Elektromobilitás a munkahelyen ...

Nálunk is megjelentek az első, elektromos autók töltéséhez használható töltőfejek .... A te munkahelyeden van(nak)-e?

Hozzászólások

Nincsen. Meg parkolo sincs ingyen nem hogy tolto hozza :D

Kozvetlenul az epuletben havi 500 CHF a parkolo. Sajat parkoloja csak a regio vezetojenek van meg van 4 vendeg parkolo amire ha feliratkozol heti 1x parkolhatsz. Azt tamogatjak, hogy ne kocsival jarj.

Sales az nagy ritkan jar az europai kozpontban szoval nalunk nincs ilyen. Kiszallitast azt meg speci szallito ceg vegzi (medical device) szigoruan csak kozponti raktarbol. Ha tolunk megy valaki mondjuk egy klinikara akkor beul egy taxiba oszt csokolom. Ha messzebbre megy akkor meg szepen felul a legkondis/wifi-s vonatra es amig odaer addig is tud dolgozni.

Nem tudok náluk töltőfejről, de én a biciklit egy konnektorról fel tudom tölteni, az meg van :) bár nem az elektromossal szoktam munkába járni :)

Céges mélygarály, van benne 5 töltős hely. Van belső parkolás sorsolós appunk, ha plugin vagy villanyautód van akkor alapból töltős helyet oszt. Nem kérnek érte egy fillért sem, sőt, munkaidőn kívül is beállhatok tölteni.

Mivel nálunk kb mindenki HO-ban van ezért elég ritka hogy az irodában legyen valaki. Ha be akarsz menni akkor előtte való nap 4-ig leadod az igényedet, sorsol a rendszer és kapsz egy helyet. Sőt, ha felszabadul egy hely akkor vissza tudják mondani emailben, ekkor mindenki más kap értesítőt hogy szabadult egy hely, rá lehet csapni szintén mailben.

Valamelyik kolléga írta egyszer unalmában aztán bemutatta a vezetőségnek, megtetszett nekik, megbeszélték a részleteket aztán azóta ez van.

Valamelyik kolléga írta egyszer unalmában aztán bemutatta a vezetőségnek, megtetszett nekik, megbeszélték a részleteket aztán azóta ez van.

Előző helyen volt kb 10 szabad parkolóhely/team (azoknak akiknek nem volt céges kocsija) és 100+ ember várta minden nap a 16:00:00.000-t amikor élesedett a rendszer. A 10 parkolóhelyet kb. 3 másodperc alatt foglalták be. Ha vmi miatt nem ültél a gép előtt nevezett időben, hanem csak 10 másodperccel később néztél rá, már lófasz nem volt. Ráadásul ez 1 héttel előre ment, nem másnapra. Undorító, h. a kibaszott parkolóhellyel is így kellett cigánykodni. Persze az újaknak interjún még azt hazudták akkoriban h. peeersze, kapsz parkolóhelyet (ha már kocsit nem).

Ezen a sorsolás már nem segít, alapjaiban van elbaszva.

Eddig a legnormálisabb rendszer, amivel találkoztam:

  • céges kocsiknak default van fix helye
  • vehettél magadnak fix helyet
  • voltak aki kapja marja alapon helyek, de ebből sok volt (nagyon ritkán telt csak be), és egy minimális díjat vontak le a fizuból használat alapon, csak hogy ne tárolja ott mindenki hetekig a kocsit, amíg nyaral, meg ilyesmi

Vannak fix helyek, amelyek ki vannak osztva adott személyeknek (szervezeti egységenként van szétosztva nagyjából egyenlő arányban). A fix helyeket viszont fel lehet ajánlani egy külön alkalmazásban, ha valaki tudja, hogy nem lesz rá szüksége adott napon. Át lehet adni konkrét személynek, vagy 'bedobni a közösbe'. A rendszer össze van kötve a szabadság/home office tervezővel, tehát ha a hely tulajdonosa szabadságot vett ki, akkor a szabadság kezdete előtt egy (?) nappal automatikusan bekerül a közösbe, ha a tulaj nem dobja be hamarabb vagy adja át.

Valami ilyesmi, konkrét folyamatot nem tudok, nekem nincs autóm, a biciklinek meg van helye (sok kampó a falon, amire fel lehet lógatni, illetve van néhány hely, ahol keréken is tárolható).

Home office van, ahol van sajat parkolo plusz tolto:)

A taxizás az ad hoc autózást váltja ki (adott esetben egész jól), én meg arról beszéltem, hogy nem csak munkába járásra lehet használni egy autót. :)

Ha az a kérdés, hogy az általam évente átlag 15.000 megtett, nem munkábajárási km-t kiváltja-e, akkor egyértelműen nem.

Amikor én mondom, hogy autót tartok fenn évi 5-10 ezer kilométerre

Amire először reagáltál komment, abban ennek a duplája volt

Amikor megfordítom, akkor hülyeség :D :D :D

Hogy hülyeség-e, az kb. azon múlik, hogy az 5-10k km pontosan hogy oszlik meg. Ha évente kétszer elmész nyaralni, egyébként csak áll otthon a garázsban, akkor tényleg faszság autót fenntartani. Ha minden hétvégén mész 100 km-t, akkor viszont nem jó a taxi. 

Mivel fejből nem tudom az autóhasználati szokásaidat, csak hogy évente 5k-t mész, így ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.

Ha 5k = 2x2400 + (200 km-nyi rövid út), akkor bérelnék a 2x2400-ra, és taxiznék a maradékban.

Ha 5k = 500 alkalom * 10 km, akkor nem jó a taxi.

Ha meg az a cél, hogy mindenképpen igazad legyen, akkor hagyjuk a felesleges köröket, igazad van.

Parkoló is csak azóta van, mióta fizetős lett zuglónak az a része.