- uid_18385 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem az van, hogy ez valami bullshit és gyakorlatilag csak azok a doksik, amik arról szólnak, hogy valahol valaki kimondta az "ufo" meg "alien" szavakat? Kb. sajtófigyelés eredménye, nem "igazi" x típusú találkozások leírásai.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért érdekes bárki számára, hogy valaki látott valamit, amiről nem tudta, hogy mi az?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Véleményem szerint a következő terv az, hogy szimulálnak egy UFO találkozást, hogy azzak krízist idézzenek elő. Erre készítik elő a lelkeket, rengeteg UFO-s hír várható a közeljövőben. Már volt is pár, például valami kutató azt mondta egy űrojjektumra, hogy tuti hogy idegen űrhajó, mert hiszen fényes és hosszúkás :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamelyik régi Galaktikában volt egy novella, amiben valami idegen hódítók ellen küzdött az emberiség a Földön, és az volt a csattanó, hogy nem is volt semmiféle idegen támadás, de össze akarták rántani, egységesíteni akarták az emberiséget azzal, hogy végre színre lépett egy igazi "külső" ellenség.
Nyilván fogalmam sincs, működne-e az ilyen összefogás, vagy hogy mi lenne a következménye (elvégre a lényeg mindig a részletekben van), de egyáltalán nem számítok arra, hogy bármiféle lényegesre vagy újdonságra fény derülne ezekkel az ufódokumentumokból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://index.hu/techtud/2021/01/18/a_tic-tac_incidens_azaz_ufot_latott…
https://www.nbcnews.com/news/weird-news/former-israeli-space-security-c…
Azt nem tudom, hogy megrendeznek-e egy kamu inváziót, vagy konkrétan felfedik-e a létezésüket, de tényleg iszonyat mennyiségű hír jön mostanában a mainstream médiában.
Ami azért is érdekes, mert 2 éve a mainstream szerint azok, akik az UFO-kban, meg az idegenekben hittek, azok alufóliasisakos, konteós agyalágyultak voltak, akiket ki kell röhögni, gúnyt kell űzni belőlük.
Úgy látszik, hogy változott az ukáz, mostmár a narratíva inkább érdeklődő, megengedő.
Érdekes kérdés lesz az is, hogy a Däniken által felvetett Ancient Aliens/Astronaut hipotézist a sok évnyi röhögés és lefitymálás után revideálják-e; ugyan nem mondom, hogy mindenben igaza/uk van, de mindenképpen érdekes elmélet, ami nem érdemelte meg azt a fajta leereszkedő gúnyolódást, amit kapott:
https://www.manchestereveningnews.co.uk/whats-on/whats-on-news/huge-new…
Lehet újra kell majd gondolnunk a vallásaink alapjait, a mitológiát, a mondákat...
A Szent Római Egyház szélsőséges [utolsó?] üldöztetése során Péter, A Római ül [a trónon], aki számos megpróbáltatás közepette legelteti nyáját. Amikor mindezek [az idők] elmúlnak, a hét dombra épült város meg fog semmisülni, s a félelmetes bíró el fogja ítélni népét. Vége.
A legelterjedtebb megfejtés (vagy következtetés?) nagyjából azt tartalmazza, hogy XVI. Benedek után jön az utolsó pápa ..., akinek uralkodása alatt a katolikus anyaszentegyház komoly megpróbáltatásokkal szembesül, s végül (a Vatikánnal, illetve hát Rómával együtt) megsemmisül, apokaliptikus körülmények közepette, ami után már csak a végítélet következik, s a vég.
Meglátjuk, hogy a következő dátum jön ki: 2032. március 18.
A fenti logika alapján ez lesz az utolsó pápa uralkodásának utolsó napja.
https://konteo.blogrepublik.eu/2012/12/03/szent-malakias-profeciai/
Ha van a fentiekben valami, akkor tényleg iparkodniuk kell az idegen narratíva felépítésével, hiszen a jövendölés szerint már csak ~10 évük van arra, hogy felkészítsék az emberek tömegeit a hitük alapjainak megkérdőjelezésére, ezzel elkerülve a káoszt és a tömeghisztériát... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már volt is pár, például valami kutató azt mondta egy űrojjektumra, hogy tuti hogy idegen űrhajó, mert hiszen fényes és hosszúkás :-)
https://nymag.com/intelligencer/2021/01/harvard-astrophysicist-avi-loeb…
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Black_Knight_satellite_conspiracy_theory
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
https://www.popularmechanics.com/military/research/a35632899/unidentifi…
Lassan el kell ezeket kezdeni statisztikázni, mert ez nem az első, amit olvasok az elmúlt 2-3 hétben.
Valami van a levegőben.
Szó szerint és átvitten is :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
AstroMenace és fegyencedzés, én ezt a kettőt tolom.
Az AstroMenace Földön kívüli civilizációk támadásának visszaverésére segít felkészülnöm, míg a fegyencedzés azért kell, hogy ha a hupról beperelnek és böri a vége, akkor én legyek az admin bent! :D
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Pentagon megerősítette a CNN-nek, hogy valódiak azok a három azonosítatlan repülő tárgyról kiszivárgott fotók és videók, amelyeket még 2019-ben készített az amerikai haditengerészet.
https://index.hu/kulfold/2021/04/18/a-pentagon-megerositette-az-ufok-ro…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esti film helyett ez a 3 rész youtubeon:
Földönkívüliek 1/3 | Űrkutatás magyarul
Földönkívüliek 2/3 | Űrkutatás magyarul
Földönkívüliek 3/3 | Űrkutatás magyarul
Mond érdekeseket a srác, egyébként a csatornáján érdemes körülnézni, sajna nincs annyira sok cucca.
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azóta megjárta a tv-ben a reggeli műsorokat, és elég sok cucca lett. :D
Én csípom, a gyurcsányt meg nem. :D
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Pentagon volt tisztje szerint igenis vannak ufók
...
A Pentagonban külön műveleti csoportot hoztak létre az észlelések kivizsgálására, januárban pedig 180 napot kaptak az amerikai hírszerző szolgálatok, hogy összeszedjenek mindent, amit az ufókról tudnak, majd a kongresszust is tájékoztassák erről. A nagy beszámoló várhatóan még június végén megtörténik.
...
Ufók márpedig vannak, csak a Pentagon nem akarja ezt elismerni, nehogy pánik törjön ki, és nehogy felzaklassák a vallásos közösségeket – magyarázta a New York Postnak a vitatott megítélésű Luis Elizondo, a Pentagon volt hírszerző tisztje, aki állítása szerint 2010 és 2017 között vezette a Pentagon fejlett légifenyegetés-azonosító programját.
...
Szóval ha Elizondo saját állítása szerint bizonyítani tudta volna az ufók létezését, miért akadályozták? Nos, részben azért, mert sértette felettesei vallási meggyőződését, hiszen ha nem e világiak a repülő tárgyak, akkor honnan származnak?
Ezt állítja Nick Pope, a brit védelmi tárca ufókutató részlegének vezetője is. Mint mondta, sokan elfogadták, hogy a jelenség valós. Inkább abban láttak problémát, hogy az azonosítatlan, sci-fi-filmekbe illő eszközökről azt mondják, „démoni eredetűek”, így jobb nem foglalkozni velük. Lényegében igyekeztek ignorálni a jelenséget.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A dínók meddig éltek a Földön? Azt hiszem 160 millió évet, mi meg talán 200 000 éve vagyunk, de kevesebb mint 150 000 éve lehet számításba venni minket. Na most ha valamikor vette is a fáradtságot egy idegen civilizáció megnézni a Földet, akkor az lehet pár millió éve volt, nyilván ez tegnap is lehetett volna, na de: Ha nem utaznak a fénysebességnél gyorsabban, akkor mi a francnak járnának ide a messzi távoli Földre, mert értelmes távolságba hozzánk nem igen van semmi. Szóval én nem hiszek ebben, de mint írtam, ha jönnek, akkor én majd dugom őket! :D
Szerk.:
Na, megvan a konklúzió! :D
Esélyesebb, hogy a dínók láttak és dugtak UFO-t, minthogy mi! :)
Szerk2.:
Amúgy meg egy kérdést kell feltenni! Létezik Földön kívüli civilizációknál is HUP? Ha - nem - a válasz, akkor nincs miről beszélni, hiszen az iparosodás után a hup.hu a legnagyobb civilizációs ugrás! :D
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na most ha valamikor vette is a fáradtságot egy idegen civilizáció megnézni a Földet, akkor az lehet pár millió éve volt, nyilván ez tegnap is lehetett volna, na de: Ha nem utaznak a fénysebességnél gyorsabban, akkor mi a francnak járnának ide a messzi távoli Földre, mert értelmes távolságba hozzánk nem igen van semmi.
Ez amúgy jogos kérdés.
De 1:
nem biztos, hogy nem utaznak a fénynél gyorsabban, szóval lehet nekik ez annyi, mint Budapestről leruccanni a Balcsira.
2:
elképzelhető, hogy nem mászkálnak oda-vissza, hanem ide van beosztva a szolgálati helyük:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóljál ha Debrecenben jársz valamikor, és rá is érsz egy estét átpiálni, elmegyünk valahova és elmélkedünk! Én nagyon szeretek ilyenekről beszélgetni. :)
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát az sajnos nem manapság lesz, de szívesen :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> nem biztos, hogy nem utaznak a fénynél gyorsabban
Ezt este akartam alváshoz hallgatni, aztán akkorát ütött, hogy végig is néztem. Ha itt jó a matek, akkor az elképesztő. Érdemes végignézni. Egy képzeletbeli űrhajóval indulunk útnak, tehát a technikai oldalát nem feszegeti, csak a sebességet és az eltelt időt. Nagyon jól össze lett rakva ez a videó:
https://youtu.be/EjiFEawYn88
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hallod Hevi, ez a yt videó mindig üt. Rég nem alszok rá, de most is nagyon szeretem (most elüldögéltem és 1000x-re is meghallgattam :D). Attól függetlenül, a vége eléggé depis.
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Húúú, emlékszem, hogy elkezdtem nézni, de nem tudom, hogy befejeztem-e!
Na majd holnap fényt derítek rá!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ú mindenképp. Nekem többször nézhetős, én nagyon szeretem ezt a videót, mert elvisz agyalásba. :)
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát a jelenség tényleg valós, valóban léteznek pixeles videók, amelyeken nem tudjuk mi van.
De ez csak a fos minőségű videófelvételek létezésére bizonyíték, nem a földönkívüliek létezésére.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szkepticizmus még jogos is lenne, ha nem lenne tele a történelem földönkívüliekkel történt találkozásokról szóló híradásokkal:
Baptism of Christ, 1710, Aert de Gelder
Ehhez nincs mit hozzáfűzni, a festmény magáért beszél.
The Annunciation, with Saint Emidius, 1486, Carlo Crivelli
Szintén.
Crucifixion of Christ, Visoki Dečani Monastery
Mit keres a bal és jobb felső sarkokban egy-egy repülő tárgy pilótával?
Madonna with Saint Giovannino, 15th century
Érdemes észrevenni az alakot, aki az azonosítatlan repülő tárgyat vizslatja a háttérben.
Japán híradás egy furcsa találkozásról. A "hajó" alakja egészen meglepő.
Svetitskhoveli Crucifixion, 16th century
Bal és jobb felső sarkokban azok most medúzák az égben? Vagy repülő tárgyak szállnak fel éppen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szkepticizmus tényleg jogos, hány olyan festményt linkeljek, amit nem létező dolog van?
Aztán néha még ki is derül, miért, lásd a helikopteres hieroglifa, amiről szintén gyártódtak elméletek, aztán meg valaki utánanézett, hogy hogy jöhetett létre....
Ha valamit nem tudsz azonosítani, vagy nem érted, vagy nem tudod miért festették oda, az még nem jelent fölönkívülieket. Csak annyit jelent, hogy fogalmad sincs, miért van az odafestve...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hány olyan festményt linkeljek, amit nem létező dolog van?
Minimum tízet.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt találsz pár földönkívüliek által elvégzett genetikai kísérlet eredményét, illetve a földönkívüli technológiák által megváltoztatott téridő-struktórák egyszerűsített képeit: https://www.wikiart.org/en/salvador-dali
Sőt, szerintem a azt a zsiráfot is a kis szürkék gyújtották fel :)
(Őket egyébként a magyar irodalom több műve is bizonyítja : https://szurkek.tumblr.com )
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hány olyan festményt linkeljek, amit nem létező dolog van?
Amennyit akarsz, ha közben mellé linkeled azt is, hogy a Pentagon elismerte az ábrázoltak létezését, illetve magas rangú katonai beosztottak hangoztatják, hogy márpedig a jelenség valós.
lásd a helikopteres hieroglifa, amiről szintén gyártódtak elméletek, aztán meg valaki utánanézett, hogy hogy jöhetett létre....
Itt van e. Mármint ugye arra gondolsz, hogy valakik kitaláltak valamit, amivel esetleg, talán magyarázni tudják, hogy miért is van 3 darab, modern közlekedési/hadászati eszközökhöz meglepően hasonló ábrázolás egy 3000+ éves egyiptomi feliraton. Mert oké, legyen csak a helikopter, egy darab ábrázolás, megtévesztő, véletlen. Kettő? Egy helikopter és egy tank? Hát biztos csak a szemünk csap be bennünket. De három?! Helikopter, tank, repülő? Nyilván lehet csak véletlen, de na... elég durva véletlennek kell lennie, ha ezeket így egymás mellé sodorta.
Ha valamit nem tudsz azonosítani, vagy nem érted, vagy nem tudod miért festették oda, az még nem jelent fölönkívülieket.
Teljes mértékben egyetértek.
Viszont te azzal kezdted, hogy valóban léteznek pixeles videók, amik nem bizonyítanak semmit. Persze, önmagukban azok se, se a festmények nem bizonyítanak semmit. Ha a kettőt összerakjuk, akkor már lehet egy érzésünk, hogy itt talán van valami a háttérben; és ha közben magas rangú emberek nyilatkoznak olyanokat, hogy a jelenség valós, akkor már elkezdhetünk gyanakodni is, hogy talán mégse annyira légből kapott az ötlet.
Csak annyit jelent, hogy fogalmad sincs, miért van az odafestve...
Várom a megfejtéseid.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gyanakodni, azt lehet.
"Várom a megfejtéseid."
Miután leírtam, hogy ilyen szétpixelezett videókból semmire nem lehet rájönni, ezt most komolyan leírtad?
", illetve magas rangú katonai beosztottak hangoztatják, hogy márpedig a jelenség valós."
Én is szó szerint ezt írtam: A jelenség valós.
Ha én lefilmezek valamit a telefonommal, amin semmi kivehető nem lesz, az is valós jelenség, és arra is lehet elméleteket építeni. Csak minek?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miután leírtam, hogy ilyen szétpixelezett videókból semmire nem lehet rájönni, ezt most komolyan leírtad?
Csak annyit jelent, hogy fogalmad sincs, miért van az odafestve...
Zavart érzek az erőben.
Szóval még mindig várom a megfejtésed, hogy miért vannak repülő tárgyak odafestve...
Ha én lefilmezek valamit a telefonommal, amin semmi kivehető nem lesz, az is valós jelenség, és arra is lehet elméleteket építeni. Csak minek?
Mert érdekes? A te hipotetikus telefonos, pixeles videóid hitelességét is elismeri majd a Pentagon? Esetleg egy F/A-18 kabinjából fogod filmezni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Szóval még mindig várom a megfejtésed, hogy miért vannak repülő tárgyak odafestve..."
Fogalmam sincs, mint ahogy neked se. Miért festettek a festők nem létező dolgokat? Mert olyan kedvük volt, mert befüveztek előtte, mert valamit odafestettek, amit te nem ismersz fel, bármi lehet. De persze a legvalószínűbb, hogy földönkívülieket festettek le, mert miért ne, tényleg ez már bizonyíték :)
"pixeles videóid hitelességét is elismeri majd a Pentagon?"
Miért ne lenne hiteles? Én filmeztem s.k. , semmit nem változtattam rajta. Ennél hitelesebb nem lehet. Én a Pentagonnak is tök elhiszem, hogy vannak pixeles videóik.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs
Ezt rögtön tudtam.
Miért festettek a festők nem létező dolgokat?
Nem létező? Honnan tudod, hogy nem létező, ha fogalmad sincs, mit ábrázolnak?
Ne haragudj, de veled olyan társalogni, mint Zuzu Petals-szal sajtot reszelni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyébként vannak sokkal durvább dolgok is (le vannak rajzolva, szóval tuti léteznek) :
Gyilkos, emberméretű, fegyvert használó nyulak! https://www.openculture.com/2019/03/killer-rabbits-in-medieval-manuscri…
... vagy.... vagy nem kell minden elhinni, amit a képeken látsz. :)
(de pl. csigák is: https://blogs.bl.uk/digitisedmanuscripts/2013/09/knight-v-snail.html )
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És most akkor várom a cikkeket, amin magas rangú állami és katonai tisztviselők hangoztatják, hogy az emberméretű nyulak márpedig valódiak :)
Mert ugye úgy néz ki, hogy még mindig nem tudod fejben összekötni, hogy itt nem két különböző, hanem egymást támogató dolgokról van szó.
Mondjuk ezt már megszoktam tőled.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A te belinkelt festményeidről se nyiltakoztak katonai tisztviselők.
Mi ez a kettős mérce?
ccc...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Most komolyan, tényleg ennyire sötét vagy, hogy nem érted, vagy csak szimplán troll vagy?"
Én tudom a választ... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudsz te semmit :/
Minden faszságot elhiszel, amit az interneten olvasol...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fogalmam sincs
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
így van, vannak dolgok, amiről túl kevés az információnk.
De ez még nem ok arra, hogy minden faszságot elhigyjünk róla, amit az interneten olvasunk....
Jaj, nem értek valamit egy festményen, biztos földönkívüli....
Láttam egy pixeles videót, biztosan földönkívüli....
Helikopter egy hieroglifán, biztosan... hmm... erre mi is az elméleted?
Brutálisan félsz az ismeretlen dolgoktól... meg hogy valamire egyszerűen nincs magyarázat.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"...elhigyjünk elgondolkozzunk róla..."
ftfy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Mármint ugye arra gondolsz, hogy valakik kitaláltak valamit, amivel esetleg, talán magyarázni tudják"
http://raincool.blogspot.com/2010/05/helicopter-hieroglyphs-explained.h…
Nos igen. vagy két egymásra vésett név (nagyon valószinűtlen, miért vésnének az egyiptomiak neveket csak úgy?), vagy helikopter és tank az ókori egyiptomban (sokkal elfogahatóbb elmélet, ennek értelme van, hát persze, hogy helikopterrel röpködtek akkor, meg tankok jártak arra) :D
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, ismerem a hivatalos magyarázatot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted melyik a hihetőbb? Egy átvésett név, vagy helikopter és tank az ókori Egyiptomban?
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen bármi hihető, a kérdés a valószínűség.
De ha már ilyen jól megfejtettük fentebb a tankot, akkor vajon miért van Min, az egyiptomi termékenységi isten egy spermium sejttel együtt ábrázolva? Megemlítve, hogy a mikroszkóp a XVII. században lett feltalálva?
https://mobile.twitter.com/germcells/status/1099992570254557184
Persze erre is biztos van valami mainstream magyarázat. De azért érdekes...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elolvastam, azért ez érdekesebb gondolat:
> Ez alapján született az a teória, hogy nem feltétlenül a csillagok között kell kutatni ennek a technológiának a birtokosait. Érdemes lehet inkább a mélytengerek felé fordítani tekintetünket.
Az óceánok mélyét abszolút nem ismerjük, annyira sem mint a Holdat vagy a Marsot. Lehet ott bújtak el a kis sunyik! :D
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy az erdőkben, kis gombaházakban... :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy zuhanó vízcseppben! :)
Hiszen minden az időben, vagyis annak múlásában dől el. Lehet számunkra pár másodperc, ami nekik több milliárd év, aztán civilizációskodtak egyet. :D
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az óceánok mélyét abszolút nem ismerjük, annyira sem mint a Holdat vagy a Marsot. Lehet ott bújtak el a kis sunyik! :D
És ugye adná magát a triviális konklúzió, hogy ezek igazából az atlantisziak :)
Mondjuk én ezt kevésbé tartom elképzelhetőnek, mert van egy egész logikusnak tűnő magyarázat Atlantisz jelenlegi elhelyezkedésére. Már akartam róla írni, de viszonylag hosszúra terveztem, az meg sok idő. Lehet összedobok valami rövidebbet gyorsan, ha már így felmerült Atlantisz (no pun intended) :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Pentagon volt tisztje szerint igenis vannak ufók
Vagyis azonosítatlan repülő tárgyak. Valóban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van.
Olyan repülő tárgyak, amelyeket vagy nem emberek készítettek:
Amellett, hogy egyes repülő objektumok 17 ezer kilométer per órával tudnak szállni, gond nélkül lebegnek a földfelszín felett, ahogy a sztratoszférában pillanatok alatt képesek megfordulni, és a víz alá merülés sem okoz nekik gondot.
vagy olyanok, amiket eddig sikerült nagyon komolyan titokban tartani:
Szakértők mindazonáltal elvetik annak ötletét, hogy az oroszoknak vagy a kínaiaknak ilyen eszköz lenne a birtokukban, a kölcsönös kémkedés miatt már tudnának róluk. Sőt, ha a katonai technológia fejlettsége valahol lehetővé teszi az ilyen eszközök kifejlesztését, az az Egyesült Államok.
Ez utóbbira lehet magyarázat a Navy által szabadalmaztatott anti-gravitációs hajtómű, de egyrészt, ha ez annyira titkos, akkor miért elérhető nyilvánosan, másrészt nem cáfolja azt, hogy az esetleg elfogott roswelli UFO reverse-engineerelése következtében sikerült ezt a technológiát kifejleszteni/lemásolni/ötletet venni belőle.
Utóbbira egy dokumentum film a Netflixen: Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers
Illetve egy Joe Rogan podcast Bob Lazarral és Jeremy Corbellel:
https://www.youtube.com/watch?v=BEWz4SXfyCQ
És még egy, Cmdr. David Fravor (+ Jeremy Corbell), a Tic-Tac UFO lefilmezője a találkozásról és az élményről:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Olyan repülő tárgyak, amelyeket vagy nem emberek készítettek:"
"vagy olyanok, amiket eddig sikerült nagyon komolyan titokban tartani:"
Vagy valamit nagyon benéztek azok, akik ezt állítják. Valahogy ez a változat kimaradt az ötletelésedből.
Jelenleg ugyanis nincs semmilyen kézzelfogható bizonyítékunk, hogy egyáltalán volt ott valami, ami 17000-rel repült, vagy bármi hasonlót csinált.
Vannak pixeles videóink. Úgy ennyi.
"másrészt nem cáfolja azt, hogy az esetleg elfogott roswelli UFO reverse-engineerelése következtében sikerült ezt a technológiát kifejleszteni/lemásolni/ötletet venni belőle."
Ezt mondjuk nem cáfolni kell, hanem első lépésben bizonyítani. Amíg meg nincs bizonyítva, addig meg nem érdekes, hogy ki milyen sztorit talál ki.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy olyan érzésem, hogy nem nézted meg a David Fravor podcastot :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg nem, de nem lehet minden ufóhívő balfasz minden videóját végignézni. Se időm, se kedvem. Ha valami olyat mond, ami érdekes, úgyis eljut hozzám, ha meg nem, akkor minek?
Pl. Pataki Attila ufóélményeit sem hallgattam végig, pedig az tényleg alap.
Ez van, na.
De ha leírod 3 rövid mondattal, hogy hogyan bizonyítja be a földönkívüliek létezését (itt a bizonyítást a valódi értelmében használom, kézzelfogható bizonyíték, meg minden), bizisten megnézem.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tényleg nem, de nem lehet minden ufóhívő balfasz minden videóját végignézni.
Ja, hát ha neked az amerikai haditengerészet repülőtisztje, aki a társával az egészet videóra vette egy másik géppel kötelékben repülve az ismeretlen tárgy elfogására, miközben egy egész flotta követte a műveletet a radaron egy lapon említhető Pataki Attilával, akkor lelked rajta. A videó alól egy idézet:
"You can literally have the top 20 C.O. of a carrier battle group telling you he chased it and 3 other people with him saw it with their eyeballs, and there will still be people that claim this is a hoax. Amazing."
Csak az egyértelműség kedvéért: erről a videóról beszélünk.
Fravor, a felvételt készítő gép pilótája itt magyarázza el, hogy mit látunk a videón.
Ha valami olyat mond, ami érdekes, úgyis eljut hozzám, ha meg nem, akkor minek?
Dehát eljutott hozzád, direkt azért linkeltem. Az egész podcast érdekes, érdemes végighallgatni.
De ha leírod 3 rövid mondattal, hogy hogyan bizonyítja be a földönkívüliek létezését
Nem bizonyítja.
Elképzelhetőbbé teszi.
Jelenleg nagyjából három féle értelmezése van ezeknek a videóknak, folyamatos szivárogtatásoknak és az amerikai kormányzat 180 fokos fordulatának a témához:
- Az egész egy baromi nagy hoax, az amerikai kormányzat, vagy a deep state készíti elő a következő nagy fenyegetést, amit a globális kormányzat felállítására akarnak felhasználni.
- nagyjából erről írt asch a fentebbi kommentjében
- A felvételek valódiak, tényleg azonosítatlan repülő tárgyakat ábrázolnak, amik tényleg képesek azokra a manőverekre, amikről a beszámolók szólnak, de ezeket ember alkotta
- Ugyan a híradások arról szólnak, hogy senkinek semmi fogalma arról, hogy kik is készíthették ezeket, de
- A Navynek van egy olyan szabadalma, ami ha ténylegesen megvalósítható és meg is valósított, akkor magyarázatot adhat a repülő tárgy eredetére
- Két kiemelés a szabadalomból:
- "It is a feature of the present invention to provide a craft, using an inertial mass reduction device, that can travel at extreme speeds."
- "It is possible to envision a hybrid aerospace/undersea craft (HAUC), which due to the physical mechanisms enabled with the inertial mass reduction device, can function as a submersible craft capable of extreme underwater speeds (lack of water-skin friction) and enhanced stealth capabilities (non-linear scattering of RF and sonar signals). This hybrid craft would move with great ease through the air/space/water mediums, by being enclosed in a vacuum plasma bubble/sheath, due to the coupled effects of EM field-induced air/water particles repulsion and vacuum energy polarization."
- Természetesen a fenti szabadalom is lehet csak egy jól felépített elterelés egyik darabkája, ami ha igaz, akkor az 1.-es pontot erősíti
- Ha nem elterelés, akkor viszont a 2. és 3. pontot is erősíti, miszerint
- A felvételek valódiak, tényleg azonosítatlan repülő tárgyakat ábrázolnak, amik tényleg képesek azokra a manőverekre, amikről a beszámolók szólnak, de ezeket egy idegen civilizáció alkotta
- Ha a 2./2. pontban linkelt szabadalom a korábban elfogott idegen űrhajó reverse-engineeringelésén alapul
- Ha gyakorlatban is lemásolták, akkor 1. és 2. pontokat erősítheti (nyilván nem zárja ki a jelen, 3-as pontot)
- Ha nem másolták le, akkor a jelen, 3-as pontot erősíti
- Jelen pontot erősíthetik a fentebb hivatkozott festmények, miszerint az azonosítatlan repülő tárgyak a történelem folyamán folytonosan jelen voltak
- Ez gyengíti az 1. és 2.-es pontokat, míg a 3-ast erősíti
- Szintén a jelen pontot erősíti a megszámlálhatatlan és globálisan jelenlevő kulturális emlékezet idegen létformák az égből alászállásáról és az emberekkel való interakcióikról
- Természetesen bármelyik vallást lehet fantazmagóriának tartani, de az kétségtelen, hogy szinte az összesben előfordul, vagy vezérmotívum az égből alászálló, értelmezéstől függően technológiailag fejlettebb idegen létforma
- Ez is gyengíti az 1. és 2.-es pontokat, míg a 3-ast erősíti
- Ha a 2./2. pontban linkelt szabadalom a korábban elfogott idegen űrhajó reverse-engineeringelésén alapul
Jelenleg mind a három pont esélyes, mindegyiknek megvan a maga valószínűsége a maga közvetett bizonyítékaival.
Nekem személy szerint a hármas tetszene leginkább, egy kis színt vinne az unalmas hétköznapokba (remélhetőleg nem úgy, mint a V-ben), és a vallási szövegek is új, realisztikusabb megvilágításba kerülnének (ez természetesen nem zárja ki a szellemi létsík létezését, de mindenképp elképzelhetőbbé tenné a régmúlt beszámolóit a találkozásokról).
Mondjuk, ha már nem a hármas, akkor a második se lenne rossz, főleg, ha a technológia nagyon hamar megjelenne a polgári életben is, elég komoly távlatokat nyitna itt a földön, víz alatt, de akár a világűrben is.
Legkevésbé az egyes tetszene, az csak simán szemét dolog, semmi érdekes nincs benne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem bizonyítja.
Elképzelhetőbbé teszi."
Nekem most sincs semmilyen problémám a földönkívüliek elképzelésével, sőt kimondottan ügyes vagyok benne. Bármilyen földönkívülit el tudok képzelni relatíve könnyen.
Ellenben csak a bizonyítékoknak hiszek. Itt olyan nincs.
A videón nem tudjuk mi van, se te nem tudod, se én nem tudom. A különbség az, hogy én nem találok ki sztorikat, a világképemhez igazítva, csak hogy legyen egy magyarázat rá.
Egyébként az eddigi összes esetben, mikor kiderült, hogy mi van olyan videókon, ahol elsőre ezt nem lehetett látni és mindenféle hülye elméleteket gyártottak hozzá mindenféle emberek, a vége az volt, hogy nem földönkívüliek. (én még olvastam cikkeket, ahol Adamski lámpája ufóként volt bemutatva :) , még Däniken összes is, nem vagyok rá túl büszke, de gyerekkoromban én is minden faszságot elhittem :) )
És valamiért, mióta mindenki hord magánál egy jó minőségű fényképezőgépet, és nagyon jó minőségben tudna fotózni a telefonjával ufókat pixeles foshalmok helyett, valahogy nincsenek ilyen képek... :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ellenben csak a bizonyítékoknak hiszek. Itt olyan nincs.
Ne is keresd, nem arra van ez a topic.
A videón nem tudjuk mi van, se te nem tudod, se én nem tudom.
Sőt, a felvételt készítő gép pilótája se tudja. Nahát!
A különbség az, hogy én nem találok ki sztorikat, a világképemhez igazítva, csak hogy legyen egy magyarázat rá.
Neked nem muszáj.
Nem biztos, hogy képes vagy rá.
...the test of a first-rate intelligence is the ability to hold two opposed ideas in the mind at the same time, and still retain the ability to function.
F. Scott Fitzgerald
Egyébként az eddigi összes esetben, mikor kiderült, hogy mi van olyan videókon, ahol elsőre ezt nem lehetett látni és mindenféle hülye elméleteket gyártottak hozzá mindenféle emberek
Látom még mindig nem meg az összes körülmény fejben tartása és egyszerre kiértékelése. Hint: az eddigi összes esethez képest ezeket a videókat a Pentagon is eredetinek minősítette. Hogy mi van rajtuk, vagy mit tudnak róluk a hárombetűsök, azt talán majd június végén megtudjuk.
Däniken összes is, nem vagyok rá túl büszke
Szerintem nagyon érdekes a téma felvetése, és ugyan sok mindenben valószínüleg téved, de a teória alapjai elgondolkodtatóak.
És valamiért, mióta mindenki hord magánál egy jó minőségű fényképezőgépet, és nagyon jó minőségben tudna fotózni a telefonjával ufókat pixeles foshalmok helyett, valahogy nincsenek ilyen képek...
Egyrészt vannak, csak azokat a "szkeptikusok" nyilván nem fogadják el, mert hát biztos hogy hamisítvány!!11!, ami mondjuk jogos is, mert a technológia és a CGI fejlődésével akár otthon is össze lehet nagyon meggyőző fake videókat. Szóval túl nagy a zaj ahhoz, hogy ki lehessen jelenteni, hogy biztos nincs köztük eredeti, viszont azok is a szőnyeg alá vannak söpörve a nyilvánvalóan fake bizonyítékokkal egyetemben, másrészt, szintén a videó alól egy idézet:
"I have spent years looking and never seen. Then I saw one. And I heard a great comment when I was a kid. "The only reason we don't see them more often is because we don't spend long enough looking up" so true."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hint: az eddigi összes esethez képest ezeket a videókat a Pentagon is eredetinek minősítette. "
Igen. És? Senki nem állította, hogy nem eredetiek. Még én se.
"Sőt, a felvételt készítő gép pilótája se tudja. Nahát!"
Ha egyszer nem tudja, akkor nem tudja. Van ez így. Találgatni találgathat, pont mint te vagy én.
" de a teória alapjai elgondolkodtatóak."
Nem elgondolkodtató, hanem teljesen random találgat, ami eszébe jut. Jaj, ez a kép olyan, mintha szkafander lenne a fickón -> biztos földönkívüliek voltak... meg hasonló logikai ugrások. Az az ember, ha komolyan gondolja, amit leír, nagyon beteg. (persze lehet hogy maga sem hiszi el, csak pénzért ír, ezt nem tudom, de a tippem az, hogy komolyan gondolja)
"The only reason we don't see them more often is because we don't spend long enough looking up"
Ennek ellentmond, a mindenhol ott lévő kamerák világában minden másról van videónk, ami az égen történik. Ma leesik egy nagyobb meteor az égből és ott van 20 dashcamen. Csak épp az ufók nem. Szóval nem igaz, hogy nem nézünk. Nézünk, milliónyi kamerával. Csak épp nincs mit látni.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha: ilyesmire gondolok: https://www.youtube.com/watch?v=NdFOtsxOtxE
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ez nyilván meteor, nincs is kétség.
Sőt, a Vénuszt is, ISS-t, random szatelliteket, meg manapság a StarLink clustereket is sokan azonosítják UFO-kkal, idegenekkel.
Az a baj, hogy az emberek nagy része alig-alig néz fel az égre, nincs tisztában azzal, hogy hogy néz ki egy éjszakai égbolt, mire lehet számítani. Így bármilyen számára furcsa esemény akár idegeneket is jelenthet, amikor nyilván nem arról van szó.
2 napja vagy mikor kint voltam a közeli parkban éjfél után kicsit levegőzni... komolyan, ennyi szatellitet az életbe' nem láttam 1 óra alatt.
Voltak a jól ismert halvány, de észrevehetően mozgóak, azokkal nincsen gond.
Láttam két hosszúúú StarLink cluster-t is, az érdekes volt.
Volt két másik észlelésem is, ami viszont szokatlan volt.
Az egyik DNY felé, az Oroszlán és a Szűz csillagképek környékén, alacsonyan kettő darab világos, narancssárga pont volt felfele mozogva, majd hamar elhalványulva. Ennyire narancs és világos szatelliteket sose láttam, furának is véltem. Nem tudom mi lehetett, talán valaki tűzijátékozott.
A másik DK felé volt, magasan az égen, a Lant csillagkép és a Vega mellett, nagyon világos pont. Arra azt tippeltem hogy szatellit, viszont nem mozgott. Egy helyben állt, majd gyorsan elhalványodott. Ugye a szatellit általában mozog, szóval az nem volt megfelelő magyarázat. Eszembe jutott, hogy lehetett volna akár egy szupernóva is (mekkora királyság lenne egyet látni), de nem volt a hírekben másnap, szóval valószínüleg nem az volt. Lehetett ez is tűzijáték, de őszintén, nem hiszem (bár ki tudja). Mindenesetre nem láttam hosszabban mint 5-10 mp és csak azt vettem észre, hogy feltűnően fényes, szóval nem tudom, hogy hogyan került oda, vagy hogy mióta volt ott.
Egyszer láttam egy haverral együtt a klasszikus háromszögletű UFO formációhoz hasonlót pár évvel ezelőtt. Vezér pont, három pont baloldalt, kettő jobb oldalt (lehet négy és három volt, nem emlékszem). Hangtalanul, viszonylag gyorsan haladtak nyugat felé. Az volt a furcsa, hogy a bal utolsó hirtelen elindult középre, majd visszatért a helyére, elég gyors manőverekkel.
Ebben egyelőre nem vagyok biztos, lehetett akár UFO, vagy egy lúd/liba csorda megvilágítva a város éjszakai fényei által. Kevésbé valószínűen egy drón formáció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hát ez nyilván meteor, nincs is kétség."
Nem az a lényeg, hogy meteor vagy nem, hanem az, hogy bármi történik az égen, az ott van 1000 dashcamből meg kaputelfonból, meg ipari kamerából felvéve a Youtubon.
Az, hogy nem nézünk az égre, egyszerűen nem igaz, pont fordítva, állandóan kamerák ezrei nézik az eget. Lassan már minden második ember amatőr csillagász.
De pl. Bigfootot is jóval kevesebbet látnak azóta, hogy mindenki telefonjában ott a nagyfelbontású kamera, és egyszerűen levideózhatná.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nagylábaknak is van már okostelefonja, és az emberek interneten látható marhaságai alapján úgy döntöttek, jobban rejtőznek. Szerintem az első jobb minőségű hiteles nagyláb-videó egy házi pornó lesz.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint írtam, tele van a net "UFO" észlelésekről szóló videókkal.
A probléma az az, hogy legyen türelmed és energiád kiválogatni a nyilvánvalóan fake meg a félreértett (vö: Vénusz, szatellit, drón) észlelések közül azt, amelyik tényleg megmagyarázhatatlan.
Nem kétséges, hogy az un. UFO videók 90-99%-a vagy hamisítvány, vagy magyarázható.
Az érdekes a maradék 10-1%.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem elgondolkodtató, hanem teljesen random találgat, ami eszébe jut. Jaj, ez a kép olyan, mintha szkafander lenne a fickón -> biztos földönkívüliek voltak...
Nem ez a lényeg; bár ugyan ez is érdekes, és nyilvánvalóan nem minden felvetése magyarázhatatlan a mainstream által, de...
...ami igazán elgondolkodtató, az a vallási szövegek másként, nem szellemi, hanem hús-vér idegen lények általi kapcsolatfelvételről szóló magyarázata. Ugyan ő azt mondta (katolikus neveltetése révén), hogy számára az Isten (a szellemi lény) az omnipotens, mindenhol ott van, nincs szüksége "járművekre", viszont az ősi, vallásos iratokban nem kevés járművekhez hasonló leírást találhatunk.
Lehet nincs igaza, de egy friss, üdítő színfolt a teóriák sokaságában.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A trükk ott van, hogy ha valamire nem tudsz ésszerű magyarázatot, akkor az nem azt jelenti, hogy ki kell találnod egyet....
Nem tudjuk hogy építették a piramosokat? Nem baj. Esetleg gondolkodunk rajta egy kicsit, legfeljebb nem jövünk rá.
Mennyivel bonyolultabb ez, mint azt mondani, hogy :
Nem tudjuk hogy építették a piramosokat? Akkor biztos idegenek voltak.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "kormánykritikusok" a gondolatkísérleteket is betiltanák!!! :DDD
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
harlequin ezt nem érti meg.
Ebben a topicban nem _bizonyítani_ akarunk.
Ahogy fogamaztál, ez egy gondolatkísérlet, "mi lenne ha...".
Ahogy fentebb is kifejtettem, több féle elképzelés is lehet valós, egyelőre a sötétben tapogatózunk.
De a korrelációk igazán érdekesek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok a korrelációk csak a fejedben léteznek.
A valódi korreláció: minél jobban képesek vagyunk megfigyelni a környezetünket, annál kevesebb az ismeretlen repülő amiről kamerafelvételünk van, miközben ha tényleg idegenek röpködnek felettünk egyre többnek kellene lennie, 4k-ban meg minden.
Olyanokat írsz, hogy a történelem tele van földönkívüliekről szóló hiradásokkal, és bedobsz egy ilyen tényt, mellé egy rajzot egy feket izével, aztán megsértődsz, ha beírom, hogy ez így faszság.
Ha olyat írsz, hogy "Ehhez nincs mit hozzáfűzni, a festmény magáért beszél." az nem gondolatksértlet, hanem egy elég konkrét tényállítás.
Nem, ismeretlen biszbaszt ábrázoló festmény pl. nem beszél magáért, és ha tényként állítasz valamit az meg nem gondolatkísérlet.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azok a korrelációk csak a fejedben léteznek
Hát, ha értelmesen cáfolnád, ahelyett, hogy csak annyit mondasz, hogy "nem tudjuk mi az, de amire te gondolsz, az biztosan nem", akkor talán komolyan is tudnálak venni :)
A valódi korreláció: minél jobban képesek vagyunk megfigyelni a környezetünket, annál kevesebb az ismeretlen repülő amiről kamerafelvételünk van, miközben ha tényleg idegenek röpködnek felettünk egyre többnek kellene lennie, 4k-ban meg minden.
Majdhogynem naponta vannak felvételek postolva a YouTube-ra. Az, hogy a 444, telex, meg egyéb mainstream "híroldalak" nem számolnak be - ezáltal te nem értesülsz róluk - az nem azt jelenti, hogy nincsenek.
Olyanokat írsz, hogy a történelem tele van földönkívüliekről szóló hiradásokkal, és bedobsz egy ilyen tényt, mellé egy rajzot egy feket izével, aztán megsértődsz, ha beírom, hogy ez így faszság
Ha netántán érvelnél is, nem csak benyögnéd, hogy "nemtom miez , de csak faszság lehet", akkor az valószínűleg előrébb lendítené a társalgás menetét. Eddig nagyjából csak az "eszetlen tagadás" nevű, kevésbé meggyőző érvelési taktikával tudtál előhozakodni (kivétel az egyiptomi témák; ott sikerült értelmesen védened az álláspontod. Nem biztos, hogy igazad van, de legalább érveltél).
Ha olyat írsz, hogy "Ehhez nincs mit hozzáfűzni, a festmény magáért beszél." az nem gondolatksértlet, hanem egy elég konkrét tényállítás.
Légyszíves nézz rá újra ezekre a festményekre és mondd el, hogy téged mire emlékeztetnek. Mert engem eléggé a modern "repülő csészealj" ábrázolásokra. Márpedig ez a korreláció azért érdekes, mert te bevallottan nem tudod, hogy mit ábrázol, viszont, ha feltesszük, hogy a repülő csészealj, illetve egyéb, intelligens lények által irányított repülő járművek már a középkorban is ismertek voltak, akkor az azt jelenti, hogy az UFO észlelések nem modern, XIX., XX. századi kulturális találmányok, hanem egy évszázadokon, évezredeken át ismétlődő trend továbbélése.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Majdhogynem naponta vannak felvételek postolva a YouTube-ra. Az, hogy a 444, telex, meg egyéb mainstream "híroldalak" nem számolnak be - ezáltal te nem értesülsz róluk - az nem azt jelenti, hogy nincsenek."
Aha, olyan minőségben, mintha a 80-as években készültek volna. Valahogy mindig csak szar minőségű hw-el engedik magukat lefilmezni a kis szürkék. Pont erről beszéltem, valós videókon, amin látszik is valami, nyomuk sincs. 2021 van.
Pár címet innen ideteszek, ha valaki olvasná a kommentjeinket, de nincs kedve rákattintani, hogy kb. mire számíthat (olyanokat kerestem, ahol már a címéből lehet látni, hogy nagyszerű alkotásokról van szó):
Ancient Roman Face Found On Mars By NASA Rover
Guy Seen Flying Away! Door Cam Proof!
Ancient Pyramid Found In South Pole On Google Earth Map
Two Energy Entities Enter Apollo 12 Astronauts And Exit When On Moon
Ancient Structure Found On Asteroid 433 Eros
20 Meter Person In Antartica On Google Earth Map!
Orbitális faszságok végtelen tárháza ez a csatorna :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Láthatólag még mindig nem megy a topic egyben értelmezése számodra :)
A probléma az az, hogy legyen türelmed és energiád kiválogatni a nyilvánvalóan fake meg a félreértett (vö: Vénusz, szatellit, drón) észlelések közül azt, amelyik tényleg megmagyarázhatatlan.
Nem kétséges, hogy az un. UFO videók 90-99%-a vagy hamisítvány, vagy magyarázható.
Az érdekes a maradék 10-1%.
Igazán nem gond, rávilágít arra, hogy mennyire is érdemes komolyan vitatkozni veled :)
Hint: semennyire.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az érdekes a maradék 10-1%."
A maradék 1-10% szerinted nem fake sem bizonyít az égadta világon semmit.
Meg a maradékból sem tudod megmondani, hogy melyik fake, melyik nem az.
Lehet hogy van ott valódi földönkívüli? Persze. Lényeges ez? Tekintve, hogy nem tudod megállapítani, nem tudod azt se hogy valami fake vagy nem, azt se, hogy mi van ezeken a videókon, nem. Sőt, lehet hogy pont azon vannak a földönkívüliek, amit te fake-nek gondolsz.... ezért értelmetlen ez az egész.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A maradék 1-10% szerinted nem fake sem bizonyít az égadta világon semmit.
Meg a maradékból sem tudod megmondani, hogy melyik fake, melyik nem az.
Mi lenne, ha sikerülne eljutnunk odáig, hogy nem kell állandóan ismételgetnem magam?
...ezért értelmetlen ez az egész.
Hát kreatív, nagyban spekulatív munkát azért ne vállalj :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudjuk hogy építették a piramosokat? Nem baj. Esetleg gondolkodunk rajta egy kicsit, legfeljebb nem jövünk rá.
Jajjmár, elfelejted, hogy a mainstream "tudósok" évtizedek óta hangoztatják az amúgy tarthatatlan "rabszolgák építették kővel, meg bronz eszközökkel, fa görgőkön húzva a több tonnás kőtömböket" fantazmagóriákat?
Miért nem állnak ki, hogy "hát fogalmunk sincs hogy építették", ahelyett, hogy tarthatatlan teóriákat adnának el, mint megkérdőjelezhetetlen tényeket?
Én értem, hogy te szereted védeni a mainstreamet még akkor is, amikor az védhetetlen; de azért elgondolkodtató, hogy az un. "szakértőknek" elhiszed a blődségeit, viszont a (történelmi távlatokban általában a mainstreamet felváltó) alternatív elméleteknek nulla hitelt adsz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Jajjmár, elfelejted, hogy a mainstream "tudósok" évtizedek óta hangoztatják az amúgy tarthatatlan "rabszolgák építették kővel, meg bronz eszközökkel, fa görgőkön húzva a több tonnás kőtömböket" fantazmagóriákat?"
Mert valószinűleg így történt, tekintve hogy rabszolgák voltak akkor földönkívüliek meg valószinűleg nem. Azt, hogy hogyan pontosan, azt nem tudjuk, pont ahogy a húsvét-szigeteki szobrokról is csak pár éve derült ki, hogy hogy szállították őket, de azt előtte is lehetett tudni, hogy emberek voltak szerszámokkal meg a kezeikkel, nem földönkívüliek. Soha nem volt tarthatatlan teória, hogy emberek cipelték őket, csak épp nem tuduk pontosan, hogy hogyan. (és ott is voltak földönkívüli űrhajós elméletek, lásd. pl. Däniken).
"Én értem, hogy te szereted védeni a mainstreamet még akkor is, amikor az védhetetlen; de azért elgondolkodtató, hogy az un. "szakértőknek" elhiszed a blődségeit, viszont a (történelmi távlatokban általában a mainstreamet felváltó) alternatív elméleteknek nulla hitelt adsz..."
Nem a mainstreamet védem, hanem a józan észt, amely előbb-utóbb mindig győz, csak néha sokáig tart (lásd a fenti példa a húsvét-szigetekkel). Te vagy az aki itt játsza a szkeptikust, de mikor a CIA kidob egy pixeles videót, arról csont nélkül elhiszed, hogy minden tekintetben valódi.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert valószinűleg így történt, tekintve hogy rabszolgák voltak akkor
Le vagy maradva. Már egy jó ideje nem a "rabszolga", hanem a "mester-ember" a hivatalos magyarázat. Látod, ilyen gyorsan tud változni a mainstream féle értelmezés, amihez te annyira nagyon ragaszkodsz.
földönkívüliek meg valószinűleg nem
Köszi, hogy azt írtad, hogy "valószínüleg nem", mert ez így egy helyes megfogalmazás. Nincs közvetlen bizonyítékunk arra, hogy földönkívüliek léteznek, de nem is lehet elvetni a létezésüket.
...pont ahogy a húsvét-szigeteki szobrokról is csak pár éve derült ki, hogy hogy szállították őket...
Mi a legfrissebb teória manapság? Olyan gyorsan változnak a mainstream féle magyarázatok, nehéz velük lépést tartani.
...de azt előtte is lehetett tudni, hogy emberek voltak szerszámokkal meg a kezeikkel, nem földönkívüliek
Ugyan én sose mondtam, hogy a piramisokat, vagy bármelyik megalitikus építményt idegenek építettek (sokkal érdekesebb és logikusabb egy régi, a kő és bronzkori egyiptomiaknál fejlettebb, elveszett civilizációt sejteni a háttérben), de azért érdekelne, hogy ugyan azt már (megint) megfejtettük, hogy a moai hogyan volt szállítva (ami közül a legnagyobb 86 tonnás), de szerinted a
- Colossi of Memnon? 720 tonna.
- Befejezetlen obeliszket hogyan? A maga 1000+ tonnájával?
- Stone of the pregnant woman? 1000-1650 tonna.
hogyan (akarták)?
Nem a mainstreamet védem, hanem a józan észt, amely előbb-utóbb mindig győz, csak néha sokáig tart...
Egyelőre csak tagadsz, de azt folyamatosan.
Te vagy az aki itt játsza a szkeptikust, de mikor a CIA kidob egy pixeles videót, arról csont nélkül elhiszed, hogy minden tekintetben valódi.
Látod, ezért nem lehet veled értelmesen beszélni, mert ilyeneket ferdítesz, holott pár kommenttel fentebb írtam le pár elméletet, hogy mi lehet a háttérben. Hogy most direkt ferdítesz, vagy csak nem tudod a topicot egyben értelmezni, az még kérdéses.
De nagyon megnehezíti a kommunikációt, hogy állandóan ismételgetnem kell magam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nincs közvetlen bizonyítékunk arra, hogy földönkívüliek léteznek, de nem is lehet elvetni a létezésüket."
De ha véletlenül léteznek, akkor megfigyelik, hogy ki videózgat még ma is húsz éves nokia telefonnal, és röpködnek előtte egy kicsit, kikapcsolt álcázó-technológiával, ert tudják, hogy úgysem lesz hihető a végeredmény.
"Mi a legfrissebb teória manapság?"
Jeleneleg az, hogy sikerült a gyakorlatban embereknek mozgatni a szobrokat minden komolyabb megerőltetés nélkül, így az az érve, hogy az embereknek ez nehéz volt, ezért tuti idegenek voltak, eléggé megingott. Szóval lehet hogy idegenek voltak, de ők is meg tudták csinálni kötelelkkel. Bár a kis szürkék nem biztos, ők még ehhez is véznának tűnnek.
"Ugyan én sose mondtam, hogy a piramisokat, vagy bármelyik megalitikus építményt idegenek építettek"
Ugyanezt a stílust nyomod. Nem tudjuk mi az -> találjunk ki valami mesét. Hasonlít valamire -> találjunk ki valami mesét. Valami pixeles van a monitoron -> találjunk ki valami mesét.
Amikor odahaluzod a földönlívülieket festményekre, pont ezt csinálod.
Én is szeretem az ilyen kitalált dolgokat, elég elvetemült sci-fi rajongó vagyok, de jó dolog figyelni a valóság és a mesék közötti vonalra...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De ha véletlenül léteznek, akkor megfigyelik, hogy ki videózgat...
Onnan indultunk, hogy:
"És valamiért, mióta mindenki hord magánál egy jó minőségű fényképezőgépet, és nagyon jó minőségben tudna fotózni a telefonjával ufókat pixeles foshalmok helyett, valahogy nincsenek ilyen képek... :)"
Itt ugye tévedtél, mert vannak.
Most meg próbálsz terelni, hogy "jajj dehát fake, meg pixeles meg mittudomén". Igen, nagyrészt azok. Ezt is megbeszéltük már :D
Komolyan, ha nem kéne állandóan ismételgetnem magam, akkor sokkal egyszerűbb lenne a párbeszéd.
Jeleneleg az, hogy sikerült a gyakorlatban embereknek mozgatni a szobrokat minden komolyabb megerőltetés nélkül...
Konkrétan hogy? A legutóbbi teória, amiről hallottam az a kötéllel döntögetősen baromi veszélyesen léptetgetősen metódus volt. Kitaláltak azóta már valami hihetőbbet?
...ezért tuti idegenek voltak, eléggé megingott...
Általad hozott szalmabábbal vitatkozol: én sose állítottam, hogy idegenek építették volna.
Ugyanezt a stílust nyomod. Nem tudjuk mi az -> találjunk ki valami mesét. Hasonlít valamire -> találjunk ki valami mesét. Valami pixeles van a monitoron -> találjunk ki valami mesét.
Hát, ha neked a divergens gondolkodás "mese gyártás", akkor tényleg ne vállalj kreatív munkát :)
Amikor odahaluzod a földönlívülieket festményekre, pont ezt csinálod.
Én nyitott vagyok bármilyen értelmezésre, de neked egyelőre csak annyit sikerült összehoznod, hogy "fogalmam sincs, de biztos, hogy nem az". Ez nem érv, ez egy vicc.
...de jó dolog figyelni a valóság és a mesék közötti vonalra...
Ez beza' így van!
Érdekes, hogy nagyon leragadtál az UFO/idegen vonalnál, holott hoztam még két másik opciót is.
Lehet, hogy azért, mert számodra is inkább az idegenek léte/nem léte az izgalmasabb kérdés...?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Lehet, hogy azért, mert számodra is inkább az idegenek léte/nem léte az izgalmasabb kérdés...?"
Nem, engem a vallások pszichológiája érdekel, és az ufóhívők nagyon hasonlóan működnek.
(a földönkívüliek is érdekelnek amúgy, de nem a pixeles videók által kitalált sztorik szintjén, szóval annak nincs köze ehhez a témához)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyat nem tudom, hogy találsz-e ebben a topicban. Kezdhetnéd a mainstream hívőkkel, abból van legalább egy errefele :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Olyat nem tudom, hogy találsz-e ebben a topicban."
Meglepődnél mi mindent találtam ebben a topicban :)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Áh, tőled én már nem lepődök meg semmin :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ez utóbbira lehet magyarázat a Navy által szabadalmaztatott anti-gravitációs hajtómű, de egyrészt, ha ez annyira titkos, akkor miért elérhető nyilvánosan, másrészt nem cáfolja azt, hogy az esetleg elfogott roswelli UFO reverse-engineerelése következtében sikerült ezt a technológiát kifejleszteni/lemásolni/ötletet venni belőle."
Azért kezeljük a helyén: semmi bizonyíték nincs arra, hogy ilyen hajtómú valaha is működött, és nem csak egy mérnök kósza ötlete... (igazából eddig még azt sem sikerült bizonyítani, hogy a Pais-effektus egyáltalán létezik)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...semmi bizonyíték nincs arra...
Már írtam fentebb is.
Ez nem az a topic.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te jöttél elő ezzel a hülye szabadalommal...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...hülye szabadalommal...
Ahol a "hülye" azt jelenti, hogy a látszólag a US Navy által benyújtott szabadalom?
Persze nincs "bizonyíték" arra, hogy ez valóban meg is épült, vagy hogy konkrétan honnan jön az ötlet.
Csak annyit tudunk, hogy a Pentagon elismerte, hogy vannak olyan hiteles felvételei, amik olyan repülő tárgyakat mutatnak, amik a szabadalomban ismertetett tulajdonságokkal bírnak.
Hogy ez most idegen, vagy emberi kéz által épített eszköz, vagy az egész csak egy nagyon komolyan előkészített hoax: nem tudjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ahol a "hülye" azt jelenti, hogy a látszólag a US Navy által benyújtott szabadalom?"
Nem, azt jelenti, hogy semmi jele, hogy működne (sőt. igazából épp ellenkezőleg), ezért hülye hivatkozási alap bármire is.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...azt jelenti, hogy semmi jele, hogy működne...
Mármint ugye a Pentagon által elismert felvételek tanúságán kívül tényleg semmi...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, azzal együtt semmi.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az azonosítatlan tárgy repült, majd csobbant, és valószínűleg a víz alatt folytatta útját.
Egy nemrégiben nyilvánosságra hozott felvételen túlzás nélkül újdonságot lát, aki megnézi. A 2019-ben a USS Omaha által rögzített eseményen jól látszik hogy a megdöbbentő mozgékonyságú, bár elég lassú ufó a víz alá merül.
...
A hírek szerint az gömb alakú eszköz 46 és 158 tengeri mérföld/óra, azaz 83 és 285 kilométer/óra közötti sebességeken végzett hirtelen irányváltásokat, majd váratlanul a tenger alá merült. A videón a hajó legénysége eleinte kéri a környéken tartózkodó hajókat, hogy vessék be helikoptereiket, amire a rossz idő miatt végül nem került sor, majd a „splashed”, azaz csobbant kifejezéssel kommentálták az eseményt, ami haditengerészeti szlengben egyaránt bír „lezuhant”, és „lelőtt” jelentéssel, bár ez esetben a fentiek miatt bizonyosan az előbbire gondoltak.
https://index.hu/techtud/2021/05/20/ufo-2019-uss-omaha-vizbe-csapodott-…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Former US Military Official: Unidentified Objects “a Hundred to a Thousand Years” Ahead of Our Tech
"They are very capable and in some cases more capable than anything in our own inventory."
...
“First of all, the aircraft had zero control surfaces,” Cahill explained. “It had no means of propulsion we could detect. It moved at hypersonic velocities and it preceded the pilots to their CAP [combat air patrol rendezvous] point. It seemed to have some knowledge of where the pilots were headed ahead of time. We don’t possess those abilities, to do that in our arsenal at the moment.”
https://futurism.com/former-military-official-unidentified-objects-year…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
SENATOR “CAN’T IMAGINE” UFOS CAME FROM ANYWHERE ON EARTH
New Mexico Senator Martin Heinrich recently joined the ranks of prominent public officials suggesting that there may actually be something otherworldly about all of the UFO and unexplained aerial phenomena (UAP) footage and reports being scrutinized by military and intelligence leaders.
“I don’t know what it is, but any time you have legitimate pilots describing something that doesn’t seem to conform to the laws of physics that govern aviation and is in US airspace, I think It’s something we need to get to the bottom of,” Heinrich said in a seemingly impromptu interview with TMZ.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak látott?
Pataky Attillát pl. "viszik-hozzák" ...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A mainstream mindig el akarja bagatelizálni...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez komoly dolog, nem is szabad elbagatelizálni!
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
UFO-videók kicsit más szemszögből: https://www.youtube.com/watch?v=jHDlfIaBEqw
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Épp indulok a pubba, majd később megnézem.
Amúgy ha debunkolta, akkor jó kérdés, hogy a Pentagon miért nyilatkozta, hogy a felvétel hiteles, miért mondták azt, hogy nem tudják mi szerepel a felvételen, miért tájékoztatták a szenátust, mi volt a titkos záradék tartalma, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Inkább csak ötletelés, de jót tesz neki, hogy fordítva indulnak ki, nem abból, hogy mi lehet az, amit ott repül, hanem hogy mi van a képen, és az hogy jöhetett létre.
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
UFOs are 'not a delusion' as Pentagon releases papers on exposure effects
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy angyalok...
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez bizony elképzelhető!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rep. Tim Burchett on UFOs: 'the government is part of the cover-up'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az emberi eredetű UFO és a nem emberi eredetű UFO kifejezéseket egy zseni találta ki :)
(kis hint: az UFO azért UFO, mert nem tudjuk, hogy mi az. Tehát az eredetét sem.)
“Any book worth banning is a book worth reading.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A kongresszus azt is állította, hogy az ilyen jelenségekből egyre több van
Nem követem, mert még nem tolták túl (rókáig). De ez akár úgy is festhet, hogy fel leszünk készítve a nagy találkozásra.
De mondtam, hogy mi lesz, és ebből nem engedek!
https://hup.hu/comment/2619569#comment-2619569
Biztos, hogy nem én gonoszoltam le!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni