Akkor már inkább Pi
__________________________________________________________________________ Slackware current - vanilla linux-2.6.28 SMP PREEMPT - KDE 3.5.10 bandix @ Technische Universität Dresden
-1, abszolút semmi értelme.
Most egy ember beszél arról, hogy ő 14 ezer éves, meg ő volt jézus is, ez nem egy nagy filmötlet, és értelmetlen, unalmas is, nem trténik semmi.
-1
nagyon sokaig visszatartottak a megfilmesitest, volt rendezo, aki grandiozus tortenelmi
flashbackekkel kepzelte el, akciokkal, katasztrofakkal, de szerencsere az iro fia (akinek a forgatokonyv veget mar a halalos agyan diktalta le '93-ban) megvarta amig talal rendezot hozza, aki ugy csinalja meg, ahogy kell.
egy jol megirt tortenet, amit a szereplok reakcioi is segitenet atadni,
es annyira logikus, hogy akar igaz is lehetne :)
ezert izgalmas
Ha már Soavi, akkor Arrivederci amore, ciao is és ha Aronofsky, akkor The Fountain is.
Egyébként meg:
Fear and Loathing in Las Vegas
Lost in Translation
Adam's Apples
You the Living (Du Levande)
Atonement
Suicide Circle
Visitor Q
Taxidermia
stb.
--
42
A gyaloggaloppot amíg írtam a diplomamunkámat az mplayerben ""végtelen cikluskét"" futott. ZSENIÁLIS. A Roncsfilmnél nincs zsibbadtabb talán a világon sem. Amikor műanyag zacskóval megy elrabolni a feleségét....... A Bakkerman-t nem láttam. De a filmajánlatodból következtetve nem lehet rossz. Én meg ajánlom neked a vattatyúkot. Béláim az úrban :)
El angel exterminador (Bunuel)
Dark City (Alex Proyas)
Aronofsky: *.*
Night on earth, Dead man (Jarmusch)
Nausicaa (Miyazaki)
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (Kubrick)
Dogma, Chasing Amy (Kevin Smith)
Horí, má panenko/Tuz van babam (Forman)
Persepolis (Marjane Satrapi)
Europa (Trier)
2001: Ürodüsszeia
Stalker
A Faun Labirintusa
A Remény Rabjai
Slumdog Millionaire
Keresztapa I-II-III
Harcosok Klubja
A Part
Véres Gyémánt
A Beautiful Mind
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
The Truman Show
+
imdb.com top 250-es lista összes tagja
-1 Taxidermia: A legbetegebb, legelvontabb, legundorítóbb film amit valaha láttam. Napokra elment az életkedvem miután megnéztem. :( Csak erősen mazochistának tudnám ajánlani, senki másnak.
Száll a kakukk fészkére (+ ha már belejöttél, atöbbi Forman-film)
Solaris (mindkét változat)
Almodovar filmjei
Mechanikus narancs
Az élet nélkülem
Fargo
Ponyvaregény
Brian élete
Az élet értelme (Monty Python)
Halálsoron
A Solaris-t pont ma néztem meg. Jár érte a +1.
De a többi is erősen ajánlott.
----------------------------------
Pintér Miklós
blog: http://blog.pintermiklos.hu/
Magyar filmek közül alap még a Szinbád, bár az hajlamos parttalan vitákat generálni a nagyon szar és az isteni között. Nekem mindenesetre tetszett.
Juteszembe, ha már olyan filmeknél járunk amit mindenkinek látni kell:
Eizenstein és Leni Riefenstahl filmjei -- szigorúan filmtörténeti és esztétikai szempontból -- kihagyhatatlanok.
Szerintem el lehet, legalábbis nekem szerintem sikerült. (Amit talán az is mutat, hogy Lenit meg Eizensteint is ugyanannyira tartom.)
Mindenesetre maximálisan megértem, hogy pl. az Akarat diadala miért volt betiltva ilyen sokáig. Azok a képsorok még ma is ütnek. A propagandafilmesek azóta nem tettek hozzá semmit a műfajhoz. De talán jobb is így... :)
-----------
"Generally, Russian technology assumes dumb machines and smart humans, not the other way around." -- The Russian Tea HOWTO
A Simon mágus nagyon nagyon nagyon...
Most csak a hetedik szimfónia dallama jár a fejemben ahogy visszaemlékszem rá és Andorai Péter könnyed, eszköztelen játéka jut eszembe. Ajánlott emberség-mentőkötél, nagy érték.
ha már Ötödik pecsét, akkor Húsz óra
21 gramm, Babel, A misszió
vidámabb: ha sorozat is jöhet, akkor abszolút favorit a Csengetett, Mylord? és a Waczak Szálló
Most néztem meg a film verzió 1. 2. részét,ha jól tudom van 3. is csak nem szinkron (tudom úgy az igazi).
Az anime-t érdemes elkezdenem nézni? Van olyan jó mint a film?
Amerikai Pszichó
Az Őrület határán
Apokalipszis Most!
Casino
Csillagok háborúja
Donnie Brasco (Pacino féle)
Egy csodálatos elme
Esőember
Halál ötven órája
Szemtől szemben
Piszkos Tizenkettő
Volt egyszer egy Vadnyugat
Vadászat a Vörös októberre
Első körben.
(Gyerekkori nagy kedvencek.:
Top Gun,
Vissza a Jövőbe 1-2-3,
Utolsó cserkész)
Vannak filmek amik régen tetszettek, de ma már nem annyira, azért megpróbálok pár érdekesebbet felsorolni. (Ezek között lehet néhány, ami osztódásra készteti a hup közönséget :)).
Egyébként rengeteg jó filmet felsoroltatok, gratulálok.
Blueberry http://www.imdb.com/title/tt0276830/
Szárnyas fejvadász http://www.imdb.com/title/tt0083658/
Hús és vér (a Rutger Hauer féle) http://www.odeon.hu/kat.phtml?id=1718
Ál/arc
Csillagközi invázió (az első és harmadik rész nézhető)
Balhé
Mátrix volt már?
Pitch Black
Ronin
Fivér
Született gyilkosok
IT Crowd
Madarak
Doom
Millió dolláros bébi
A spártai
Kundun
Hét év Tibetben
A szállító
MIB
A sivatagi tizenhármak
Derszu Uzala
Áfonya a vagány
A leggyorsabb indián
Kontroll
Vámpírok Bálja
Iszonyat
Alien
A ragadozó
Büszkeség és balítélet (a régebbi)
Eszelős szívatás
Végső állomás
A holló
Letaszítva
K-pax
A kapcsolat
A gyűrűk ura, mindegyik (persze a többi felsorolt többrészesnek is nézhető minden része).
Kalózok
Gladiátor
Nyugaton a helyzet változatlan
Koyaanisqatsi
Powaqqatsi
Sherlock Holmes (Jeremy Brett féle)
Columbo (simán elalszom rajta este, pedig jó)
Na nem írok többet, hirtelen ennyi, meg amit eddig írtatok :).
Ragyogás
Madárka
Száll a kakukk fészkére
Schmidt élete
Az eastwicki boszorkányok
Torrente (mindhárom)
Élethalálharc
Atlantisz
A nagy kékség
A burzsoázia diszkrét bája (és a legtöbb Bunuel film)
Navigátor
Nyomkereső (Ofelas, 1987, a korábbi Pathfinder, de az újabb se rossz) http://www.imdb.com/title/tt0093668/
Vasisten gyermekei
Éjszakai őrség
Nappali őrség
Szibériáda (Szibíriada) (a seregben nemcsak két rész volt)
A homok asszonya
Chaplin összes
Battleship Potemkin (PSB verzió, csak kalóz torrent van róla demonoidon, szerzői jogok miatt nem adták ki)
The fountain (A kút/A forrás) - elvont, túlspirázott fos, de hiányérzetem lenne ha nem láttam volna egy filmet ami csak filmként jó.
AI - Spielberg álom.
Brazil - Terry Gilliam rémálom, az összes filmje jó.
Meztelen ebéd (!!!) Delírium tremens, látványvilága lenyűgöző.
Igen, az Elfen Lied is jó, de akkor már a Cowboy Bebop-tól a Serial Experiments Lain-ig sok nagyszerű animét fel lehetne sorolni amit érdemes megnézni.
Akiket nem érdekel ennyire a műfaj a fenti kettő is elég lesz. Ha pedig általános műveltség és mestermű (bár az anime az jelenleg még szubkultúra), akkor meg lehet még nézni az Akira-t, Appleseed-et, a Paprika-t, a Grave of the Fireflies-t, Hayao Miyazaki (Ghibli studió) és Makoto Shinkai összes munkáját és a többi klasszikust. Ha valakinek sok ideje van akkor a Mobile Suit Gundam és Macross szériákat is.
Amit nem feltétlenül érdemes (bár ízlések és pofonok) az a Dragonball, Naruto, Pokemon, Bleach és társai (japán 'Barátok közt')
Abból a live action volt fekveröhög, ha jól tudom itthon is adták a mozikban. Bár igen, a legtöbbször ez van amikor egy animét megfilmesítenek (ha kis költségvetésből akkor azért, ha meg Hollywood nagy költségvetésből akkor meg azért)
Van bizony, a Ghost in the Shell: Stand Alone Complex és nem várt módon* tökéletes, zseniális és lenyűgöző, csakúgy mint a film, csak még összetettebb módon.
* Valójában várt módon, az amerikaiaknál szokás az, hogy végtelenül igénytelen feldolgozásokat készítenek klasszikusokból szélesebb rétegeknek, ha minden igaz lásd hamarosan a Ghost in the Shell live action filmet Steven Spielberg** rendezésében, kellett ugye eladni a jogokat a Dreamworks-nek.
** Egyébként Spielberg még kifejezetten a tehetségesebbek közé tartozik, csakhát (félő) ugye (hogy) az eladhatóság érdekében agyhalott, mázsás súlyú, felületes érdeklődésű, sekélyes gondolkodású, Playstation-ön szocializált amerikaiak alkotják célközönséget. Full HD-ben, meg 5.1, 6.1, 7.1, Dolby Digital. 70 colos plazma. Itthon másfél szobás panelban.
Nem tudom hol olvastam, hogy az ilyen dolgoknak, mint a Ghost in the Shell, Neon Genesis Evangelion egy vitrinben lenne a helyük, szépen megvilágítva, megfelelő környezetben (persze valójában üzlet is, lásd. sokadik rebuild, recap, retell, remake, directors edition, collectors edition).
Nincs kedvem guglizni, de:
- Donnie Darko [rendezői változat!!!]
- Magnolia
- The Butterfly Effect [rendezői változat!!!]
mind kötelező egy magát intellektuálisnak tartó ember számára.
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
A Butterfly Effectnek változata?
Én csak azt tudom, hogy van x féle befejezés.
talán három olyan, ahol csak kisebb különbség van a legvégén
(nem csak a lány után fordul, hanem utána is megy, például)
Meg egy nagyobb változás (Vigyázz, spoiler): ahol az intézetben nem a kerti partiról készült videót nézi (és oda megy vissza)
hanem a születéséről készültet, és megfojtja magát még az anyaméhben.
Elég drámai :)
Nem az a "rendezői" befejezés véletlenül?
Ja és persze Clint Eastwood összes rendezett filmje!
__________________________________________________________________________ Slackware current - vanilla linux-2.6.28 SMP PREEMPT - KDE 3.5.10 bandix @ Technische Universität Dresden
Akkor én is néhányat:
Miazaki Hajao: összes!
Ghost In The Shell
Ghost In The Shell - Stand Alone Complex
Metropolis
Fekete ország
Kelly hősei
A hét szamuráj
Dersu Ussala
Ran (Káosz)
A vihar kapujában
Farenheit 451
Gattaca
1984
Brasil!
Casablanca
2009. január
Volt
Frost/Nixon
A csajok háborúja A szabadság útjai
Amal
Sukiyaki Western Django
Underworld - A vérfarkasok lázadása
Halálos közellenség 2.
A hercegnő
Az igenember
Szafari 3D - A dél-afrikai kaland
Transz-Szibéria
Profi bérgyilkost keresünk - Nem nem akadály
A csirke, a hal és a királyrák
Szextúra
Fűrész V.
Vadászkutyák
Spíler
Veszélyes Bangkok
REC
Libanoni keringő
Melegkonyha
2008. december
A törvény gyilkosa
Ausztrália
Cincin lovag
Esti mesék
Vexille
Nói albinói
Mexikói képeslap
Valami Amerika 2.
Négy karácsony
A Tízparancsolat
Szikraváros
A zsaruk becsülete
Good
Amikor megállt a Föld
Nők
Érzékeny pont
Fados
Kaméleon
Mongol
Csereüvegek
Az áldozatkaszkadőr
2008. november
Hazugságok hálója
Égető bizonyíték
Alkonyat
Alvajárók
Lorna csendje
D-War - Sárkányháború
Vicky Cristina Barcelona
Halálos közellenség
Neve: Sabine
Katasztrófafilm
Hógolyó haditerv, avagy ki legyen a Télapó? 3D
A Quantum csendje
Árvaház
Jack Jack
A rejtekhely
Fövenyóra
Film Noir
Madagaszkár 2.
A csíkos pizsamás fiú
Jules és Jim
A szerelem határai
Márió, a varázsló
Anna bekattanva
2008. október
Immigrants - Jóska menni Amerika!
Elégia
Éjjel a parton
Csak egy szerelmesfilm
A hazugság szabályai
Max Payne - Egyszemélyes háború
Mázli
Ananász expressz
High School Musical 3.: Végzősök
Tekerd vissza, haver!
Hol az ördögben van Oszama Bin Laden?
Gengszterek fogadója
Halálfutam
Tükrök
Para
A házinyuszi
Törvénytelen
Control
Kegyenc fegyenc
Zuhanás
Az ajánlat
A Hullám
Sasszem
A meztelen dobos
A nyomozó
Modellek
Kánikula
Személyes kedvenceim:
A Remény Rabjai
Szállnak a Darvak
Az Őslakó (The Man from Earth)
A Cigánytábor az Égbe Megy
Derszu Uzala
Andrej Rubljov
Bajnokok Reggelije
A Halál Ötven Órája
Tizenkét Dühös Ember
Iván Gyermekkora
A Gyűrűk Ura I, II, III
A Keresztapa I, II, III
Játsz/ma
Lúdas Matyi (rajzfilm)
A Gépész
Mátrix I
Néhány kedvenc:
A halálsoron (A világ legjobb filmje szerintem) (Dráma, thriller)
Hachiko {Hacsi - A leghűségesebb barát} (Ez szintén jó film, a második legjobb film a világon)
A Profi (Gondolom nem kell bemutatni senkinek...)
Az elítélt (Krimi) (Remek film, tanúságos)
Ezeket is nagyon tudom ajánlani még:
Halálos kelepce (Thriller)
Féktelenül
Az elhagyott bolygó
8 mérföld
Equilibrium - Gyilkos nyugalom (Sci-fi, akció)
Összeomlás
Montreáli bankrablás
Ál/arc
Ameddig a lábam bírja
Ellenség a kapuknál
Ellenséges terület
amiket mostanában láttam:
fegyvernepper
egek ura
eli könyve
amiket régebben, azok közül sok jó van, néhány:
macskajaj
a török az őr és a két füstölgő puskacső
blöff
apádra ütök
vejedre ütök
meghívás egy gyilkos vacsorára
legyen egy sorozat is: Csengetett MyLord
Életerő
Aeon Flux
District 9
Avatar (IMAX 3D-ben)
Franklyn
Watchmen
Gran Torino
Wallace és Gromit :-)
sőt, akkor már Spongyabob Kockanadrág se maradjon ki.
+1 az Avatarnak, meg Spongyának. Az Avatar olyan, hogy azt csakis moziban, és csakis 3D-ben, de lehetőleg csakis IMAX 3D-ben. DVDn, otthon nézve nem adja vissza ugyanazt.
Slumdog Millionaire - otthon azt hiszem Getto milliomos neven futott. Nem veletlenul lett Oscar-dijas
Halalos temetes - valami skandinav vigjatek, voltak benne jo poenok
Shrek 4 - meg egy lehuzott bor. Kivancsi vagyok par poent hogyan forditanak le
Book of Eli - fos. Tipikusan olyan film, ami utan USAban Bibliat olvasni meno lesz :S
Hachiko - az eredeti japo-version is szep. Abbol az is kiderul, miert kapta a Hachiko nevet
Mindenki megvan (Everybody's Fine) (2009)
Nagyon jó film, tényleg remek. Most nézem én is.
A port.hu-s tartalmat idézem:
"Frank Goode egész életében keményen dolgozott egy huzalgyárban, hogy családjának mindent meg tudjon adni. Nyugdíjasként ébred rá, túl kevés időt töltött gyerekeivel, így itt az ideje, hogy változtasson. A szívhez szóló film egy olyan családi problémát mutat be, amit sokan jól ismerhetnek a modern világban. Szülők és gyerekek távol élnek egymástól és annyira lefoglalják őket problémáik, hogy eszükbe sem jut meglátogatni a másikat."
Aki irta Borisz Paszternák sokáig üldöztetve volt hazájában Oroszországban, végül Nobel dijat kapott a könyvéért.
Kedvcsinálónak: egy családregény vagy inkább egy ember sorsa a XX. század elejei Fehéroroszországában, ahol a történelmi háttér adja meg az izgalmat. Nem vagyok kritikus, de EZ a film életem legjobb filmje.
Ha meg akarod nézni, készülj fel hosszú és jó filmre, amiben a szerencse, az ármány, a szerelem, a véletlen, és a sors akarata fogad, amely az életszerüségből fakad.
A föszereplö Omar Sharif mint Yurij, a film zenéje sem elvetendő....Mourice Jarre komponálta, Igen jól látod, Jean Michael Jarre édesapja.
Armored (2009): Antal Nimród rendezte, Laurence Fishburne-nel, jó kis bankrablós film (itt speciel pénzszállító a célpont), az a tipikus fajta, amikor minden szarul sül el :) megnéztem kb. 5x, a duma is jó eredetiben
Next (2007): fasza kis akció film, pörgős végig, a sztori sem lerágott csont
Ez most nagyon jól jött. Már kezdtek nagyon kifogyni a filmekből. Igaz nagy részét már láttam, de van 2-3 új számomra. Ahogy látom hasonló az ízlésünk. :)
Sympath for Lady Vengeance
Nagyon jó koreai filmek, :-)
Ez egy bosszúfilmnek néz ki, pedig nem az. Adott Oh Dae-soo (Choi Min-sik), egy átlagos férfi, aki éli a szokásos családi életét, azonban egy nap elrabolják, és egy magánzárkában tartják hosszú időn keresztül...
...de fogalma sincs, hogy miért, illetve, hogy ki által. Az egyetlen kapcsolata a külvilággal egy TV, ahol láthatja, hogy a feleségét meggyilkolták, és hogy ő a gyanúsított, illetve, hogy időnként orvosilag kísérleteznek vele. Kezdeti kétségbeesése után elkezdi latolgatni az esélyeit, és találgatni, hogy ki tehette ezt vele. Aztán elkövetkezik egy nap, és 15 év után a szabadban találja magát, még mindig válaszok nélkül. Ezután elindul a személyes bosszú útján, hogy megtalálja, aki ezt tette vele, és válaszokat kapjon a kérdéseire. Útközben összeakad a csinos felszolgálóval, Mi-do-val (Hye-jeong Kang), és együtt folytatják az utat a megoldás felé...
A filmről bűn lenne többet elmondani. Aki megnézi, rájön, hogy az egész magáért beszél, kár szaporítani a szavakat. A színészi alakítások tökéletesek, a történetben az apró ötletek, és fordulatok nem hétköznapiak, teljesen eredetivé teszik a filmet. Engem lebilincselt. :)
Mondjuk, aki látott már fordulatos filmet életében, az kb. ki tudja hámozni, hogy mi lesz a fordulat a végén, de az a dráma, amit és ahogy lefestenek 10/10-essé teszi.
Gondolom, az usák rimékje majd 5x-ös költségvetésből lesz kiherélve.
Ha bejövősek az ilyen dél-koreai mozik, akkor néhány cím, amit nyugodtan bevállalhattok, nem fogtok csalódni bennük:
A Dirty Carnival, A-i-deul (Children...), Bedevilled, Guta-yubalja-deul - A Bloody Aria, I Saw The Devil, Joint Security Area, Madeo - Mother, Pohwasogeuro (háborús film), Princess Aurora, Save The Green Planet, The Chaser - Chugyeogja, The Man From Nowhere, The Unjust, The Yellow Sea, Két Nővér (ezt azért magyarul, mert nálunk is megjelent DVD-n),The Housemaid,No Mercy for the Rude, The President's Last Bang.
Aztán még sorolhatnám. Kiváló romkomokat is készítenek, amiket én is hajlandó vagyok megnézni, vígjátékban is erősek (dráma vonalon eleve jók), és akkor még nem is írtam a horrorjaikról.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
Black Mirror sorozat
(sorozat, de minden része önálló történet, és 1 óra körüli játékidővel, simán elmegy scifi novellának mindegyik történet, dystopiák)
Utopia
(sorozat, de csak 6 részes, 6 óra összesen, minőségre van egy jó film szintű)
Hozzászólások
Akkor megkezdeném kedvenc filmjeimmel:
12 majom - http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=2
Donnie Darko - http://www.imdb.com/title/tt0246578/
Az időgép - http://www.port.hu/az_idogep_the_time_machine/pls/fi/films.film_page?i_…
A fiók - http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=72998&i_city_id=337…
Kegyetlen faj - http://port.hu/kegyetlen_faj_fierce_people/pls/fi/films.film_page?i_whe…
ha még jut ezsembe leírom
hogy luzernek lenni nem is olyan rossz, sot az az elet sava borsa:
Little Miss Sunshine
http://www.imdb.com/title/tt0449059/
+1
The Man from Earth
+1
-1
--
"Mégse ment el, valami mailer démon visszaküldte....figyelem már egy ideje, nagy g*ci:))"
+1 a The Man from Earthnek, valamint Requiem for a Dream
--
"my mind had skipped town and left me behind to pay the rent"
Akkor már inkább Pi
__________________________________________________________________________
Slackware current - vanilla linux-2.6.28 SMP PREEMPT - KDE 3.5.10
bandix @ Technische Universität Dresden
+1
--
Microsoft gives you only Windows while Linux gives you your own /home!
+1
--
Microsoft gives you only Windows while Linux gives you your own /home!
-1
--
1&2
+1 a Requiem for a Dream-nek.
+1
Nem hiába, (jó)Star Trek írótól nem is vártam kevesebbet.
+1
Alacsony koltsegvetessel is lehet igazan jo filmet csinalni:D 2x neztem meg egymas utan
+1
--
1&2
+1
--
Keep it simple, stupid.
-1, unalmas volt
-1, abszolút semmi értelme.
Most egy ember beszél arról, hogy ő 14 ezer éves, meg ő volt jézus is, ez nem egy nagy filmötlet, és értelmetlen, unalmas is, nem trténik semmi.
-1
nagyon sokaig visszatartottak a megfilmesitest, volt rendezo, aki grandiozus tortenelmi
flashbackekkel kepzelte el, akciokkal, katasztrofakkal, de szerencsere az iro fia (akinek a forgatokonyv veget mar a halalos agyan diktalta le '93-ban) megvarta amig talal rendezot hozza, aki ugy csinalja meg, ahogy kell.
egy jol megirt tortenet, amit a szereplok reakcioi is segitenet atadni,
es annyira logikus, hogy akar igaz is lehetne :)
ezert izgalmas
psc akkor neked jó lesz a betmen meg a szpájdermen, azokban "történik valami".
+1
zsenialis, az legyik legjobb film az utobbi evekbol
-
Slackware current / OSX Snow Leopard
Az időgép azért szerintem kihagyható :)
Egy a sok közül:
http://www.imdb.com/title/tt0299977/
+1
-1 szerintem egyszer megnézhető :)
RocknRolla - http://www.imdb.com/title/tt1032755/
Rain Man - http://www.imdb.com/title/tt0095953/
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
Andromeda-törzs 2008
http://www.youtube.com/watch?v=edUWhyQHhc8
Most éppen.
Ja, és persze a klasszikus: A jó, a rossz, és a csúf, bővített verzsön.
------------------------
Debian testing KDE amd64
MSI K8N-Neo-4, Athlon64 3800+, Leadtek 6600GT
Egy Csodálatos Elme: Nagyszerű szereplői alakításért minimum meg kell nézni.
http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=43693
Disturbia: A szereplők és a történet baromi jó szerintem. A végkifejlett annál inkább.
http://www.port.hu/disturbia/pls/fi/films.film_page?i_film_id=84692
Az Ember Gyermeke: A történet szerintem tök jó, de ami a legjobb az egészben, az az operatőri és a vágói munka. Van benne egy ~10 perces vágatlan rész, ami szvsz eléggé jó egy mai filmben.
http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=79805
-Tomato
Hát azért a Disturbia szerintem nem nagy eresztés, elég átlagos. De egyszer nézhető.
Idiocracy
+1
nagyon kész az a film
+1 :DDD csak ne lenne ennyire igaz :/
Sajnos annyira igaz, hogy már ijesztő.
De a film az hatalmas :-)
+1 Nagyon jó
-----
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
filmbuzi.hu
Pont. Nem is kell több link, csemegézz az ajánlókon, több évre visszamenőleg.
Engem kifejezetten a hup tagjainak véleményei éerdekelnek...
A szerelem következményei
(Le Conseguenze dell'amore)
http://www.filmklik.hu/movies/details/110,A_szerelem_kovetkezmenyei
No rainbow, no sugar
Ami az utobbi idoben tetszett:
Righteous Kill (Al Pacino es Robert de Niro)
Itt ket jo dokumentumfilm is (legalisan letoltheto):
Zeitgeist
Zeitgeist Addendum
FeZo
1. Dellamorte Dellamore
2. Pí
3. The Man from Earth
4. A hullám
Ha már Soavi, akkor Arrivederci amore, ciao is és ha Aronofsky, akkor The Fountain is.
Egyébként meg:
Fear and Loathing in Las Vegas
Lost in Translation
Adam's Apples
You the Living (Du Levande)
Atonement
Suicide Circle
Visitor Q
Taxidermia
stb.
--
42
a Pí nekem nem jött be... de lehet, hogy csak nem vagyok elég művészlélek hozzá
Szinkonost néztél, vagy feliratost? Nagyon nem mind1....
+1 Ádám almáinak
Harcosok klubja
Az ember gyermeke
Ballada a katonáról
Az őrület határán
Hetedik
12 majom
A halászkirály legendája
Egy asszony illata
Szemtől szemben
Szörnyek keringője
Chihiro Szellemországban
Fehérlófia
Verdák
Igazából szerelem
Idétlen időkig
Nem láttam, de állítólag "kötelező":
4 hónap, 3 hét, 2 nap
A látogató (The visitor)
Ádám almái
harcosok klubja abszolút favorit
Gyalog galopp
Brian elete
Roncsfilm
Legenyanya
Bakkerman
Indul a bakterhaz
A gyaloggaloppot amíg írtam a diplomamunkámat az mplayerben ""végtelen cikluskét"" futott. ZSENIÁLIS. A Roncsfilmnél nincs zsibbadtabb talán a világon sem. Amikor műanyag zacskóval megy elrabolni a feleségét....... A Bakkerman-t nem láttam. De a filmajánlatodból következtetve nem lehet rossz. Én meg ajánlom neked a vattatyúkot. Béláim az úrban :)
jaja, vattatyuk is remek :) tovabba a citromdiszno is :) de ezek nem annyira popularisak...
Lajos rendes ember... nem iszik... csak kartyazik... :)
Nem akarom kritizálni az ízlésedet, de a bakkerman az elmúlt év legrosszabb magyar filmje. Nem való abba a sorba amit írtál.
Egyetértek minusz Bakkerman.
------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
A nagy Lebowski
Blöff
Amelie csodálatos élete
csak mert ezek még nem voltak fentebb, elég sok jó filmet leírtak már.
Amelie++
Híd Terabithia földjére
Összeomlás
Leon a profi
Gettó Milliomos
Millions
(+ összes Danny Boyle)
Szemtol Szemben ( Heat )
Az ördög ügyvédje - http://www.youtube.com/watch?v=-AHmTeMbrMg
A remény rabjai
Alien 3 (Rendezői változat)
Ford Fairlane
Lost highway
Ponyvaregény (Pulp Fiction)
A Tanú
____
Semmi sem biztos. Még az sem biztos, hogy semmi sem biztos.
+1
Meg a többi Tarantino film (tudom hogy a Tanu nem az) minusz a Deadproof
Én a Tarantino filmeket nagyon nem szeretem. Szerintem mind tartalmatlan káromkodás, de ez csak az én véleményem.
Deadproof (Halálbiztos) ++ szóval most nullán áll :)
Az idő urai (a rajzfilm)
Jön a medve (by Holló színház)
Visszafordíthatatlan
Pszichonauták
Üvegtigris 1
---illetve---
Patrick Swayze filmek
Vissza a jövőbe sorozat
(szerintem)
-1 Patrick Swayze
A Dirty Dancing miatt érdemelne valami büntetést.
(szerintem)
----------------------------------------------
"Lehet egy kérdéssel több?" (Egri János)
+1 a -1-nek de szerencsétlen eleget bűnhődött!
Lorenzo olaja
--
Charlos
-- http://www.uvegcsont.hu -- / -- http://ganyikaroly.net --
Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán érdekes, az a szemnek láthatatlan. - by A Kisherceg
El angel exterminador (Bunuel)
Dark City (Alex Proyas)
Aronofsky: *.*
Night on earth, Dead man (Jarmusch)
Nausicaa (Miyazaki)
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (Kubrick)
Dogma, Chasing Amy (Kevin Smith)
Horí, má panenko/Tuz van babam (Forman)
Persepolis (Marjane Satrapi)
Europa (Trier)
mondjuk igy elsore :)
--
B+ - http://pozor.hu
+1 Persepolis
2001: Ürodüsszeia
Stalker
A Faun Labirintusa
A Remény Rabjai
Slumdog Millionaire
Keresztapa I-II-III
Harcosok Klubja
A Part
Véres Gyémánt
A Beautiful Mind
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
The Truman Show
+
imdb.com top 250-es lista összes tagja
Mechanikus narancs (A Clockwork Orange) [Kubrick]
Táncos a sötétben (Dancer in the dark)[Trier]
Születésnap (Festen)[Vinterberg]
Taxidermia
főleg az utolsó
A Mechanikus narancs valóban nagyon jó film, érdemes azért könyvben olvasni...
+1 Születésnapra és a Táncos a sötétben-re
és akkor már kiegészíteném:
Hullámtörés
Dogville - a menedék
és egy nagy kedvenc ugyaninnen:
Idióták
Amúgy jó egy a téma, látom, az elmúlt ~2 évben hanyagoltam a rendes filmek nézését, újra kellene kezdenem művelődni...
Meg a Riget! Kár, hogy nem lehetett befejezni...
--
42
Az a nagy kár, hogy gyakorlatilag beszerezhetetlenek a korai filmjei idehaza :(.
-1 Taxidermia: A legbetegebb, legelvontabb, legundorítóbb film amit valaha láttam. Napokra elment az életkedvem miután megnéztem. :( Csak erősen mazochistának tudnám ajánlani, senki másnak.
A Taxidermia világszínvonalú és nem csak "magyar filmnek jó", hanem tényleg zseniális. Méltó folytatás a Hukkle után.
--
42
Pf. beteg egy ízlésed van :D
+1, bár hozzátenném, hogy én csak 10 percig voltam hajlandó nézni. Elég is volt. Pont.
Száll a kakukk fészkére (+ ha már belejöttél, atöbbi Forman-film)
Solaris (mindkét változat)
Almodovar filmjei
Mechanikus narancs
Az élet nélkülem
Fargo
Ponyvaregény
Brian élete
Az élet értelme (Monty Python)
Halálsoron
+1 szinte mindegyik felsoroltra
A Solaris-t pont ma néztem meg. Jár érte a +1.
De a többi is erősen ajánlott.
----------------------------------
Pintér Miklós
blog: http://blog.pintermiklos.hu/
-
-1 a Solarisokra (bocs, de a rendezőkkel ellentétben én olvastam is, pont a lényeg maradt le a filmeknél)
+1 a többire
Hullámtörés
A semmi ágán
Az ötödik pecsét
Árnyékország
Egyenesen át
A vihar kapujában stb...
nekem ami alap film:
Üvegtigris 1.2.
Argo
Tinizombik Visszatérnek
Street Dance ( angol hanggal )
I'm Legend
Kaptár összes
Az ötödik pecsétre +1 nem elég! :)
Magyar filmek közül alap még a Szinbád, bár az hajlamos parttalan vitákat generálni a nagyon szar és az isteni között. Nekem mindenesetre tetszett.
Juteszembe, ha már olyan filmeknél járunk amit mindenkinek látni kell:
Eizenstein és Leni Riefenstahl filmjei -- szigorúan filmtörténeti és esztétikai szempontból -- kihagyhatatlanok.
Apropó: Apokalipszis most! volt már?
Leni Riefenstahl filmjei +1, nemcsak filmtörténeti és esztétikai szempontból, de tisztelet, ha te csak azért nézed, és el tudsz vonatkoztatni!
Szerintem el lehet, legalábbis nekem szerintem sikerült. (Amit talán az is mutat, hogy Lenit meg Eizensteint is ugyanannyira tartom.)
Mindenesetre maximálisan megértem, hogy pl. az Akarat diadala miért volt betiltva ilyen sokáig. Azok a képsorok még ma is ütnek. A propagandafilmesek azóta nem tettek hozzá semmit a műfajhoz. De talán jobb is így... :)
-----------
"Generally, Russian technology assumes dumb machines and smart humans, not the other way around." -- The Russian Tea HOWTO
Top secret! http://www.imdb.com/title/tt0088286/
Ghost http://www.imdb.com/title/tt0099653
A kör http://www.imdb.com/title/tt0298130/
Átok http://www.imdb.com/title/tt0391198/
Ómen http://www.imdb.com/title/tt0075005/
Ördögűző http://www.imdb.com/title/tt0070047/
A Griswold család valamennyi vakációja :)
Hair http://www.imdb.com/title/tt0079261/
Forrest Gump http://www.imdb.com/title/tt0109830/
Ken Park http://www.imdb.com/title/tt0209077/
Shrek
Csupasz pisztoly sorozat
Szelíd motorosok http://www.imdb.com/title/tt0064276/
The Pink Panther http://www.imdb.com/title/tt0057413/
Sivatagi Show
Az Istenek a fejükre estek
Dragonfly http://www.imdb.com/title/tt0259288/
Airplane! http://www.imdb.com/title/tt0080339/
Harmadik típusú találkozások
Sörgyári capriccio
Psycho http://www.imdb.com/title/tt0054215/
Üvegtörők http://www.imdb.com/title/tt0080469/
Ryan közlegény megmentése
A 22-es csapdája
The Thing
Rocky
Rambo
Jó reggelt Vietnám!
Macskafogó
Toy Story
Nem film (bár készült belőle), de kötelező:
South Park
!:)
Reszkessetek betörők!
Dennis, a komisz
A szomszéd nője sorozat
Csinibaba
Nekem lámpást adott kezembe az Úr Pesten
uristen@menny.hu
+/-1 Ken Parknak
(egy kicsit beteg film, de amúgy kétségkívül a van benne valami kategória prominens képviselője)
Kicsit? Akkor már ott van még a Kölykök, ami hasonló, és nem rossz. A kenpark az nekem túl beteg volt...
Az élet egy kártyavár
Az élet szép
Szamuráj
Beszélj hozzá!
A bárányok hallgatnak
Pillangó úrfi
Két test egy lélek
Schindler listája
Országúton
Cigányok ideje
1984
Szigorúan ellenőrzött vonatok
Éj anyánk
Amadeus
Gattaca
Terminátor
Tron
Oltalmazó ég
Keserű méz
Tavasz, Nyár, Ősz, Tél... és Tavasz
Az elefántember
Baraka
A tökéletes trükk
Az utolsó császár
Lesz ez még így se!
A taxisofőr
Schmidt története
Casablanca
A bádogdob
Madárka
Kundun
Távol Afrikától
Marvin szobája
banki meló - mellesleg igaz történet alapján készült
http://www.imdb.com/title/tt0200465/
Isten hozta, Mister!
A misszió
Matador
Annie Hall
Napok romjai
A lé meg a Lola
Simon mágus
A zöld papaya illata
Bűvös vadász
Mephisto
Aranypolgár
A hetedik kereszt
Berlin felett az ég
Csapd le csacsi!
Valami Amerika
Esküvő után
Központi pályaudvar
Félelem nélkül
Kikujiro nyara
Őszi szonáta | Jelenetek egy házasságból I,II stb.
A Simon mágus nagyon nagyon nagyon...
Most csak a hetedik szimfónia dallama jár a fejemben ahogy visszaemlékszem rá és Andorai Péter könnyed, eszköztelen játéka jut eszembe. Ajánlott emberség-mentőkötél, nagy érték.
Halálsoron
A jövő kezdete
+1
Halálsoronhoz: +10
--
Charlos
-- http://www.uvegcsont.hu -- / -- http://ganyikaroly.net --
Jól csak a szívével lát az ember. Ami igazán érdekes, az a szemnek láthatatlan. - by A Kisherceg
A mindenkeppen kategoria
az otodik pecsetet mar irtak
de amelett
12 merges ember http://www.imdb.com/title/tt0050083/
Ikiru http://www.imdb.com/title/tt0044741/
ajanlott
7 szamuraj http://www.imdb.com/title/tt0047478/
Death note (anime) http://www.imdb.com/title/tt0758742/
Berserk (anime) http://www.imdb.com/title/tt0318871/
Cyrano de Berselac (de csakis a regi magyar szinkronnal) http://www.imdb.com/title/tt0099334/
ja es persze majd az osszes Kabos-film
ha már a klasszikusoknál járunk, akkor nem 12 mérges ember, hanem 12 dühös ember a címe a filmnek :)
szabad forditas :)...magyarul nem is lattam :(,
(egyebkent allitolag szinhazban meg jobb)
ha már Ötödik pecsét, akkor Húsz óra
21 gramm, Babel, A misszió
vidámabb: ha sorozat is jöhet, akkor abszolút favorit a Csengetett, Mylord? és a Waczak Szálló
+1 a Death Note-ra, nagy kedvenc. Kár, hogy végére ellaposodott a sztori.
Most néztem meg a film verzió 1. 2. részét,ha jól tudom van 3. is csak nem szinkron (tudom úgy az igazi).
Az anime-t érdemes elkezdenem nézni? Van olyan jó mint a film?
Szerintem az anime sokkal jobb. Nekem a film nem jött be. De hát ízlések és.....
Képtelen képregény
Shop-stop
Shop-show
Dogma
Jay és Néma Bob visszavág
Ötödik Elem
Utolsó cserkész
Ford Fairlaine kalandjai
Az egyetlen
A sárkány csókja
A jó a rossz és a csúf
Volt egyszer egy vadnyugat
--
Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.
Butch Cassidy és a Sundance Kölyök
Na és persze Shop-stop 2. http://www.imdb.com/title/tt0424345/
[2007] - 300
[2007] - Legenda vagyok
[2005] - Sin City
[1994] - Ponyvaregény
[....] - ....stb
De a lényeg szerintem, az, hogy >> KIVEL << nézel meg egy filmet :)
--
http://szabadlinuxot.blogspot.com/
a "kivel"-nek az a veszelye, h nem nezed meg (persze akkor kit erdekel :))
--
B+ - http://pozor.hu
Amistad http://port.hu/amistad/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=63
Amerikai Pszichó
Az Őrület határán
Apokalipszis Most!
Casino
Csillagok háborúja
Donnie Brasco (Pacino féle)
Egy csodálatos elme
Esőember
Halál ötven órája
Szemtől szemben
Piszkos Tizenkettő
Volt egyszer egy Vadnyugat
Vadászat a Vörös októberre
Első körben.
(Gyerekkori nagy kedvencek.:
Top Gun,
Vissza a Jövőbe 1-2-3,
Utolsó cserkész)
udv
letix
Hamár tengeralattjáró, akkor a Das Boot is ajánlott.
http://www.imdb.com/title/tt0082096/
Vannak filmek amik régen tetszettek, de ma már nem annyira, azért megpróbálok pár érdekesebbet felsorolni. (Ezek között lehet néhány, ami osztódásra készteti a hup közönséget :)).
Egyébként rengeteg jó filmet felsoroltatok, gratulálok.
Blueberry http://www.imdb.com/title/tt0276830/
Szárnyas fejvadász http://www.imdb.com/title/tt0083658/
Hús és vér (a Rutger Hauer féle) http://www.odeon.hu/kat.phtml?id=1718
Ál/arc
Csillagközi invázió (az első és harmadik rész nézhető)
Balhé
Mátrix volt már?
Pitch Black
Ronin
Fivér
Született gyilkosok
IT Crowd
Madarak
Doom
Millió dolláros bébi
A spártai
Kundun
Hét év Tibetben
A szállító
MIB
A sivatagi tizenhármak
Derszu Uzala
Áfonya a vagány
A leggyorsabb indián
Kontroll
Vámpírok Bálja
Iszonyat
Alien
A ragadozó
Büszkeség és balítélet (a régebbi)
Eszelős szívatás
Végső állomás
A holló
Letaszítva
K-pax
A kapcsolat
A gyűrűk ura, mindegyik (persze a többi felsorolt többrészesnek is nézhető minden része).
Kalózok
Gladiátor
Nyugaton a helyzet változatlan
Koyaanisqatsi
Powaqqatsi
Sherlock Holmes (Jeremy Brett féle)
Columbo (simán elalszom rajta este, pedig jó)
Na nem írok többet, hirtelen ennyi, meg amit eddig írtatok :).
Még néhány.
Ragyogás
Madárka
Száll a kakukk fészkére
Schmidt élete
Az eastwicki boszorkányok
Torrente (mindhárom)
Élethalálharc
Atlantisz
A nagy kékség
A burzsoázia diszkrét bája (és a legtöbb Bunuel film)
Navigátor
Nyomkereső (Ofelas, 1987, a korábbi Pathfinder, de az újabb se rossz)
http://www.imdb.com/title/tt0093668/
Vasisten gyermekei
Éjszakai őrség
Nappali őrség
Szibériáda (Szibíriada) (a seregben nemcsak két rész volt)
A homok asszonya
The Holy Mountain
Ghost in the Shell, egy és kettő, valamint a három évad sorozat.
Illetve a kedvenc könyvem filmváltozata, 99 francs/39.90 €/1.990 Ft.
ps.: hogy lehet zárójeleket tartalmazó URL-t BBCodedal írni??
--
The Net is indeed vast and infinite...
http://gablog.eu
Chaplin összes
Battleship Potemkin (PSB verzió, csak kalóz torrent van róla demonoidon, szerzői jogok miatt nem adták ki)
The fountain (A kút/A forrás) - elvont, túlspirázott fos, de hiányérzetem lenne ha nem láttam volna egy filmet ami csak filmként jó.
AI - Spielberg álom.
Brazil - Terry Gilliam rémálom, az összes filmje jó.
Meztelen ebéd (!!!) Delírium tremens, látványvilága lenyűgöző.
amerikai szepseg
stigmata
little miss sunshine
ezeket talan meg nem lattam felsorolva
Waking Life - részemről ez a legjobb
+1, sot.
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
In Bruges
--
"Kernel fordítás, fúj... Pótcselekvés."
Ubuntu 8.04.1 LTS
+1
egyik legjobb film! :)
Nagyon sok jó filmet írtatok már eddig, nem akarok ismétlésekbe menni, ezért csak egyet kiegészítésnek:
Az évszázad vihara
Ha már anime, akkor:
Ghost in the Shell-ből az eredetit és a sorozat két évadját.
Neon Genesis Evangelion-ból a Rebuild of Evangelion 1.0: You're (not) Alone-t, kezdetnek.
Elfen lied (nem szabad az elso resz alapjan megitelni)
"If you must mount the gallows, give a jest to the crowd, a coin to the hangman, and make the drop with a smile on your lips" The Wheel of Time series
Igen, az Elfen Lied is jó, de akkor már a Cowboy Bebop-tól a Serial Experiments Lain-ig sok nagyszerű animét fel lehetne sorolni amit érdemes megnézni.
Akiket nem érdekel ennyire a műfaj a fenti kettő is elég lesz. Ha pedig általános műveltség és mestermű (bár az anime az jelenleg még szubkultúra), akkor meg lehet még nézni az Akira-t, Appleseed-et, a Paprika-t, a Grave of the Fireflies-t, Hayao Miyazaki (Ghibli studió) és Makoto Shinkai összes munkáját és a többi klasszikust. Ha valakinek sok ideje van akkor a Mobile Suit Gundam és Macross szériákat is.
Amit nem feltétlenül érdemes (bár ízlések és pofonok) az a Dragonball, Naruto, Pokemon, Bleach és társai (japán 'Barátok közt')
Itt egy szép lista: http://myanimelist.net/animelist/Ewkins
+1 Elfen Lied
+1 Cowboy Bebop (7. résztől igazán jó, de csakis felirattal, szinkron nagyon gáz)
Death Note.
--
42
Abból a live action volt fekveröhög, ha jól tudom itthon is adták a mozikban. Bár igen, a legtöbbször ez van amikor egy animét megfilmesítenek (ha kis költségvetésből akkor azért, ha meg Hollywood nagy költségvetésből akkor meg azért)
Az anime k×rvajó, a film botrány. Pedig nem szeretem az animéket.
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
B×××××szki, a Ghost In the Shell-ből van sorozat? Vá, ezt eddig miért nem tudtam? Na megyek is gyorsan a videotékába érte...
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
Van bizony, a Ghost in the Shell: Stand Alone Complex és nem várt módon* tökéletes, zseniális és lenyűgöző, csakúgy mint a film, csak még összetettebb módon.
* Valójában várt módon, az amerikaiaknál szokás az, hogy végtelenül igénytelen feldolgozásokat készítenek klasszikusokból szélesebb rétegeknek, ha minden igaz lásd hamarosan a Ghost in the Shell live action filmet Steven Spielberg** rendezésében, kellett ugye eladni a jogokat a Dreamworks-nek.
** Egyébként Spielberg még kifejezetten a tehetségesebbek közé tartozik, csakhát (félő) ugye (hogy) az eladhatóság érdekében agyhalott, mázsás súlyú, felületes érdeklődésű, sekélyes gondolkodású, Playstation-ön szocializált amerikaiak alkotják célközönséget. Full HD-ben, meg 5.1, 6.1, 7.1, Dolby Digital. 70 colos plazma. Itthon másfél szobás panelban.
Nem tudom hol olvastam, hogy az ilyen dolgoknak, mint a Ghost in the Shell, Neon Genesis Evangelion egy vitrinben lenne a helyük, szépen megvilágítva, megfelelő környezetben (persze valójában üzlet is, lásd. sokadik rebuild, recap, retell, remake, directors edition, collectors edition).
Nincs kedvem guglizni, de:
- Donnie Darko [rendezői változat!!!]
- Magnolia
- The Butterfly Effect [rendezői változat!!!]
mind kötelező egy magát intellektuálisnak tartó ember számára.
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
Menzel: sörgyári capriccio
Menzel: bármi
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
A Butterfly Effectnek változata?
Én csak azt tudom, hogy van x féle befejezés.
talán három olyan, ahol csak kisebb különbség van a legvégén
(nem csak a lány után fordul, hanem utána is megy, például)
Meg egy nagyobb változás (Vigyázz, spoiler):
ahol az intézetben nem a kerti partiról készült videót nézi (és oda megy vissza)
hanem a születéséről készültet, és megfojtja magát még az anyaméhben.
Elég drámai :)
Nem az a "rendezői" befejezés véletlenül?
de igen. valóban 3 változat van. a spoilerben szereplő a rendezői. a másik kettő hálivúdi sz×r...
:: by BRI.
:: config :: Acer TravelMate // Ubuntu Intrepid
:: tothab [a] gmail [pötty] kom
:: black rose immortal's weblog
+1 Donnie Darko
-1 The Butterfly Effect
Szerintem mindkettőnek +1. De a The Butterfly Effect első része kaphatja meg. A folytatás már sajnos nem.
Lopd el ezt a filmet II.
avagy
Steal this film II.
Szabadon terjeszthető, letölthető innen:
www.stealthisfilm.com
m
A sok vödörnyi vér helyett egy kis szellemi
"tápérték habzsolás". :)
http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=2339&i_ci…
Semmi extra látványosság és még
nagyon régi film is, de a szövege végzetes a rekeszizmokra.
Rekeszizom tornának nagyon jó. :)
Az idézett szöveg miatt: Csúcsfejek :D
http://www.port.hu/csucsfejek_coneheads/pls/fi/films.film_page?i_film_i…
Magyar filmek közül szintén izomláz veszélyes: Argo
"Tiby Securiti"
"Olvasni mi is tudunk, az nem kunszt"
http://www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=59949
Kár hogy nem csináltak még egy részt mint az Üvegtigris-ből. :)
Ahogy latom, a legtobb kedvencemet mar felsoroltak, ha valamit ismetelnek, bocs!
Vertigo(Hitchcock)
The English Patient
The Manchurian Candidate
Das Leben der Anderen
Sahara
Akira
The Pianist
Citizen Kane
Wicker Park
California Dreamin' (Nesfarsit) - romaniaiaknak nem ajanlom, megfulladnak a rohogestol! ;^)
Horrort kedveloknek:
The Grudge
The Others
The Descent
The Skeleton Key
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
11:14 - http://www.imdb.com/title/tt0331811/
Lost and delirious - http://www.imdb.com/title/tt0245238/
Haven - http://www.imdb.com/title/tt0386504/
Rock star - http://www.imdb.com/title/tt0202470/
The wonderland experience - http://video.google.com/videoplay?docid=4293381565598742364
Amores perros (Korcs szerelmek)
Léon
Adams æbler (Ádám almái)
Efter brylluppet (Esküvő után)
Magnolia
There will be blood (Vérző olaj)
In Bruges
Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom (Tavasz, nyár, ősz, tél.. és tavasz)
4 luni, 3 saptamâni si 2 zile (4 hónap, 3 hét, 2 nap)
__________________________________________________________________________
Slackware current - vanilla linux-2.6.28 SMP PREEMPT - KDE 3.5.10
bandix @ Technische Universität Dresden
Ádám almái nagyon jó film.
Ja és persze Clint Eastwood összes rendezett filmje!
__________________________________________________________________________
Slackware current - vanilla linux-2.6.28 SMP PREEMPT - KDE 3.5.10
bandix @ Technische Universität Dresden
Akkor én is néhányat:
Miazaki Hajao: összes!
Ghost In The Shell
Ghost In The Shell - Stand Alone Complex
Metropolis
Fekete ország
Kelly hősei
A hét szamuráj
Dersu Ussala
Ran (Káosz)
A vihar kapujában
Farenheit 451
Gattaca
1984
Brasil!
Casablanca
Holnapig tudnám sorolni
----
Nyicc-egy-csört?
Esetleg nézd meg itt: http://kayapo.extra.hu/
Filmek: http://docler.hu/
Eszembe jutott még:
Columbo
összes :-)
--
Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.
The Wrestler http://www.imdb.com/title/tt1125849/
Lions for Lambs http://www.imdb.com/title/tt0891527/
A többi kb. le van már írva.
Ja és:
Hotel Rwanda http://www.imdb.com/title/tt0395169/
Stranger than Fiction http://www.imdb.com/title/tt0420223/
Galaxy Quest
And the Band Played On, IMDB
Épp most töltöm, sajnos DVD-n nem jelent meg ezidáig. :-(
Keresek hozzá magyar feliratot, vagy olyan segítőkész kollégát, aki az angol feliratot lefordítaná magyarra...
Olajfalók
akkor mar az igazi mao
http://port.hu/az_igazi_mao/pls/fi/films.film_page?i_where=2&i_film_id=…
es a Das Experiment is
http://en.wikipedia.org/wiki/Das_Experiment
A kísérlet tényleg érdekes, persze "jó" az alapsztori is hozzá.
Mr. Magorium’s Wonder Emporium
Pay It Forward
Big Fish
The World’s Fastest Indian
Memento
Crash
American Beauty
11:14
21 Grams
8 mm
Requiem for a Dream
Forrest Gump
Braveheart
Donnie Darko
The Green Mile
Catch Me If You Can
The Man Without Face
/ Haiku. Az egyetlen operációs rendszer. /
/ http://haiku-os.org /
Akkor énis:
21 gramms
A napfeny ize
Casablanca
The phianist
Harcosok klubbja
6. erzek
The terminal
The last samurai
Alomcspda
Jegkorszak
Nemo nyomaban
Uvegtigris
A.I.
Dogville
Seabiscuit
Hukkle
Kontroll
Pillango effektus
Twin Peaks
Angel Eyes
Angyalok varosa
Brother bear
Hihetetlen csalad
Almatlansag
Final Fantasy
Finding Neverland
Philadelphia
Hosszu jegyesseg
Merlin
Solyom vegveszelyben
Cildren of Dune
A jovo kezdete
The Lord of The Rings
Az ember, aki tul keveset tudott
Kincs ami nincs
Montreali Bankrablás
Verdák
Lady In The Water
50 elso randi
A titkos ablak - Secret Window
Forrest Gump
Madagascar 2.
Jégkorszak 1-2
bocs, hogy nincs link...
Halalos Temetes
Ja, a Borat (Kazah nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Amerika) is kötelező! :)
Egy kis emlékeztető :)
2009. január
Volt
Frost/Nixon
A csajok háborúja A szabadság útjai
Amal
Sukiyaki Western Django
Underworld - A vérfarkasok lázadása
Halálos közellenség 2.
A hercegnő
Az igenember
Szafari 3D - A dél-afrikai kaland
Transz-Szibéria
Profi bérgyilkost keresünk - Nem nem akadály
A csirke, a hal és a királyrák
Szextúra
Fűrész V.
Vadászkutyák
Spíler
Veszélyes Bangkok
REC
Libanoni keringő
Melegkonyha
2008. december
A törvény gyilkosa
Ausztrália
Cincin lovag
Esti mesék
Vexille
Nói albinói
Mexikói képeslap
Valami Amerika 2.
Négy karácsony
A Tízparancsolat
Szikraváros
A zsaruk becsülete
Good
Amikor megállt a Föld
Nők
Érzékeny pont
Fados
Kaméleon
Mongol
Csereüvegek
Az áldozatkaszkadőr
2008. november
Hazugságok hálója
Égető bizonyíték
Alkonyat
Alvajárók
Lorna csendje
D-War - Sárkányháború
Vicky Cristina Barcelona
Halálos közellenség
Neve: Sabine
Katasztrófafilm
Hógolyó haditerv, avagy ki legyen a Télapó? 3D
A Quantum csendje
Árvaház
Jack Jack
A rejtekhely
Fövenyóra
Film Noir
Madagaszkár 2.
A csíkos pizsamás fiú
Jules és Jim
A szerelem határai
Márió, a varázsló
Anna bekattanva
2008. október
Immigrants - Jóska menni Amerika!
Elégia
Éjjel a parton
Csak egy szerelmesfilm
A hazugság szabályai
Max Payne - Egyszemélyes háború
Mázli
Ananász expressz
High School Musical 3.: Végzősök
Tekerd vissza, haver!
Hol az ördögben van Oszama Bin Laden?
Gengszterek fogadója
Halálfutam
Tükrök
Para
A házinyuszi
Törvénytelen
Control
Kegyenc fegyenc
Zuhanás
Az ajánlat
A Hullám
Sasszem
A meztelen dobos
A nyomozó
Modellek
Kánikula
A sötét lovag
+1, az a film pont olyan amilyennek lennie kell, aki mást mond az hazudik
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
+1
Moziban láttam. Kiemelkedő. :)
Személyes kedvenceim:
A Remény Rabjai
Szállnak a Darvak
Az Őslakó (The Man from Earth)
A Cigánytábor az Égbe Megy
Derszu Uzala
Andrej Rubljov
Bajnokok Reggelije
A Halál Ötven Órája
Tizenkét Dühös Ember
Iván Gyermekkora
A Gyűrűk Ura I, II, III
A Keresztapa I, II, III
Játsz/ma
Lúdas Matyi (rajzfilm)
A Gépész
Mátrix I
Ennyi jutott hirtelen eszembe...
----------------------------------
Pintér Miklós
blog: http://blog.pintermiklos.hu/
Néhány kedvenc:
A halálsoron (A világ legjobb filmje szerintem) (Dráma, thriller)
Hachiko {Hacsi - A leghűségesebb barát} (Ez szintén jó film, a második legjobb film a világon)
A Profi (Gondolom nem kell bemutatni senkinek...)
Az elítélt (Krimi) (Remek film, tanúságos)
Ezeket is nagyon tudom ajánlani még:
Halálos kelepce (Thriller)
Féktelenül
Az elhagyott bolygó
8 mérföld
Equilibrium - Gyilkos nyugalom (Sci-fi, akció)
Összeomlás
Montreáli bankrablás
Ál/arc
Ameddig a lábam bírja
Ellenség a kapuknál
Ellenséges terület
amiket mostanában láttam:
fegyvernepper
egek ura
eli könyve
amiket régebben, azok közül sok jó van, néhány:
macskajaj
a török az őr és a két füstölgő puskacső
blöff
apádra ütök
vejedre ütök
meghívás egy gyilkos vacsorára
legyen egy sorozat is: Csengetett MyLord
A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső az. :-) (Ez a jobb film, nem a Török az Őr meg a nő.)
---
BornToBePuli
Software is like sex! It's better when it's free! ;-) -Linus Torvalds-
jah tényleg, már rég láttam:D
http://www.imdb.com/title/tt0070531/
Infernal Affairs - Szigorúan piszkos ügyek 1-3
http://port.hu/szigoruan_piszkos_ugyek_3._wu_jian_dao_3/pls/fi/films.fi…
http://www.imdb.com/title/tt0338564/
Ezen film remake-je Scorsese Téglája.
A Téglát előbb láttam és azt gondoltam hogy így már nem lesz érdekes a film. Nagyot tévedtem... :O
Loyalty. Honor. Betrayal.
Brutal.
Életerő
Aeon Flux
District 9
Avatar (IMAX 3D-ben)
Franklyn
Watchmen
Gran Torino
Wallace és Gromit :-)
sőt, akkor már Spongyabob Kockanadrág se maradjon ki.
+1 az Avatarnak, meg Spongyának. Az Avatar olyan, hogy azt csakis moziban, és csakis 3D-ben, de lehetőleg csakis IMAX 3D-ben. DVDn, otthon nézve nem adja vissza ugyanazt.
Slumdog Millionaire - otthon azt hiszem Getto milliomos neven futott. Nem veletlenul lett Oscar-dijas
Halalos temetes - valami skandinav vigjatek, voltak benne jo poenok
Shrek 4 - meg egy lehuzott bor. Kivancsi vagyok par poent hogyan forditanak le
Book of Eli - fos. Tipikusan olyan film, ami utan USAban Bibliat olvasni meno lesz :S
Hachiko - az eredeti japo-version is szep. Abbol az is kiderul, miert kapta a Hachiko nevet
Seven Pounds
Trópusi vihar :)
http://www.port.hu/tropusi_vihar_tropic_thunder/pls/fi/films.film_page?…
_______________
www.netrally.hu
"Így beszélünk he?" - Sokat dob rajta a jó szinkron.
Szerintem a szinkron miatt elveszett nigger akcentus sokat ront a filmen...
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
The human centipede :D
-------------------------
127.0.0.1 SWEET 127.0.0.1
Mindenki megvan (Everybody's Fine) (2009)
Nagyon jó film, tényleg remek. Most nézem én is.
A port.hu-s tartalmat idézem:
"Frank Goode egész életében keményen dolgozott egy huzalgyárban, hogy családjának mindent meg tudjon adni. Nyugdíjasként ébred rá, túl kevés időt töltött gyerekeivel, így itt az ideje, hogy változtasson. A szívhez szóló film egy olyan családi problémát mutat be, amit sokan jól ismerhetnek a modern világban. Szülők és gyerekek távol élnek egymástól és annyira lefoglalják őket problémáik, hogy eszükbe sem jut meglátogatni a másikat."
Csodálkozok, hogy senki nem írta még az Oldboy-t! :)
Tehát:
Oldboy
+1
Az Oldboy engem túlütött. Asszem.
The Truman Show (1998)
Stargate (1994 film)
Planet of the Apes (1968)
Modern Times (1936)
Isten városa
#1 Dűne
#2 2001
#3 Solaris (Andrej Tarkovszkij féle)
#4 Stalker
Csak felsorolás, nem rangsor:
A remény rabjai
Harcosok klubja
Trainspotting
Halálsoron
Persepolis
Brian élete
In Bruges
Team America-World Police
Szerk. - még ezeket:
Kutyaszorítóban - Reservior Dogs
Acéllövedék - Full metal jacket
érdekes hogy nem nagyon írtok magyar filmeket:)
Szabadíts meg a gonosztól, Mefisztó, Nárcisz és Psziché, A tanú, Nyócker, Régi idők focija, Ripacsok ...
Egy mostani filmet említenék meg:
The men who stare at goats - Kecskebűvülők
Szerintem nagyon hangulatos kis film, ajánlom mindenkinek.
Hachiko - A Dog's Story
Kutyahideg (8 Below)
Mindenkinek ajánlom kedvencemet Dr. Zsivágó
http://www.imdb.com/title/tt0059113/
Aki irta Borisz Paszternák sokáig üldöztetve volt hazájában Oroszországban, végül Nobel dijat kapott a könyvéért.
Kedvcsinálónak: egy családregény vagy inkább egy ember sorsa a XX. század elejei Fehéroroszországában, ahol a történelmi háttér adja meg az izgalmat. Nem vagyok kritikus, de EZ a film életem legjobb filmje.
Ha meg akarod nézni, készülj fel hosszú és jó filmre, amiben a szerencse, az ármány, a szerelem, a véletlen, és a sors akarata fogad, amely az életszerüségből fakad.
A föszereplö Omar Sharif mint Yurij, a film zenéje sem elvetendő....Mourice Jarre komponálta, Igen jól látod, Jean Michael Jarre édesapja.
Itt az izelítő a zenéből: http://video.xfree.hu/?n=medve5%7C12f2c92614d76f0ff20250c873706941
( A képek zömében nem a filmből valók, de jó a hangulatuk.)
Ja és "Won 5 Oscars. Another 15 wins & 10 nominations"
*-------------------------------*
* Ami nem öl meg, az erősít..*
*-------------------------------*
Rekviem egy álomért (Requiem for a Dream)
Trainspotting
Donnie Darko
The Invisible (A láthatatlan)
Cold Mountain (Hideg hegy)
The Butterfly Effect (Pillangó hatás)
Kingdom of Heaven, director's cut (Mennyei királyság, rendezői változat)
A Walk to Remember (Séta a múltba)
Terra
The Lovely Bones (Komfortos mennyország)
Shaun of the Dead (Haláli hullák hajnala)
Akkor a legjobb egy film, ha rá vagyok hangolódva éppen, és pont úgy hogy a legjobb legyen ;)
Amélie csodálatos élete (2001): kedves, vicces, saját hibáimra ismerek benne :)
Evan Almighty (2007): felemelő, akkor jó ha nagyon happy hangulatban vagy
Armored (2009): Antal Nimród rendezte, Laurence Fishburne-nel, jó kis bankrablós film (itt speciel pénzszállító a célpont), az a tipikus fajta, amikor minden szarul sül el :) megnéztem kb. 5x, a duma is jó eredetiben
Next (2007): fasza kis akció film, pörgős végig, a sztori sem lerágott csont
kb. ennyi jön most fejből..
Még nem láttam az ajánlatok között, de nekem nagyon tetszett: The Man from Earth. A port.hu szerint: Az őslakó
http://hup.hu/node/65747#comment-698967
Upsz :-(
A sci-fi kategóriában az utóbbi időben egy minimálköltségvetéses a legjobb:
Időbűnök
A szintén "időproblémás" Frequency szintén szeren van.
A filmdrámák közül a K-Pax, a Millió dolláros bébi melegen ajánlott, de szép darab az August Rush is.
+100 K-Pax-nek! 8^|
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
A Bourne-rejtély
--
return 0;
Az örökség, avagy Gutentag faszikáim
- Ha tetszett a Macskajaj, ezt muszáj megnézni!
http://www.imdb.com/title/tt1244754/
http://www.innocenceproject.org/know/conviction/
http://www.imdb.com/title/tt1458175/
Akkor én is ide írom néhány kedvencemet:
Szegénylegények (1966), Jancsó Miklós - http://www.imdb.com/title/tt0059776/
2001: A Space Odyssey (1968), Stanley Kubrick - http://www.imdb.com/title/tt0062622/ [Remélem ebből soha nem készül remake]
Solaris (1972), Andrej Tarkovszkij - http://www.imdb.com/title/tt0069293/
Leningrad Cowboys menni Amerika (1989); Aki Kaurismäki - http://www.imdb.com/title/tt0097728/
Clerks (1994), Kevin Smith - http://www.imdb.com/title/tt0109445/
Heisei tanuki gassen ponpoko (1994), Isao Takahata - http://www.imdb.com/title/tt0110008/
Mononoke-hime (1997), Miyazaki Hayao - http://www.imdb.com/title/tt0119698/
Gattaca (1997), Andrew Niccol - http://www.imdb.com/title/tt0119177/
Equilibrium (2002), Kurt Wimmer - http://www.imdb.com/title/tt0238380/
----
올드보이
http://molnaristvan.eu/
+1 Szegénylegényeknek (+ Solaris, Gattaca, de ezek amúgy is népszerűbbek)
mostanában megjelentek közül:
Source code - http://www.imdb.com/title/tt0945513/
Nem rangsor:
--
"Tévedni emberi dolog, de kínos." (Rejtő)
Ez most nagyon jól jött. Már kezdtek nagyon kifogyni a filmekből. Igaz nagy részét már láttam, de van 2-3 új számomra. Ahogy látom hasonló az ízlésünk. :)
Köszi.
Oldboy
Sympathy for Mr Vengeance
Sympath for Lady Vengeance
Nagyon jó koreai filmek, :-)
Ez egy bosszúfilmnek néz ki, pedig nem az. Adott Oh Dae-soo (Choi Min-sik), egy átlagos férfi, aki éli a szokásos családi életét, azonban egy nap elrabolják, és egy magánzárkában tartják hosszú időn keresztül...
...de fogalma sincs, hogy miért, illetve, hogy ki által. Az egyetlen kapcsolata a külvilággal egy TV, ahol láthatja, hogy a feleségét meggyilkolták, és hogy ő a gyanúsított, illetve, hogy időnként orvosilag kísérleteznek vele. Kezdeti kétségbeesése után elkezdi latolgatni az esélyeit, és találgatni, hogy ki tehette ezt vele. Aztán elkövetkezik egy nap, és 15 év után a szabadban találja magát, még mindig válaszok nélkül. Ezután elindul a személyes bosszú útján, hogy megtalálja, aki ezt tette vele, és válaszokat kapjon a kérdéseire. Útközben összeakad a csinos felszolgálóval, Mi-do-val (Hye-jeong Kang), és együtt folytatják az utat a megoldás felé...
A filmről bűn lenne többet elmondani. Aki megnézi, rájön, hogy az egész magáért beszél, kár szaporítani a szavakat. A színészi alakítások tökéletesek, a történetben az apró ötletek, és fordulatok nem hétköznapiak, teljesen eredetivé teszik a filmet. Engem lebilincselt. :)
http://www.azsiafilm.hu/ismertetok/korea/939-oldboy-2003.html
Köszi, izgalmasan hangzik a leírás alapján :)
Tényleg megéri megnézni.
Mondjuk, aki látott már fordulatos filmet életében, az kb. ki tudja hámozni, hogy mi lesz a fordulat a végén, de az a dráma, amit és ahogy lefestenek 10/10-essé teszi.
Gondolom, az usák rimékje majd 5x-ös költségvetésből lesz kiherélve.
+100, Oldboy egy bexaras film!!1!
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
+1
osszes Park Chan-wook akkor
[insert line here]
B.C. 3500 - DIY Vehicle / A.D. 30 - DIY Religion / A.D. 1991 - DIY OS
Az Oldboy-t most néztük meg a párommal és mi is csak ajánlani tudjuk!
Köszi a tippet! :)
Ha bejövősek az ilyen dél-koreai mozik, akkor néhány cím, amit nyugodtan bevállalhattok, nem fogtok csalódni bennük:
A Dirty Carnival, A-i-deul (Children...), Bedevilled, Guta-yubalja-deul - A Bloody Aria, I Saw The Devil, Joint Security Area, Madeo - Mother, Pohwasogeuro (háborús film), Princess Aurora, Save The Green Planet, The Chaser - Chugyeogja, The Man From Nowhere, The Unjust, The Yellow Sea, Két Nővér (ezt azért magyarul, mert nálunk is megjelent DVD-n),The Housemaid,No Mercy for the Rude, The President's Last Bang.
Aztán még sorolhatnám. Kiváló romkomokat is készítenek, amiket én is hajlandó vagyok megnézni, vígjátékban is erősek (dráma vonalon eleve jók), és akkor még nem is írtam a horrorjaikról.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
Viharsziget, avagy Shutter Island
Black Mirror sorozat
(sorozat, de minden része önálló történet, és 1 óra körüli játékidővel, simán elmegy scifi novellának mindegyik történet, dystopiák)
Utopia
(sorozat, de csak 6 részes, 6 óra összesen, minőségre van egy jó film szintű)
(rejtett up)
+1 a Black Mirrorra, bár nem film, hanem kalandjáték. :)
-1 a Black Mirrorra, a filmre gondolok.
Az első részét próbáltam megnézni, de hogy őszinte legyek nem ment. A végét csak átugráltam.
+1, imadom, ez az aktualis kedvenc :)
Wááá, az 1/1 az nagyon beteg. :D
De a 2/2 se kutya.
(Black M.)
Mivel a Black Mirrorral lebőgtem (:D), ezért én is ajánlok egy filmsorozatot:
Vámpírnaplók
Fordulatos, modern vámpírsztori vérfarkasokkal, vámpírvadászokkal, boszorkányokkal, szerelemmel és minden egyéb földi jóval körítve.
Foglyok
Hát nem gondoltam volna, hogy a tv-ben látok még jó filmet, de emiatt megérte kivárni a reklámokat:
Keresés (2018)
https://www.google.com/amp/s/port.hu/adatlap/film/tv/kereses-searching/movie-204517/amp
Něžný barbar
Kurvahosigutntag
del
Rurouni Kenshin The Beginning