"Nem létező" telefonszám kinyomozása, újraaktiválásában kérnék segítséget

Kedves szakik!

Elbénáztam egy régi magán 0670-es telefonszámomat. Próbálnám csak 1 napra visszaaktiválni, mert pár dolgomhoz 2FA volt rajta.... Szép sztori lesz :)

A számot anno még sima feltöltőkártyásként a vodától vettem, majd a számot számhordozással átvittem a telekomhoz (tudom, sikeres ember már nem lehetek :)), mert a telekom azt ígérte, hogy egy minimális előfizetési díjjal olcsóbb és gyorsabb lesz az itthoni netem (csak a telekom tud szolgáltatni nálam idehaza...), ha összevonjuk a telekomos netet és a vodától áthozódó számomat, így belementem.

Kicsit furcsa volt, hogy egy papírt sem kellett aláírnom egy ügyfélszolgálaton, email címet nem kértek, csak egy ifjú titán ügyintézőtől kaptam egy széles mosoly, miszerint: - mindennel rendben vagyunk! Félve visszakérdeztem, hogy nem-e kell valamit-e papíroznunk, de megnyugtatott, hogy minden rendben, próbálunk papírmentesek lenni, elhittem neki....

Telt-múlt az idő, valami nem stimmelt: - két külön számlát kaptam, ezzel csak az a gond, hogy az internet díjának számlázási helye ELEVE különböző volt a szolgáltatási címtől, az elvileg "összevont" számla így nem sikerült, és mire megkaptam a szolgáltatási helyre érkezett, csak mobilra szóló számlát, addigra szépen lekapcsoltak.

Nos, semmi gond, mentem a telekomhoz, hogy mégisezhogyan? Közöltek velem egy olyan összeget csak a mobilra, amit biztosan nem beszéltem le (rendszergizda vagyok, csak engem hívnak, alig van kimenő hívásom), így kértem kivizsgálást....

Telt-múlt az idő, így a napokban megint lementem az egyik telekom pontba, ahol közölték velem, hogy a telószám nincs a "rendszerben", kérdezzem meg a vodát. Átmentem a voda ügyfélszolgálatra, ahol közölték, hogy a szám nincsen sehol, menjek vissza a telekomhoz.... :D

Szerintetek hogyan tovább?

ui: Miért történik ez az egész? Pár helyen beálítottam 2FA-t erre a kérdéses számra, a jelszavak már nincsenek meg - anno nagyon bigsecure jelszót találtam ki, amit természetesen elfelejtettem. Az én hülyeségem is ez az egész, de hogy a mobil szolgáltatók engem dobálgatnak egymáshoz, az nekem kissé furcsa.

Hozzászólások

Nem értelek. Telekomnál kötöttél szerződést és semmi papírt nem írtál alá? Utána felmondtad a szolgáltatásodat a vodától?

ezt egymást között bokszolták le

biztos vagy ebben? Régről nekem olyasmi rémlik, hogy a meglevő szolgáltatód el kellett engedje a számot, az új meg át kellett vegye és volt papír vonzata minde2nek. (de rég intéztem ilyet)

Akkor először nézd meg kinél van a szám per pillanat: 

http://szamhordozottsag.nmhh.hu/

nem tudom szolgáltatók között hogyan és milyen időablakban megy a számok visszaforgatása, de a hívószámokat előbb-utóbb újra kiosztják.

Ha ez megvan akkor menj be az üfsz-re és kérdezz rá mi a legolcsóbb díjcsomag ami mellé extraként ezt az egyedi számot kérnéd. (ha mákod van szabad), mellékeld az előtörténetet. Nagy levegő, (extra adag türelem, nyugalom) és hajrá..

thx a tippet, ez az output:

Hordozási állapot: Szolgáltatók között hordozott
Jelenlegi szolgáltató: Magyar Telekom Távközlési Nyrt.  
Eredeti szolgáltató: Vodafone Magyarország Távközlési Zrt.  
Szám típusa: mobil szám  
Keresés időpontja: 2021.10.20. 22:14:44

Szerintem a T-nél szúrták el nagyon. Eleve kellet volna egy új csomag náluk, szerződés kötés. Kellet volna adniuk egy T-s sim-et egy ideiglenes számmal, amivel már tudod az új szolgáltatást használni. Majd miután a Vodánál tartozás mentes vagy, papírok aláírása és nyilatkozat a számhordozásról. Akkor a két fél lecsipogja egymás közt, hogy oké. Voda átadja a számod, a T befogadja. A T küld neked egy smst, amivel a hordozott számod aktiválódik a rendszerben, úgy hogy az ideiglenes szám inaktiválódik tőled. A további számlázás az áthozott szám és a megkötött szerződés alapján történik. A Voda meg elfelejt téged.

Kaptál telekomos SIM-et? Tudtad használni a telekomos szolgáltatást? A telekomos fiókodban mi látszik a telefonszámmal kapcsolatban? Ha felhívod a számot, mi történik?

:)

lehet, hogy ezen túl vagy - de azt javaslom személyesen intézd, nekem is volt ügyem elmentem egy olyan időpontban, amikor nem voltak sokan Dunaplaza Telekom és segítettek..

Ha elsőre nem megy - nem olyan az ügyintéző - akkor másik helyen újra próbálkoznék..