T-COM adsl lemondó nyilatkozat

Fórumok

Leszertném mondani az adsl internet előfizetésemet, de a csaj a 1435-ön azt mondta csak írásban tehetem meg. Tudna valaki egy mintát küldeni. :) Előre is köszi.

Hozzászólások

nem igaz, amióta felveszik az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetésedet, azóta el kell fogadniuk azt is. legalábbis ha szerződéskötésre megfelel ez, akkor a felmondásra is meg kell feleljen.

egyébként meg egy darab papírra felírod az összes, ehhez szükséges azonosító adatodat és ráírsz egy mondatot, hogy felbontod a szerződést. legyen rajta név, lakcím, tcom-os azonosító.

Hali!

En tavaj majusban montam le kabelnentet. Most izmozok az Intrum -mal (behajtoceg), hogy felejtsenek mar el, mert nem fizetem ki a felmodas utani idoszakra kiszamlazott dijjakat. Szerencsere szemelyesen mondtam fel az ugyfelszolgalaton, es pecsetes papirom van rola. Ugyhogy azt hiszem nyeresre allok ;)
Minden esetre en a helyedben elmennek az ugyfelszolgalatra a papir miatt! (Ha nem akarnanak adni, kerj atveteli elismervenyt, esetleg eleve avval menj.)

Marha bonyolult. Íme:

T. Szolgáltató !

Az előfizetői szerződésemet YYYY.MM.DD határnappal femondom az alábbi okok miatt. {Ok1 tőmondatban}...{Okn tőmondatban}

Tisztelettel

{Vezetéknév} {Kersztnév}

Előfizető adatai:

{Vezetéknév} {Kersztnév}
{MT ügyfélazonosító}
{szolgáltatási végpont postai címe}

{Dátum}

A borítékra a címzett helyére ez jön:

Magyar Telekom nyRt.
1519 Budapest, Pf.: 434.

A következő tapasztalatokat szereztük eddig: személyesen lemondtuk az internet és telefon előfizetést, papír aláírva a kezünkben.
T-csoport nem veszi tudomásul, küldözgeti a felszólításokat. Email, levél megy nekik - le sem ejtik.

Később kiderül, hogy az ügyintéző (saját kézírásával kitöltve a papír!) elírt vagy csúnyán írt egy számjegyet a lemondott telefonszámban, T-csoport továbbra is úgy tesz, mintha nem lenne lemondva. Úgy tűnik, hogy az ügyfél neve, címe, ügyfélszáma nem tette lehetővé sok milliárdos informatikai rendszerükben az azonosítást :-)

Egyszer csak jön a fenyegető hangvételű levél egy ügyvédtől, hogy jön a per meg a végrehajtás. Na erre már nagyon berágtunk, kaptak ajánlott levelet fénymásolattal a papírról és egy ellentétes per megindításával, ha a zaklatást nem fejezik be azonnal.

Erre abba hagyták, ehhez kellett vagy egy év. A lemondás úgy 2006 nyarán vagy őszén volt.

Szintén T-csoportos tapasztalat, talán T-mobilnál esett meg, de a lényeg ugyanaz akkor is, ha esetleg a vezetékes telefoneladásnál történt:

egy jó barátom párja itt helyezkedett el, mint üzletkötő. Olyan érdekes volt neki, hogy míg ő várakozás alatt keres, hiába végzi odaadással és tisztességesen az eladást, addig néhány kolléga többszörösét viszi haza minden hónapban, pedig nemigen erőlködnek. Aztán egyszer csak megjelent a rendőrség, és elvitte a kollégákat, mivel akikből kinézték, hogy madár, azoknak az orra alá toltak és aláírattak egy (vagy több) szerződést, amin tököt-lovat előfizettek és vásároltak, így pár embernek igen sok ősz hajszálat okozva... A T-csoportnak természetesen nem tűnt fel, hogy itt vmi nem stimmel (pl. 80 éves nagymama 4 drága telefont vesz és előfizet horror havidíjakra stb.)

Legutóbbi tapasztalat, annak illusztrálására, hogy ez nem csak Magyarországon megy így vagy hasonlóan:
Nálunk szerencsésebb nyugati ország, T-csoportos telefon és net előfizetve, drága is lassú is, de nagyon nem tudjuk merre van az arra és elfogadjuk a helyzetet. Egy idő után már kezdjük tudni, hogy merre van az arra, és emailben kérjük, javasoljanak olcsóbb tarifacsomagot, mert ez aránytalanul drága. Válasz nincs. Sokszor nincs. Erre a válasz - ebből elég , lemondjuk. Jön a telefon, hogy miért mondjuk le. Mondom, mert elégedetlenek vagyunk és drága. Nem csak akkor kéne telefonálgatni, ha valaki lemondja a szolgáltatást. Erre elmondja, hogy ez így van kiadva nekik, ilyenkor KELL olcsóbbat ajánlani, addig arra nem voltak képesek, hogy válaszoljanak valamit.

Soha többé (na jó, ha nincs más akkor kényszerből mégis) T-akármi, örülök, hogy végre levakartuk őket magunkról.