- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Megnéztem ezt a Polestar 2-t. Az én szemem számára sokkal inkább tetszetős autóforma, mint a többi elektromos autó.
Azt, hogy mennyire szeretnék egy autón webböngészőt futtatni, azt még nem tudom, nem érzem.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régen amikor még a német prémiummal nem tudtam azonosulni szerettem a volvot. Viszont ezt a volvot még volvosok is utálják. Leginkább erről a minőség tehet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez inkább egy kínai válasz a Teslara, amit euro-volvo álruhában kínálnak a vevőknek?
Vagy inkább egy európai Volvo amit csak gazdasági okokból gyártanak Kínában? miközben a Volvo már régóta kínai tulajdon.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom. Lejöttem a márkáról. Ár-érték arány szar nála.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az minden prémiumnál szar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jármű kívülről volvós, elmegy. A belső tér okádék 20 évesnek tűnik. Miért kell kardánalagút (jó magas) a két első ülés közé?
sudo mount -o ro /hup.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Belülről minden* fos egy Audi után. :D :D :D
(* ebben a kategóriában, mielőtt még jön a hülyeség)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tehát te azt állítod, hogy a 25-30 millio forintos kategóriában minden egy fos az audihoz képest. vicces. :D
azert majd nézz meg egy c, e mercit, esetleg bmw5. nem fosok egyáltalán.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Honda sem. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Audi német ipar remeke, mint egy svájci óra, bár a régebbiek a piros világítással sose tetszettek. Nem kell nagy vasban gondolkodni ipari formatervezés tekintetében, itt egy példa: https://carsalesbase.com/us-missing-citroen-brand/citroe%CC%88n-c4-cact…
sudo mount -o ro /hup.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Miért kell kardánalagút (jó magas) a két első ülés közé?"
Kell hely az aksiknak! :-D
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
The Polestar 2 uses Android Automotive as an operating system. This video shows you the menus as well as some of the functionality...:
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Android OS alól vezérli az autó összes komponensét, elektromos motorokat, sávtartást, collision-avoidance systemet? Vagy csak a UI alatt van Android?
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meglepne : !RTOS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok meglepő és aggodalomra okot adó dologgal állnak elő mostanában a e-divat jegyében.
“Az ellenség keze betette a lábát”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a leírása alapján egy UI-nál azért több, de azért van mellette egy RTOS rendszer is: https://source.android.com/devices/automotive
Nagy Péter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi. kb így képzeltem el.
Ettől függetlenül, ha az androidot törik, akkor már küldhet parancsokat az RTOS-nak. Persze annak az API-ja valószínűleg korlátos. Biztos van olyan itt, aki ezeket a sorokat olvassa és ilyeneket fejleszt. Kíváncsiságunk kielégítésére írhatna pár sort.
Olyan vicces dolgokat biztosan lehetne rajta keresztül csinálni, hogy fűtés-hűtés vezérlés, ülés mozgatás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem nagyon akarok belemenni, meg az Android Automotive dolgokat sem ismerem, de safety szempontjából így hasraütésre kétlem, hogy bármilyen comfort vagy safety function futna rajta. De ezek után már felkeletette az érdeklődésemet, hogy egy ACC vagy AEB tudna-e futni egy ilyenen, rendes ASIL levellel… Nameg milyen SoC van alatta, amin ez minden elfut. Memóriából nem lenne hiány a szenzoroknak egy Android mellett :D
Szóval semmilyen driving dolog nem mehet szerintem innen, de ahogy mondtad, chassis vezérlés, vagy hasonlók az talán hackelhetőbb. Mondjuk ha van gateway, akkor úgyis minden törhető megfelelő erőforrásokkal ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tiltanám ki az összes érintős kijelzőt az autókból. Amíg nincs normális önvezetés (szerintem nem is lesz soha), addig csak a balesetek számát fogják ezek is növelni. Már a telefonok miatt is meghaltak sokan az utakon értelmetlenül. A hatóságok meg mintha nem lennének, azt művelnek az autógyártók, amit akarnak.
Internetböngésző sem kell egy autóba.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Internetböngésző sem kell egy autóba.”
De majd kiírja hogy vezetés közben ne használd. Felelősség áthárítva, problem solved.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Apróbetűs rész mint tudjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Enyémben alap dolgokat enged menet közben, kb. mintha a műszerfal gombjait nyomogatnám. Komolyabb tapizáshoz kézifék be kell legyen húzva, vagy álló motor. Kia.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Böngésző majd akkor kell ha lesz rendes önvezetés.
Gábriel Ákos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagy hogy amig varod a szerelot lerobbanva, tudj hup-ot nezni :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
E logika szerint a kazánra is kellene. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
vagy hogy amig varod a szerelot lerobbanva,
E logika szerint az autóba is kéne kazán. :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hurrá! Már guruló akkumulátoron is lehet böngészni. De legalább a böngésző soká meríti le...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni