- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 5841 megtekintés
Hozzászólások
Nekem nincs apple gepem, csak kivancsi voltam az eredmenyre, air-re szaavztam. :^)
(Kiderult, hogy en vagyok az elso.)
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert az eredmények fül megkattintása már súlyosan meghaladta az értelmi képességeidet, ugye?
Segítek, van olyan is, hogy "Szavazat törlése".
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Segítek, van olyan is, hogy "Szavazat törlése".
En nem akarom torolni! :^D
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ez mire jó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra, hogy a kretén hülye gyerekek is jól szórakozzanak és tönkretegyenek egy felmérést, aminek lenne értelme. Ez persze nem csak erre a pollra igaz. Úgy látszik, hogy a regisztrációt is érdemes lenne szavazójoghoz köti. Ha betöltötte a 18-at és nincs gyámság alatt, mert elme roggyant, akkor regisztrálhat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerinted ez bármit is érdemben kiszűrne?
---
Internet Memetikai Tanszék
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, de remélem érzed az iróniát és a mögöttes, burkolt mondanivalót! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"tönkretegyenek egy felmérést, aminek lenne értelme"
rengeteg ertelme van ennek a felmeresnek, a plusz egy kamu szavazatt tonkre tett mindent, lehet hogy az apple ezek utan atrendezi a termekpalettajat e felmeresre hivatkozva :DDDDD
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezzel csak az a baj, hogy nem tudod, hogy hány kretén rohangál még itt szabadon, csak nem veri nagydobra. De értem én az iróniát. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"HUP. Jók a programok, csak sok a köcsög." ;)
[ Like ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja. Szerencsére hullanak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
TE JÓ ÉG!
nekem nincs semmiféle almás kütyüm, és a nincsre szavaztam. mi lesz velem ezekután?
ez a szavazás mostmár almás!
szerk.: és akkor sem lesz ha az összes almás spamet elkülditek egyszerre:) az apple egy nagy szar spammel vagy anélkül
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem eddig ez a legjobban használható desktop platform.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> nekem nincs semmiféle almás kütyüm, és a nincsre szavaztam. mi lesz velem ezekután?
Nem sokat ér így az élet.
--
2e845cb4c3a5b5bd6508455b1739a8a2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ez itt így megy, (feltételezem akkor minden szavazásnál) akkor aztán nagyon hiteles eredmények születnek. Hupperral máris zárom ki azt a DIV-et. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legyen egy "nincs" opció plz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Marha egyszerű: ha nincs, nem szavazol...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha nincs, nem szavazol, de akkor nem derül ki az arány a van:nincs között. ;) mert pl. ez is info: kit érdekel egyáltalán a maci.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem az volt a kerdes, hogy van-e, hanem az, hogy ha van, akkor milyen. nagy kulonbseg van a 2 kerdes kozott, de ezt szerintem te nem vetted eszre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha van olyan opció, hogy nincs, akkor mindkét kérdésre választ kapunk, nem gondolod?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyetemen a vizsgán ugy b@sznak ki ilyen esetben, hogy a lábad nem éri a földet. A kérdésre válaszolj, ne másra... Itt jelenleg senkit nem érdekelt, kinek _nincs_ Apple számítógépe. A kérdés az volt, hogy akinek van, annak milyen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Má'bocs, de az utolsó választási lehetőség akkor minek van?
Ha minden férfi egyforma, akkor miért válogatnak annyit a nők???
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy jó kérdés...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére ez nem egyetem, és nincs felsőbbrendű tanár hogy megkérdőjelezhetetlen legyen a kérdés. Volt egy javaslat egy szavazati opció hozzáadására, amivel az eredeti kérdésre IS választ kapunk meg még másra is. Ez a szavazás nem a szavazás kiírójának szól kizárólag (mint egyetemen a vizsga), mert akkor nem hiszem, hogy kikerülne a hupra. Az meg más kérdés, hogy még esetleg javítja is a szavaztok hitelességét, mivel akinek nincs, az nem zavarodik össze (én nem zavarodtam volna, de látjuk hogy van aki igen).
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A jelenlegi állás alapján nem lehet megállapitani, hogy az emberek hány százalékának nincs mac-je, illetve akinek van, annak milyen van? Információt veszitesz azzal, hogy van "nincs" opció?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
úgy tűnik, te nem vetted észre azt a törpe kisebbséget, mely kisebbség tagjainak választása a válaszok 76%-át teszi ki. amúgy a válaszuk: nincs. és milyen meglepő, ezt a választ is lehetett adni, mert ott volt a lehetőségek között. gondolom, azt hitted, az a vastag fekete csík a topik szövegét választja el a hozzászólásoktól. és azt már ne is képzeljük el, mi történne az egyetemi vizsgán, ha 76%-át észre sem veszed a kérdéseknek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
eredetileg nem volt benne nincs, gondolom trey tette hozzá. nem számít, hogy van-e, mert akinek van, az beikszeli mije van, akinek meg nincs az a maradék. mondjuk nem mindenki szavaz. tfh legalább 5000 aktív tag van, abból 10% szavazott csak, ez is érdekes egyébként.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pistike ugy volt, hogy kap egy normalis szamitogepet erettsegire, de vegul csak egy MacBookot kapott, mert megbukott :D
-----------
Happy, satisfied and completely up-to-date Archlinux user since 2009 september (KDE)
"Which version do you use?" "The latest stable" (a random archlinux user)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem magam miatt, de mire szavazzon, akinek több is van?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kedvencére... gondolom én.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a legdragabbra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Adjon egyet azoknak, akik korabban a nicns hianya miatt nyafogtak, hogy tudjanak szavazni.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó pénzért mindent...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Soha nem értettem meg, miért kell bármilyen szavazásba az, hogy "csak az eredmény érdekel" vagy vmi hasonló, roppant hasznos információt tartalmazó pont. Aki nincs regisztrálva, annak úgyis csak az eredmény látszik, aki meg regisztrált, az láthatja a szavazás előtt is, hogy mi az eredmény. Tényleg ennyire alacsony az értelmi képessége az átlag huppernek?
Amúgy PowerBook G4 + Macbook Pro, de csak MBP kapott szavazatot, azt használom gyakrabban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
igen, és büszkék vagyunk rá, hogy alkotmányos jogunk hülyének lenni :)
(note the irony)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sajnos ez nem ironia, ez a valosag...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+2 kattintás (minden alkalommal)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
bele nem hal a delikvens...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No igen, nem halálos, de ha már itt tartunk, akkor a szolgáltató szolgálja a felhasználót... Tehát ha nekem úgy kényelmesebb, hogy csak vissza kell görgetnem a szavazásig, hogy lássam az állást, akkor legyen erre lehetőség. (Ezt mondjuk lehetne a poll modulban is integrálni egy 'nem kívánok szavazni'-val, de ilyen nincs most.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmm... Ha nem akarsz szavazni, akkor minek kell neked olyan, hogy nem kivanok szavazni??? Meg most sem ertem, miert ilyen lustak egyesek...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) Nem kukacoskodásból írom, de van egy olyan mondás/hit, hogy a a programozó lusta. Én meg egy szavazásnál szeretem látni a főoldalról, hogy merre alakul az eredmény, még akkoris, ha engem nem érint. Pl milyen mac-em van? Nincs mac-em, de lehet vennék egyet, és érdekelne, hogy melyiket használják a legtöbben. Itt nem szavazok, de az eredményt látni akarom.
Mindkét oldalnak jó megoldás lenne egy külön opció (csak az eredmény érdekel), ami nem számít bele a szavazásba. De ez most épp részletkérdés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bocsánat az értelmetlenségért. Azt akartam mondani, hogy melyik szavazati opcióra szavaztak a legtöbben..
Bár remélem azért rájöttél arra, hogy mit akarok mondani.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én tudom hogy mit akartál mondani, csak kommentálhatatlan.
[ Like ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor miért kommentáltad?:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen azért, hogy a kiemelt részt újra elolvasva rájöhess annak nevetséges mivoltára. Vagy legalábbis megadtam erre az esélyt. Persze nem sikerült megragadnod.
[ Like ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát köszönöm, de azt hiszem, azt a részt tisztáztam számodra is utólag, tehát akkor most mire nem jöttem rá?..
No mind1, én kérek elnézést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, bar meg neha felfoghato a trollkodasi hajlammal is: "bebizonyitom, hogy en CSAK AZERT SEM veszek apple termeket!!!!11111"
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Megmutattuk nekik..."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A klikkelés előtt Pistikén valami természetellenes bizsergés futott végig. Érezte, hogy ma ő megmutatja. Az asztal alatt szörtyögő IBM PC kompatibilis műanyag számítógépe is hirtelen felzümmögött: ma végre beteljesítheti küldetését. Ahogy Pistike rátette húsos, ízzadt tenyerét a 8 gombos A4Tech egerére, egy pillanatra megállt a világ: Pistiben bennszakadt a levegő, ahogy idegszálainak minden egyes rezdülése a pontos kiválasztás és klikkelés monumentálisan fontos feladatára összpontosított. Ágyékában megmozdult valami - ismerős érzes, gondolta félig öntudatlanul Pisti, később majd sokszor tapasztalja ezt ahogy a LUG-ban társai ketchupfoltos Debian pólóira esik majd tekintete - gerince megfeszült, szeme kidülledt, alaktalanná hízott és megfeszített altestéből groteszk emésztési hangok hallatszottak, amik néhány pillanattal később egy alig hallható púúúúú hanghatássá állnak majd össze.
Pistike szavazott.
[ Like ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eddig rendben, de honnan lett a többi 12?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy az is lehet h a jóembert érdekelte, hogy a savazók közt hányan használnak iValamit. Így "kiderült" h kb az érdeklődők negyedének van (vagy szeretne), a többinek nincsen (vagy letagadja). Ez miért baj? Kisebbségi komplexusra rájátszik nagyon?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
quadra 630 és II/ci egyik itt a szobában a másik már évek ota kölcsön :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak egyet lehet jelolni, a teljeseg igenyevel:
+ Mac Pro
+ MacBook
+ MacBook Pro
+ Mac Mini
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem egy Machintosh Classic-om van, meg egy szép kék iMac G3-am :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szeretnek latni 1 blogbejegyzest (kepekkel) toletek amiben elmeselitek hogy mire hasznaljatok oket
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
se30-am van :)
~négy éve nem volt bekapcsolva. Blogbejeyzés nem lesz. Emlék, no meg backup kéne egyszer róla. A kétmegás floppy behalt rajta, és még nem tudtam szerezni. Igaz egy ideje nem rohangálok utána...
--
AGA@
Clyde Radcliffe Exterminates All the Unfriendly Repulsive Earth-Ridden Slime
Windows hate ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hm de fura, a II/ci-ben is meghalt a floppy az is 2 megás ha jól emlékszem (superdrive ?).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azt hiszem, már nem emlékszem. A gond inkább az, hogy nem nagyon indul el nélküle. Egyszer majd megint szétkapom, és körülnézek a bolhapiacon. Aranyos "kis" darab. Volt egy ezzel egyidős xt-m. Hát belülről kb. mintha egy armageddon utáni káoszt hasonlítanék össze egy ideális Star Trek jövőképpel :) . No meg valódi hang, nem szpíkerpitty, korrekt grafikus felület +60 Hz, nem zöldfekete 40Hz-n stb-stb..
Egy AGA Amiga kéne még ;)
--
AGA@
Clyde Radcliffe Exterminates All the Unfriendly Repulsive Earth-Ridden Slime
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
kb semmire se használom :)
emlék, ha meg 68k alapú cuccot veszek elő funból akkor az amiga (a 3000-es kenterbe veri a quadrat, ami vicc ha azt nézzük mi van alaból a kettőben, a3k-n macos emulálva gyorsabban megy mint eredetin)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
atomheart, KnK, tomtyi, krychek nevű olvasóink sürgősen keressenek fel egy szakadékot, és vessék bele önmagukat.
De komolyan, milyen logika szerint kell egy "milyen mac géped van" szavazásba egy "DE NINCS IIIS" pont? Olyan faszán eltorzítja az eredményjelző sávokat, mint a Phoronix a teszteredményeket.
[ Like ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miert, par alma-buzit leszamitva kit erekel a szavazas eredmenye..?
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nos, ez az oldal nem az az oldal, ahol _mindnehez_ hozza kell szolni. Ha nem erdekel, nem nezed meg, nem kommentalod. Ennyi. Bar egyeseknek valoszinuleg feltunesi viszketegsege van...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked hozza kellett szolnod..? Ugyeugye... ;^)
----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én nem vagyok alma buzi, mégis érdekel ez a szavazás. Mondjuk nagyon jól mutatja majd, hogy az itt jelenlévők hány százaléka rendelkezik ténylegesen tapasztalatokkal MacOSX vonalon. Megkockáztatom, hogy a Mac-kel nem rendelkezők jó része tíz percnél tovább még nem használt ilyen gépet (kivételt képeznek, akik ilyen gépen dolgoznak), de a nagy többség ennek ellenére előszeretettel osztja az észt Apple témában. Számomra ez a szavazás annyi tanulságot hordoz magában, hogy hány százalékban kell komolyan vennem az ilyen témájú megnyilatkozásokat. Jó lenne, ha a többi témában is ennyire könnyű lenne mérni a hozzászólók kompetenciáját, mint az Apple vs. "mindenki más" esetében. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk nagyon jól mutatja majd, hogy az itt jelenlévők hány százaléka rendelkezik ténylegesen tapasztalatokkal MacOSX vonalon
Nem, nem mutatja majd jol. Nekem peldaul evekig volt Mac-em (PowerBook G4, majd egy MacBook Pro), de _most_ nincs. Na most akkor ebbol mit vonsz le? ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebből meg azt a következtetést lehet levonni, hogy mint minden statisztika, ez is pontatlan, de nagyságrendileg helyes. Mint ahogy korábban már valamelyik nagyokos írta, hogy neki ugyan nincs Mac-je, de poénból behúzta a MacBook Airt. Így szépen kiegyenlítitek egymást... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk az Apple témában hozzászólók kompetenciáját ettől függetlenül nem egy ilyen fölmérés méri. Elég érdekes is lenne :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban. Az már kiderült. Ez a szavazás csak megerősítette. Miszerint itt sokan beszélnek róla de kevesen ismerik.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-1 Ez a felmeres azt mutatta meg, hogy a szavazok hany szazalekanak van valamilyen Apple szamitogepe ;) Ha ez a szavazas peldaul, a Microsoft operacios rendszereire vonatkozott volna (ok, nem teljesen analog a pelda, de ez alapvetoen mindegy), akkor is azt mondanad, hogy akiknek nincs, azok nagy valoszinuseggel nem is ismerik? Egyebkent csak igen halkan jegyzem meg es tenyleg minden banto szandek nelkul, hogy itt a Linux-rol is sokan beszelnek es valoszinuleg valamilyen szinten hasznaljak is, de biztos, hogy mindannyian valoban ismerik? ;) Jo lenne a helyukon kezelni a dolgokat, bar tudom, hogy ez itt a HUP-on alapvetoen nem szokas ... :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát itt ötszázhuszonegy Mac OS X szakértő jelezte, hogy bár ismerik a Macintoshokat és tudják milyen a Mac OS X, mégsem használnak Apple terméket?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, hogy most mar szakertokrol van szo, erdekes. Azt hittem, csak arrol irtal, szerinted ki ismeri, ki nem, kinek lehet velemenye rola, kinek nem stb. Te egyebkent Mac OS X szakertonek tartod magad, mert van esetleg egy vagy tobb Apple geped? Az remek, mert ahogy a jelenlegi projektterv kinez, augusztustol megint OS X drivert fogok fejleszteni es igy lesz legalabb valaki, akit megkerhetek, hogy segitsen, ha esetleg tul szuk lenne a hatarido ;) Igaz, igy az adotanacsadomat is megkerhetnem, o is Mac-et hasznal, o is biztos szakerto akkor ... Istenem!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazad van, nem kellett volna használnom a "szakértő" szót! Ez egy megelőlegezett bizalom volt affelé az ötszázhuszonegy ember felé, akiről mertem feltételezni, hogy a meglévő Macintosh és Mac OS X ismerete mellett jól megalapazott, mondhatni "szakértői" vélemény birtokában használnak valami mást. Ez részemről tévedés volt, elismerem.
Jómagam nem tartom Mac OS X szakértőnek. Ha jobban belegondolok, egyetlen operációs rendszerrel kapcsolatban tarthatnám magam szakértőnek, de valahogy az a helyzet, hogy minél jobban ismerem, annál jobban látom, hogy mennyire nem ismerem. Így inkább e téren sem vallom szakértőnek. Csak valakinek, aki az átlagnál jobban ért hozzá.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>bár ismerik a Macintoshokat és tudják milyen a Mac OS X, mégsem használnak Apple terméket?
ezt azért erős marketing befolyásoltság alatt lehet csak állítani :-P
azt sugallod, h azért mert valaki ismeri a mac-et és az os x-et, de ennek ellenére sem használja, az "szakértő" (lenézően). de akinek nincs, annak nincs. lehet valaki vágyna egy 500eFt-os laptopra, de csak egy 100eFt-ost engedhet meg magának. akkor is ha ismeri a mac-et és az os x-et, sőt még akár igazából szakértő is. aztán, lehet valaki szeretne egy 169eFt-os pici-csendes-dizájnos luxus számítógépet, de ez ugyancsak nem fér bele a keretbe, még ha nem is 500eFt.
btw, eredetileg ez a pont (a nincs) nem volt a szavazásban (másrészt csak nagyon kevesen szavaztak eleve, ámbár ha azt nézem, egy hup olvasók választásán is ekkora nagyságrend aki szavaz). jelenleg kb 150 vs 500 a van almám, nincs almám állása. lehetne mondani, hogy az ilyen-olyan számítógépes érdeklődésű 18000 ember regisztráció ~1%-a.
sztem ha tényleg annyira szuper ez a mac, akkor egy idő után csak nagyobb darabszámban kellene fogynia 1 2. csakhogy sztem pont a magasabb ára az ami ezt gátolja. lehet, hogy jobb egy 500eFt macbook mint egy 300eFt-os dell, de megéri ennyivel drágábban? valakinek lehet (pl. grafikus), de a többségnek biztos nem. inkább meghúzza magát, egy kicsit hangosabb, vastagabb, szürkécskébb változattal. ez az 1% meg lehet ettől érzi magát felsőbbrendűnek (mint a bmw, rolex, armani stb. vásárlók). nincs ezzel semmi baj, ilyen az ember.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valahogy nehezen tudom elképzelni, hogy ez az ötszázhuszonegy ember a Mac OS X és a Macintoshok megfelelően - vigyázat, ez szubjektív - mély ismerete mellett döntöttek annak nem használata mellett. De persze tévedhetek.
Hogy a Macek nem valók mindenkinek, senki sem vitatja. Ahogy az Acerek, a Dellek és a HP-k sem. Én ugyanakkor kissé furcsálom, hogy aki elutasít egy három és félszázezer forintos (körülbelül) Macbookot, annak semmi baja egy hasonló árú HP-val. Vagy Dellel. Vagy Acerrel. (hmm... ez utóbbiban nem vagyok biztos, hogy létezik)
A "szakértő" minősítés nem megfelelő használatát fentebb elismertem.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"már valamelyik nagyokos írta, hogy neki ugyan nincs Mac-je, de poénból behúzta a MacBook Airt"
Teljesen egyértelmű. Egy olyanra vágyik, és mint a kisfiúk a kisiskolában huzogatják a nekik tetsző lányok haját, úgy ő is itt fikázza a titkon vágyott gépet.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
háhá :D ez jó volt :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nomen est omen! te a saját agyadnál kezdted?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LC475, viszont eleg regota szeretnek egy regebbi PPC-s dogot is, mert van egy #9 T2R alapu videohartyam es szeretnem beizzitani (gombhoz a kabatot:D), meg az LC475 amugy is beteg egy kicsit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem nincs, és nem is lesz. Olyan mint a windows. Egy két jó ötlet van benne, de azon kívül hogy látványosabb nem látok érdemi külömbséget a win és az osx között. Az pedig, hogy egy nem fejleszthető gépért fizessek 2*-annyit, semmi értelmét nem látom. Jó nekem a ""dzsunka pc"" linuxal. Ha kell a win akkor veszek egyet. Ha rövidtávon kell akkor pedig letöltök egyet.
------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volt egy iMac g3. Hangos volt. Utáltam. Kidobtam. Szó szerint jó nagyot repült.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy egy klasszikust idézzek: a PC nem számítógép!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát nem is... De az a baj, hogy az Intel alapú Mac is csak egy pécé, cukormázban.
-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy Apple elado mondta egyszer nekem, hogy az Apple azert nem PC, mert bar igaz, hogy ugyanazokbol a szabvanyos alkatreszekbol epul fel, de mig a PC-t a vilag egyik felen gyartjak, addig az Apple termekekt a vilag jobbik felen gyartjak, emiatt sokkal minosegibbek.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztosan úgy értette, hogy a kínai cég jobbik felében, a naposabb, déli oldali gyártósoron :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahahahaahah :)
(Bájos volt nemrég, amikor bejött a pók, hogy neki MacBook Pro kell. Kapott is. Majd hazavitte a gyári csomagolt stuffot, bekapcsolta, majd fél óra használat után megnyekkent benne a merevlemez. Visszahozta, install DVD be, D lenyom, Apple Hardware Test lefuttat. Kiírja, ez bizony sanyi. A csávó meg prüszköl, hogy ő minőséget vett, kikéri magának. :)))
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Hardvert választani tudni kell..."
Apple-t kicsit nehezebb választani, mert nagyon hasonlítanak egymásre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
DOÁs alkatrész vagy termék ennél komolyabb árkategóriában is létezik. Ez nem egy üllő vagy egy kalapács, ami annál megbízhatóbb, minél több vas van benne. Az egyiknek megdöglik tíz perc után, a másik évekig használja. (ezesetben a merevlemez biztos nem Apple gyártmányú volt, AFAIK az Apple már a PPC alapú gépeibe se gyártott merevlemezt)
Ami már érdekesebb, hogy ha baj van, miként javítja a gyártó szervízhálózata? Mivel kárpótolja emberünket? (ebben az Apple jóideig nem nyújtott minőségi szolgáltatást úgy hallottam. Tapasztalatom nincs, én az "évekig használja" kategóriába esem)
Másik különbség a különböző gyártók különböző termékei közt, hogy amennyiben használhatóak, úgy ennek a használatnak milyen a minősége? Ez viszont erősen szubjektív, ami nekem jó, neked nem biztos hogy az. Szerencsére olyan világban élünk, ahol szabadon választható, ki milyen számítógéppel kívánja az idejét tölteni.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem volt egyszer alaplapcseres iBookom, vitas volt a helyzet, hogy garis-e meg vagy nem. Apple magyarorszag galansan rendezte a dolgot, ok alltak a cseret, aztan a szervizzel lefociztak hogy mi a tenyleges koltseghely. Tetszett a hozallas! (azota nem volt dolgom szervizzel, mert csak mukodnek)
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem az eszakin
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Régebbiek vannak:
iBook G3/600, 640MB RAM, 120G HDD, Airport.
PowerMac 9600, Sonnet Crescendo G3/500/1MBL2 CPU kártya, 512MB RAM, 18G SCSI HDD, ATi Radeon 7000 PCI gfx.
PowerMac 7300, 604e/200 CPU, szétszedve, de elvileg még működik.
... meg van egy valószínűleg halott Quadra LC040 alaplapom is. :)
-=- Mire a programozó: "Na és szerintetek ki csinálta a káoszt?" -=-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> ... meg van egy valószínűleg halott Quadra LC040 alaplapom is. :)
ebben a kategoriaban en is nevezek egy ibook g4-gyel
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tobb van, mint valasztasi lehetoseg es nem is tul regi, nem is uj
- macbook 1.1
- imac 7.1
_______
lowfast
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tobb is,
- imac 5
- macbook
drk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
-macbook pro 1.1
-meg nincs meg, de remelem hamarosan a kezeim kozott lehet :) powerbook g4 12"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Regebben voltak:
- Macintosh II - sajna nem birtam uzembe helyezni
- LC - 68020 16 MHz ha jol emlekszem - 4 MB RAM - 40 MB HDD + finom 12" koruli Apple monitor 512x384-es felbontassal, ezen felul mar nem birt 256 szint csiholni VGA adapterrel masik kepernyon - System 7.5.3
- SE/30 - 68030/40 MB RAM (SIMM 30 pin 4x4MB+4x1MB, bohockodni kellett Mode32-vel mert a ROM-ja nem 32 bit clean es csak 8 megat lat hanem)/2GB SCSI HDD/valami Coax-os finom ethernet kartya, meg Netscape 4-el neteztem is rajta. Imadnivalo kicsi masineria, csak a monitorja kakalt befele... Havernel elvileg most is megvan - System 7.5.5
- Performa 5200 PPC603 75MHz/64 MB RAM/2GB IDE HDD/SCSI CD/gyari TV-tuner+beepitett trinitron kepcsoves monitor, szinten kakal be, foleg a piros szint felejti el, jopofa masina csak lassu mint a dog es nehez mint egy zsak so... - Mac OS 8.6 + MKLinux utolag forditott NuBUS-os PPC kernellel, mert a gyari mklinux kernel valami Mach-on alapu formedveny, bugzott borzasztoan
- Amirol ezt irom: eMac G4 1GHz/Radeon 7500 32MB/1 GB SDRAM/40GB HDD/CDROM Ehhez azt sajnalom, hogy nincs eredeti billentyuzetem s egerem, igy Dell billentyuzet es Microsoft eger van. Ez is bunlassu, egy kemenyebb flash video megfingatja kemenyen, es fel napja forditja a 4.3-as gcc-t... Mac OS X Tiger 10.4.11
---
Hey! Where'd my terminal go?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyik sem elsődleges gép, csak úgy vannak, mert az jó :-)
iBook G3-900, 640MB RAM, 30G HDD, Airport (iboci)
Powermac G4-400, 1,5GB RAM, 80G HDD, Radeon 9800PRO (powermaci)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak kérdezem, hogy akinek van annak miből telik rá? Mert nekem jó hogy nem telik rá, de egy ilyen gép 200-300e HUF. Csak kíváncsiságból érdekelne ki miből vett magának ilyet. Netán a munkahelyén kapta munkára?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
penzbol amit (sok) munkaval megkeresett. IT teruleten azert nem olyan nehez ennyi penzt osszekotorni. nekem anno mindennel (ram bovites, plusz hdd stb) kozel 1 misi volt bruttoban a gep. de az akkor a max fullos hw volt az apple kinalataban. ma mar 2 misit is siman el lehet kolteni egy dualos mac prora...
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez szerintem tetszoleges xeon alapu munkaallomasra igaz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
Végre nem abba az irányba megyünk, hogy drágaamac (mikor meg nem.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem ami volt es van, semmiert nem volt penz adva, mind leselejtezett darabok, de arra eppen eleg, hogy lasson rajta par dolgot az ember.
A masik dolog, ami durva, hogy manapsag ahogy Arpi is irta, minden x86-ra keszul, es ket verzioval regebbi OSX-en mar nem fut...
---
Hey! Where'd my terminal go?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FYI: Egy normális asztali gép is 2-300K.
Egyébként munkából egész jól össze lehet spórolni.
----------------
Lvl86 Troll
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dolgozzal, az a titka. amugy brutto 520 egy normalis gep.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Munkaval megkeresett penzbol. Epp nemreg vettem egy aktualis macbook pro-t lecserelve a macbookomat. mai arfolyamon 249ezer forintert vettem a gepet. (legkisebb modell,13")
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Természetesen pénzből, amit megkerestünk.
Azt sem tudod elképzelni, hogy van aki rolls-royce-ot vesz, ugye?
Ezekre nem irigynek kell lenni, hanem próbálni eljutni arra a szintre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
pont ma lattam egy botranyosan szep rolls-royce-t itt becsben. Szerintem volt vagy 30 eves a kocsi, de mintha a gyartosorrol jott volna le :)
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látom sokan felhördültek erre, pedig nem arra vonatkozik a kérdés, hogy honnan van 2-300k forintod gépet venni, hanem valószínűleg arra utalt current, hogy más, nem-brand gépet megkapsz olcsóbbért is, és akkor honnan van az extra, felesleges pénz amiből ilyet tudsz venni. Legalábbis én így értlemztem, de okosítástok nyugodtan, hogy dolgozni kell, biztos a lipótról ír...
Én nemrég vettem 155k körül gépet (monitorral, mindennel), és fasza, ha ezt így lehet értelmezni. Mit értünk "normális" desktop gép alatt, mit kell tudnia? Az 500k az már _erősen_ gamer kategória.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt párszor már kitárgyalták. Igen, ki lehet fogni egy normálisabb szériát olcsón, de lutri. Fiatalabb korában az ember még darabonként rakja össze a gépet. Aztán felnő, dolgozik es qvára nincs arra ideje, hogy keresgéljen és alkatrészenként buzerálja össze gépét. Egyre inkább a stabilitás válik főbb tényezővé. Ekkor jönnek képbe a brand vasak, amik között ugyanúgy vannak 300e forintba kerülő cuccok...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én speciel pont meló közben raktam össze a gépet, mert ott volt aki értsen is hozzá... értem én amit mondasz, de 500k egy sima PC-re, amit valószínűleg nem is játékra fognak használni, hiszen komoly emberekről van szó... szóval az _sok_.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Neked. Bár a jelenleg a családom által használt mini csak 220KHUF volt, amivel pedig szeretném leváltani az csak 160K. Ennyit nekem pl. bőven megér hogy ne egy ocsmány PC háznak kelljen helyet szorítanom ami ráadásul még jó hangos is.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Abszolút megértem azt, akinek van pénze, és ezen a pénzen kényelmet vásárol (ti. nem rakja össze a gépet, hanem egyben veszi), viszont a hozzászólásodból erős elfogultságot olvasok.
Az, hogy mi szép és mi ocsmány részben egyéni ízlés kérdése (nyílván van valamiféle nagyjábóli közös irány), engel speciel a fehér gömbölyű műanyagtól ráz egy kicsit a hideg, viszont szép gépházat lehet venni. Az meg hogy hangos... hát ez olyan, hogy ha izom gépre rossz passzív hűtés, kicsi ventik és a ház sem szellőzik, akkor persze dolgozni fog a ventillátor. De manapság sok házat szerelnek fel beépített kereszthuzattal, és a 12 centis ventillátorok általában nem csapnak zajt.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én még olyan szép, kicsi és csendes gépet mint a Mac mini még nem láttam más gyártótól. A HTPC-k csiricsárék, a normál PC házak randák mint a bűn. Szerintem.
Természetesen lehet PC-ből is csendes gépet építeni, csak az nem 160K-ba fog kerülni operációs rendszerrel, multimédia alkalmazáscsomaggal együtt. (tudom, a Linuxok ingyenesek. De a rajtuk futó multimédia programok... hagyjuk)
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Multimédia alkalmazáscsomag... mire is gondoltok konkrétan? Írni akartam már szabinak is, csak látom rajta, hogy kicsit fanboy, nehéz elmagyarázni neki, hogy a csendesség és a szépség nem kizárólag a mekek (kecske-gépek) sajátja, így inkább nem küldtem el, de most már igazán kíváncsi vagyok, mi az amire költeni kell, ha az ember nem akar játszani a gépen (és még arra is van számtalan ingyenes lehetőség)...
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Fanboy? Lol, barátom, mennyire kevéssé ismersz és milyen könnyen ítélsz. Egyszerűen csak szeretem letisztult, megbízható számítógépeket, operációs rendszereket. Mivel a HP-UX-nak nincs már munkaállomáson futó változata, illetve nincs már olyan munkaállomás, mely HP-UX-ot futtatna, keresnem kellett egy olyan unixot, ami otthon is használható. Ez a Mac OS X.
Amúgy az iLife multimédiacsomagra gondoltam, melyhez hasonlót Windowson, Linuxon nem ismerek. (sajnos képességének csak egy része használható Magyarországon. Hiába, vannak az Apple-nak hibái számosak. Például hogy erősen USA centrikus.)
Nem azt mondom - nem azt akarom mondani - hogy PC-ben elképzelhetetlen Mac mini szerű egyszerű szépség és csendes működés. De egyrészt ilyet még sose láttam, másrészt nehezen hiszem, hogy százhatvanezer forintból kijön.
Azt meg honnan veszed, hogy Macintoshon nem lehet játszani?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért kaptad a fanboy jelzőt, mert a tényeket és a másik szövegét figyelmen kívül hagyva "érvelsz", ez pedig az elborultság jele.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, ha a "másik" értelmes érveket hozna fel, talán figyelnék is rá...
500K? Igen, van annyiért, de van sokkal olcsóbban is. Ezen valahogy folyamatosan átsiklottál. Ahogy azon is, hogy a legolcsóbb Mac mennyivel kisebb és csendesebb bármi PC-nél. Hogy jobban néz ki, valóban szubjektív dolog.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az nem tűnt fel, hogy míg te azért ágálsz, hogy megéri a mek, mert ilyen meg olyan jó, én a kérdés feltevőjének álláspontját akartam elmagyarázni, és a nagyz általi 500k-s árat sokalltam magam is kicsit. Ahogy fentebb is írtam, abszolút megértem, ha valakinek sok pénze van, és ezen kényelmet vásárol, de ne akarjuk már elhitetni (és elhinni), hogy olcsóbban nem lehet sok szempontból ekvivalens megoldást találni, nyílván több saját munka befektetésével. Csak ennyit mondtam.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én meg ezzel nem értettem egyet, mert szerintem meg nem lehet. Ennyi.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezért kaptad a fanboy jelzőt, tiszta sor, nincs itt vita vagy félreértés, örülök hogy tisztáztuk :)
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kemény szavak ezek a "sok szempontból Apple-ekvivalens" kifejezés megalkotójától ;)
[ Like ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tetra már qdb.hu-n is bizonyított :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Látod, én egy humoroldalon képes vagyok humoros lenni (bizonyos köröknek, a nyomorékokat meg leszarom), te meg a "szakmai" oldalon vagy ugyanolyan gusztustalan troll. Látod a különbséget?
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Értem. Ha nem értek egyet veled, vagy az ideológiáddal, akkor fanboy vagyok. Akkor te meg, mivel nem értesz velem egyet, hülye vagy. Van ennek értelme?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, ha figyelmen kívül hagyod a nyílvánvaló _tényeket_, hogy bizony lehetséges megalkotni egy epül géphez felérő masinát olcsóbban is (hangerőben, teljesítményben, stabilitásban), akkor vagy fanboy, elvakít a választott számítógéped tökéletessége. Ez most pont olyan, hogy attól mert valaki nem azt a böngészőt használja, amit én, attól még nem lesz fanboy, szerinte az a jobb. De ha nem lehet elmondani neki, hogy máshol is megvan esetleg ugyanaz, amit ő akar, mert "nem, olyan nincs, nem hiszem el, nem nyitom ki a szemem, PAPAPAPAPAPAPAPAPA", az bizony fanboy.
A hülyeségről: ott van az aláírásomban is.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valahogy nem találkoztam azokkal a tényekkel, melyek alátámasztják egy, Mac minivel hasonló paraméterekkel bíró PC előállíthatóságát. És persze ennek árát se láttam, de kíváncsian várom, hogy mutass ilyet!
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Nem, ha figyelmen kívül hagyod a nyílvánvaló _tényeket_, hogy bizony lehetséges megalkotni egy epül géphez felérő masinát olcsóbban is "
Én egy 27" corei7 imac "ekvivalens" gépet kérek.
El ne felejtsd a teljesen hangtalan működést, corei7 procit, aluminium házat, 27" IPS panelt.
Azt már nem is kérem, hogy ráadásul fusson rajta az OSX.
Vagy ha ez nem megy, akkor egy Mac Pro-t.
El ne felejtsd a jól niéző, "tálcás" kialakítású belsejű, aluminium házat, dupla Xeon "Nehalem" szerverprocit, egyebeket.
Ha a 27" imac ekvivalens gépet olcsóbban szállítod, mint az apple, veszek tőled 1 db-ot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ahahahahaahahha. mar csak az a problema, hogy saabi vegig mac minirol pofazik, en meg egy mbp arat irtam.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy jön ez ide? Olvasd végig a szálat, utána lehet "ahahaha" teli pofával röhögni. Ja, az nem megy, mert akkor nem lehetne hülyeségeket beszélni. Bár szabinak meg gabunak megy...
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rajtad altalaban csak rohogni szoktam, ugyanolyan fanboi vagy, mint amik ellen harcolsz, csak nem veszed eszre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én rajtad sírni...
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
FRAPPÁNS
[ #FreedomFlotilla ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ismerős féláron jutott hozzá egy i7-eshez.
Amúgy van aki gépet nevel, és van olyan, akinek családja van. A legtöbb "pénzes" ismerősöm 40 környékén is fosik bele a családalapításba, mer egyedül a menő mostanában. Jut erre is, arra is, van betevő is. Szvsz kicsit elszállt az univerzum jópár emberrel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
en nagy csaladban gondolkozom, jovore fogok hazasodni. De ahol en lakom, ott nem a csalad rovasara lehet csak normalis gepet venni, hanem az itteni eletkorulmenyek megengedik hogy az ember almat vegyen maganak ( a macbookprom egyhavi fizetesem 61%a volt) Sajnos magyarorszagon ugy latom hogy ket kereso/csalad a kialakult fizetesi modell, ami szomoru.(afaik ez a szocializmusbol maradt meg) Egy jol mukodo tarsadalomban ha nincsenek extra igenyei valakinek (evente 2 nyaralas, 2-3 auto, etc...) akkor egy keresetbol eltarthato egy csalad normalis korulmenyek kozott.
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Idehaza elég nyomorult a helyzet. Ha az ember nem minimum adócsaló, akkor legalább középvezetőnek kell lennie ahhoz, hogy ne okozzon alapvető problémákat egy ekkora összeg "kidobása az ablakon". Nyilván el lehet menni az országból -- merhát középvezetőnek születni kell -- de én asszem már ittrekedtem családostul. Nem bánom különösebben, csak erős nyáladzásnak, vagy tizenéves éretlenségnek vélem, amikor valaki a high-end retket állítja be úgy, mint valami nélkülözhetetlen életelem.
Amíg ez nem változik, addig marad a kétkeresős felállás, és a mac a piac marginális szegmense, a genetikai zsákutca véglények meg így jártak, csak még nem jöttek rá.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
duplaposzt, ketszer kuldte el.
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg meg azt latom problemanak, hogy az alma termekek tul vannak nagyon arazva ott magyarroszagon. Vannak nem kozepvezeto ismeroseim magyarorszaon akik keresnek olyan jol mintha kulfoldon dolgoznanak. Jo helyen kell lenni, es nagyon jol erteni adott dologhoz. Bar a jol keresoket meg kulonadoval is szivatja a magyar allam...nincs olyan megoldas ami ne fajna valahogy a dolgozonak,aki becsuletesen adozik. Ugyhogy amig ez a helyzet nem tudnek jo szajizzel magyarorszagon dolgozni. (mielott megvetnetek ezert, en nem nalatok nottem fel, gyerekkorom meghatarozo elmenyei nem magyarorszaghoz kotodnek)
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
majd darwin megoldja az ilyen dolgokat...
-------------------------------
"A gorog katolikus noknek 8 dioptria alatt nem kotelezo a bajusz!" avagy "Nozni csak muholddal lehet..." | http://lazly.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak járok az utcán és nézem a sok autót körülöttem. HONNAN A FENÉBŐL VAN EZEKNEK TÖBB MILLIÓ FORINTJA AUTÓRA? Mikor nekem nincs? Felháborító tényleg! Meg az a sok-sok ház, sok lakással! Azta! Nahát!
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem látod a lényeget úgy érzem. Lakni kell. Közlekedni kell (ezt most hagyjuk, hogy mivel, van akinek az autó létszükséglet, mert ez van a fejében). Számítógép kell. Az a nem mindegy, hogy milyen. És a magasabb ár nem mindig takar magasabb minőséget.
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Autó kell. Az nem mindegy, hogy milyen. És a magasabb ár nem mindig takar magasabb minőséget.
Lakás kell. Az nem mindegy, hogy milyen. És a magasabb ár nem mindig takar magasabb minőséget.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Enni kell. Az nem mindegy hogy mit. Es a magasabb ar nem mindig takar magasabb minoseget.
Ruhazkodni kell. Az nem mindegy hogy mit vesz fel az ember. Es a magasabb ar nem mindig takar magasabb minoseget.
etc...
...
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. Ezért nem értem, miért éppen egy termékcsaládot kellett ebből a listából kiragadni?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jaj! Hagyjuk már ezt a demagóg szöveget! Akinek telik rá az egy Apple gépért is kiad 300k-400k-t, meg egy Dell gépért is. Aki meg nem teheti meg, az csorgatja a nyálát és olyan hülyeségeket kérdez, hogy neked miből telik rá. Miből telne? Dolgozik az ember. Van aki ennyit kap a munkájáért, van, aki annyit. Van aki erre költi, van aki arra. Nem is értem igazán ezt a kérdést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbáltam megértetni vele, hogy miért vetődik fel a kérdés egyesekben. De ez a leggusztustalanabb patkányság, ami a neten rendszeresen előfordul, folyton azzal bizonygatni a saját értékedet hogy a másikat irigynek állítod be. Nem tudom az eredeti kérdést feltevő irígy-e, de nekem biztos nem kéne mek, és nem azért, mert rossz, mert 15 perc volt eddig a leghosszabb idő így nem tudom (de az első benyomás ugye), amit előtte töltöttem, hanem mert az ilyen emberekkel kerülnék egy kategóriába (és mellesleg nincs rá szükségem, mert ha kéne akkor nyílván nem érdekelne)...
----
Hülye pelikán
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nekem biztos nem kéne mek, és nem azért, mert rossz, mert 15 perc volt eddig a leghosszabb idő így nem tudom (de az első benyomás ugye), amit előtte töltöttem, hanem mert az ilyen emberekkel kerülnék egy kategóriába
Szerintem ez van akkora patkányság mint a másikat irígynek tekinteni, ha nem nagyobb.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt a hupon ugy kezelik az emberek az apple termekeit, mintha minimum adot kellene csalnod, hogy vehess egy alma gepet. Pedig egy g4-es noti, vagy egy g5-os asztali mac nem is annyira draga meg magyarorszagon sem :)
--
Unix is user friendly - it's just picky about it's friends.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
powermac G5 (gyari vizhuteses dual 2.5ghz, 2004juli verzio asszem), mar nem nagyon hasznalom, lecsereltem 1 eve egy i7 hackintosra. es nem a teljesitmeny miatt, azzal nincs gond meg ma se, hanem mert az ujabb mac progik mar x86 only jonnek ki :(
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak kivancsisagbol, de meg tudod saccolni, hogy mennyit er kb ma a powermac-ed? szerintem ezek (meg a quad core verziok is) ge*ijogepek voltak a maguk idejeben es meg ma is megalljak a helyuket, persze a megfelelo szoftverekkel.
egyebkent azert kerdezem, mert asszonynak kellene kepszerkeszto gep, es egy ilyen pont jo lenne :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
meg ma is gecijo gep...
1 eve mikor lecsereltem, nezegettem neten mennyiert lehetne eladni. hat 120-150k korul hirdettek hasonlokat. igy inkabb megtartottam.
A'rpi
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A nemvizes 1.8-as dualt én 65k-ért vettem, 2009-ben.
--
2e845cb4c3a5b5bd6508455b1739a8a2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Leora azért vannak még jó progik, kár lenne így elkótyavetyélni egy ilyen erőművet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, de egy csomó appnak már nincsen pl. hivatalos ppc buildje. Van itthon 3 mac ami teljesítményileg használható ezek most vándorolnak a szüleimhez, az asztalra meg beköltözött egy pc retail Snow Leoval :/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A "csomó appal" én még nem találkoztam.
--
2e845cb4c3a5b5bd6508455b1739a8a2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van egy G4 AGP (400MHz/512MB) a szekreny tetejen, nem kell valakinek (penzert vagy cserebe)?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mennyi lenne az ara?
Udv: Linserv
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
16-ert odaadom egy Apple Pro USB billentyuzettel egyutt. 40GB diszk van benne. Amikor hozzam kerult, alaposan ki lett takaritva. Tiger van rajta, valamikor par honapja update-eltem is, vagy 3-szor kapcsoltam be. A VGA valami Radeon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha több is van, mit jelöljek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mondjuk amit legtöbbet használsz, a többit meg felsorolod itt. ha akarod.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jelöltem egy macbook pro -t akkor.
iMac van még egyébként.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
iMac 4,1 (2006ban vettem, ez az elsodleges desktop)
Powermac 3,1 (ezt pedig ha hazamegyek, akkor hasznalom)
Idenre van tervezve egy uj 27"es iMac. A jelenlegi vagy hazamegy, vagy munkahelyre, hogy ott ne hackintosht hasznaljak
---
Apple iMac 20"
áéíóöőúüű
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)
2x iBook G4
1x G3 iMac
1x 20" iMac (2009 elejerol)
volt Macbook Pro 17"
1x iPod (2003, 20GB azota is mukodik)
1x MacBook (2009-es)
Pedig nem rajongok kifejezetten ertuk de nem rossz ha van az embernek.
--
BSD Support Service
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
powerbook g4 12"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MacBookot szavaztam, de van két Cube-om is és van itthon még egy iMac 22" meg egy másik MacBook is.
--
MacBook Black
OS X 10.6.3
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MacBook Prora szavaztam, az a primary gépem.
Van mellette egy 16 GB-os Wifis iPad.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem újdonság ez a kép, és nem trollkodni akarok. De elég fun.
[fun]
http://hulyeseg.tulelo.hu/wp-content/uploads/2010/02/ipad.jpg
[/fun]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még soha tökre nem láttuk hatmilliószor ám így jól ezerrel
[ Like ]
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt aztán a szép, kerek magyar mondat! :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
PowerBook G4 12", PowerMac Dual G5
--
2e845cb4c3a5b5bd6508455b1739a8a2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remek, hogy így leírtátok, most megkérnélek még arra benneteket, hogy a következo", ki hol lakik, melyik városban / utcában szavazásnál még a házszámot írjátok le a kommentekbe.
üdv, svédországból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hagyjad már, nekünk is kell egy kis faszlóbálás.
--
2e845cb4c3a5b5bd6508455b1739a8a2
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megtaláltam a magyarázatot, hogy miért nem szeretik némelyek az Apple termékeket.
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni