Mini dühöngő..

Euronics webshopból soha többet...

Sajna hét közben öreg laptopom (egy dekádot megélt) úgy döntött az örök bitek vadászmezejére távozik. Lehet, párezer forintért lehetne bele kukázni lapot, de úgy döntöttem, nagyon kiszolgált már, ideje, hogy végleg megpihenjen, Intel C2D-vel sok mindenre már úgy sem mennék.

Mivel már pár hónapja véres volt a torka (memória rekontakt, illetve swapolás után volt csak hajlandó megindulni), tudtam jól, mi lesz az utód. Tegnap reggel felcsaptam az árukeresőt, legkedvezőbb ajánlata a bevezetőben említett cégnek volt, cca 440K-ért. Online rendelhető, van készleten, 2-4 nap múlva csenget a futár, szuper. Kb. 10-15 másodperc adatmegadás után a bankom oldalán pötyögöm a kártyaszámom. Jön a megerősiítő mail, átt sem futom, bedob a visszaigazoló levelek mappájába, elégedetten hátradől, hogy akkor a most már amúgy is esedékes, viszont így kényszerpihenőé a terep. Ma reggel a webáruházba ránéztem, mégis mi a helyzet, készítik-e a csomagot, esetleg már lehet hogy a futárnál van?! (tudom, naív vagyok) Ekkor a megrendelés státusza: Megrendelés befogadása... még el is mosolyodtam magamba, hogy oké, hogy egy pi2-ön is elszaladgál egy apache+php+mysql, de azért na..

Ne kérdezzétek miért, de a megrendelt termékre kattintottam, az adatlapján kiderült, már nem rendelhető neten, kizárólag pár üzletben személyesen lehet átvenni. Itt már kezdtem furcsálni a dolgot, nosza nézzük meg azt a visszaigazoló emailt. A vérnyomásomnak jobb lett volna ha nem teszem, a következő fogadott:

Rendelése megérkezett társaságunkhoz. Felhívjuk figyelmét, hogy ez a visszaigazolás nem jelenti a megrendelésének a teljesíthetőségét, arról külön elektronikus levélben értesítjük. A teljesíthetőség visszaigazolásának a kiszállítás alatt/átvehető státuszú levelek kézbesítése tekinthető.

Khm, itt már nagyon gyanússá vált a sztori, hát felhivtam a kedélyes hangú ügyfélszolgálatost, hogy mégis WTF?! Ő közölte velem, hogy minden hajnalba frissitik a készletet a weben, előttem megrendelték az utolsó darabot. Nah itt kértem egy kis segitset, valami ilyesmi hangzott el:

 - Akkor most jól gondolom, hogy azért fizettem a cégüknek 436990 Ft,-ot, ami nincs is az ön birtokukban?

 - Igen.

 - A webshopban semmi ilyen nem volt feltüntve! Mire várható készlet? (Elvtárs úr, karácsonyra lesz narancs?)

 - Nem áll módomban a készletérkezésekről információval szolgálni, ha Önnek igy nem megfelelő, a webshopban talál egy lemondás gombot.

 - Mi fog történni, ha lemondom a rendelést? Hogy fog az ön kéthavi fizetése visszavándorolni a zsebembe? (tudom, ezt nagyon nem kellett volna, nem szabadna személyeskedni, de itt egy picit már elszakadt a cérna)

 - Amennyiben lemondja a rendelést, 30 napon belül visszautaljuk arra a számla(vagy kártya?-nem tudom, itt már nem hogy nem láttam, de nem is hallottam a dühtől)számra az összeget, melyel fizetett!

 

Szegény palira (tudom nem Ő tehet róla, de sajna Ő volt "kéznél") úgy rávágtam a telefont, hogy legszivesebben újra felhivtam volna, hogy rávágjam...

 

Szerintetek mennyire pörög egy ilyen üzletlánc készlete? Érdemes várnom pár napot, vagy ezzel csak azt érem el, hogy mégkésőbb kapom vissza a lóvét, ha máshonnan rendelem meg, mert mondjuk itt 8-10 napig semmi előrelépés?

Hozzászólások

Ezektől semmit sem szabad venni. Eddig egyetlen alkalom volt, mikor elégedett voltam velük, mosógépet vettem, direkt olyan üzletükbe mentem, ahol készleten volt, fél órán belül már otthon volt a cucc. Sürgősen kellett, azért hozzájuk mentem.

Jártam velük így: megrendeltem mosogatógépet, mert nem volt készleten. hetekig hitegettek, hogy "most már napokon belül megérkezik", aztán inkább lemondtam és megvettem máshol.

Egyszer TV-t vettem náluk, és az eladó konkrétan kiröhögött (!), hogy miért nem smart tv-t veszek, amikor az csak kicsit drágább. (Nem világosítottam fel a drágát, hogy a "smartosítást" majd én megoldom sokkal jobban, mint ahogy a TV gyártók). Nem röhögjük ki az ügyfelet, akkor sem, ha hülye.

"az eladó konkrétan kiröhögött (!), hogy miért nem smart tv-t veszek"

én valszeg miután leküzdöttem a késztetést hogy megkínáljam egy parasztmaflással, valószínűleg rákérdeztem volna hogy ha már ilyen tájékozott és képben van a dologgal akkor NYILVÁNVALÓAN fog tudni nekem praktikusan segíteni abban hogy a smart TV-re feltegyek egy szimpatikusabb Linux disztrót a gyári rendszer helyébe, máskülönban ugyan miért is nyitotta volna ki a száját ezért a megszólalásért...

"all submitted complaints will be forwarded to /dev/null for further investigation"
"ez ilyen hippi kommunás felfogás, ahogy Stallman sámán módjára dobol a nagy hasán, hogy GNU, free software, free as free beer."

Manapsag mar sajnos csak SMART TV-ket lehet venni ertelmes kepminoseggel (nagy szivfajdalmam ez), meg az is, hogy a vegfelhasznaloi arbol 20-40k-t biztosan elvisz az a SMART rendszer (a kinai 2-4GB-os board-ojbol kiindulva) ami soha az eletben nem kerul beuzemelesre, mert a TV-hez  nem kerul halokabel csatlakoztatasra.

Jo lenne erre is valami EU szabalyozas, hogy ne kelljen a sok bloat vackot (na, mi, ha ez nem? A Samsung Tizen-jenel tertem ki a hitembol majdnem) kenyszerbol megvasarolni. Lenne a televiziokeszulek, es hozza a SMART csomag kulon, az elso bekapcsolasnal megvasarlohato es aktivalhato funkciokent.

Szerkesztve: 2020. 01. 24., p – 16:06

Az az euronics szerintem egy hulladék, már a rendes boltjukon is felhúztam magam párszor (teljesen hétköznapi cuccokért ugrottam be az elmúlt 1-2 évben egy fél tucat alkalommal, soha semmijük nem volt).

(és sajnálom a történteket, szerintem keresd újra az ügyfélszolgálatot, próbáld meggyőzni őket hogy téves vásárlásról van szó, kifejezetten az ő hibájuk miatt történt a megrendelés, és soron kívül kéred a pénzed. Javaslom a fogyasztóvédelem szó használatát is). Hiszen azt írták hogy raktáras termék, közben meg lehet hogy most rendelik Ázsiából, azaz hazudtak. Az hogy a belső működésük hogy van, neked semmi közöd.

"Javaslom a fogyasztóvédelem szó használatát is "

Annak emlegetésétől manapság már a kis hülyegyerekek sem ijednek meg. Nemhogy egy ekkora cég. Mivel jópár éve már nincs semmi hatásköre, csak a semmiért tartjuk el az adóforintjainkból ezt a kiherélt maradványgittegyletet. Kb. annyit tudnak csinálni, hogy linket adnak a legközelebbi békéltető testület címével.

A kereskedő akkor is hibát követett el, amiből a vásárlónak kára keletkezett. A black fridayes vizsgálatokban kitértek a raktárkészlettel kapcsolatos manipulációkra is, és szórtak érte büntetéseket. Szerintem ez egyértelműen nem egy kisebb kellemetlenség, hanem egy átverés. Egyáltalán nem mindegy ugyanis, hogy 2 nap vagy több hét. Az hogy a kereskedő belső rendszere egy lassú szar, nem tartozik a vásárló hatáskörébe, amivel "számolnia kell".

 

ps.: egy kisebb stílű "kereskedőbűnözőt" sikerült azonnali pénzvisszatérítésre ösztökélni a feljelentéssel fenyegetéssel. (röviden és tömören megrendeltünk egy terméket ami a kicsomagolás pillanatától látszott hogy gyári hibás). Miután megfelelően éltem az elállás jogával, megígérték a visszautalást, amit hetekig halasztottak a legkülönbözőbb kamu indokokkal. Majd végül a barátságos levelezgetések után megírtam nekik hogy kettő munkanapon belül várom az átutalást vagy minden lehetséges helyen feljelentem őket. Azonnal jött a pénz. Félnek ezek, csak magabiztosnak kell lenni :)

"A kereskedő akkor is hibát követett el, amiből a vásárlónak kára keletkezett."

Azt írta, hogy a nagy izgalomban nem olvasta el a visszaigazoló emailt. Nehezen tudom elképzelni, hogy valahol a folyamatban nem jelezték neki (a fizetés előtt), hogy a termék nincs raktáron. Ha így is van, akkor is felhívták a figyelmét, hogy lemondhatja a rendelést és visszakapja a pénzt. A 30 napos átfutás az szopi, de egy normális 14 napos elállásnál is ez van. Ilyenben 2x volt részem (más cégeknél), egyik esetben sem várták ki a 30 napot, hanem a visszaküldés után pár nappal utaltak. Szerintem nem kell előre parázni meg a legrosszabbra gondolni.

 

Ismét egy remek, agy nélkül vásároltam, de megszívtam történetet olvastunk. Kéretik elgondolkozni azon, hogy mekkora burokban kell élni, mekkora élet tapasztalat és gondolkodásbéli hiány kell hozzá, hogy ilyent elkövessen az ember. Mert nem csak ott követtél el hibát, hogy előre fizettél.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Senkinek (és semminek) nem hinni el semmit, személyesen mászni minden boltba, személyesen megnézni megszagolni kipróbálni, és csak ha minden frankó, akkor venni elő a bukszát! Előre SEMMIÉRT sem fizetni, de legalábbis 10.000 HUF fölött semmiképpen!

Ld. még 2019 decemberi MOBILEXPO.HU története :(

2002 óta vagyok márkahű, nagyon sok termék megfordult már a gyártótól a kezemben. Tisztában vagyok vele, minek, hogyan kell lennie a dobozban, mit kell tudnia a vásárolt készüléknek, úgy gondolom, semmi szükség nincs a személyes kontaktusra a vásárlás kapcsán! (meg időm sem lenne futkározni utánna, ezért volt kézen fekvő az neten rendelés, valamint nyugdíjas édesanyám lesz az átvevő, aki fél ennyi KP-t otthon tartani, így lett online kártyás fizetés). Valamint itt vidéken sajna abszólút nincs készleten, így a tapizos opció teljes mértékben felejtős!

Pont az a rossz megoldás, nem jár a 14 napos elállási jog. Nálam rendelés menete: Megrendelni utánvéttel lehetőleg automatába, ne kelljen futárhoz igazodni, ha másnap nem jön az email a "raktáron" státuszú termékről, hogy szállítás alatt, akkor telefon, hogy mizu. Kiszállítás esetén termék csomagolását ellenőrizni, ha sértetlen, akkor fizetni. Termék kibontást felvenni videóra.

Rájönni 10 nap múlva, hogy nem tetszik és visszaküldeni :)

A 14 napos elállás esetén kezdeményezni a vásárló tud, szerintem csak átvételtől számítva 14 napig. Tehát ha ilyen-olyan okokból nem érkezik meg hozzá vagy hibáján kívül nem tudja átvenni akkor még nem ketyeg az óra. Ha a kereskedő a megígért szállítást nem tudja teljesíteni, akkor essen el az üzlettől, ne ígérjen olyan szállítást, ami hazugság. Ha én rendelek egy félmilliós gépet és a kereskedő azt ígéri hogy 2 munkanapon belül szállítja és kiderül hogy hetekig tart majd, biztos hogy minden fronton megtámadnám őket az eredeti állapot azonnali visszaállításáért. Miért ígér olyat, ami hazugság? És miért kellene egy hónapig a pénzemen ülnie? Üljön akkor, ha jogilag nem ő vagy nem teljesen ő a felelős.

Egyébként meg a 14 napos elállás úgy jó ahogy van, az, hogy néhány ember visszaél vele benne van a pakilban mint az életben rengeteg dologban. Én 1-2 hónapja autóba rendeltem fényszórókat (~70k), alaposan megkutattam hogy illik-e az autóba, megrendeltem, megjött, kiderült hogy mégsem, mert minimálisa módosított a gyártó a beépítésen, jeleztem hogy bocs, mondták semmi gond, MPL futárral vissza, és napokon belül utaltak. Teljesen korrekt dolog.

Mi a trükközés és mire találták ki szerinted a 14 napos elállást?

Merthogy megnyomkodva Mediamarktban a telefont nem biztos, hogy 5 perc alatt kiderül, hogy a gyártó úgy átfaragta az Androidot, hogy használhatatlan fos, ráadásul tele van kémvírussal. Vittem vissza árukeresőn agyondicsért ventilátort, mert olyan hangja volt, mint egy repülőgép hajtómű, ezt a boltban lehet nem hallod ahol bömböl a zene. A párásító is visszakerült Edigitalba, ami leírása szerint 10 órás folyamatos működést ígért, teletöltöttem vízzel, majd 5 órával később arra ébredtem, hogy szörcsög mert kifogyott.

Ezeket hogyan teszteljem le a boltban?

Oh. Ennel egyik eskuvo/esemeny/ rendezveny fotozasra szakosodott ismerosom volt jobb. Lerendelt 3-4 digitalis gepet a hozzavalo objektivekkel. Az esemenyre felvonult a sameszaival, akik megkaptak a ocskabb cuccokat, aztan adj neki. 3-4 nappal kesobb mentek vissza a gepek, hogy "rossz a szinvisszaadasa", "torzit", "tulsagosan lassan csinal kepet". Mikozben majd minden vazba beleporgettek 3-5000 expoziciot.  Erdekes modon, egy ido utan egyik fotos uzlet sem allt vele szoba.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

építőiparban ugyanez... pár napos melókra vesznek komoly szerszámokat, megcsinálják a melót, persze közben a gépek leamortizálódnak, telemennek porral meg minden, aztán viszik vissza elállásba'

"all submitted complaints will be forwarded to /dev/null for further investigation"
"ez ilyen hippi kommunás felfogás, ahogy Stallman sámán módjára dobol a nagy hasán, hogy GNU, free software, free as free beer."

Ergo lemondani minden kényelemről, amit a netes vásárlás jelent. Vidékről pláne vicces a személyesen megnézni, megszagolni, kipróbálni téma. Kb lehetetlen, sem időm, se kedvem ilyesmihez. Általában neten vásárolok és általában -megbízható helyeknek- előre fizetek. 

Fillérbaszó voltál. Közel félmilliós gépet nem ócskástól veszünk, hanem gyártótól vagy annak a dedikált forgalmazójától. Ennél mélyebbre csak akkor mehettél volna ha mondjuk a Tesco-tól, vagy az Auchantól rendelted volna meg.

Nagyobbat akartál mint amit megengedhetsz magadnak. Félmilliós gépnél az ember nem garasoskodik 30 vagy 50 vagy 60 ezer forinttal. Ha eddig megfelelő volt egy C2D gép, akkor valószínűleg nem azért választottad ezt, mert akkora teljesítményre lett volna szükséged.

Lusta voltál. Mikor egy az-az egy darab, majd félmilliós gépet vesz az ember, ráadásul 10 évente egyszer, akkor az megérdemel annyit, hogy felemelje a seggét a fotelből. Különösen laptopnál. Ha napi szinten használja az ember rohadt sokat számítanak nüansznyi ergonomikus dolgok, egy ilyen kaliberű kiadás előtt érdemes kicsit megböködni, megtapogatni előtte. Ehhez viszont az embernek fel kell emelnie a seggét.

Naiv voltál. A világon szinte mindenütt eltérések vannak a webshopok valós és mutatott készlete között. Ez különösen igaz, ha egy bolt az Átlag Jóskának árul és nem az Öltöny Jenőnek. Szinte heti szinten szórok ki fél - egy milliós rendeléseket és még az igen komoly disztribútoroknál is bejön, hogy csak a rendelés befogadása után jelzik, hogy valamelyik tétel n+1 hóval később jön be. Ha pontos dátumra kell a dolog, akkor nem webshopozik az ember.

Elöre fizettél. Komoly cégnél, fél milliós összeg felett simán játszik az utólagos, 30 napos fizetés. Volt rá precedens, mikor hülyén néztek rám, mert a filléres tételt helyben akartam fizetni és elhajtottak azzal, hogy küldik a számlát és majd akkor fizessek 30 napon belül. Egyszerűen a folyamataik nem voltak felkészítve rá, hogy valaki helyben, azonnal fizesse a termékeket.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Szóval a magyarázatod szerint (amiben egyébként tévedések is vannak) az euronics viselkedése és hazudós raktárjelzése rendben van, és ő itt a ludas. (sokmindent összehordtál itt, és egyik sem állja meg a helyét). Maximum az utolsó, de arra is van magyarázat. (lásd komment odébb)

Ha 16% fillérbaszás egy ekkora tételnél, akkor nem csak voltam, de az is vagyok! Ebből a pénzből bőven kijön pl hozzá egy új táska USB-C-ről dokkoló mindenre is! Új bontatlan gépnél _szerintem_ tökmind1, hogy hazai disztribútor, vagy bármilyen más kereskedés. Abba meg inkább ne menjunk bele, hogy mit engedhetek meg magamnak.

2010 mikor vettem azt a gépet akkori csúcs volt, nem 3-4 évre veszek laptopot.

Miért is kellenne ellátogatni a boltba megsimogatni? Ismerem a tipúst volt belőle a kezem alatt tartóstesztem, ismerem az ergonomiai kialaítását, minden nyavajáját, első szériák gyermekbetegségeit stb...

Pár kommentel alább egy Ecommerce-el foglalkozó kolléga írta, hogy a raktárkészlet nyilvántartás talán 15 éve volt így elfogadható.

Utólagos szálmafizetés magánszemélyként, alkalmi vásárlásnál? Hááááát, ebben bizony kételkedem...

Ha megengedhetsz magadnak valamit, akkor nem fogsz 16%-on rugózni, ahogy az ezen nyereségből származó dokkolón és a táskán sem.
Nem, nem mindegy, mert egy 16%-os, nem disztributori kedvezmény eléggé gyanakvásra ad okot.
Bocs,itt némi zavart érzek az erőben. Az embernek van egy technológiai igényszintje ami ugye az évek folyamán változik. Ha ezt nekem egy laptop 10 évig kielégíti, akkor valószínűleg nincs igazán van szükségem egy meredek teljesítményugrásra gépcserekor. 

Van ilyen. Építőiparban, gépgyártásban, csak elég nagynak és egyedinek kell lennie a dolognak, plusz olyan üzletnek ahova nem úgy mész be az utcáról, hanem megfelelő kapcsolaton keresztül.

"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

"Ő közölte velem, hogy minden hajnalba frissitik a készletet a weben, előttem megrendelték az utolsó darabot"

Ecommerce területen dolgozom, nálunk realtime megy a stock, ez ultragáz, ez utoljára mondjuk 15 éve volt elfogadható. :)

Ecommerce területen dolgozom, és elég sok ügyfélnél az omnichanel eladások miatt vagy azért mert egy terméket nem csak egy cég árusít, fogalmuk sincs nap közben, hogy pontosan mennyi is van készleten.

Két megoldást látok gyakran: 1) az ecommerce felület számára lefoglalnak minden nap valamennyit, és akkor azt nap közben más módon nem lehet eladni, így az online cucc pontosan tudja, mennyi van készleten, de ha elfogyott a félretett mennyiség, akkor aznap többet már nem lehet eladni, hiába esetleg a raktárban valójában van még belőle. 2) ha egy meghatározott mennyiségnél több van, akkor az online felület csak annyit ír, hogy van belőle és nem törődik a valódi mennyiséggel. Ha meg kevés, akkor azt a keveset követi, hogy tutira ne adjon el olyan cuccot, ami nincs bent. De ha közben eladták egy boltban, (esetleg egy másik cég eladta online) akkor simán lehet az, hogy az online megrendelt cucc valójában már nincs raktáron/másnak le lett foglalva. Aztán hogy ezt hogyan kezelik, az cégtől és terméktől függ.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

A helyi Euronics boltba rendeltem terméket, helyi fizetéssel. A termék megérkezett, megjelentem, és 1500 HUF -al többet kértek, mert a "websopbankinnvanhogyazüzletekáraieltérhetnek". A probléma a teltházas boltban kipattantott balhé hatására megoldódott másfél percen belül, "a központ tévedett, elnézést kérünk, blabla". 

Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)

Magyarorszagon ? Webshop ? Ki van irva ? Hagyjuk mar...

Ha surgos es nem akarsz opni, akkor bemesz, kinezed ami tetszik, felutod a webshopot es ha nem ugyanaz az ar, akkor kihivod az aruterulet vezetojet es az orra ala tolod. Garantalom polcrol megkapod olcsobb webshop arban azonnal kezbe es meg az autoba is kiviszik neked es berakjak. Sot laptopot vettem, akkor kivettem a telefont es beirtam arukereso, meglatta es meg kaptam 10k kedvezmenyt es egy ajandek logitech vezetek nelkuli egeret, igy lett a megtalalt legolcsobb aron laptopom, polcra kiirthoz viszonyitva -50k , webshophoz cirka -20k.

Mindenhol csak igy vasarolok, ha MM vagy hasonloban kell venni valamit. Biztos lehetsz benne, hogy valamelyik fizikai boltjukban van es azt kozpontilag visszahivjak es te megkapod, nem fognak webshop keszletet tartani, mert minek ? Vanni, van, csak lehet miskolci aruhaz/raktarban. Sot meg az is lehet, hogy meg eppen dobozoljak es hozzak kinabol.

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Ez a történet nekem nem áll össze: bemész a médiába, kinezel 1 laptopot a polcon. Aztán rákeresel ugyanerre árukeresőn is egy eladó orra előtt. Erre az 1 szempillantás alatt leakciózza neked 50 ezerrel, és még 1 ajándék egeret is kapsz? Nem piac az h. alkudozni lehessen. 1 ft-ot se engednek el az árból. Az random eladó is milyen jogosultság okán képes felúlbírálni a gépben szereplő árakat? Valamilyen lényeges körülményt kihagytál a sztoriból.

Pedig tipikusan a mediamarkt olyan, hogy nagy értékű vásárlás (2-3k fölött pl már biztos) egyedi árat fogsz kapni, ha úgy látják, hogy még kell a meggyőzésedhez (vagy az árból nem engednek, de 10-20k ajándékot még mellécsapnak). Én sem hittem el, hogy ez így van, amíg ki nem próbáltam.

A kürtőskalács egy nagy lyuk, tésztával faszán körbetekerve.

De jár, médiában lehet alkudni. Meglepő, de lehet. Sőt, néha maguktól is csinálják. Vettünk TVt, mondtam, hogy akkor legyen ez az LG. Emberünk közölte, hogy hát most épp ez van csak, ami ki van állítva, de ha jó, akkor ingyen mellécsapja a +3 év gari biztosítást.

Jó biznic volt, épp most cserélik benne a bekékült panelt, a két év normál garin már erősen túl.

öö pedig de. én mediamarktban konkrétan nem emlékszem olyan, 40e feletti vásárlásra ahol ha érdemi beszélgetésbe kezdtünk az eladóval, úgy hogy mondjuk valami nem felelt meg telsesen az igényeinknek (T/1 a családra vonatkozik, nem királyi többes) akkor ne lett volna valami kedvezmény, alkudozás, akármi.

piac ez is. csak mások a keretek.

"all submitted complaints will be forwarded to /dev/null for further investigation"
"ez ilyen hippi kommunás felfogás, ahogy Stallman sámán módjára dobol a nagy hasán, hogy GNU, free software, free as free beer."

Sajna a boltban is csak rendelni tudtam volna, vidéki kisvárosban ilyen "luxus" dolgok nincsenek a polcon..

 

a sztoridhoz hasonlót már én is hallottam, azt hittem eddig, hogy urban legend, mikor a helyi vállalkozó felment a "nagyvárosba", elkezdett alkudozni az MM-ben, és sikerült neki

Szegeny helpdesk-es mennyi ilyet kaphat. Kemeny melo az (ugy altalaban veve).

echo crash > /dev/kmem

Hát ha nem fekszik neki akkor bemutatja az ujjast és holnap már máshol kezd. Mindenhol hiány van. :)) De egyébként a retail/support melók kemények, igen, a telefonnál vagy a pultnál levő emberek viszik el a balhét. Ez benne van a munkakörben.

 - Mi fog történni, ha lemondom a rendelést? Hogy fog az ön kéthavi fizetése visszavándorolni a zsebembe? (tudom, ezt nagyon nem kellett volna, nem szabadna személyeskedni, de itt egy picit már elszakadt a cérna)

 - Amennyiben lemondja a rendelést, 30 napon belül visszautaljuk arra a számla(vagy kártya?-nem tudom, itt már nem hogy nem láttam de nem is hallottam a dühtől)számra az összeget, melyel fizetett!

Szegény palira (tudom nem Ő tehet róla, de sajna Ő volt "kéznél") úgy rávágtam a telefont, hogy legszivesebben újra felhivtam volna, hogy rávágjam...

Szép bizonyítvány.

hihetetlen hogy emberek előre elutalnak fél milkát

No rainbow, no sugar

Tavalyi Euronics párbeszéd:

- Csókolom, iPhone XR milyen árban van?
Kb 10 perc szünet, mire megszólal a hölgy:
- 320 000 Ft, és csak kékben tudunk rendelni.

WTF??? Azért már XS MAX-ot veszek.

Természetesen nem kértem...