Function 2011, új demo

Mint ahogy arról már Hiena blogjában is olvashattatok, múlt hétvégén volt a Function 2011 demoscene party. Idénre is sikerült összehoznom egy demot :)

Letölthető innen, a scene.org-ról. (linuxra+windowsra)

(minimum gépigény: 500 MHz CPU + 128MB RAM + Geforce2/4MX)

youtube

Hozzászólások

Hehehe...Intel chipsetete csont nélkül kétvállra fekteti.
i915_program_error: Exceeded max nr indirect texture lookups
../../intel/intel_bufmgr_gem.c:1243: Error setting memory domains 11 (00000040 00000000): Input/output error .
ALSA lib pcm.c:7223:(snd_pcm_recover) underrun occured
i915_program_error: Exceeded max nr indirect texture lookups

A legszebb, hogy ha másodjára is el van indítva széthullik a X.

(EE) intel(0): Detected a hung GPU, disabling acceleration.

Backtrace:
0: /usr/bin/X (xorg_backtrace+0x3b) [0x80adedb]
1: /usr/bin/X (0x8048000+0x5aab5) [0x80a2ab5]
2: (vdso) (__kernel_rt_sigreturn+0x0) [0xb778a40c]
3: /usr/lib/xorg/modules/extensions/libdri2.so (0xb73b8000+0x1423) [0xb73b9423]
4: /usr/lib/xorg/modules/extensions/libglx.so (0xb7334000+0x41715) [0xb7375715]
5: /usr/lib/dri/i915_dri.so (intel_update_renderbuffers+0x18a) [0xb707155a]
6: /usr/lib/dri/i915_dri.so (intelMakeCurrent+0x1c7) [0xb7071cd7]
7: /usr/lib/dri/i915_dri.so (0xb7028000+0x21662) [0xb7049662]
8: /usr/lib/xorg/modules/extensions/libglx.so (0xb7334000+0x4150c) [0xb737550c]
9: /usr/lib/xorg/modules/extensions/libglx.so (0xb7334000+0x34135) [0xb7368135]
10: /usr/lib/xorg/modules/extensions/libglx.so (0xb7334000+0x34525) [0xb7368525]
11: /usr/lib/xorg/modules/extensions/libglx.so (0xb7334000+0x369e2) [0xb736a9e2]
12: /usr/bin/X (0x8048000+0x2c187) [0x8074187]
13: /usr/bin/X (0x8048000+0x1e9aa) [0x80669aa]
14: /lib/i686/cmov/libc.so.6 (__libc_start_main+0xe6) [0xb74b6c76]
15: /usr/bin/X (0x8048000+0x1e5a1) [0x80665a1]
Segmentation fault at address (nil)

Fatal server error:
Caught signal 11 (Segmentation fault). Server aborting

Arról nem beszélve, hogy az előtte megnyitott alkalmazások, is összeborulnak. Pl. ezt a bejegyzést vakon írom, mert a karakterek színe fehérre váltott.
Hiába, faszántos ez a linuxdesktop...
--
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "

Jujj :D

A helyzet az, hogy linux alatt csak nvidia kártyákkal teszteltem, windows alatt mindennel. Shadereket egyátalán nem használok benne, viszont lehet hogy a 3x3-mas elmosásnál a 4 textúrázóegység használatától akad ki. (ha négyet támogat a kártya, akkor négyet használ az engine, ha csak kettőt, akkor kettőt 2 menetben)

Kiraktam a bejegyzéshez egy youtube linket akkor azoknak, akiknél nem megy :)

Érdekes módon nálam a windowsos változat wine alatt szebben fut, mint a linuxos. A linuxosban mintha időnként tizedmásodperces megállások (visszatekerések?) lennének.
(Geforce GT 220, 1024x768, teljes képernyő)

--
[ Falu.me | Tárhely | A Linux és én ]

Hali!

Rájöttem mi lehetett a gond nálad, bár így majd egy évvel később gondolom ez téged nem vígasztal. :)
Ha van fent nálad pulseaudio, akkor nagy valószínűséggel az SDL alapértelmezetten azt használja, így egy "export SDL_AUDIODRIVER=alsa" megoldja a problémát.

(vagy nem)

Nálam pöccre megy 1280-ban (debian 6, amd64, intel vga).

Kurva jó lett, a zene is bejön! :)

Gratulálok, jó lett.
A zene mivel készült hozzá? :)

Az antialising olyan szépen megfekteti a Geforce 6100 Go kártyát hogy öröm nézni.

1280x800, fullscreen 16x10-es képaránynál 39.22 fps, ha be van kapcsolva az élsimítás akkor 14.01 fps.

--
A főnököm mindig megtartja amit ígér, ha pénzt ígér azt is!