- Automotive Category
- Web Browser Category
- Virtualization Category
- Enterprise Applications Category
- Server-Side Category
- Local Escalation of Privilege Category
Részletek a bejelentésben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Gondolom a Teslahoz nem adnak kulcsot, azt ki kell tudni anelkul is a gyoztesnek. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyébként se adnak hozzá kulcsot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmmm... Csak bennem merült fel az a gondolat, hogy az Automotive kategóriában a Tesla Model 3 a célpont, aminek következtében ott lesz az autó, amit szoftveresen darabjaira fognak szedni a csapatok, majd a legjobb csapat, pont azt az autót vihetik haza, amit előtte "csináltak ki"? :D
"Errors are red
My screen in blue
Someone help me
I've deleted Sys32"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aki eleri, hogy beinduljon, odaguruljon ele es kinyissa az ajtot az megkapja nyeremenykent, inkabb adnak egyet minthogy az orszagban barmelyiket elvigye :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tavaly is a Tesla volt a célpont, el is esett:
https://www.zdnet.com/article/tesla-car-hacked-at-pwn2own-contest/
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nagyon durva, amit csinálnak. Úgy törnek fel mindent mint a huzat a twitterük szerint. Nem gondoltam volna, hogy ekkora elektronikus ementáli közepén tengetjük napjainkat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A pókhálós mondás, miszerint "ha az építészek úgy építkeznének, ahogy a programozók programoznak, az első harkály romba döntené a civilizációt " egyre relevánsabb. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt mar ez durvabb is (2015!):
"Hackers Remotely Kill a Jeep on the Highway"
https://www.wired.com/2015/07/hackers-remotely-kill-jeep-highway/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Haha, akkor te nem láttad mit írt 1,5 éve egy volt tesla IT-s alkalmazott arról a kuplerájról, ami a cégnél ment! Érdemes elolvasni, jó hosszú de főleg részletes. Aztán elborzadni rajta. Majd rohanni és javítani az embernek a saját hatáskörbe eső hasonlóan összegányolt szarjait a munkahelyén :)
https://twitter.com/atomicthumbs/status/1032939617404645376?s=19
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mindenhol kupleraj van, nemcsak a Teslanal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Annyi különbséggel, h. giga multinál, ha a kupleráj direkt következményeként esnek a részvények, azonnal lesz lóvé helyerakni azt, vagy legalábbis jelentős mértékben javítani rajta.
Tesláéknál az infotainment system firmware gányolásai még nem érték el az a szintet, h. emiatt halt volna meg a következő autopilot user, így addig hivatalosan nem is nagy a baj (ismét javaslom végigolvasni a szálat, elég belsős és valósnak tűnő eseteket írt le az illető).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Errol mas velemenye lenne annak aki belerongyolt az uton keresztben athalado/allo kamionba. Aztan annak is akinek a kocsija ha akadalyt lat akkor nem lassit hanem gyorsit illetve annak is akinek az autopilot leamortizalja a kocsija baloldalat mert a savelhuzast koveti a szuperszemu radar csak a baszom betonfalat nem veszi eszre :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
az elmúlt 7 évben ezt a harmat hibazta a kocsi? huh. tiltsuk be! sokkal jobb mikor magukat ölik az emberek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Erről anno nem is hallottam. Jó volt most átolvasni.
Az a probléma, hogy kb mindenhol ez van. Sőt saját tapasztalatom szerint minél nagyobb egy cég, annál komolyabb problémák vannak ott.
Mi is üzemeltettünk legacy/kókány rendszereket, de volt olyan partnerünk, aki mérföldekkel nagyobb volt és a helyi informatikus mesélt, hogy mik mennek náluk. Akkor már úgy voltam vele, hogy mégsem olyan rossz az ami nálunk van.
"Errors are red
My screen in blue
Someone help me
I've deleted Sys32"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni