- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Valóban. Kicsit olyan mintha meglepte volna őket, hogy versenyképes autójuk van (ha nem a legversenyképesebb) és már nem csak hokimatyizásból áll a verseny.
- Odaadják Leclernek a keményet az élről /o\
- Aztán meg a 3-ról extra kerékcserével a lágyat /o\
Lett 6. az 1. heyett. Bravó Ferrari!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ráadásul 5 körrel frissebb gumi volt a második közepes
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Binottot ki kéne rúgni a 'csába!
Vagy egyszerűen rábízni a stratégiát a két versenyzőre, mert még Ők is lehoznák a futamokat ennél sokkal jobban!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom mit csodálkoztok. Alonsonak két VB címét intézték el minimum.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak félig jogos: Alonso idejében pl. volt egy Ferkánál jóval gyorsabb RB autó. Amit Alonso e tekintetben ellensúlyozni tudott, azt a Ferka ügyesen lenullázta, és kijött valami minimális pontkülönbség egyéniben Alonso ellen.
Most talán a Ferka a leggyorsabb autó: annyira, hogy ez bőven ellensúlyozhatná a pilóták hiányosságát (na jó, elsősorban a kreténét). Errefel -a csapatnak hála- év végére úgy látszik már nem minimális lesz a különbség: nagyon durva diff van a tabellán már most. Ha Verstappen nem gurul ki három futamon, akkor is elöl marad. Ez jóval az Alonso-korszak alatt van eredményeiben, miközben immár a csúcstechnika is az olaszoknál van.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem a Ferrari már fix, hogy bukta az egyéni és csapat VB címet, de szerintem a 2. hely sem lesz meg egyikből sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ross Brown után nem megy a taktika. 0 ész van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha a merci még mókol egy kicsit a motorral a Ferrari nyakára hág. Úgy néz ki bizonyos pályákon a merci egyedi kasznija még jobb is a F-nál. Legalább is gumikezelés szempontjából.
Ricciardót mikor rakják ki? Az ok, hogy Norris egy zseni, de akkor is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az olaszok nem tudnak számolni, ennyi. Ezek az aero/motor mérnökök ezekkel a pilótákkal már rég világbajnokok lehettek volna, ha a stratégáik tudnának számolni. Hol van az már, mikor Ross Brawn és Luca Baldisserri kiszámolta, hogy Schumacher 4 kerékcserével meg tudja nyerni a versenyt...és megnyerte (2004, Magny-Cours).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nagyon nagy verseny volt. Soha nem felejtem el és Bridgestone rulz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Simán lehetett bunda is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért az olaszok a családoddal együtt takarítanának el, ha érintett vagy. Ez lenne az utolsó amivel játszanék, főleg sokadjára.
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor az látszik, hogy a sok évtizedes tapasztalat nem játszik.
Egyébként ez tényleg így van minden márkánál is. Az emberek azt hiszik, van egy több mint 100 éves cég, és akkor az csak jó lehet. Valójában ez nem jelent semmit. Az esetek többségében csak a név meg a logó van fenntartva. a tulajdonosi kör is változik, a minöségröl nem is beszélve, a sok éves tapasztalat meg bullshit, generációról generációra hal ki a tudás, illetve kell mindent újra és újra megtanulni.
Ezert is müködhet az, hogy egy startup simán lenyomja a patinás múlttal rendelkezö vállalatokat...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni