bevasarlas.tesco.hu - First World Problems Round2: a délibáb

Már egy ideje olyan deja vu érzésem van a tescos bevásárlásoknál, ma sikerült kezével a sütisdobozban érnem Little Bobby Tablest. Sajnos semmi IT érdekesség nincs benne, valami jogi csűrés-csavarás + kapitalizmus lesz a megoldás. [post mortem]De egy kis UI/UX módosítás azért elkelne[/pm]

Mi is történik már egy ideje: bevasarlas.tesco.hu-n ember idősávot foglal (ráérő idősáv és kiszállításra szánt összeg függvényében, 300-800 Ft között mozognak általában a kiszállítási díjak), bepakolja a cuccokat, menti a vásárlást. Kiszállítást megelőző nap 23 óra előtt még módosítja a dolgokat annak megfelelően amiről idő közben kiderült, hogy mégis/mégsem kell. Tesco emailes tételes listát küld minden véglegesítési alkalommal a teljes kosár tartalmáról.

Loser User ezt nem nézi, mivel tudja, hogy eredetileg mi volt a kosarában, ahhoz képest pakol. Itt jön a bűvésztrükk. Pár alkalommal fura arccal fogadtuk, a sofőrt, hogy ez+az nem volt még a csomagban? hát nem, nincs is rajta a számlán. Megnézzük az utolsó értesítőt, tényleg nem, hát biztos mi tévedünk. A harmadik ilyen eset után már nyugtalankodik az ember, vagy elkezd Cavintont szedni vagy nem hagyja nyugodni, arra gyanakszik valahol homok ment a gépezetbe, vagy direkt történik valami, de hát hogyan manipulálja a tesco a kosarat a nélkül, hogy értesítene róla, hogy pár dolgot kidobtam belőle...? Hogy férhet ez meg az ÁSZF-el...

És akkor az én katarzisom: Ma módosítottam a kosarat, még bevásárlás közben van egy rálátás a kosárra, de csak kb 5 terméket lát az ember, mintha egy kulcslyukon át nézné a kosár tartalmát. Kivételesen valamit ellenőrizni akartam és lescrolloztam. Két tétel, ami az eredeti vásárlásban ott volt, szerepel a kosárban ha lescrollozok összeg nélkül azzal, hogy "Ezt a terméket eltávolítjuk kosarából, így az nem kerül kiszállításra" és még az is ott áll, hogy "Az adott kedvezmény rögzítve lett" az egyiknél. Mondjuk a kedvezményesnél még megérteném, ha odaírnák mellé, hogy az akciós készlet elfogyott. Minderről semmi tájékoztató nincs a kosárnál illetve a kosármódosításnál, ahogy korábban sem volt, az adott áruk egyszerűen eltűnnek belőle és helyettesítő termék sem kerül a kosárba.

Konteo: A tesconak nem éri meg a kiszállítást az adott árucikkekkel elvégezni, mivel térfogatarányosan nincs annyi haszon az árukon, hogy a teherautót kitöltsék vele (sofőr bére, kisteherautó üzemeltetése). - jellemzően wc papír, papírtörlő és ásványvizek esetén szokott ez a délibáb jelenség előfordulni - Konteo által felvetett kérdés: Ha nem nyomok a módosításra, akkor kiszállították volna?->

Konteo2: A Tesco mégsem a kiszállítást megelőző nap 23 óra után kezdi összeszerelni ezeket a csomagokat, ezért a módosítgatókat pönalizálják úgy, hogy azokat az árukat, amiket legkevésbé éri meg nekik kiszállítani, kukázzák a kosárból.

Értem én kapitalizmus, de belekerülhetne az ÁSZF-be, hogy térfogatarányosan milyen értékű árut szállítanak ki, valamint ehhez lehetne egy értéket kijelezni is a kosárban, hogy figyelje az ember, illetve ezt feldobhatná popupban, hogy az ÁSZF szerinti arányt nem teljesíti és akkor tudná az ember, hogy piszkálni kell még a kosarat és nem (majdnem) szó nélkül tűnnének el az áruk belőle.

Szóval szerintem nincs új a nap alatt, de elég "sunyin" van megoldva. Arról nem beszélve, hogy első nekifutásra semmi hasonlót nem találtam az ÁSZF-ben amire hivatkozhatnának, elvileg minden ami nincs a helyett helyettesítő terméket kellene hozzanak. Na majd holnap megnyúzzuk az ügyfélszolgákat.

Megjegyzem: Már pár hónapja tételesen nézzük a bevásárlólistákat, mert gyanús volt a dolog, lehetséges, hogy korábban még ez a kis üzenet sem jelent meg lescrollozva eldugva, hanem egyszerűen >dev/null volt, de most már lehet egy ügyvéd kosarából is eltűnt a cucc, és a reklamáció után végezték ezt a "rendszerfejlesztést".

update:

Tesco ügyfélszolgálat alapján ez egyszerűen off-shelf termék, nem áll rendelkezésre a kiszállításkor, egyszerűen eltűnik a kosárból.

Tanulság: Bevásárlás módosítása esetén a kosarat végig kell scrollozni lefele és megnézni, hogy van-e vajszínű lábjegyzet hozzá, illetve eltűnt-e az ára és a mennyisége a termékfotó mellől a kosárban, mert azt a terméket minden más figyelmeztetés nélkül törlik a kosárból - ha nem scrolloz le az ember ebben a
-ben akkor nincs más figyelmeztetés.

conclusion:

Hogy legyen egy pici IT is: UI/UX apró módosítással és a motorba kisebb belenyúlással ezek a kellemetlen felhasználói élmények elkerülhetőek lennének.
- korábban véglegesített kosár módosításnál, amikor a kosár újra ideiglenessé válik, azon termékek amiket "nem fogjuk kiszállítani" flaggel lát el, dobja a kosár tetejére, hogy látszódjon annak is, aki nem fog scrollozni, mert abban a hitben él, hogy amit a korábbi véglegesítésnél betett az ott van még mindig. Alternatíva egy popup a flaggel érintett termékekre.
- ha valaki nem lép be módosítani ne egyszerűen eltűnjenek ezek a termékek, hanem a számlán legyen feltüntetve pl ideiglenes készlethiány miatt nem lett szállítva ez és ez

update2

Megjött a csomag.
- előző este újra megjelent a webshopban az a tétel amit eltüntetett a webshop nyom nélkül mind a kosárból, mind a webshopban egyáltalán rendelhető dolgok közül, betettük újra
- az eredeti megrendelés napján semmilyen papírszalvéta nem volt a webshopban, az utolsó módosításkor újra megjelentek, ezt is betettük
--> változik a háztartási papíráru kínálat a webshopban -> a kosarad tartalma is dinamikusan változik ahogy piszkálják a rendelhető cikkek körét (más árukategóriában nem tapasztalom ezt a fluktuációt, talán utoljára tavaly az ásványvizeknél volt ilyen)

- a vegyiárut megint kiöntötték (ez valszeg a Silan hibája, mert nem bírja az utat úgy, hogy a palack az oldalára van döntve és még rá is pakolva, elég gyenge az a palack és kis deformitásra úgy látom megszűnik légzárónak lenni)
- egy kóláspalack felrobbant a kocsiban kb 12 árucikk lett kólás az enyimek közül is, szerencsére lemosható fajták (van ilyen, de azért ha 30 fokban ez van, mi lesz 35-37 fokban? - a futárnak már a múltkor megjegyeztem, hogy a hűtött áru nem tűnik hűvösnek, mondta, hogy igen gondok vannak a hűtőrekesszel... most nem is rendeltem olyan hűtött dolgot ami nem azonnal fogyasztós)

Hozzászólások

Az a tapasztalatom, hogy a Tesco házhozszállítás üzleti logikáját tekintve nem egy webshop. Inkább úgy kell elképzelni, hogy valaki helyetted ment el a boltba, és adtál neki egy bevásárlólistát. Ami éppen akkor volt az üzletben azt kihozza, ami meg nincs ahelyett vagy hoz hasonló terméket vagy nem hoz semmit.

" elvileg minden ami nincs a helyett helyettesítő terméket kellene hozzanak. "
Nem igaz.
Az ÁSZF-ben csak annyi van leírva, hogy: "Ha a Felhasználó által kiválasztott termékek nem állnak rendelkezésre, akkor szállításkor a Tesco mindent megtesz annak érdekében, hogy olyan más termékeket ajánljon fel, amelyek tulajdonságukban és árukban a lehető legközelebb állnak a Felhasználó megrendeléséhez"
Sehol nem ígérik meg neked, hogy ha nincs adott termék, akkor mindenképpen lesz helyettesítő termék.

Igen a helyettesítő terméknél a másik klassz dolog a kosárban az lenne, ha lenne egy pipa, hogy csak ezt kérem, nem kérek helyettesítést. Ekkor a Tesconak sem kellene visszafurikáznia a nem kért cuccokat, meg kukázni a hűtött árukat.

Nem olvastam utolsó betűig még az új ÁSZF-et, ezt mára akartam hagyni, úgy gondoltam ezt a részét majd az ügyfélszolgálattal beszélgetés után teszem meg. Jellemző amúgy, hogy az ügyfélszolgálat sem találta meg azt, amit te igen, egyszerűen annyit mondtak, hogy ez off-shelf termék, ergo nincs.

Én csak a kommunikáció részt tartom hiányosnak, hogy egy nem látványos helyre teszik ezt az üzenetet, amit nem is biztos, hogy használ az ember, egy üzenetet arról, hogy töröltek tételeket a kosárból. Ezt én az összesítő oldalon várnám, ahol a teljes rendelés szerepel, lap tetején kiemelve, ugyanúgy ahogy a papír számlán amivel a házhozszállítás történik, nem eldugva (bevásárlás közbeni kosár részleges nézetnél ha valaki végig lescrollozza).

A másik probléma azzal amit te mondasz, hogy a kiszállításkor nincs a termék, hogy amiről szó van az jellemzően minden nap minden áruházban rendelkezésre áll, és a kosárból 3 nappal a kiszállítás előtt tüntették el, szóval bőven lenne idejük visszakészletezni, még ha hirtelen ki is futottak belőle de inkább nyom nélkül eltüntetik, konkrétan jelen esetben ma 23 óráig még módosíthatom a kosarat, de már a kettővel ezelőtti módosításnál kukázták azt a két terméket, úgy hogy nekem még két teljes napom volt a kosarat módosítani, meg nekik készletezni. Ergo a kiszállításkori készlethez nincs köze annak, hogy mi alapján kukázzák a tételeket a kosárból.

"Én csak a kommunikáció részt tartom hiányosnak"
Miközben egyből konteózol, hogy a Tesco valójában egy mocskos szemét, és tuti a profit a probléma. Más nálad a gond, nem a kommunikáció.

"szóval bőven lenne idejük visszakészletezni"
A logisztika kicsit máshogy megy. Ha van olyan áruház, ahova csak hetente érkezik áru, akkor bizony hiába van 3 napjuk, nem tudják készletezni.

Múltkor a kiszállítást követően kimentem abba az áruházba ahonnan jöttek, és ott volt az áru a kiszállítás napján a polcon, amit nem hoztak ki abból az áruházból.

Több rokonnak vásárolok be, akiknek pl az, hogy legyen otthon wc papír, azt elég fontosnak érzik,,ezért igenis fontos lenne nem egy eldugott sarokban egy széljegyet tenni csak, hogy azt nem fogják kiszállítani.

A "magyar logisztika" valóban máshogy működik, ezt látjuk. A helyett, hogy ilyen "sunyi módon" eltűnne egy tétel a kosárból feldobhatna egy popupot, hogy ideiglenes készlethiány, kérjük válasszon mást, itt a termékkategória. ezt nevezném logisztikának, és általában máshol is ezt neveznék annak.

Nézd értem én, hogy te - úgy tűnik - véded a mundér becsületét, én meg túl sok munkaügyi bírósági esetet láttam (nem TESCO specifikus), ahol a vezetők az árukészlettel játszottak. Pl amikor karácsonykor valami teljesen más termék helyett friss kimért lazac került be a kosaramba, talán pick szalámi helyett, és pár hónappal később kiderült, hogy a hűtött áruk kukába mennek amit visszaküldenek, akkor jutott eszembe kedvenc áruházi vezető ügyfelem aki manapság biztosan pont így vinné haza a karácsonyi lazacot. (munkahelyi vezetőként szól a helyettesítéseket intéző kollegának, hogy valakinek aki nem rendelt hasonló, tolja oda a lazacot - úgysem veszi át, mivel hasonlót swem rendelt - , a kiszállítós kollegának pedig megmondja, hogy a hűtött áru hazafele is szépen a hűtőben jöjjön ám, ő pedig szépen "elviszi megsemmisítésre" a visszaérkezett lazacot)

Lehetséges, hogy tévedek, és a TESCOnál nem ez történik, de kishazánkban más áruházban már történtek ilyenek. Az, hogy miért gondolkodom így az konkrét bírósági jegyzőkönyvekre alapozható, de pont ezért nem is oszthatok meg többet erről, sem konkrét áruházat sem annyi infót, hogy konkrét személyek beazonosíthatóak legyenek. Boldogok akik nem olvastak ilyeneket, és azt hiszik nekem vad a fantáziám. A probléma pedig az, hogy ezek a kisvezető élelmiszerboltos díszpintyek nem váltanak szakmát, csak mozognak az áruházak között, és mindenhol bepróbálkoznak valamivel, hiába teljesen jóhiszemű a csúcsvezetés a nagyáruházakban (haha). Amikor rájönnek a felsővezetők, hogy mit művel az alsóvezető, olyankor szoktak jönni a munkaügyi perek, és az összes fél utána igyekszik csöndben maradni, hogy a kellemetlen részletek ne kerüljenek nyilvánosságra, mert hát ha a vásárló tudná...

"ott volt az áru a kiszállítás napján a polcon, amit nem hoztak ki abból az áruházból."
Öööö, le is van írva az ÁSZF-ben, hogy nem a polcról szolgálnak ki.
"A www.tesco.hu/bevasarlas honlapon bemutatott termékek köre eltérhet az áruházakban található választéktól, a termékek rendelkezésre állása (ideértve a kiszállításkori elérhetőséget is) az adott kiszolgáló áruház raktárkészletétől függ".

Az egész úgy működik, hogy a feladott rendeléseket az áruház raktárában a raktárosok összekészítik a legjobb tudásuk szerint. Nem mennek be az üzlettérbe, hogy levegyék a polcról.
És az meg teljesen természetes, hogy van, amikor nincs raktáron, mert minden a polcon van.
Hasonlítsd ezt össze azzal a helyzettel, amikor nincs kinn a polcon, amikor épp vásárolnál, mert még a raktárról nem szállították ki. Vagy vársz X időt, mire az árufeltöltők kihelyezik a polcra, vagy hagyod a vásárlást.
Nos, a házhozszállításnál meg nincs meg az, hogy bemmennek az eladótérbe és leveszik a polcról, illetve X időt sem várhatnak, hiszen te időre rendelted meg az árut.
Az már egyéni preferencia, hogy egy nap várakozás és teljes rendelés a jobb, vagy a részleges rendelés, de az időben pontos elérhetőség.

Nem dolgozom a Tesconal, relatíve keveset is vásárolok ott (inkább kisbolt, meg Spar), nincs mit védenem őket, amit utálok, az az, hogy tájékozatlanul a legelső dolog az összeesküvés-keresés térfogatarányos profitról. Ahelyett, hogy tájékozódnál.

- Ezesetben végképp érthetetlen, ha egyszer kiszállításra elkülönített raktáron volt, megrendeltem, elvileg be van foglalva nekem, miért veszik ki mégis a kosárból, amire már biztos megrendelés volt, és milyen alapon adják el mégis másnak (másik lehetőség, hogy eldőlt a targonca a raktárban/beázott és az árukészlet egy része megsemmisült, ilyen is van).

- Amiről lemaradtál: A bevásárlóasszisztens névtáblás dolgozók ott cirkálnak a polcok között és töltik a kosarukat, amik mennek kiszállításra, ezt rendszeresen látni a Tescoban (amelyikről most szó van). Innentől kezdve amit te írsz is csak konteó. Persze lehet, hogy van egy elkülönített raktáruk _is_.

- Olyasmi lehet ez is, mint az overbooking repülőtársaságoknál? Egy ülést több embernek adnak el, mert valaki úgyis visszalép majd? Mert ez ugyebár egy légiközlekedési logisztikai anomália, ahol azt feltételezik, hogy nem minden repülőjegyvásárló jelenik meg a boardingra, ezért, hogy tele legyen a gép, több jegyet adnak el, mint szék van a gépen, ha pedig mindenki megjelenik, megvan az ÁSZFben, hogy mi történik (Repülőjegynél így lehet az ismerősöknek vagy aki fizet az ezt intéző dolgozónak zsebre picit a másodosztályú jegyét elsőosztályúra cserélni, mert ott van hely. - nem konteó, ilyen is történt)

- Amúgy én is konteót kiáltanék a sztorimra ha nem én szembesülnék vele, ha nem lennék rendszeres bevásárló náluk az indítás óta és nem konzekvensen erre az árufajtára történne csak az, ami történik (háztartási papíráruk), ami terjedelmes és relatíve olcsó. Eredetileg kezdetektől volt szalvéta a kínálatban, _pár hónapja_ már egyáltalán nincs. (eredetileg volt vagy 8 féle, hónapok óta már semmilyen) Eleinte az történt, hogy az akciós legolcsóbb háztartási papíráru termék helyett kb 2x annyiba kerülőt hoztak rendszeresen helyettesítő termékként, a legújabb pedig az, hogy nyom nélkül eltűnt a kosárból hónapokon keresztül, most sikerült csak tettenérnünk, hogy van nem túl feltűnő helyen nyoma a történéseknek. Nem tudom, hogy mi a megoldás(ezért csak spekuláció a poszt), de a hozzám kiszállító tesco háztartási papíráru kiszállításánál rendszeresek az anomáliák. Régen voltak az ásványvizeknél is, de azok megint flottul mennek.

"Nem olvastam utolsó betűig még az új ÁSZF-et, ezt mára akartam hagyni, úgy gondoltam ezt a részét majd az ügyfélszolgálattal beszélgetés után teszem meg."

Fordított sorrendben sokkal több értelme van: legaláb te is tudnád, hogy mi alapján vitatkozol velük. De tudom, a világ eme szegletében a K.J. hozzáállás a divat :)

Kiszallitas eseten mindig a cimhez tartozo aruhaz aznap reggeli, aruhaz nyitasi arukeszletet latod az oldalon. Csak azokat a termekeket tudod leadni megrendelesre, amik ebben a keszletben aktualisan elerhetoek. Ezert szerepelnek ezek a termkekek az "eltavolitjuk a kosaradbol" cimkevel. Ha a leadott rendelest modositod es aznap nehany termek nincs keszleten, akkor ezek a termekek kiesnek a kosaradbol. Ez latszik is az oldalon, tudsz helyette mast valasztani. Ha viszont nem modositod a rendelest es a termekbol masnap sincs, akkor kapsz helyettesito termeket. Az, hogy egy termeket mivel lehet helyettesiteni, egesz mast szokott gondolni a kiszallitast vegzo ember es a vasarlo. Pl. XYZ sargabarackos gyumolcsjoghurt helyett a markat cserlje-e ki, de az izesites maradjon (igy kockaztatva azt, hogy pl valtozik a joghurt allaga, esetleg mas modon lesz izesitve, mert az egyikben natur joghurtban vannak gyumolcsdarabok a masikban pedig a joghurt van izesitve) vagy esetleg a markat es a tipust hagyja meg viszont az izesitest cserelje ki.

---
Apple iMac 27"
áéíóöőúüű

Bár én nem a MO-i Tesco-tól rendelek, de van a beállításoknál olyan, hogy ne váltsanak ki semmilyen árut. Aztán van olyan, hogy zacsikba kérem vagy sem a holmit, meg hogy vannak e extra kívánságaim, pl. hagyják az árut a hátsó bejáratnál, ha nem vagyok otthon... Ja és itt is külön raktárkészletből dolgozik az online shop. A boltban ott a pelus a polcon, online nincs... Nem kell ehhez semmi olvasmány. Ha nincs, azt nem lehet kihozni, nem is számlázzák. Ilyen egyszerű. Ha megengeded, hogy kiváltsák, akkor meg vissza adhatod a sofőrnek ha nem tetszik. As easy as that.

Itthon még sajnos nem lehet pipálni, hogy kérek/nem kérek helyettesítőt. (zacsiopció már van egy ideje).
Azzal már a nyitáskor megbarátkoztunk, hogy más a webshopból rendelhető termékek köre, mint a polcon sorakozók. Papírszalvéta pl kezdettől volt a webshop kínálatában, de kivezették, már nincs semmilyen, megszűnt a kategória. Ezt el is fogadom, azon nyüszögök, hogy ha megrendelem, véglegesítem a rendelést, házhozjönnek és nincs se az, sem helyettesítő termék, de még egy nyúlfarknyi megjegyzés sem, hogy ideiglenes készlethiány vagy ilyesmi, egyszerűen úgy néz ki, mintha meg sem rendeltem volna.

Most az újdonság az az, hogy ha teljesítés előtt belépsz a webshopba módosítani a korábban véglegesített kosarat, akkor bizonyos termékekre egy eldugott sarokban kiírja, hogy ezt nem fogjuk szállítani. Eddig amikor módosítottam a kosarat, csak hozzáadtam amit akartam a megnyitott kosárhoz, nem scrolloztam le és néztem meg minden egyes árut egyesével, hanem nyomtam az összesítőre és csak ott néztem meg. Na ha valaki ezt csinálja - vagy be sem lép módosítani -, annak egyszerűen eltűnnek bizonyos tételei ahhoz képest amit megrendelt és amit kézhez kap. A számla korrekt és csak azt tartalmazza amit kihoznak, de én elvárnám, hogy a számla elején ahol a helyettesítések vannak, lenne két sor, hogy ideiglenes készlethiány, ezt és ezt nem hoztuk ki, és ne délibábként egyszerűen eltűnjön. Just that.

A poszt arról szól, hogy pont nem. Házhoz már egy olyan számla jön, amin ezek - az így kosárból kikerülő termékek - nincsenek feltüntetve és a sofőr információi kizárólag arra korlátozódnak amit a számlán lát. Ez a központi logisztikai és a webshop rendszernél történik - ez a módosítás - amiről a kiszállítónak fogalma sincs, és a megrendelő sem kap feedbacket, egyszerűen hiányzik pár tétel, ami az eredeti kosarában ott volt.
Az "értesítés" akkor jelenik meg, amikor a véglegesített kosár módosítására nyomsz, akkor beflagel az ideiglenes kosárban már bent lévő pár terméket, hogy ezt márpedig nem visszük ki, és ha te itt az ideiglenes kosarat nem scrollozod végig, hanem az összesítőre nyomsz, mert ott akarod átnézni (én ott néztem eddig át a tételeket) ott már nyoma sincs. Egyébként az is humánus megoldás volna ha ilyenkor amikor módosításra nyom a vásárló a flagelt tételeket előresorolná, hogy aki nem akar lescrollozni, az is lássa, hogy valami nem kosher a kosarával.
Korábban is voltak ilyen történések, de akkor ennyi nyoma sem volt a változásnak.

Mégiscsak sikerült kihozni valami IT-t a dologból, az UI/UX apró módosítása megszüntetné az ilyen meglepiket - feltéve, hogy mostantól csak azoknál piszkálnak bele a kosárba akik bejelentkeznek kosarat módosítani.

Mivel több háztartásnak távbevásárolok egyszerre, így marha macerás mégegy plussz checklistet vezetni. Az ember eddig azt hitte, feladtam a megrendelést, most már minden rendben lesz, de alapvető háztartási cikk nem jön meg és helyette sem semmi, sőt még el is hallgatják az összesítőben/számlán hogy az eredeti kosárból a tesco kidobott pár dolgot.

> Papírszalvéta pl kezdettől volt a webshop kínálatában, de kivezették, már nincs semmilyen, megszűnt a kategória

https://bevasarlas.tesco.hu/groceries/hu-HU/search?query=szalvéta
vagy
https://bevasarlas.tesco.hu/groceries/hu-HU/categories/Cat00005341

"Megjelenítve: 24 termék"

igen ez a vicces, hogy már több hónapja nincs, a bevásárlást amikor indítottuk akkor sem volt, de még a házhozszállítás előtt este 22 órakor mi is bedobtuk, mert újra megjelent. A háztartási papíráru kategória ilyen szellem a gépben kategória hol van hol nincs, hol kikapja akosárból, ami bent volt a korábbi állapotban. Egyébként végül az egy héttel korábban megrendelt csomagból, amiket kikapott nyom nélkül a tesco, és egyébként kikerültek a bolt kínálatából, az utolsó éjjelen ismét visszakerült és ki is hozták. (ez volt az a tétel ami eredeti megrendeléskor meg lett rendelve, első módosításkor kikapta a kosárból és eltűnt a boltból, második módosításkor még mindig nem volt rendelhető, kiszállítás előtti este meg újra megjelent és gyorsan bepakoltuk - ooops 32 db 3ply egyébként) A szalvéták meg remélem most már maradnak mert éveken keresztül volt és most egy negyed éve amikor rendeltünk sosem volt semmilyen rendelhető - amúgy nálunk nem 24 termék, de gondolom hozzád másik Tesco jár (ahogy belépek változik a rendelhető termékek köre és száma - login nélkül én is látok 24-et).

A tesco.com-on van olyan opció, hogy engedheted a Tescónak, hogy hasonló terméket válasszon, ha a kiválasztott nincs raktáron a Tesco furgonba pakolás előtt. Ez termékenként bejelölhető és alapból be van kapcsolva. Fura, hogy a magyarországi Tesco nem ezt alkalmazza. Csak nehogy kiderüljön, hogy a T-Systems fejlesztette a rendszerüket otthon...

> Konteo

False. Tipikusan a WC-papír, ásványvizes karton, stb., amit azért rendelek online, mert még autóval is szopás hazacipelni. (És utána fel az emeletre.) Mindig kihozzák.

> Konteo2

False. De. Egy átlag rendelést tízszer, tizenötször is módosítok, mert elindítom a rendelést jó előre, amikor már tudom, hogy valami kell. Ha pedig közben pl. elfogy valami, a mobil app vonalkód-olvasójával bedobom még a kosárba. Pont ma hoznak egy adag cuccot, az utolsó módosítás tegnap fél 11 körül volt.