- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Azért Gnome 2 befigyel.. nem véletlenül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire gondolsz?
Nekem ebből az jön le, hogy elég ócska gépeik lehetnek és a Gnome2 a primitív usereknek megfelelő letisztult -értsed egy fullscreen widgeten van egy gomb amit nem lehet eltéveszteni- felületet biztosít de extra munkát fog okozni a jövőben, pl mikor a Gtk vagy összetevői frissül, frissítésre szorul (pl a firefox miatt).
Szerinted mit használok? Wi... neeem! Na, na, na? Hát blackPanther OS v12.0(beta)-t * blackpantheros.eu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem meg az, hogy a Unity és a Gnome3 egyaránt olyan nagyszerűre, felhasználóbarátra és kényelmesre sikeredett, hogy a kutyának sem kell.
Legalábbis nekem nem, az biztos... :)
> BERUS
Motor: Kubuntu 12.04
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy csak az a magyarázat, hogy az áll a legközelebb ezen három közül ahhoz, hogy Windowson nevelkedett felhasználó elé tehessék anélkül, hogy különösebb trauma érné a lelküket.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is ez tűnik a leglogikusabbnak.
"Belépés díjtalan, kilépés bizonytalan."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"szoftverköltségeken a váltással 80% körüli megtakarítást ért el"
Ez nem tul hasznos informacio, tekintve, hogy ingyenes programokat hasznalnak (joreszt). A kerdes, hogy a TCO mennyit csokkent.
A webmail mondjuk ketsegkivul jo tud lenni, ezerszer inkabb hasznalnek GMailt vagy webes Outlookot, mint desktop alkalmazast.
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Webes Outlookot nem hinném. Szisztematikus átállásnak látszik, amit csinálnak. 2007-ben kezdtek váltani Exchange-ről Google Apps-re.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OWA-t te nagyon nem akarod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az OWA-t nem, de az uj Outlook.com az teljesen megfelelne nekem a desktop Outlook helyett. Barmi, csak ne az UI szalat fogja, amig keres. :)
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tetszik, ahogy a fizetős szoftvereket gyártó cégek kitalálták anno a TCO-t, mint fogalmat, amivel meg akarják magyarázni, hogy mennyivel kedvezőbb TCO-val rendelkezik az ő fizetős termékük, mint az ingyenes alternatívák.
--
robyboy
"Gondolkozni nehéz, ezért legtöbben ítélnek." - Márai Sándor
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sőt, a mikroökonómiát, mint különálló tudományágat is a fizetős szoftvergyártók adták a világnak.
(nemcsak a bekerülés, költség az oktatás is, az üzemeltetés, a kiesésből eredő veszteség..)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem jött le a lényeg?
Mindkettőnél (idézem) "költség az oktatás is, az üzemeltetés, a kiesésből eredő veszteség"
Az egyiknél egy (legalább) tétellel (rendszeresen) kevesebb.
üdv: pomm
A 852-es kídlap telepötúsa sikeresen befejezádétt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tobbi viszont konstans barmilyen rendszerre, nyilvan.
/s
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
miért keresne eltérően egy window$ és egy linugz admin?
Tréningezni meg odamész, ahol a legócóbb, úgyis :-D (üdv, kína!)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem:
Support:
Open source esetén elegendő olcsóbb/alapszintű supportot venni, mert a rendszergazda az open source közösségnél sok olyan esetben is választ fog kapni, amire a proprietary szoftvernél már a supportot kell nyaggatni.
Átképzés:
Normális menüs (...-2003) Office -> Open/Libre Office átképzés gyorsabb, mint a ribbonos (2007-) Office-ra.
WinXP/Win7 GUI -> (ex) Metro felület ugyanolyan nagy váltás, mint KDE, Gnome, stb. felületre (+Linuxra)...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem csak a Microsoft Magyarországgal volt tapasztalatom: ott egy desktop és egy fejlesztési kérdésben is a cég által támogatott közösségi fórumokra irányítottak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát nem support contract keretében segítettek, hanem lepattintottak a kommunához?
Ilyet én is tudok, pláne pénzért...
Illetve nekem volt dolgom HPvel és Atlassiannal is, hát... remélem ennyi elég.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, pontosan ez történt. A "mérnök" a magyar közösségi oldalukat (nem akarok reklámot csinálni) ajánlotta, mint hivatalos megoldást.
A HP support-al viszont csak pozitív tapasztalataim vannak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni