- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
dE nEm ErTeD, hOgY a GyOrStOlTeS dEgRaDaLjA aZ aKsIt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
140 ciklus az pont semmi még gyorstöltve sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hánytól számít valaminek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha 4-500 full ciklust belenyomsz úgy, h a kapacitása megmarad 90% felett, arra azért rácsodálkoznék. Ez a fenti 140 kb a határ, tippre innen fog konyulni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha 4-500 full ciklust belenyomsz úgy, h a kapacitása megmarad 90% felett
Már rég többnél járok:
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No akkor most ezen csodálkozom. Bár azt azért fenntartom, h az ilyen akku becslő programok nem sokat érnek, ezt műszerrel lehetne jól kimérni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
140 ciklus 3 hónapja, amióta mérem. Előtte meg volt másfél év, amikor még nem mértem. Napi egy töltéssel számolva az 1,5 * 365 = 547
Vagyis összesen 547 + 140 = 687 ciklus
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
8146/143
56.96503496503497%
Milyen gyakran megy le a telefon ~25% ala ?
mekkora tolto aram tartozik egyes toltotsegi szintekhez ? ~10% onkent, van rola grafikon ?
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az a furcsa hogy hasonlo meretu telokban eredetlieg 5000mAh -os aksik vannak.
5000 mAh aksi 100% toltese "lassu" (18W) 90 min (masik telo).
4115 mAh One+ 65min (https://www.gsmarena.com/oneplus_nord-review-2146p3.php)
Mi van ha az ember szerez egy 5000mAh telot es csak 80% -ig tolti ? Ugyis az utolso toltesi szakasz a lassu.
Siman nem mondjuk meg a usernek hogy nagyobb az aksi, kis tularamot megengedunk az also szakaszban hogy nyerjunk meg 7 percet es mehet a marketing.
Hiaba csokken az aksi kapacitasa, azt nem mondtuk meg elve ;-)
BTW, altalaban lehet aksik kicsit nagyobb toltoaramra tervezni, nemi kapacitas vesztessel (azonos suly).
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt nem szokták így csinálni, marketing, és az ócskító mérnökök miatt. Elektromos autókban viszont szokott lenni ilyesmi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni