Vodafone nem akarja a pénzem

Szóval végre a Tré-komon kívül végre más is szolgáltat a lakóhelyemen. Igaz, hogy szintén T infrastruktúrán, de elégedett véleményeket olvastam, gondoltam adok egy lehetőséget nekik. Kértem a weboldalon keresztül egy visszahívást, meg is kerestek. Az értékesítő elmondta a hőségidős árat, majd mikor rákérdeztem, hogy hűségidő nélkülit tud-e, természetesen tudott... De kb. itt véget is ért a beszélgetés, lezárta annyival, hogy azt viszont az üzletben kell elintéznem, klikk. Miért nem lehet ezt ugyanúgy intézni? Ügyfélszolgálatra járni 2020-ban? Ennyire nem kell nekik az ügyfél, aki ráadásul többet fizetne ugyanazért?

Hozzászólások

lehet en nezek felre valamit, de most en tudnek hatarozatlan ideju netet kotni a cimemre. csak kicsit tobbet kell kattintani, mert trukkosen a 12 honaposat rakta a kosarba eloszor...

A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!

Valszeg erre nincs jutalek :)

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)