Angliai ismerőssel nem tudunk beszélgetni kb egy hónapja. Ha hívom a hívott szám nem elérhető szöveget mondja. Ő sem tud hívni engem. Sőt másik telekomos számról hívva is ugyanaz a helyzet. Telnor hálózattal nincs hiba, oda-vissza tudják hívni egymást. Az angol szám +447404 kezdetű, ha ez segítség. A telekom üfsz csak annyit mondott, hogy ő mindent rendben talált.
Valakinek ötlet?
Hozzászólások
Ha a Telekomnál ez az üzemszerűen rendben lévő állapot és javaslatuk sincs arra, hogy ha nem náluk akkor máshol mi lehet a baj, mit kellene megnéz(et)ni, akkor válts szolgáltatót!
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
Annyi fejlemény van, hogy felvettek egy hibajegyet, miután átverekedtem magam vandán. (Hogy beszélgetne vele,aki kitalálta)
"Hogy beszélgetne vele,aki kitalálta" - meg lehetne valósítani normálisan is. Én ugyanezt a káromkodást úgy módosítanám, hogy beszélgessen vele aki ilyen formában készre jelentette, elfogadta meg kiadta a keze közül..
Vagy addig nem kirakni prod környezetbe amíg ekkora foshalom :). De aki fényezi, meg akinek a bónusza vagy épp a csapata mérete múlik rajta az végülis azt mondja, hogy tökéletesen működik: lehet demózni azzal a konkrét 3 kulcsszavas mondattal amivel *elsőre*, *tökéletesen* működik..
Csak az esetek 99.9%-ában pl nem azokkal a kulcsszavakkal operál az átlag szerencsétlen...
..ismerősök (nem technikai emberek)-től eddig olyesmiket hallottam pl 10 perc szélmalomharc után elkezdtek káromkodni :) - kaptak üfszolgálatost. Sajnos persze a felhergelt emberek meg kivel találkoznak elsőnek? a szerencsétlennel aki semmiről se tehet, ráhatása a szarra ami felhúzz előtte mindenkit meg pláne..
Nekem szerencsére nem sok dolgom volt Vandával (nem sűrűn hívok ügyfélszolgálatot, csak komoly okkal), de elég gyorsan sikerült átverekednem rajt magam káromkodás nélkül.
...mondjuk egyszerű és rövid kulcsszavakat próbáltam használni.
Amúgy viszont sok értelmét (ügyfél szemszögéből) nem látom, mert segítséget az esetek nagy részében nem ő fog adni...
Dolgoztam ugyfelszolgalaton. Az "emberek" minden nelkul ordenare nagy gyokerek tudnak lenni...
A bajban lévő átlag júzer, pont lesz......ja, hogy eltartott kisujjal kellene bájcsevegni. A problémáját akarná elmondani egy hús-vér valakinek, aki ha továbbítja másik szintre, talán hamarabb lessz megoldás. Ezektől a több körös menü választó meg GDPR regélő szaroktól, az is jobb ha valaki, azt mondja, hogy később visszahívjuk.
A gyökér azért telefonál, mert a szolgáltató szarja valamiért nem úgy működik, ahogy azt a pénzéért elvárja.
Ja általában ügyfelek nem azért hívják a szolgáltatót, hogy a vállát veregessék mert annál van jobb dolguk, hanem akkor ha gond van vele. Ha nem lenne gond a szolgáltatóval, akkor ügyfélszolgálat sem kellene. Mondjuk ha lenne egy normális monitoring rendszerük, amiben ha látják hogy XY próbál hívni már sokadszorra valahova és nem megy, akkor kivizsgálják.
De szép lenne, ha így lenne.... Én is voltam CC-s, jó sokat. A "gyökér" azért telefonál, mert
És ez nem jelenti azt, hogy a Vanda vagy korábban az IVR/VRU menüs vacak jó lenne. Azok leginkább kényszer okán lettek és nem is feltétlenül jók.
szövegértési problémája van, ezért 88-szor kérdezi ugyanazt
Ritkán előfordul, hogy nem tehet róla, nem az iskola mellé járt, nem lusta és nem a szülők hanyagolták el, stb. Egy ismerős mesélte, hogy bejött a hivatalba egy ismert ember és hogy milyen buta, mert nem nagyon értette, hogy is kell elintézni valamit, pedig, többször is elmondták neki. Az ismerős, amikor mesélte, nem tudta, hogy pár éve annak a híres embernek sztrókja volt, mert nem követte annyira a bulvársajtót, igaz mi sem, csak erről épp tudtunk. Tudom, ritka eset, és több a valóban buta ember, de true story.
Nem, ezt csak te magyarázod bele. A legelső cég, ahol gyakornokként dolgoztam (telko), ott az volt a szokás, hogy minden új kolléga két hétre beül a call centerbe hallgatni a beszélgetéseket az ügyintézők és az ügyfél között. Az első hét végefelé odamentem a főnökömhöz, hogy (a) engedjen vissza dolgozni, (b) felmondok, vagy (c) felkötöm magam.
Én őszintén nem tudom, hogy a CC-s kollégák ezt hogy bírják lelkileg, de ilyenek voltak:
Mielőtt azt gondolnád, hogy ezek kiragadott példák - igen, de a hívások fele kb. ez a színvonal volt.
én fagytam le leginkább amikor egy srácról kiderült, hogy 10 éven keresztül nyomta. És maradt is volna tovább ha nem küldik el.. Valami olyasmit emlegetett pozitívumként, hogy az esetek többségében nem kellett gondolkodnia.. ... addigra már túl voltunk pár red flag-n :).
Amúgy valahol meg tisztelem azt aki ezt ép ésszel kibírja.. akármeddig..
Felremagyarazod. En nem azt irtam, hogy aki betelefonal es panasza van az gyoker.
Btw probaltal mar segitseget kerni gyoker modon valakitol? Ha igen mennyire volt segitokesz?
Persze, hogy úgy nem működik.
Túl reagáltam, szó se róla. De álltalánosításnak tűnt, mintha mindenki gyökér lenne, minden ok nélkűl.
Szerintem itt sokszor az ugyfelszolgalat szivatja a sajat dolgozoit. Felhivom oket akar miert, mire atverekedem magam az ugyfelelharito rendszeren (legyen az IVR vagy hangfelnemismero rendszer) addigra mar ideges vagyok es ezt a tul oldalon levo is erezni fogja.
Arrol nem is beszelve, hogy ezek az automatak meg soha nem tudtak segiteni. Semmiben.
+1, Telekomos üszolgos szerint Vanda csak a hülyeelhárítás miatt van.
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
Csak ugye Vandácska amellett, hogy hülye, ezzel az amúgy sem nyugodt/higgadt ügyfél idegeit tovább borzolja, úgyhogy mire sikerül hús-vér operátorhoz jutnia, vandácska idiótasága lesz az elsődleges,a mit ráborít,és utána jön a saját nyűgje - vandácska miatt sokkal felpaprikázottabb hangvételben. Szerintem.
Igen ezt értem. De amit elér az az, hogy a hülyék többsége kitartó, cserébe a nem hülyék is idegesen kerülnek átkapcsolásra.
-szerintem- több bajt okoz, mint amennyit elhárít..
Engem nem kell ám meggyőzni! :) gyakran már az ellenségemnek tekintem azt, aki Vanda után felveszi a kagylót.. :)
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
Jó, de ettől még lehetsz intelligens kulturált és türelmes az ügyfélszolgálatossal, ő akkor találkozik először a problémáddal. Ne legyen már az mentség a helytelen viselkedésre, hogy "mer' korábban felbasztak". Ilyen alapon egész nap üvöltözhetnék körülöttem mindenkivel.
Én kedélyesen el szoktam beszélgetni velük.
Tudom, hogy kb mik a lehetőségeik, igyekszem úgy megnyilvánulni ahogyan én is elvárnám ha ott ülnék headsettel a fejemen..
Érdekes egyébként, hogy engem és más szakembereket is kikészít a Vanda, de hallottam ellenvéleményeket. Olyan emberek, akik azt sem tudják hogy a hangjukat nem kis manók közvetítik, azok jól elbeszélgetnek Vandával és állítólag segít nekik. Tipikusan olyanok, akik azt mondják, hogy nem működik az internet (Facebook-ba ütik be a címet, mert az az Internet) és ha megmutatom, hogy mi a címsor, akkor sandán néznek rám. De ez nem magyar sajátosság, külföldön még több szívás van ezekkel, például mire PayPal-nál találtam valakit. Szóval valószínűleg ezekre tanítják a szoftverüket, ezzel pedig ügyfeleik nagy részét lefedik.
gonoszság on
.. hiszen a többiek már váltottak szolgáltatót ..
gonoszság off
Ez a vanda-dolog konkrétan a telekom szégyene, hogy google speech-el oldanak meg Eliza-szintű, öt tíz mondatból gazdálkodó hibabejelentőt, amire egyébként sajnálnak élő munkaerőt fizetni. Felháborítónak tartom, hogy ennyire becsülik csak az ügyfeleket.
"Nem akkor van baj amikor nincs baj, hanem amikor van!"
Népi bölcsesség
Apám mondta, hogy nem az a művészet, ha jót drágán el tudsz adni, mert azt mindenki tudja.
A sz*rt drágán adni, na ahhoz kell tehetség.
priv irok
nekem is volt ilyen ír telefonszámmal, cégünk telekomos volt, senki nem tudta felvni, otthoni telekom vezetékesről sem, rokon magán telekomos száma sem, viszont voda, digi, telenor simán ment. technikai kolléga annyit mondott, hogy neki működik. a bibi az, hogy az az ír szám is a miénk egy voip szolgáltatón keresztül, és láttam volna, ha felhívta volna.. itt elengedtem a témát
Szuper. Ez nem túl biztató. Lyca mobile a szolgáltató különben. Mielőtt Londonban kezdett dolgozni, előtte egy évet Dublinban tolt le, lehet,ez a szám is még onnan van.
ha lyca mobil akkor a problema fele meg is van, az egyik leg....abb szolgaltato ami letezik (a .... helyere olyan negativ jelzot kepzelsz amit akarsz), gyakran innen orszagon belulrol se tudom hivni random halozatokbol
Lyca-tól én is akkor kaptam csak vissza a jogtalanul levont pénzemet mikor BBB-vel fenyegetőztem + bankomnál mondtam, hogy fraudot jelentek.