Részletek itt és itt.Redmi has demoed 144Hz refresh rate on the Redmi K30 5Ghttps://t.co/YmxsdmtFLT
— XDA Developers (@xdadevelopers) January 13, 2020
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
144 Hz? Érdekelne, hogy látja-e valaki... azt elhiszem, hogy a 60 Hz-ről a 90-re vagy 120-ra gyorsítást még lehet látni, de hogy a 144 és a 120 között van-e bármi észrevehető különbség?
Attól tartok, ide is beette magát a számháború.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
30"-os monitoroknál talán meg lehetne mondani, hogy melyik a 144 Hz-es, de ~5"-nál nem hiszem. Továbbá akkor lenne igazából jó a nagy képfrissítés, ha lenne FreeSync-szerú támogatás is, azaz ha egy program nem képes tartani stabilan a 120 FPS-t, akkor a kijelző adaptívan visszavenné a képfrissítési rátát, ezzel elkerülve a képkockát szakadozását.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem 30"-os monitornál sem látszik a különbség. Itt nem a háttérvilágítás villogásáról van szó, hanem a képfrissítésről. Az ember szemét a 25-30 fps már elég jól becsapja. Az egyetlen kivétel a gyorsan mozgó tárgyak esete, amiknek az érzékelésére valószínűleg külön ideghálózat van az agyban (ld. labda, bogár, madár, ... érzékelése). Pl. hokimeccset szerintem nyugodtan közvetíthetnének 300fps-sel, talán még az sem lenne olyan élvezhető, mint élőben. De ezt az esetet leszámítva, valószínűleg még 30"-on is mindenre elég a 60fps.
Hogy 5-6"-os kijelzőn sem a 120Hz, sem a 144Hz nem látszik, abban egyetértünk. Olyan ez, mint a megapixel háború a kameráknál.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy 27"-os 144 Hz-es monitorom, szóval saját tapasztalatból tudom mondani, hogy 60 és 144 Hz között látszódik a különbség (144 vs 240 Hz esetéről nincs tapasztalatom). Már olyan triviális műveleteknél is, mint az ablakmozgatás, 144 Hz-en sokkal folytonosabbnak tűnik és az ablak tartalma is olvashatóbb marad. Bár nyilván ehhez is hozzászokik idővel az ember szeme, és akkor tűnik fel igazán a 144 Hz hiánya, ha ismét 30 vagy 60 Hz-es képernyőt nézek. Abban egyetértünk, hogy elég a 60 Hz átlag felhasználásra (notebookoknál nem is nagyon látok 60 Hz-nél gyorsabbat, csak extra nagy gamer változatoknál) és inkább a prémium ficsőr a 120+ Hz. De én manapság már azt javasolnám ha kérdeznek, hogy 120+ Hz-es FreeSync kompatibilis monitort vegyen az, aki néha játékra is használná és hajlandó egy kicsivel többet rááldozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szubjektív, de nagyon észrevehető a különbség egy 60 és egy 30fps-es film közt.
Ahogy az is észrevehető, ha a telefonom 60 vagy 90 Hz-en használom. Persze annyi pluszt nem ad a 90, nem is úgy használom jellemzően, de azért azt mondani, hogy nem észrevehető, abban nem értünk egyet :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
akkor lenne igazából jó a nagy képfrissítés, ha lenne FreeSync-szerú támogatás is
Honnan tudod, hogy nincs? Több 90Hz-et támogató telefon app specifikusan vált 60Hz-re egy kompatibilitási tábla alapján.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Rákerestem (fixme), de nem találtam FreeSync jellegű API-t. A FreeSync/G-Sync nem csak előre definiált lépcsőfokokban tudja állítani a képfrissítést, hanem folyamatosan követi azt. Nyilván főleg játékoknál van jelentősége, ahol a képfrissítés akár jelentről jelentre is változhat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jogos, amit írsz olyan tényleg nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
120Hz szerintem pratikusabb mint a 144Hz, latvanyban nincs kulombseg.
240Hz a logikus nagyobb szam.
~1000Hz az amitol tobbet mar az ember nem igen kepes megkulomboztetni,
500Hz-t nem hinnem, hogy legyegesen jobbnak latod mint az 120Hz -t, de 1000Hz(960) jobbnak latod.
Legtobb ember nem fizetne a kulbsegert 100 Ft sem ..
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nagy igyekezetükben már egy normális tableten is dolgozhatnának úgy általában az Android gyártók.
Nézelődök egy jó hónapja, a legkompromisszummentesebb az Apple.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a Samu tabletjei is bejönnek, bármennyire is nem szeretem az ő általuk átmókolt Androidot. Nagyon jó az akksi üzemidejük, és eléggé gyorsak is (pl Galaxy Tab T580), a kijelzőjük is klassz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy konkrét példa, hogy ezt miért húztam le a listáról:
https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Tab-S5e-Wi-Fi-Tablet-Revie…
"The display backlight flickers at 245.1 Hz (Likely utilizing PWM) Flickering detected at a brightness setting of 99 % and below."
Kár.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is így gondolom. Pedig nem a szívem csücske az apples kerítés és termékpolitika. Ha vennék, azt vennék. Nem csak a tablet, hanem a szoftver gyártók is így állnak hozzá. Az android tablet second class citizen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem sokáig lesz még tablet, mert nincs létjogosultsága. A mai mobilok kellően nagyok ahhoz, hogy ne legyen szükség tabletre. Múltkor olvastam valami statisztikát, talán 2,7% a tabletek részesedése, a mobiloké 54% körül. Mondhatni elenyésző.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Teljesen más élmény egy 8+ colos tablet olvasgatásra (igen, van e-ink eszközöm is). Sokan temetik, szerintem hiába.
A Chromebook jelenleg nem rúg labdába, a Surface sem. Egyszerűen túl nehezek. 400g körül kell mozognia, kisebbnek jóval alatta, nagyobbnak picivel felette.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért a jelenlegi 5-6" és a 10" közt van különbség mobil használhatóságban, súlyban, és tényleges használhatóságban is. Most viszonylag nagy telefonom van (iPhone XS), de jól jön mellette a tablet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg jobban örülnék, ha lenne értelmes mobil 4,5"-on is és nem csak a low-end szart csinálnának abban a méretben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ez az! Mi van, ha nem akarok 5"-ös vagy még nagyobb tepsivel flangálni?
A jelenlegi telefonom 4"-es, ez még teljesen jól hordható zsebben is.
Nekem már az 5" is túl nagy. (Ja, és van egy 10" tabletem, ami meg teljesen másra jó.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az iPhone 6S egész kellemes jószág. Az SE-n kicsit pici a virtuális billentyűzet. Android vonalon nem tudok normális/értelmes kisebb telefonról.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
x
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
iPhone SE, iPhone 9.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Többnyire egy köztes űrt tölt be. Egy 6 colos telefonon nem akarsz sorozatot nézni, egy 10 inches tableten meg simán. Telefont azért vesz mindenki, mert telefonál is vele, a tabletek többsége csak wifis és nem is olcsók. A tévé meg nem elég mobil.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azt tudja valaki hogy tableten ugy altalaban miert nincs villano? mert ugysem fog vele senki fenykepet kesziteni? ja de akkor miert kell ra kamera?
neked aztan fura humorod van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az én öreg Samsungomon van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
olyan kellene ami most is kaphato es nem a villano az extra 100 rugo :)
neked aztan fura humorod van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
But why? https://knowyourmeme.com/photos/976824-reaction-images
Talán arra lehet jó, ha VR sisakba akarjuk tenni a kijelzőt. FPS-t másképpen nem telón szokás játszani. Mi másra lehet jó ez?
Valamiféle FreeSync-nek lenne még értelme, hogy az egzotikus 60-nak nem osztója mintavételű videókat szaggatás nélkül le lehessen játszani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"FPS-t másképpen nem telón szokás játszani." - Nehogy azt hidd, Call of Duty®: Mobile 6,5 millió letöltésnél jár Play Storeban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ok, de telón is úgy számít a latency, mint profi egeres lődözős játékosoknál? Ugye ők azért játszanak 60-nál magasabb FPS-en, mert a reakcióidejük azon a 16ms-en belül javulni tud így. Illetve talán folyamatosabb a gyors mozgásoknál a kép és jobban látnak.
Telefonon nyomkodva is kijön ez a különbség?
Van telefonra is bajnokság?
Még videón sem láttam senkit ilyennel játszani, úgyhogy sok fogalmam nincs ezekről. De furcsállnám, ha az FPS számítana.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről egy profit kellene megkérdezni, de eléggé hasonló.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Youtube Gaming -> mobile game gameplay alatt lesz találat bőven.
Telefonon ott a BT kontroller, sok játékhoz van dedikált is pl PUBG, azzal mindenképpen jobban lehet ilyesmit játszani, mint a tappolással. A tappolás szerintem lassabb, és körülményesebb a fizikai visszajelzés hiánya miatt.
Klasszikus értelemben vett bajnokságokról nem tudok.
A Samsung mobilokra van Samsung Game Tuner például, ahol tudsz állítani procimag számot, felbontást, és FPS-t is. Az S7-en 15-60 között lehet állítani, és aránylag látszik is a játékon.
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sok játékhoz van dedikált is pl PUBG, azzal mindenképpen jobban lehet ilyesmit játszani
PUBG-ben mióta van hivatalos kontroller támogatás? Nem olyan rég még nem volt, és pont azért nem is tervezték, hogy ne legyen előny az érintőképernyőt használókkal szemben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, nem PUBG-zek, ismerősnél láttam, ő mondta, hogy elvben az a hivatalosan támogatott kontroller hozzá. De majd legközelebb kifaggatom.
Én csak egy sima Glap Play P/1-et használok, az nem PUBG kompatibilis, de azokhoz a játékokhoz amiket én tolok teljesen elég.
Szerk.:
A napokban találkoztam az ismerőssel, és kifaggattam. A PUBG elvben két termékre adott gyártási jogot, amihez ad támogatást. Az egyik két kis izé, amit a telefon két végére raksz, és L1, L2, R1, R2 gombok vannak rajta, a másik meg az említett kontroller: https://www.emag.hu/5-az-1-ben-pubg-controller-alba-m5bluetfules/pd/DXM…
Ezeket állítólag nem lehet folyamatosan kapni, csak kampányszerű limitált szériás értékesítés volt.
"A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001 valahol máshol
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért, mert folyamatosan kell keresni a hívószavakat, amivel mobilt lehet eladni. Nehogymár a parasztja 2 évnél tovább használja. Megfigyelhető hogy pár évente elővesznek valamit és megpróbálják aköré szervezni a piacot (egy időben a proci/memória volt, aztán az óriási kijelzők, aztán a 2-3-5 kamera, aztán volt még az ujjlenyomat olvasás, aztán volt még az arc felismerés, aztán sokat pörgött a piac az így meg úgy gyorstöltőkről, egy időben a mesterséges intelligencia volt a menő, stb.) Egy idő után minden új technológia lecseng, és nem kell megvenni a flagship termékeket, hiszen mindegyikben benne van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon erőltetett. Egy vékony réteget érintenek vele, de néhány százalék plusz is sok bevétel gondolom. Mondjuk inkább a QA-n, a vízállóságon és a vezeték nélküli töltésen kéne gondolkodniuk végre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Youtube -on van 120 fps .
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"FPS-t másképpen nem telón szokás játszani. Mi másra lehet jó ez?"
Drag&drop touchscreenen jobb erzes nagyobb Hz -vel .
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
90hz-es a oneplus 7 pro.
Samsung internet browser 60hz-es(testufo.com)
Chrome néha 60, néha 90, nincs alá adblock
Opera touch 90hz.
A játékok olyanok amilyenek.
Akkor meg minek, ha az oprendszer nem kezeli rendesen?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miért kezelje rendesen az oprendszer, ha még nincsenek elterjedve ezeket a kijelzők? Majd ha már sok mobilban ilyen lesz, akkor az oprendszert is fejlesztik ebben az irányban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sokkal jobb megoldás, ha mindent lockolunk 60hz-re. Az a biztos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egeszen szurrealis ezt a hirt egy Yotaphone 2 -n olvasni. Es az e-ink kijelzon keresztul valaszolni ra, 1 alatti FPS ertek mellett. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
144 Hz-en hogy működödnek a 60 fps-sel rögzített videók?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni