Az OTRS Group bemutatja szolgáltatásmenedzsment szoftverének 8-as verzióját (x)

Címkék

Új ügyintézői felület és számos beállítási lehetőség az egyedi felhasználói élmény biztosítására

Új, modern és biztonságos. Az OTRS Group március 27-én, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások egyik vezető gyártója kiadta szoftverének új verzióját, az OTRS 8-at. A szolgáltatásmenedzsment megoldás legutóbbi verziója az egyedi felhasználói igényekre fókuszál, a folyamatokat és munkafolyamatokat még hatékonyabbá változtatva a jobb felhasználói élménnyel.
 

A legkorszerűbb felhasználói felület, a személyre szabás és a közösségi média integráció a felhasználói élményt új szintre helyezi

Innovatív felhasználói felületével az új kiadás párhuzamos, magas hatékonyságú munkát tesz lehetővé. A korszerű vezérlés, az optimalizált felhasználói segédlet és a számos személyes beállítási lehetőség megnöveli a felhasználó élményt. Egy 500 fős, ügyfélszolgálati munkavállalókra kiterjedő kutatás alapján a többség (62%) a személyre szabhatóságot tartja nagyon fontosnak, ezért ez megvalósításra került az OTRS 8-ban. Az elérhető beállítások széles választéka által több mint 2500 beállítási lehetőség létezik.
 

Az OTRS 8 vezérlőpultja.

Az OTRS 8 kiemelkedő funkciói között megtalálható:

  • A vállalati arculat funkció lehetővé teszi az egyedi elrendezések beállítását az ügyintéző szintjén, nagy választék áll rendelkezésre színekből, kontrasztokból, valamint lehetőség van avatárok és a vállalati arculat beállítására is.
     
  • Továbbá, minden egyes ügyintézőnek megvan a saját személyes szervezője, amelynek segítségével egyedileg és valós időben listákat és keresési eredményeket hozhat létre, és ezeket sablonokként le is tudja menteni; ikonokat rendelhet hozzájuk a gyorsabb információszerzés érdekében.
     
  • Az üzleti objektum listák funkció lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy valós idejű képet kapjon azokról a munkavállalókról, akik épp dolgoznak egy jegyen, valamint, hogy mindig aktuális képük legyen minden ügyfélkérésről, értesítésről, a futó folyamatokról és egyéb üzleti objektumokról. Az üzleti objektumokról szóló adatok – mint például prioritás vagy állapot – közvetlenül a listáról frissíthetők (beágyazott szerkesztés).
     
  • Az ütemezett jelentések funkció segítik a statisztikák és jelentések kezelését az elérhető idősablonokkal és az egyedi ütemezési lehetőségekkel.
     
  • Az OTRS 8 további kiemelt újdonsága egy olyan lehetőség, amely segítségével kapcsolatba lehet lépni a szolgáltató csoporttal a Facebookon, a Twitteren vagy a LinkedIn-en keresztül, valamint az ezeken a webhelyeken történő bejegyzés létrehozását automatizálni lehet (közösségi média integráció).
     

Minden OTRS funkció megtalálható ezen a linken.

A megnövelt teljesítmény biztosítja az adatok frissességét és a gyors döntéseket

Az OTRS 8 segítségével az ügyintézők valós idejű információkat kapnak. Minden a böngésző ablakában történik – az oldalak időigényes újratöltése helyett. Bármilyen attribútum várakozás nélkül frissül, és a válaszokat közvetlenül a listanézetből el lehet küldeni. További információkért a felhasználóknak egyszerűen az ügyfél, az ügyintéző vagy egyéb információ fölé kell húzniuk az egérmutatót.

Egy jegy részletes nézete az OTRS 8-ban.

A biztonság a legfontosabb prioritás

Egy közelmúltbeli felmérés(1) szerint a vállalatok többsége (61%) hetente egy informatikai biztonsági eseményt rögzít. Ezért a biztonságnak mindig az elsőnek kell lennie. Az OTRS 8-at Tervezett adatvédelmi és biztonsági alapelvekkel összhangban fejlesztették ki, és olyan biztonsági funkciókat kínál, amelyeket a Federal Office for Security in Information Technology által kidolgozott műszaki irányelvek javasolnak: magába foglalja a kétlépcsős hitelesítést, amelyet az adminisztrátorok konfigurálhatnak alapértelmezett beállításként. A végpontok közötti titkosítás alapértelmezett a teljes mértékben menedzselt környezetben; az OTRS 8 lehetővé teszi a GDPR-kompatibilis műveleteket is.

Jelentés szerkesztő az OTRS 8-ban.

„Az OTRS 8 által a felhasználó és az ő személyes preferenciái vannak a figyelem középpontjában,” mondja Christopher Kuhn, az OTRS Group operatív igazgatója. „Egy globális kutatás során az ügyfélszolgálatos munkavállalók 71%-a azt mondta, hogy az ő szoftverük nem teljesen teljesíti az egyedi beállítások iránti igényét. Biztos vagyok abban, hogy az OTRS 8 segítségével ezen a téren változást hozunk: több mint 2500 beállítási lehetőségünkkel a legmagasabb szintű személyre szabhatóságot ajánljuk, minden egyes munkavállaló számára megfelelő beállítással.”

Az OTRS 8 jelenleg 40 nyelvre van lefordítva, és mind felhős (OTRS), mind saját szerveres (OTRS On-Premise) formában elérhető.

Ezenkívül egy iOS, Android és iPadOS rendszerre készült applikáció is használható a mobil eszközökkel történő munkavégzésre.

Az OTRS 8 előre meghatározott szolgáltatási folyamatokat kínál az ITIL® (IT Infrastructure Library) előírásainak megfelelően. Az OTRS szoftver megszerezte a "SERVIEW CERTIFEDTOOL" minősítést 13 ITIL folyamat elfogadására.

Az OTRS 8-ról itt található további információ.

Az OTRS Group-ról

Az OTRS AG az OTRS szolgáltatásmenedzsment szoftver gyártója és világszerte legnagyobb szolgáltatója, amely megszerezte a SERVIEW CERTIFIED TOOL minősítést. Az OTRS mindenféle méretű cég számára rugalmas megoldásokat kínál a folyamat- és kommunikációmenedzsment területén, időt és pénzt takarítva meg számukra. Az ügyfelei között megtalálhatók: Lufthansa, Airbus, IBM, Porsche, Siemens, Bayer Pharma AG, BSI (Federal Office for Security in Information Technology), Max Planck Institute, Toyota, Huawei, Hapag Lloyd and Banco do Brazil (Bank of Brazil). Az OTRS 40 nyelven érhető el. A vállalat az OTRS AG-ból, és hat leányvállalatából – OTRS Inc. (USA), OTRS S.A. de C.V. (Mexico), OTRS Asia Pte. Ltd. (Singapore), OTRS Asia Ltd. (Hong Kong), OTRS do Brasil Soluções Ltda. (Brazil) és OTRS Magyarország Kft. (Hungary) – tevődik össze. Az OTRS AG szerepel a Frankfurti Tőzsdén.

További információ: www.otrs.com/hu

---
(1)A felmérést a Pollfish által végezték 2019 szeptemberében 280 IT vezetőt bevonva Németországban, az USA-ban és Brazíliában (80 válaszadó Németországban, 100 fő az USA-ban és 100 válaszadó Brazíliában)

(Az OTRS Magyarország megbízásából készített anyag.)

Hozzászólások

Annak idején a mi szolgáltatásmenedzserünk úgy döntött, hogy OTRS helyett TOPdesk-et vezetünk be. Kíváncsi lennék egy TOPdesk vs. OTRS funkciólista összehasonlításra. Esetleg van nektek valahol ilyen? Tudtok ilyenről?

trey @ gépház

Ilyen hivatalos összehasonlítás nincs. Ugyan a Capterra oldala vállalkozik ilyenre, de nagyon elavult információkat tartalmaz, ezért kiindulásnak ez nem rossz, de erősen ajánlott a szoftvergyártóknál is rákérdezni a részletekre.

Információim szerint mi nem tervezünk ilyen típusú oldalt publikálni, mert nehezen beszerezhető az adat és nehéz is lenne naprakész adatokat kínálni (az objektivitásról nem is beszélve).

Ehelyett az általános bemutatón lehet ezeket a technikai kérdéseket felvetni, ahol segítünk elmagyarázni, hogy az OTRS-ben a kérdéses dolgokat hogyan valósítottuk meg, vagy milyen lehetőséget tudunk kínálni a megvalósításra. Ez külön pénzbe nem kerül és itt lehet elolvasni a folyamatunk lépéseit: Hogyan veheti meg. Ha ezt követően részletes állapotfelmérésre vagy migrálásra lenne szükségetek, akkor arra biztosítunk külön konzultációs napot.

Tehát első körben azt javaslom, hogy írj Szilvinek a sales@otrs.com címre és egyeztessetek időpontot egy általános online bemutatóra.

Engem az érdekelne, hogy

- milyen viszonyban áll ez az új verzió a Community Edition-nel.

(Látszólag ezt teljesen elengedték a 6. kiadásnál...)

 

- Ki van-e fejtve ez  valahol:

"Please note that ((OTRS)) Community Edition offers limited OTRS functionality."

 

- továbbra is open-source vagy az az idő már rég (6.x) elmúlt?

 

Köszi.

Ez magyarázat a stratégiára, azonban továbbra is érdekelne, hogy

- milyen feature különbségek vannak a community és a main verzió között

(Ezt tudnám megmutatni a jelenleg community-t használó esetlegesen leendő ügyfeleiteknek, hogy mit nyer/veszít)

 

- milyen licence van a fizetős verziónak?

(értsd: ha megvettem fejleszthetek-e hozzá saját modult/plugint/app-ot, és azt eladhatom-e másnak, publikálhatom-e a forrsát, stb.)

 

Köszi.

Nincs különbség a licencelés között, mindegyik változat GPLv3-as a funkciókiegészítőket is beleértve. Az egyedi fejlesztéseket is engedjük, viszont ha valaki ezt csomag formájában szeretné, akkor minőség-ellenőrzésen kell végigvinni (erről a honlapunkon is találsz információt, valamint megrendelés esetén ezt külön rögzítjük a szerződésben is).

Az egyes szerződésekbe tartozó szolgáltatások és funkciókiegészítők összehasonlítását itt és itt találod, valamint részletesen itt olvashatod a működésüket. Ha konkrét kérdéseid vannak a rendszereddel vagy fejlesztéseiddel kapcsolatosan, akkor neked is azt tudom javasolni, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot és beszéljük át a részleteket.

ez engem is erdekelne.

ez azert eleg szokatlan hozzaallas:

"we will make new versions of OTRS available first to our paying customers, and then several years later to the public."

altalaban pont forditva szoktak, az uj 'beta' fejleszteseket nyomjak a communitybe hogy teszteljek ingyen, es a stabil, hosszan tamogatott kod megy a fizeto ugyfeleknek...

Kérlek, vedd figyelembe, hogy az OTRS nyílt forráskódú szoftver, ami nem jelenti azt automatikusan, hogy bárkinek ingyenesen elérhető. Vannak részek, amiket a gyártó ingyenesen közread, de értelemszerűen a fejlesztés finanszírozása az előfizetésekből származó bevételekből történik, az OTRS gyártója pedig ezért az üzleti kört részesíti előnyben. A technikai megvalósítása 2014-től van az OTRS-ben, és a GitHUb-on is ellenőrizhető. (Technikailag nem is lehetne megakadályozni, hogy a közösség hamarabb kapjon kódot, mint az ügyfelek, hiszen, ha a közösség megkapja, akkor azt már az ügyfelek is elérik.)

Ha a közösségi hozzájárulást nézzük, akkor látható, hogy korábban - míg a keretrendszer azonos időben jelent meg a közösség számára is -, a hozzájárulások hasonlóan alakultak, mint most. Magyarországon indítottunk egy kampányt, hogy finanszírozva legyen az OTRS magyar fejlesztése és honosítása. Számtalan kopogtatást és tárgyalást követően összesen 3 szervezet nyújtott támogatást számunkra, amiről itt, a HUP.hu-n is beszámoltunk. Ez részükről óriási segítség volt, de a fenntarthatóságtól messze állt, holott saját piaci felmérésből és visszajelzésekből tudjuk, hogy Magyarországon az OTRS nagyon elterjedt szoftver (mind az üzleti, mind a közösségi kiadása).

Háromból kettő kép nem jön be, ami igen az is torz!