Az alkalmazás úgy működik, hogy a szolgáltatói e-mailekből kibontja a küldött PDF-et és abból megpróbál minél több információt visszafejteni. A MÁV esetében viszont a fejlesztőnek nincs elég jegye, ami alapján sikeresen dekódolni tudná az e-jegy formátumát.
Ha szeretnél segíteni, küldd el a MÁV-tól az új ELVIRA/rendszer bevezetése óta kapott (belföldi vagy nemzetközi) jegyeidet a fejlesztőnek a vkrause@kde.org címre. Természetesen, ha van információd arról, hogyan épülhet fel a jegy vonalkódjának tartalma, az is hatalmas segítség.
- Bővebb infó a beküldésről: Donating sample data
- A MÁV jegy eddig ismert formátuma: MÁV barcode
- szotsaki blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 689 megtekintés
Hozzászólások
Summon Aadaam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vajon azonos a kódformátum a papír (PDF) jegyen és az appban?
Ha esetleg valakinek van printscreenje és PDF-je együtt azt érdemes lehetne összenézni. (Nekem csak PDF jegyeim vannak.)
Ha azonos akkor lehet az appot kellene kicsit megturkálni.
A google playen lévő példa screenshotban lévő kód felépítése azonosnak tűnik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nemazonos. megneztem ket pdf-et is, es a mavos applikacioban mashogy nez ki a krixkrax.
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tartalmuk azonos, de a megjelenített pixelek nem azok (valószínűleg más a hibakódolás aránya)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg obfuszkálva is van a kód :(
Van behúzva zxing, de olyan mintha csak valami FB-s integráció használná, így nem tartom kizártnak, hogy maga a megjelenített vonalkód valami backendből jön.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én szeretnék egy olyan appot, ami a bevásárló áruházak polcelrendezései és a vásárló listám alapján kikalkulálja az optimális bejárandó útvonalat az adott áruházon belül! De sajna nem rendelkezem élő szerződéssel a bevásárló áruházakkal, amik informatikai rendszerét triggerelnék a polcelrendezések, továbbá a ki- és a bejáratok használhatóságainak, továbbá a kasszák elhelyezkedésének változásai és automatikusan megküldenék a változásokat. Mit tegyek?
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az elso lehetoseg az, ami magatol adodik: kotsz veluk egy szerzodest. Viszont nem biztos, hogy rendelkeznek minden adattal, illetve nem feltetlenul uzleti erdekuk, hogy ezt megosszak veled, de meg mindig maradt mas megoldas. A 3rd party BKV menetrendes app pl. joreszt nyilvanos adatokat hasznalva lenyegeben ezt az utat valasztotta.
A masodik kezenfekvo az, hogy korbejarod a teged erdeklo boltokat, es a sajat rendszeredbe beviszed. Ez idoigenyes, es karbantartast igenyel, de nem kell hozza a bolt segitsege. Kisebb boltok eseten mukodhet (pl. pekseg).
A harmadik, amikor valami nyilt, onkentesek altal tamogatott rendszert keszitesz. Az elejen te leszel az egyetlen hozzajarulo (ld. elozo pont), de idovel onjarova valhat, es sokkal pontosabba es bovebbe, mint amivel az elozo pontokat valasztva eljuthatsz. (ld. wikipedia, openstreetmap, opencyclemap es hasonlo oldalak)
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Az alkalmazás úgy működik, hogy a szolgáltatói e-mailekből kibontja a küldött PDF-et és abból megpróbál minél több információt visszafejteni. "
hát h azért erre nem kéne alapozni sztem! Persze az általam felvázolthoz képest kedvezőbb a felállás a mailekkel, pdf-ekkel, de szerződés nélkül az egész komolytalan ad-hoc jellegű lesz. És ha szerződés van, akkor meg küldik az adatokat az egyeztetett protokollnak megfelelően. És nem ilyen módon kell kibányászni, meg monitorozni az esetleges változtatásokat, amiket aztán csak késve lehet utánkövetni.
Bár mondjuk youtube-dl is valahogy így működhet, h monitorozzák a változást amit a googlenél [meg a többinél] elkövetnek a kibaszásukra és igyekeznek gyorsan reagálni rá.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak hangosan gondolkodom. A harmadik opció akár működhet is, ha sikerül elég felhasználót szerezni, akik egyben az adatok begyűjtéséért is felelnek. Ennek az a feltétele, hogy az alkalmazás olyan funkciókkal rendelkezzen, ami akkor is használható, ha nem áll rendelkezésre minden adat. Az egyik legjobb példa ilyen alkalmazásra a Waze.
Amire szükség van, az egy áruház - termék - pozíció (- ár) adatbázis, ami folyamatosan karban van tartva. Ehhez azt szeretnéd, hogy a felhasználók a termékeket beolvassák, amint leemelték a polcról. Néhány ötlet a teljesség igénye nélkül, amivel ez elősegíthető:
- A megtervezett útvonalon a következő termék, illetve az ahhoz vezető útvonal megjelenítése
- Bevásárlólista automatikus frissítése
- A megvásárolandó termékek alapján a végösszeg automatikus számítása
- Termék elérhetőség becslése, árdiagram, automatikus értesítések bizonyos feltételek esetén
A beolvasáskor automatikusan tárolod a termék képét, pozícióját, a felhasználó által jelzett árat vagy a termék hiányát, és azonnal továbbítod és tárolod a saját adatbázisodban. Így a következő felhasználónak már elérhetőek ezek az adatok, amit az alkalmazás fel tud használni. Esetleg érdemes a termék alapján a termékkategóriát is meghatározni, így az is felhasználható a bevásárlólista készítésben és az útvonaltervezésben, nem kell az áruház minden termékét ismerni.
Persze van pár nehézség, amit le kell küzdeni.
Pl. a belső terekben a GPS navigáció nem működik, a cella/wifi információ alapú háromszögelés pedig nem biztos, hogy elég pontos. Lehet implementálni inerciális navigációs rendszert, de a telefonok szenzorai ehhez elég pontatlanok. Látok erre vonatkozó kutatási eredményeket, talán vannak erre algoritmusok vagy más technikák, amivel növelhető a pontosság.
Arra is fel kell készülni, hogy a begyűjtött információk gyorsan elavulhatnak, ugyanakkor hibás adatok is kerülhetnek a rendszerbe (véletlenül vagy akár egy rosszindulatú felhasználó által). Ezt leginkább statisztikai alapon lehet megoldani, de ehhez még több adat, még több felhasználó kell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Felül zsidózás, alul kirekesztő politikai hittérítés, mindezt egy hozzászólásban egy nyílt forráskódú utazási asszisztens témájában.
Jó pár éve nem látogatom az oldalt már (most is csak ennek az alkalmazásnak a segítéséért gondoltam belépni), de úgy tűnik, hogy az elmúlt időszakban nem a javára változott a hangulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a tanácsom megfogadásával nincs szükség se open se closed source "utazási" asszisztensre
az aláírásom meg nem hittérítés, csak egyszerű ténymegállapítás
HOMO BIG MAD?
let's go Brandon!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> kirekesztő politikai hittérítés
yohohoho
No rainbow, no sugar
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nemzetközi standard:
https://www.era.europa.eu/sites/default/files/library/docs/recommendati…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni