OTRS 8

Fórumok

Sziasztok!

 

Van esetleg itt olyan, aki az OTRS 8-as verzióban fekete öves? Van egy olyan gondunk (mi vagyunk a targetje a dolognak, nem üzemeltetjük), hogy az OTRS adatait ellenünk fordítják. Valótlan adatokra hivatkozva hoznak döntéseket, változtatásokat a működésünkben és olyan hajmeresztő adatokat állítanak, amit csak a józan ész is elhajtana a francba. Mivel érvekkel nem tudunk védekezni a szarvihar ellen, ezért kérték, hogy adjunk adatokat, amivel alátámasztjuk amit állatunk (mondjuk elég lenne egy napra leülni közénk és kiderülne, hogy hazugsághoz van közel az állításuk...).

Kitaláltuk, hogy otrs ide, otrs oda, csinálunk mi "kalkulációt" a munkánkról. Itt jöttek a gondok. Az otrsből próbáltunk adatokat kinyerni, hogy megcáfoljuk. Olyan számokat kezdett visszadni a rendszer, hogy az vicc (pl. napi 3-5 új jegy létrehozása ügyintéző által, aki spec front officeban vesz telefont, fogad ügyfelet, megválaszol ügyeket, stb.). Annyira abszurd volt, hogy elkezdtük tekergetni. Más napokra, más ügyintézőkre, stb. Vagy valami rohadt nagy kamu az egész, amit visszaad, vagy a lekérdezéseket félre paraméterezzük (3-4 pipa, vajon hogy lehet fére tenni...?!).

Példa: kiraktak tőlünk embert és nem vettek fel a helyére senkit, mert az otrs szerint nincs terhelés rajtunk. Közben meg a végkimerültségig le vagyunk terhelve (userek között felosztották a kiesőt és 1 ticket / nap alatt jött ki szerintük szám; ez önmagában hazug szám, de nekünk nem hisznek, csak az otrs-nek).

Van valami ötlet, hogy hol lehet a kutya elásva? Nyilván ott kell hagyni a pöcsbe a céget, nem ilyen válasz kéne :) Az érdekel, hogy a valóságtól az otrs miért tér el ennyire? (a közelgő munkaügyi per alátámasztására sem lenne utolsó ezeket kinyerni belőle)

 

-

X

Hozzászólások

Az OTRS azt logolja amit beirsz. Ha nem logoljátok le OTRS-ben a munkátokat, akkor ne csodálkozzatok. Magatoknak is tudtok nyitni jegyet gondolom, ahol az offline kéréseket logolod le (csomagátvétel, gépszerelés bármi).

Hivatásos pitiáner - Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @

de pont azért merültek fel ezek a kérdések, mert az otrs-be még a fingást is be kell logolni. olyat is, aminél több nagyságrenddel több a logolás, mint a tennivaló. és az a baj, hogy a reportok nagyon furák. pl. lehúzom, hogy legyen meg minden saját jegy aznapra, akkor van mondjuk 3. holott ezt a számot mondjuk 20 perc alatt hozom. és akár hogy csűrjük csavarjuk falsz számokat hoz. pl. strigulázással ha követem, akkor  sokkal több jegy jön ki. az érdekel, hogy ez hogy áll elő? lehet valami hiba van a rendszerben, de ezt kéne valahogy lebuktatni. kérdés hogyan. (pl. legyűjtés arra, hogy egy időszak jegyei legyenek meg. más találatok jönnek az ügyintézőnek, mint a főnökének, aki bár tudja mennyi a valós, de a saját szemének nem hisz ("bizonyítsátok számokkal"). nem vagyunk meggyőződve, hogy nem lehet valahogy fals számokat generálni a riportjaival. kifejezetten zavar, hogy egy rühes kockás füzet pontosabb számokat generál (tudom, néztem), mint az a tool, ami pont ezért lenne jó.

xterm

Mondjuk 1 honapig irjatok 2 helyre (tudom, kenyelmetlen), es utana tovabbitsatok a fonokseg fele, hogy ok is ezt kapjak-e? A 2. lehet fuzet, Excel, ami tetszik. (esetleg minden OTRS-es dolgot pluszban screenshotolni, hogy marpedig felvetted)

When you tear out a man's tongue, you are not proving him a liar, you're only telling the world that you fear what he might say. -George R.R. Martin

egyelőre ezt csináljuk. a gond az, h nem egy-egy jegyet kell bizonygatni, hanem amikor az a döntés születik, h "túl lassú az átfolyása az ügyeknek", akkor ugye pl. havi számok vannak terítéken. egy havi adatot összevetni csak bíróság előtt fognak, oda nem kéne fajuljon. azon törjük a fejünket, hogy miért van az, hogy bizonyos lekérdezésekre akár napi adatok mellett is full hibás eredmények vannak (részemről az a terv egyik része, h fix napokat mérjünk otrs-ben, és tegyünk mellé egy valósat. ha nem egyezik, akkor force-olni azt, hogy egy nap bizonyítottan hiteltelen, akkor így kezelendő a többi adat is.

 

a gond az, h 20 éven át nem volt gond. hogy hogy nem, most kezdenek lenni, amikor új a főnök. ezer sebből vérzik a működési modell, de bizonyítani kéne, hogy változtathassunk. ezért kerestem olyat, aki otrs lekérdezésekben profi, hátha kiderül hogy miképp és hol hibázik egy egy lekérdezés. a napi 10 alatti jegy már ordító hiba úgy, hogy a telefont sem tudjuk úgy letenni, h ne csörögne azonnal. nem a munkával van a bajom amúgy, hanem azzal, hogy átverés a szám, amivel a felső vezetés számol. simán leépítenek arra alapozva, ami köszönő viszonyban van a valósággal. más tészta, h a főnök igazából csak szándékosan akarva nem látja ezt... (márpedig nem)

xterm