- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Nincsen. Meg parkolo sincs ingyen nem hogy tolto hozza :D
Kozvetlenul az epuletben havi 500 CHF a parkolo. Sajat parkoloja csak a regio vezetojenek van meg van 4 vendeg parkolo amire ha feliratkozol heti 1x parkolhatsz. Azt tamogatjak, hogy ne kocsival jarj.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt tamogatjak, hogy ne kocsival jarj.
Mi mást támogatnának, ha nincs parkoló? :D
A cégetek munkaautókat (kulcsos, ügyfelezős, kiszállítós stb.) nem tart?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sales az nagy ritkan jar az europai kozpontban szoval nalunk nincs ilyen. Kiszallitast azt meg speci szallito ceg vegzi (medical device) szigoruan csak kozponti raktarbol. Ha tolunk megy valaki mondjuk egy klinikara akkor beul egy taxiba oszt csokolom. Ha messzebbre megy akkor meg szepen felul a legkondis/wifi-s vonatra es amig odaer addig is tud dolgozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudok náluk töltőfejről, de én a biciklit egy konnektorról fel tudom tölteni, az meg van :) bár nem az elektromossal szoktam munkába járni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Céges mélygarály, van benne 5 töltős hely. Van belső parkolás sorsolós appunk, ha plugin vagy villanyautód van akkor alapból töltős helyet oszt. Nem kérnek érte egy fillért sem, sőt, munkaidőn kívül is beállhatok tölteni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van belső parkolás sorsolós appunk
Ez hogy működik? :D
Nekem fix helyem van.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel nálunk kb mindenki HO-ban van ezért elég ritka hogy az irodában legyen valaki. Ha be akarsz menni akkor előtte való nap 4-ig leadod az igényedet, sorsol a rendszer és kapsz egy helyet. Sőt, ha felszabadul egy hely akkor vissza tudják mondani emailben, ekkor mindenki más kap értesítőt hogy szabadult egy hely, rá lehet csapni szintén mailben.
Valamelyik kolléga írta egyszer unalmában aztán bemutatta a vezetőségnek, megtetszett nekik, megbeszélték a részleteket aztán azóta ez van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamelyik kolléga írta egyszer unalmában aztán bemutatta a vezetőségnek, megtetszett nekik, megbeszélték a részleteket aztán azóta ez van.
Előző helyen volt kb 10 szabad parkolóhely/team (azoknak akiknek nem volt céges kocsija) és 100+ ember várta minden nap a 16:00:00.000-t amikor élesedett a rendszer. A 10 parkolóhelyet kb. 3 másodperc alatt foglalták be. Ha vmi miatt nem ültél a gép előtt nevezett időben, hanem csak 10 másodperccel később néztél rá, már lófasz nem volt. Ráadásul ez 1 héttel előre ment, nem másnapra. Undorító, h. a kibaszott parkolóhellyel is így kellett cigánykodni. Persze az újaknak interjún még azt hazudták akkoriban h. peeersze, kapsz parkolóhelyet (ha már kocsit nem).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezen a sorsolás már nem segít, alapjaiban van elbaszva.
Eddig a legnormálisabb rendszer, amivel találkoztam:
- céges kocsiknak default van fix helye
- vehettél magadnak fix helyet
- voltak aki kapja marja alapon helyek, de ebből sok volt (nagyon ritkán telt csak be), és egy minimális díjat vontak le a fizuból használat alapon, csak hogy ne tárolja ott mindenki hetekig a kocsit, amíg nyaral, meg ilyesmi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak fix helyek, amelyek ki vannak osztva adott személyeknek (szervezeti egységenként van szétosztva nagyjából egyenlő arányban). A fix helyeket viszont fel lehet ajánlani egy külön alkalmazásban, ha valaki tudja, hogy nem lesz rá szüksége adott napon. Át lehet adni konkrét személynek, vagy 'bedobni a közösbe'. A rendszer össze van kötve a szabadság/home office tervezővel, tehát ha a hely tulajdonosa szabadságot vett ki, akkor a szabadság kezdete előtt egy (?) nappal automatikusan bekerül a közösbe, ha a tulaj nem dobja be hamarabb vagy adja át.
Valami ilyesmi, konkrét folyamatot nem tudok, nekem nincs autóm, a biciklinek meg van helye (sok kampó a falon, amire fel lehet lógatni, illetve van néhány hely, ahol keréken is tárolható).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Home office van, ahol van sajat parkolo plusz tolto:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Home Office mellé kell saját villanyautó? Mennyi az éves kocsifutásod?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyerek, bevásárlás, kirándulás, mittudomén, vannak azért opciók. Nekem évente 10-20k simán megvan, úgy, hogy nem kocsival járok dolgozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem erre mondtátok, hogy olcsóbb taxival?
Villanyautó ára, költségei, töltési hely kialakítás, villany ára stb.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A taxizás az ad hoc autózást váltja ki (adott esetben egész jól), én meg arról beszéltem, hogy nem csak munkába járásra lehet használni egy autót. :)
Ha az a kérdés, hogy az általam évente átlag 15.000 megtett, nem munkábajárási km-t kiváltja-e, akkor egyértelműen nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mi olcsobb taxival? random gyori ar, 10k km/ev -> 4.5 misi. par ev alatt megvan egy normalis auto ara.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Es ez a varosban csaszkalasra vonatkozik csak. En a kocsit legtobbszor varoson kivul hasznalom ott a taxi meg mar dupla aron megy mert a visszautat is fizeted a nelkul, hogy a kocsiban lennel.
Szoval nem, nem eri meg :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaaa, értem! Amikor én mondom, hogy autót tartok fenn évi 5-10 ezer kilométerre, akkor az hülyeség, miért nem járok taxival. Amikor megfordítom, akkor hülyeség :D :D :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor én mondom, hogy autót tartok fenn évi 5-10 ezer kilométerre
Amire először reagáltál komment, abban ennek a duplája volt
Amikor megfordítom, akkor hülyeség :D :D :D
Hogy hülyeség-e, az kb. azon múlik, hogy az 5-10k km pontosan hogy oszlik meg. Ha évente kétszer elmész nyaralni, egyébként csak áll otthon a garázsban, akkor tényleg faszság autót fenntartani. Ha minden hétvégén mész 100 km-t, akkor viszont nem jó a taxi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, akkor nekem balfaszság volt taxit ajánlgatni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mivel fejből nem tudom az autóhasználati szokásaidat, csak hogy évente 5k-t mész, így ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.
Ha 5k = 2x2400 + (200 km-nyi rövid út), akkor bérelnék a 2x2400-ra, és taxiznék a maradékban.
Ha 5k = 500 alkalom * 10 km, akkor nem jó a taxi.
Ha meg az a cél, hogy mindenképpen igazad legyen, akkor hagyjuk a felesleges köröket, igazad van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nemtudom ki mondta hogy a taxi jobb, en se hasznalnam se hosszu se rovid tavra. egyedul akkor amikor a varos masik felebol kell hazajonni egy sorozes utan :)
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Emlékeim szerint talán pont gelei volt az egyik. De meg nem esküdnék rá.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magan celra van, kb 15k km-t megy a villanyauto evente (2. auto), de par honap es az elsodleges is az lesz mar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Parkoló is csak azóta van, mióta fizetős lett zuglónak az a része.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni