Fórumok
Yeah. Still many small tweaks to make it better (and the side mirrors are removable by owner), but this is very close to production design.
— Elon Musk (@elonmusk) February 3, 2023
Yeah. Still many small tweaks to make it better (and the side mirrors are removable by owner), but this is very close to production design.
— Elon Musk (@elonmusk) February 3, 2023
Hozzászólások
Elég faszul néz ki...
Ami az F-117-esen működik, az a Teslán nem.
Igen.
Amíg lószar van, veréb is lesz.Bocsi.
Biztos le leszek hurrogva, és nem is értek az autókhoz, meg tuti hogy nekem van izlésficamom, stb..., dehát hogy néz ez ki?
Az hagyján, de ezekkel a szögletes gyaloggyilok szarokkal hogy kap típusengedélyt?
'Murica, fuck yeah!
Hivatásos pitiáner - Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @
Azt értem, csak naivan feltételeztem, hogy árulnák mondjuk erre fele is :)
Mondjuk egy jó matrica tényleg jól mutathat rajta. :)
Anélkül, hogy tényleg értenék hozzá, csak felmerül bennem: És a törés teszten hogy felel meg? Gondolom ott az az elv, hogy ahogy gyűrődik az autó eleje, szépen elnyelnie az energiát. (kisebb sebességnél ennek lehet értelme)
Az akkumulátoros autóknál ez egyébként is kérdés nekem.
Én se értek hozzá kicsit se :) Törést tesztnél talán nem annyira sokat fáj a forma, szerintem ott egyébként is inkább a szerelvényezés, erő elvezetés, ilyesmi a fontos, én tényleg inkább azon vakaróztam hozzá nem értőként, hogy valószínűleg nem gyűrődik olyan "emberbarátan" egy ilyen egyenes lemez. Főleg úgy, hogy ha jól rémlik, annó verték magukat arra, hogy ebben még van anyag. Mondjuk ahogy odalent XMI írta, hogy milyen szép hullámbádog az oldala, egyáltalán nem biztos, hogy tényleg így van
A Tesla egyéb modelljei elég jól szerepeltek a törésteszteken. A nálam okosabbak ezt azzal magyarázták, hogy mivel nincs benne motor meg sebességváltó meg hűtő, meg egy csomó egyéb nehéz és nagy alkatrész elöl, ezért az elejének a gyűrődését úgy lehetett megtervezni, hogy nem kellett a belsőégésű autók szükséges alkatrészeit kerülgetni és ezek miatt kompromisszumokat hozni.
Azt is tudom, hogy pl. oldalütközésnél is nagyon jó védelmet adtak a Tesla autói, de már nem emlékszem, hogy ezt mivel magyarázták.
Gondolom gyűrődőzóna talán a cybertruck-ban is lesz, bár Amerikában a vele egy kategóriában játszó teherautók közül sok a merev alvázas építési irányt követi és ebből adódóan nem jól gyűrődik, nem jól védi a benne ülőket (meg azokat se, akiknek adott esetben nekiment).
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
Ez a twitter, ez egy fos.
Kattintok a jobb oldalon a szövegbuborékra, hogy jelenítse meg a hozzászólásokat, erre baszik megcsinálni, csak a video-kontrol jön elő.
Ez egy szar.
Tök szépen csillog a nap rajta, ahogy kanyarodik. Egyszerűen gyönyörű...
....en látszik, hogy milyen hullámos a lemez. Karosszérialakatosok szerintem most fetrengenek a röhögéstől. :)
Régóta vágyok én, az androidok mezonkincsére már!
Nézd a jó oldalát, abbamarad majd a hiszti a ledes fényszórók miatt :D
-
> ....en látszik, hogy milyen hullámos a lemez.
Nezz meg barmelyik buszt, vonatot, hevet, barmilyen nagy feluletu jarmuvet surlofenyben.
Saying a programming language is good because it works on all platforms is like saying anal sex is good because it works on all genders....
valamiért azokról nem tűnik fel egy 10 másodpereces videón :)
Ez mondjuk egy preproduction modell, lehet azt a lemezt kézzel kalapálták hozzá. A véglegesnél még lehet szép.
Nagy Péter
Mint az ősi low-polygon 3D-s játékok járművei.
https://youtu.be/n6Pg3l2V6xE?t=60
Minden hulla a Mount Everesten valamikor egy nagyon motivált ember volt.
Anno a Terep 2 játékban volt hasonló formavilág.
LOL, tényleg :D
trey @ gépház
Sosem gondoltam, hogy lesznek olyan autok amiket 4 eves koromban rajzoltam. What a time to be alive :D