Telekom WTF

Vanda az automata menürendszer?

Ma reggel megint elment a net és a TV, de még sikerült elkapnom az illetőt aki a kapunk előtt a kábellel csinált valamit. Útépítés közben fektettek le új kábelt és most kötötték át az új kábelre a régiről. Na, ez nem sikerült. Pontosabban, mint később kiderült, nem jelölték meg rendesen, hogy melyik kábel, melyik házhoz megy és mivel az új kábelt már minden címre elvitték, így nem jól kötötték vissza a mienket (sem).

Ez már önmagában is WTF, de még van tovább. Reggel, tehát elkaptam még az illetőt és kérdem tőle, hogy csinált-e valamit a kábellel, mert nem megy a net? Igen csinált, de mennie kellene, ha nem megy jelentsem be. Ok. Felhívom Vandát... Elég sokára, de sikerült egy mérést elvégeznie és megállapította, hogy nem jó a net. Nem sokkal később jöttek szerelők és elkezdték méricskélni és megkeresni, hogy a mi házunktól hová is megy a kábel. Délre már volt újra net, szóval összességében, gyorsan megoldották. Az útépítés kapcsán amúgy ez volt a 4. alkalom, hogy elment a net, ebből 3x azért ment el, mert elvágták a kábelt a házunk előtt és ebből kétszer reggel 8 körül történt ez és hiába jelentettem be rögtön, csak másnap javították meg.

Szóval most kaptam egy SMS-t, hogy köszöni szépen a telekom, hogy igénybe vettem az automata menürendszerét. Ebben az a poén, hogy nem vettem igénybe, hiszen egyből Vanda veszi fel, nem. Persze ha Vandát hívják automata menürendszernek akkor nem szóltam ;-)

Megint, mint eddig mindig, felajánlott nekem 60 perc ingyen beszélgetést, de most a változatosság kedvéért végtelen ciklusra futott és azt ismételgette, hogy kérem várjon amíg aktiválom a kedvezményt. Próbáltam szólni neki, hogy ezt már mondta, de nem foglalkozott már velem, csak ismételgette, aztán egy idő után meguntam és leraktam. Kedvezményem most sem lett, mint eddig egyszer sem amikor felajánlotta.

Hozzászólások

Az all you can eat megoldasokra hogy irja ra a kedvezmenyt ?

Azt a 60 percet akkor -0 kedveezmenyes erteken beszelhetem ?

Mondjuk, ha csak mondja es nem adja, akkor semmi gond. :D

Every single person is a fool, insane, a failure, or a bad person to at least ten people.

Szerkesztve: 2019. 12. 11., sze – 21:39

Nálam most a UPC viszi a prímet:

Október 7én kijön a szerelő, kiköti, vége, béke poraira

Majd elfelejtették a my upc profilomból törölni az internetet (ami már fizikailag se létezik), úgyhogy leszámlázták mégegyszer

Megpanaszoltam, megvizsgálták, törölték, újragenerálták a számlát

Ami rendben volt, de elfelejtették jóváírni rajta a feleslegesen befizetett összeget

Ezt ismét megpanaszoltam, majd úgy oldották meg, hogy a my upc profilban nem látszott a jóváírás, de amikor rámentem a kártyás fizetésre, az már a csökkentett összeget szedte be

A maradékról meg panaszkodik, hogy 30 nap múlva korlátozni fogják, mert hát tartozás, és jobban is teszem ha leugrom a hídról

Állítólag a következő számlaciklusnál ez is korrigálódik, remélem, harmadik panaszt nem kell benyújtanom.

Most december 12 van.

 

De a T sem jobb, valamiért egy ősrégi email címre spammel amióta "újfent" ügyfél vagyok, mert kb. 8 éve volt egy ADSL-em náluk, és bár az MT fiókban minden elérhető felületen az új email címem szerepel, nem arra spamelnek, hanem a régire, amivel csak az a bajom, hogy ha esetleg fontosat küldenek, lehet hogy azt is oda teszik majd. Ráadásul a beköttetés se volt gyerekjáték, annak ellenére, hogy az előttem itt lakónak is volt már optikai nete.

 

:)

Amúgy megtörtént a következő számlagenerálási ciklus, és mit ad Isten, most is ott figyel az a párezer forint amit elvileg jóvá kellene írniuk, de még a piros fenyegetőzés is ott van, hogy 26 nap múlva korlátozni fognak. Tudom én, hogy nehéz korrekt IT rendszereket alkotni, de ez már nevetséges.

A végső állapot a következő lett: az előző számla maradékot be kell fizetnem mert képtelenek kitörölni (igaz valójában nem tartozom, és a következő számlán a jogos havi díjból van egy ugyanilyen összegű jóváírás is). Bonyolult ez a számlázás na :) Mindössze ~3 telefonos és egy személyes megkeresés kellett, hogy a rendszerből ténylegesen töröljenek mint internet szolgáltatásért fizető személy, és jóváírják a feleslegesen befizetett egy havi fantomdíjat. Amúgy aki kevésbé türelmes vagy precíz azt simán lehúzzák oszt kész?

" Vanda az automata "

no neked sikerült célt érned vele. azon kevesek egyike vagy aki örömmel távozott a vonal túlvégéről.

szerintem az ügyfelek szóhasználatával azért sem tanítják mert már réges-rég csak káromkodna, mint az M$ twitter botja anno... :)