Vodafone ennyire béna vagy direkt sz*vatja az ügyfeleit?

Fórumok

A "közkívánatra" megszüntetett díjnet után aki nem akart papír számlát kapni annak át kellett állni a myvodafone felületen letölthető számlára. A fenti felület nem táltos paripa sebességgel működik, de legalább működne.

Gyakorlatilag viszont ez megugorhatatlan feladatnak tűnik a vodafone számára, mert innen jelenleg nem lehet számlát letölteni. Az ügyfélszolgálat szerint néhány nap múlva próbáljam meg újra.

Hozzászólások

Ez a máj vodafone egy hatalmas botrány volt. Sorra kapta boldog-boldogtalan az ingyen mobilnetet. Az átállás 2 évig tartott és még szerintem tart is. Az applikáció működése még mindig nem stabil. Valamit nagyon benéztek. Bár nekem már csak mobil előfizetésem van náluk. 

Sziasztok,

A következő a sztori-m: Vodafone üzleti ügyfelek vagyunk, amelynek keretében több telephelyünkön is van Vodafone business kábeles net előfizetésünk. Az egyik telephelyről kiköltöztünk, majd ezek után kértem az adott címre vonatkozó szolgáltatásunk megszüntetését. A kérést annyira jól teljesítették, hogy mindenféle értesítés nélkül bontották a szolgáltatást a másik telephely előfizetésére vonatkozóan is. Ez már két napja történt, azóta a "társosztály" dolgozik az ügyön, hogy helyrehozzák a saját hibájukat. Már megtettem minden általam ismert lehetséges intézkedést (hibabejelentés, panasz, 4 óránként érdeklődök a társosztály hogyléte felől) de még semmi nem történt. Illetve annyi, hogy az eszközöm kapott egy XXX.catv.fixed.vodafone.hu. címet, de azon semmi nem érhető el, még az átjáró sem. Megkérdeztem, hogy mi ez a cím, de arra azt mondta a Gizi, hogy nem tudják, hogy mi lehet.

Az elmúlt időszakban elég sok problémám van velük, rendszeresek a szolgáltatáskimaradások, (főleg éjjel, gondolom ezerrel megy a pegasus install). Az is furcsa, hogy nincs állandó policy-jük arra, hogy egy szolgáltatást milyen fizikai feltételekkel hajlandóak bontani. Egyszer azt mondják, hogy csak akkor csinálják meg, ha leadtam az eszközt, máskor meg azt mondják, hogy csak a bontás után 2 héten belül kell eljuttatni hozzájuk. Most az volt a policy, hogy le kell adnom, így nem értem, hogy hogyan tudták megszüntetni mégis azt a telephelyet, aminek nem adtam le az eszközét. Fene sem igazodik ki ezeken :-(

 

üdv,

kincza

kincza

gondolom ezerrel megy a pegasus install

Ez a fostartály állapot már azt megelőzően kiürítette tartalmát mielőtt a felvásárlás egyáltalán szóba került. A saját tapasztalataim szerint a UPC saját magában sem volt egy különösen stabil szolgáltató ahol taálkoztam vele, de a Voda+UPC házasság olyan szörnyszülött szarkupacot eredményezett, hogy azon tovább rontani igen komoly energiabefektetést kell jelentsen (vezetékes net szolgáltatásra gondolok), de amúgy nem kétlem, hogy természetesen mindig van lejjebb :).

Harmadik napja nincs szolgáltatás. Mint utóbb kiderült, a hétvégén a társosztály nem dolgozik. A Vodafone business szolgáltatásnak hétvégén nincs támogatása :-(

kincza

Tegnap este volt egy másfél órás üzemszünet az otthoni vodafone szolgáltatásban. Ma reggel fél nyolc óta megint nincs szolgáltatás az itthoni net-en, az ügyfélszolgálat azt ígéri, hogy délután 4-ig elhárítják.

kincza

Ismételt panaszt tettem. Erre nagy nehezen kiböki a nő, hogy mivel ők ugyan tévedésből bontották a vonalat, de nem tudják visszaállítani, csak ha új szerződést kötök.

kincza

Ma reggel az otthoni szolgáltatás ismét nem működik, délutánig elhárítják az ügyfélszolgálat bemondása alapján. A korábban jelzett egyoldalú szolgáltatásmegszüntetést még mindig nem hárították el.

kincza

Tegnap ismét érdeklődtem a szolgáltatónál a probléma elhárításával kapcsolatban, de semmilyen információt nem tudtak adni, a titokzatos "társosztály" dolgozik az ügyön. Felajánlottam az ügyintézőnek, hogy amennyiben ők is úgy gondolják, úgy hajlandó vagyok befáradni a legközelebbi Vodafone ügyfélszolgálatra és szívesen átveszek egy adatkártyát amellyel meg tudjuk oldani a telephely internet hozzáférését addig, ameddig valamilyen módon helyre nem állítják a szolgáltatásomat. Az ügyintéző azt mondta, hogy erre szerinte van lehetőség, menjek nyugodtan. Bementem az ügyfélszolgálatra. Ott azt a választ kaptam, hogy csak hűségidős havidíjas mobilkártyát tudok vásárolni cégnévre. Mondtam, hogy az ügyintéző a telefonba nem ezt mondta. Hát ők mégsem tehetnek mást. Felajánlotta, hogy hűségidősen rögtön tudok új szerződést kötni vezetékes szolgáltatásra, elvihetem az eszközt és pár órán belül él a szolgáltatás. Erre azt mondtam, hogy én semmilyen hűségidős szerződést nem vagyok hajlandó aláírni a Vodafone-nal, ott az eszközöm a telephelyen, élesszék vissza azt. Ráadásul úgy, hogy a hűségidős szerződésemet szüntette meg a Vodafone önhatalmúlag. Nincs garancia arra, hogy bármit kötök, másnap elbontják ha hűségidős, ha nem. Szóval annyiban maradtunk, hogy mivel nem tudnak az üzletben a problémámra olyan megoldást javasolni, amivel külön költségek nélkül az megoldható lenne, így ismét panaszt fogok tenni.

Miután hazaértem ismét 1420 és panaszbejelentés, megtettem a panaszt miszerint az ügyfélszolgálat téves információja alapján feleslegesen túráztam az üzletbe. Rákérdeztem közben, hogy a beszélgetéseinket a fogyasztóvédelem illetve az NMHH is ugyanilyen formában fogja tudni-e meghallgatni mikor megtesszük a feljelentést. A válasz igen volt, majd azért a nő egy kis időt kért és kb. 10 perc várakozás után átkapcsoltak egy a hangja alapján magabiztos vezetőféle emberhez. Ő meghallgatta az eddigi történéseket, majd átnézte a rendelkezésére álló adatokat. A telefonban azt mondta, hogy egy kis időt kér, de még aznapra egy visszahívást ígért és azt is ígérte, hogy találnak valamiféle megoldást a problémámra. Különösen úgy, hogy feleslegesen utaztattak meg az üzletbe is.

Most egy nappal később 14:20 van és természetesen nem hívott vissza senki a lehetséges megoldással. Szóval ismét 1420, panaszbejelentés. Megint 25 perce telefonálok, néha 5-10 percekig némán hallgatok miközben a titokzatos háttérosztályoknak megy a telefonálgatás az ügyintéző által. Visszavesz, mondja az ember, hogy vissza fognak hívni. Erre mondom, hogy ez egy tegnapi ígéret volt, ezzel kapcsolatban teszek most panaszt, úgyhogy rögzítsük, majd a mostani ígéretre megteszem a panaszt a holnapi napon. Erre még egy kis időt kér, majd sajnálattal közli, hogy úgy meg van akadva ez a dolog, hogy nem tudnak csinálni semmit, meg közben kiderült egy műszaki probléma is és valószínűleg amiatt sem lehet előrébb mozdítani a dolgot. Azt ígéri, hogy nem ígér semmit, reméli, hogy néhány napon belül megoldódik :-(

kincza

A netlock kurvaanyját meg annak is akinél a gold faszsetudja mibe nem fér bele, hogy a nyomorult crl elérhető legyen ezért lebénítson egy országos rendszert. ;)

Megérdemelnék a nyomi "megoldásszállítók" is az összes support call átirányítását...

Ez közben megtörtént, és szerencsére kiépítésre is került a szolgáltatás. Azonban amennyiben a Vodafone már pénteken elmondja, hogy ő 72 órán belül nem állítja helyre azt amit a saját töketlensége miatt elrontott, akkor ez sokkal hamarabb is megoldódhatott volna.

kincza