EON számlaértesítő

Mostanáig 100%-ban megérkezett és aszerint fizettem, de a májusira megesküdnék hogy nem jött(Gmail-es fiók), csak a júniusiban láttam, hogy hátralékos lettem. Mivel a postafiók hatalmas, ezért az ilyen leveleket nem szoktam törölni, viszont ez nem volt meg, a régebbiek igen. Ismétlődés elkerülése végett azóta beállítottam mindenféle értesítést, ÜSZ-on érdeklődtem, hogy biztos küldtek-e értesítést és azt mondták, hogy igen, május 11-én, de én nem tudok hinni nekik.

Járt más is ilyen cipőben a múlt hónapban?

Hozzászólások

Kommunista szarbrigad. Ok hibaznak, te fizetsz. Igazabol oruljel, hogy szolgaltatnak, jo dragan.

Tegnap 7 ora hosszat vartunk a meltosagosokra basztak jonni. Az is milyen szep mar, hogy 9-1730 kozott valamikor jovunk. Nem sikerult nekik. UFSZ valasza, igy jartunk, varjunk, sok a dolguk. Nagyjabol "otthon ulsz genya ne sirjal mar ulsz, varsz" osszefoglalva.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Könyörgöm, ez a 21. század, az EON pedig egy szolgáltató (kellene hogy legyen), továbbá az email kvázi ingyen van (úgy értem: nem darabáras, mint pl. az SMS).
Az email alap, legfeljebb azon cseverészhetünk, hogy a fiókomban kikapcsolhatónak kellene lennie vagy sem...

Értem én, egyet is értek, örülök is neki, de nem állítanám szembe az emailt egyetlen más kommunikációs csatornával sem. Ez a VAGY nem kizáró VAGY, megférnek egymás mellett, akár ki-bekapcsolhatóan. De _ma_még_ az email az alap, és az IM (bármelyik), SMS, push üzenet inkább csak opcionális. Szerintem.

Csak, hogy email esetén semmi sem garantálja, hogy meg is érkezik. Valszeg itt is ez lehetett, hogy kiküldésre került, csak épp valami miatt nem érkezett meg. IM esetén akár arról is meggyőződhetsz, hogy adott készülékre megérkezett-e, vagy sem, nem csak arról, hogy a címzett megkapta-e.

Ehhez képest még egyszer sem találkoztam ilyesmivel a gyakorlatban. De semmi gond, így sem vásárolok sok helyen, ezen túl még kevesebb potenciális bolt/szolgáltató lesz képben, másrészt azért megvárom, míg Signal-on és Telegramon megjön az üzenet, ugyanis más IM-en nem vagyok elérhető.

Az email megérkezésére nincs garancia. Ha pampogsz, akkor sincs.

én úgy vagyok vele, hogy minden hónapban van fixen befizetendő számla, pl víz, villany, gáz, telekom, telenor, gyerek menzája. havonta egyszer leülök, és mindent befizetek 10 perc alatt.

Én TUDOM, hogy igazam van. És ha nincs is, akkor is NEKEM van igazam, mert én vagyok az Admin. Ennyi!

az fel sem merült benned, hogy pusztán csak a google rendszere nem kézbesítette a levelet (eldobta)?