OTRS 5s bemutató és találkozó (3/1)

Címkék

Az OTRS, a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerének és az ITIL® V3-kompatibilis IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásainak szolgáltatója, november 1-jén kiadja az OTRS 5s verzióját.

Az OTRS szolgáltatásmenedzsment szoftver, a mögötte álló fejlesztői csoport által minden évben újdonságokkal jelenik meg, hogy a cégek mindennapjait megkönnyítse, munkájukat, kommunikációjukat hatékonyabbá tegye. A november 1-jén kiadásra kerülő OTRS 5s verzióban, négy új modullal bővül a keretrendszer.

Az OTRS-megoldások csapata tisztelettel meghív minden vállalati vezetőt és informatikai szakembert az OTRS 5s újdonságait bemutató rendezvényére!

A RENDEZVÉNYRŐL
Az OTRS 5s megjelenését követően november 10-én termékbemutatót szervez az OTRS-megoldások csapata. A rendezvény vendégei lesznek:

  • Christopher T. Kuhn, az OTRS AG menedzsmentjének tagja
  • Mátó Péter szoftvertervező
  • FSF.hu Alapítvány képviselői

Az előadásokat és a nyereménysorsolást követően szakmai beszélgetésre, valamint ismerkedésre lesz lehetőség egy büféasztal mellett, ahol az új modulokkal kapcsolatos kérdések is megválaszolásra kerülnek.

PROGRAM
13:45-től Vendégek fogadása
14:00-14:05 Rövid megnyitó
14.05-14.15 FSF.hu Alapítvány és az OTRS projekt – egy vállalati szabad szoftver honosítása Magyarországon
14:15-14:30 Inhomogén Linux rendszerek központi menedzsmentje – Mátó Péter előadása
14:30-14:50 Az OTRS 5s új moduljainak bemutatása – Christopher T. Kuhn előadása angol nyelven
15:00-16:00 Kötetlen beszélgetés

REGISZTRÁCIÓ ÉS JÁTÉK
A rendezvény mindenki számára ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a következő űrlap segítségével lehet: regisztráció. A rendezvényre történő regisztrációjával lehetőség nyílik arra, hogy részt vegyen egy nyereményjátékon, amelyen értékes ajándékokat nyerhet.

A rendezvény részletei itt olvashatók.

Hozzászólások

Az OTRS egy nagyon remek rendszer szerintem. Jobbat nem nagyon lattam.

A működése elfogadható lett volna, de ha jól emlékszem, akkor a másik jobban működött együtt a mobil eszközökkel, ami nekünk nagyon fontos volt. Illetve voltak más szempontok is, ami miatt végül más lett.

Az OTRS maga valóban "jó árú", amíg elég az alap. Nekünk nem volt elég. És egy normális bevezetés (megfelelő folyamatok létrehozatása hozzáértőkkel) sem olcsó.

Szóval van az, amikor más mellett döntenek. Itt az élő példa. Persze, nálunk elég határozott igényekkel álltak elő helpdesk, szerviz, support oldalról...

--
trey @ gépház