagy nem?

belépni nyilván továbbra sem tudok, mert inaktív...

szóval, ki az "adminisztrátor", kivel, hol lehet felvenni a kapcsolatot? mi értelme van annak, hogy van jelszó emlékeztető egy inaktív fiókhoz? miért nem lehet újra kérni az aktiválási linket?*

a gyik-on miért nem működnek normálisan a linkek? megy a színes bitkolbász, de néha nem történik semmi ezen kívül... ugyanez a visszajelzésre egy adott kérdésnél, néha feljön a szöveges visszajelzés küldésének lehetősége, néha meg nem... több böngészőben próbáltam, azaz talán nem nálam van a hiba...

ok, legyek türelemmel, és 24 óra múlva próbáljam meg megint, hátha...

 

szerkesztés:
* - lehet kérni, fent is írják ("Mielőtt új linket kér..."), de nyilván azon is túl voltam, és ugyanaz volt a helyzet, hogy az valamiért nem érkezik meg, a jelszó emlékeztető meg igen,
pontosabban addig lehet kérni új linket, míg az ember be nem zárja azt az oldalt, utána már nem, azaz, ha órákkal később az ember még mindig nem kapta meg a linket, közben be is zárta a böngészőt, stb., akkor nem tud új linket kérni, csak jelszó emlékeztetőt, azzal meg nem megy semmire, mert az aktiválást nem tudja megcsinálni...

Hozzászólások

köszönöm a választ, de lehet, hogy nem voltam egyértelmű: "vártam türelemmel, egy új gmail-es fiókról van szó, "minden üres"... (másik gmail-es címre teszt levél megy mindkét irányba)"

Szerkesztve: 2023. 02. 06., h – 22:25

fejlemények:

eltelt 24 óra, még több is, "természetesen" az aktiválási link nem érkezett meg,

újra regisztrálni meg nem tudok, mert ez a válasza: "HIBA Ezzel az e-mail-címmel már létezik regisztráció"

belépni nem enged, mert: "Hibás e-mail-cím vagy jelszó"

a jelszó emlékeztetőre viszont annyi a fejlemény - szokás szerint megjön a megadott email címre-, hogy most az űrlap kitöltése után ezt írja: "Kérését nem sikerült teljesíteni Kérjük, kattintson a frissítés gombra, vagy ismételje meg a műveletet később."
"természetesen" a frissítés "nem működik" (ugyanaz a válasz),

mindent próbáltam kézzel is beírni, meg copy/paste-tel is próbálkoztam, hátha én vagyok a h.ly.,

hol "ragadhatott be"?

ok, regisztráltam egy új felhasználót másik email címmel (lásd a fenti hibaüzenetet), ide egyből megérkezett az aktiválási link, egyéb adatokat megadtam, majd a "Sikeres mentés Az adatokat sikeresen elmentettük Rendben" után jött a "Sajnos nem várt hiba történt. Kérjük, térjen vissza a kezdőoldalra." hibaüzenet, "természetesen" a kapott link (vissza a kezdőoldalra) ott "nem működik", semmi reakció, csak a színes bitkolbász, (Google Chrome Verzió: 109.0.5414.120 (Hivatalos verzió) (64 bites), inkognitó ill. nem inkognitó módban is, semmilyen reklámblokkoló, meg hasonló nincsen), másik böngésző címsorába direktbe bemásolva van reakció... de ott is ugyanaz a helyzet, ha az Anyja neve-ben változtatok az ékezetes karaktereken, mert nincs előttem a szerződés, és nem tudom, hogy nincs-e elírva, mert jól írva nem találja meg a fogyasztási helyeket...

ok, adjuk meg kézzel, ismerem a Felhasználóazonosító szám-ot, ami gázmérő esetén egy 10 jegyű szám, ezt használom diktálásnál, viszont a "Felhasználási hely azonosítója"-t meg nem, és mivel nincs nálam régebbi számla, elsősorban azért regisztrálnék, mert január végén sem kaptam számlát, ezért azt egyelőre nem tudom...

tudom, én vagyok a szőrszálhasogató, de az ilyenek, hogy az űrlapon így írják: "Felhasználóazonosító szám", a segédleten meg így: "Felhasználó azonosító szám" baromira bántja a szemem, nem az a bajom, hogy valamelyik vélhetőleg helytelen kiírás, hanem az, hogy nem következetes, és ez nem tűnik fel a tesztelőknek sem, stb.

valószínűleg van valamilyen asztalnál kitalált tevékenységfigyelő, és ezért ragadhat be nálam, mert azt vélelmezi, hogy robot vagyok, vagy ennyire el van b.szv. az "oldal"...

> vagy ennyire el van b.szv. az "oldal"...

ugy. en nyar vegen kinlodtam vegig rajta magam. a regi rendszerukben (fogaz) hasznalt email cimet nem fogadta el, mert hogy ezzel mar van regisztracio, de jelszo emlekeztetot nem tud ra kuldeni, mert nincs regisztracio :)

ujabb cimmel probalkozas (sajat szerver, logokat is neztem de meg probalkozast se lattam nemhogy megfogta volna a szuro), nem jott meg az email toluk... 3. cimre (ugyanazon a szerveren masik fiok) meg sikerult.

megadtam az adatokat a szamlarol, de csak mint fizeto engedte felvenni, mint tulajdonost nem. eleg sokat tokoltem vele, kiderult hogy el van irva az anyja neveben egy betu (gyakran elirjak igy), mikor atirtam a regisztracional is a hibasra akkor mar elfogadta... de ezt mar sok oranyi kinlodas utan, kinomban probaltam meg...

es ez csak a gaz volt. az arammal semmire se jutottam, mert a szamlan szereplo azonositoszamokra azt mondja hogy hibas... pedig a mobil appjukban a sok eve tortent regisztracioval most is tudok diktalni, szamlat fizetni es ott is azt a szamot irja ki :)

szerk:  most megneztem, es mar odairtak legalabb miert nem sikerult az aram reg:

"Ha az Ön felhasználási helyén 2021. augusztus 31-ig az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatta az áramot, azaz villanyszámlája első oldalán 2-essel kezdődő felhasználóazonosító szerepel, a ker.mvmnext.hu oldalon és az MVM Next EnergiApp (volt ELMŰ) alkalmazásban tudja áramügyeit intézni."

köszönöm a választ,

"kiderult hogy el van irva az anyja neveben egy betu (gyakran elirjak igy), mikor atirtam a regisztracional is a hibasra akkor mar elfogadta..."
ezt én is próbáltam, ekkor jött az említett "Sikeres mentés Az adatokat sikeresen elmentettük Rendben" után a "Sajnos nem várt hiba történt. Kérjük, térjen vissza a kezdőoldalra." hibaüzenet... de úja bejelentkezve a változtatás tényleg sikerült, legalábbis az adatoknál úgy tűnik, viszont nem találja meg a fogyasztási helyeket, már korábban az "összes kézenfekvő" lehetőséget végigjátszottam az elírásra, ezért is gondoltam azt, hogy esetleg robotnak detektálnak...

köszönöm a tippet az áramszámlára vonatkozólag is, de nekem gázszámlára kellene az ügyintézés ("ami gázmérő esetén egy 10 jegyű szám"),

szerkesztés: az viszont kiderült, hogy kedvenc gázszerelőnk be van regisztrálva az oldalon, de nyilván ez csak a személyes adatok megadása után (anyja neve, születési idő, hely) után derül ki...

köszönöm ezt a választ, és az ötletet is,

a Biro-ra mondjuk nekem nem sok lehetőség jut eszembe, lehet, hogy végigpróbálom azokat, amik kimaradtak, de egyelőre hanyagolom, mert a változtatásra kapott hibaüzenet után nem tudok továbblépni, azaz újra be kell jelentkezni, és ez elveszi a kedvemet...