Web alapú levelező kliens

Sziasztok.

Keresek levelező klienst ami az alábbi céges feladatokat tudná:
-magyar nyelv
-egy felhasználó belépés után több email címet lásson
-külön felhasználónként konfigoljam őket
-ne tudjon levelet kitörölni ha úgy állítom

A server php/mysql-t kezel. Szeretnék valamilyen támpontot, legjobb software kategóriát belőni, de ingyenes glp licenc nem lenne akadály :-).

Jelenleg a kliensek thunderbird-öt használnak, de az nem tudja, hogy ne engedje törölni az emailt, valamint kiolvasható a progiból a jelszó az email accounthoz.XD
Ami meg dühit, hogy a közös levelezésen nem tudom, ki nyitogatja meg az email-t.

Köszönöm a segítségetek.

Hozzászólások

Nézd meg a roundcube-ot és hozzá a plugineket. A több mailboxot valszin szerver szinten kell támogatnod, a dovecot tud ilyesmit.

-ne tudjon levelet kitörölni ha úgy állítom

Ha csak az a cél, hogy minden levél meglegyen, akkor dirty hack, de az ilyen leveleket forwardold el egy olyan mailbox-ba is, amihez nem fér hozzá senki.
Ha az a cél, hogy közös mailbox-ból ne tudjanak törölni az emberek, akkor passz.

Értelemszerűen szerver oldalon kell megoldani a törlés korlátozását, és az ACL erre alkalmas. Ez a része nem is bonyolult.
Osztott postafiókokat pedig így lehet:
http://wiki.dovecot.org/SharedMailboxes
Egy időben használtuk. Fel lehet csatolni egy folderbe egy másik postafiókot.

Jobb lenne, ha a kitalált megoldás keresése helyett a probléma megismerésével kezdenénk.
Nekem olybá tűnik, mintha itt valami közös mailbox lenne használva egy üzleti folyamatra (több e-mail-cím, közös levelezés, ki nyitotta meg? ne lehessen törölni).
Csak mert lehet, hogy a problémád megoldására van kézenfekvőbb eszköz annál, amit kitaláltál.

Üdv,
Marci

Mindenkinek legalább 2 cím van beállítva. 1 közös cim és 1 saját. Sajnos sokszor nem tudom ki nyitogatja meg az email-okat a közösön, de jó lenne tudnom. Továbbá ha elküld valamilyen levelet akkor azt kitörölheti a send mappából így nem marad másolat. Ezért szeretném, hogy a felhasználó ne tudjon egy levelet sem kitörölni. (A kimenő levelek saját smtp-n mennek ki.) Ezért lenne jó valami webes technika mert az:

-bárhonnan elérhető, egyéb nyavaja, telepítgetések nélkül
-előrekonfigurálok egy felhasználót és az rögtön látja a számára fontos email címek tartalmát
-nem tud csak webes account jelszót a felülethet a felhasználó
-nem tud egy levelet sem kitörölni, így minden fontos, vagy rejtett levele megmarad

Mire használjátok a közös címet? Nekem ez a "ki nyitogatja meg" arra utal, mintha valami üzleti folyamat hajtódna végre...
"ki nyitogatja meg?" -- minden megnyitásról kell napló vagy csak az első megnyitásról?
"elküld valamilyen levelet akkor azt kitörölheti a send mappából" -- ez tipikusan litigation hold/legal hold témakör és nem kliens oldalon szokták megoldani.
"Mindenkinek legalább 2 cím van beállítva. 1 közös cim és 1 saját" -- mobileszközről nem kell tudni elérni, csak böngészőből?

Üdv,
Marci

közös cím=egy alap email, mint egy központi cím. Régi partnerek, regisztrációk küldenek ide.
ki nyitogatja meg= kb 10 ember látja a közöst, de van köztük olyan aki megnyitja a másét, nem szól neki, hogy hééé ez a te ügyed lenne kolléga, aztán egyszerüen elfelejtődik az igény
elküld törölheti=igen elküldés után a send mappa tartalmába bele piszkálhat

Hááát erre inkább valami ticket rendszerbe kéne beesnie a méleknek és aztán azt delegálni valakinek. Így tippre.

-Amúgy meg miért nincs egy közös e-mail ami valójában egy alias és minden user megkapja. (oké ez user*X tárhely, de akkor biztos nem tudja törölni másét senki ;) ) /én eleve minden ügyfélnél csinálok ilyet, ha másra nem arra biztos jó, hogy mindenkinek tudjak írni. :) /

- szerveren meg always cc egy fiókra amihez senki nem fér hozzá. Hiába törli, nem kell naplót bújni semmi, hanem ott a mail abban a "titkos" fiókban.

Üdv: M.

--
Rózsár Gábor (muszashi)

Itt inkább egy OSTicket vagy ahhoz hasonló rendszer kellene, ez a sokan nézünk sok mailboxot nagyon csúnya problémákat tud okozni már 2-3 embernél is. Nálunk is egy ilyen rendszer jelentette a megoldást, nagyon sok probléma volt korábban ezekből a "nem szól de a tied" dologból.

A Zimbra tökéletes VOLT erre a child account rendszerével. Anno csak ezért választottam én is, azóta kiszedték belőle ezt a funkciót :/ Azóta sem találok helyette másikat, szóval ez egy sub!

(dovecot shared acc rendszerét néztem, próbálkozom vele, de sokkal favágósabb :/)

----------------------------------^v--------------------------------------
"Probléma esetén nyomják meg a piros gombot és nyugodjanak békében!"

Hali!

Komplett megoldást tudok rá ajánlani, opensource és fizetős verzió is létezik belőle, de ő nem csak egy frontend, hanem egy komplett groupware is.
http://www.kopano.com

Lánykori nevén Zarafa, új nevén Kopano.

Egy próbát szerintem tégy vele, mindent tud, amit szeretnél. Magyar fordítást mi csináljuk, 98,7%-on áll jelenleg a webes frontendé :)

Ui: ha segítség kellene keress privátban nyugodtan.

Üdv,
Zoli

Szerintem cégen belül akar többet látni, de nem biztos h. igazam van. Általában ez szokott kelleni az usereknek, ez a tapasztalat.
Egyébként nem, a Kopano-ban nem tudsz felvenni külső accot.
Tudomásom szerint nincs is tervben. A külső calendar megnyitása az viszont tervben van.

Less rá a RainLoop-ra esetleg.

### ()__))____________)~~~ ########################
# "Do what you want, but do it right" # X220/Arch

A RainLoop is kezeli a megosztott postafiókokat (courier), ahogy a Roundcube; Thunderbird; Outlook; stb.
A működése hasonló az Exchange alatt a shared mailbox full access automapping beállításához.

http://vassk.tk/temp/alternative_mailbox.JPG (Archive -alul- postafiók hozzá csatolva egy másikhoz)

az nem jatszik, hogy irsz egy nagyon egyszeru frontendet abban a nyelvben amit ismersz?