- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Majd lesz "Nemzeti Benzin Bolt" és akkor nem lesz választásod hol tankolsz ;)
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha kérdezed, bármikor megmondtuk volna :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kutnak ahonnan eddig tankoltal mekkora a forgalma? En soha nem erztem kulonbseget a benzinek kozott. Igaz, hogy nem is erdekelt az ilyesmi es ujabban egy tank benzin tobb mint harom honapig elegendo. Ennek orvendek a legjobban.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Évi négy tankolásnál nem csoda, hogy nincs meg a kellő összehasonlítási alapod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Het even at hetente tankoltam es napi 100 km-t ingaztam a meloba akkor sem ereztem semmi kulonbseget. Szerencsere ez az idoszak lejart. A fizetesem fele alkatreszre es benzinre ment el.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a Jetta 55 literet 5-8 nap alatt lenullazom a decemberi hajtasban :S
BTW 3+ ho per tank eseten megeri autot fenntartani?
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelenleg a hetvegi bevasarlast bonyolitom vele es evente ketszer hazamegyek. Tobbet all mint megy de legalabb orvendek mert nem emeszti fel a penzemet. Eladni meg nem eri meg mert 5 ev alatt annyit esett az ara hogy nem kapnek erte semmit.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ertem, hogy orulsz. de annak az autonak vannak ugye eves koltsegei mint biztositas, "sulyado" + ketevente muszaki, ezen felul 4 evente gumi, idonkent olajcsere, netan uj akku stb. ezek sem gyengek, plusz ha szerviz jon kepbe akar nagyon durva osszeg is kijohet arra a par kilometerre.
nyilvan csak magambol tudok kiindulni, de havi 2-300 km miatt nem tartanek autot, illetve aggasztana a gep sok pihenese. ennel jobban velemenyem szerint semmi nem art. legalabb garazsban tudod tartani?
nem okoskodni akartam, velhetoen reszben nyitott ajton kopogtatok. illetve ha te igy szereted csinalni ahogyan csinalod es csinalhatod, akkor en orulok. tenyleg.
--
Vortex Rikers NC114-85EKLS
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha stabilizalodik a munkahelyem akkor eladosorba kerul. Sajnos a jelenlegi helyzetem nem valami rozsas, barmely pillanatban utilaput kothetnek a talpamra es akkor biza ujra szuksegem lesz a jarganyra.
--
FeZo
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miből állapítottad meg, hogy az a legszarabb? Én nem érzek különbséget pedig általában majdnem üresre tankolok tele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy a másik kettőtől egyenletesebb jár a motor és jobban húz. A múltkor a gyerek megjegyezte, hogy mi lett az autóval. Kérdem miért? Mondja, jobban megy. Szóval nem csak nekem tűnt fel. Pedig neki zéró tapasztalata van az ilyesmivel.
Az is felmerült bennem, hogy esetleg annál a kútnál babrálnak a benzinnel. Mivel, mint írtam, mindig ugyanott tankoltam, ez is magyarázat lehetne. De ebben annyira nem hiszek.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem úgy volt, hogy (szinte) mindenki a MOL-tól veszi?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_oil_refineries#Europe
http://www.petrochemistry.eu/component/attachments/attachments.html?tas…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 95-öshöz az alapbenzint igen, de az adalékok egyedileg (a finomítóban lévő saját tartályban) keverik bele. Ha jól tudom, a prémium üzemanyagot az OMV Schwechat-ból hajón hozza.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De. Kivéve OMV.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És a Lukoil is maga hozza be az üzemanyagot.
----------
rohamkocka
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"A MOL-csoport jelenleg 192 töltőállomást üzemeltet Slovnaft, Pap Oil és Lukoil márkanevek alatt Csehországban, amelyek 2015 során két márkanév alatt kerülnek egyesítésre."
http://ir.mol.hu/hu/mol-csoport-lezarta-lukoil-toltoallomasok-akvizicio…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak a 100-as schwechati ott is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondd milyen különbséget érzel? (Marketinget ugorjuk át.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Már leírtam feljebb.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez az üzemanyag és fogyasztás téma olyan mint a foci:) mindenki szerint jobb minőségű a cucc tőlünk nyugatabbra, de a spritmonitor.de szerint minden autó többet eszik mint amit itthon állítanak/bevallanak a tisztelt tulajdonosok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van az eladási fogyasztás meg a vételi. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mérnökök vagyunk, mérjük ki. De mit is? Hogy érzésre jobban megy az autó?
Mi ennek a definíciója? 0-100-ra gyorsabban ér? Mennyit lehet valóban érezni, és mennyi pluszt adhat ténylegesen egy jobb üzemanyag, ugyanazzal a motorral?
Én pld semmi különbséget nem éreztem a shell vs mol 95-os között, pedig volt, hogy egyik irányba azzal mentem, míg a másik irányba emezzel jöttem.
De nem is tudom mit vennék észre. 10%-ot?
Hogy kisebbek a bmw-k, audik és porschek a tükörben?
--
zsebHUP-ot használok!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig aki érzi, az minimális teljesítménykülönbséget is megérez. Ismerős az a jelenség, hogy nyári kánikulában a tűző 40+ fokos országútról behajtasz egy erdőbe (mondjuk Győr felől a Balatonra menvén a Bakonyba) és jobban húz az autó (főként a régebbi autók)? Nyilván, hogy nem lett hirtelen erősebb motor az autódban, nem lett benne más üzemanyag, nem reikizték meg az UFO-k, de mégis lehet érezni, hogy jobban megy (persze van tudományos magyarázata, nem Dynamo-i szemfényvesztés)?
Na, ez ilyen.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1: Csak OMV-nél és csak maxxmotion 95-öt tankolok. Érzésre sokkal jobban megy a gép és a járása is csendesebb, finomabb. Mindenkinek mondom, hogy ne tankoljanak olcsó anyagot, de mindig mondják, hogy mérhetetlen a különbség.. Pedig érzésre teljesen más az autó.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni