Pénzkérő leveleim spambe mennek

Sziasztok!

 

Domaint és hosting szolgáltatást veszek a Webonic-tól, és ehhez mail szolgáltatás is társul. A címet felvettem a gmail fiókomba, innen történik a levelezés. Előfordul viszont, hogy némely üzenetem gmail-nek küldve spam-be kerül. Pl. Ez:

"Kedves XY!

 

Arra szeretnélek kérni, hogy az alábbi adatok mentén rendezd fizetnivalódat (**** Ft):

Kedvezményezett: ****

Bank: ****

Bankszámlaszám: *****

Köszönöm szépen!

Üdv:

XY"

 

Nincs saját mail szerverem, felhasználó vagyok, fizetek érte, nem spammelek. Mit tehetnék, hogy célba érjenek a leveleim? Kérhetek valamit a szolgáltatótól, amivel ezt biztosítani tudja nekem?

 

Köszönöm a segítséget!

Hozzászólások

Nulladik lépés: ennek az outputját másold már be légyszi. Vagy legalább headert, vagy bármit, ami segíthet. :)

mondjuk az is lehet, hogy a tartalma alapjan valami mesterseges unintelligencia SPAM-be sorolja, elegge nigeriaiherceges szaga van neki 

Három tippem van:

  • rakoncátlankodik az SPF rekord, valamilyen új kimenő IP nem szerepel benne
  • a küldő IP valamilyen blacklisten van fent (shared hosting IP-nél egyáltalán nem meglepetés)
  • a Google valamilyen ok miatt spamnek gondol, elég nagy mintával dolgoznak, könnyű beleesni (pl. bankszámlaszám és hasonlók megadása), mindenképp a "nem spam" gombbal kell ilyenkor visszahoznia sokaknak a mailt, hogy javuljon a helyzet és lehet a Google tooljával esetleg szápportjával próbálkozni

Az utolsó könnyen tudod tesztelni, ha jelentősen változtatsz a tartalmán. Érdemes lehet a szolgáltatónak is írni, hogy mit látnak.

És ha kicseréled a mentén szót?

Ez egy fizetési felszólítás? Mert ha igen, akkor ne pénzkérő levélnek hívd, mert azt én is spamba tenném :-)

Nyugodtan írd a levél tárgyába: Fizetési felszólítás, vagy finomabb formában: Emlékeztető elmaradt befizetésre.

Kérhetek valamit a szolgáltatótól, amivel ezt biztosítani tudja nekem?

Gondolom, nyitsz náluk egy hibajegyet.