[keres] projekt, feladat nyilvántartás megoldás

Fórumok

A projektek, feladatok nyilvántartására keresnék valami excelnél táblázatkezelőnél jobb megoldást egy 3 fős mikro vállalkozás részére.

A lényeg, hogy:
- lehessen projekteket, azon belül feladatokat létrehozni illetve saját mezőket definiálni (megrendelő, határidők, költségek, készenlét stb)
- lehessen lekérdezéseket, szűréseket csinálni

Jó lenne ha:
- valami webes cucc lenne, amit bárhonnan elérhetek, piszkálhatok
- valami iktatás féleséget lehetne vele csinálni

Elsősorban nyílt forrású vagy ingyenes megoldások érdekelnének, de a fizetős megoldásoktól sem zárkózom el teljesen.

Létezik ilyen? Ki, mit használ ilyesmire? Milyen kulcsszavak alapján érdemes keresgélni?

Hozzászólások

Egy felhasználónak vagy csoportos munkához?

Üdv,
Marci

Agilis vagy waterfall, és milyen komplexitású projektek?
Ha nem vagy bürokrata és alacsony a komplexitás, akkor trello.

Van valamilyen specialitás jellege a projekteknek? IT fejlesztés/építőipari kivitelezés/stb?

Üdv,
Marci

egyedi mezők júzereknek, feladatokhoz stb.: admin fül fent, majd custom_fields
feladattípusok: admin fül fent, majd trackers
szűrés: adott projektben listázod az issue-kat, majd fent ott figyel az összes issue felett a filter rész. szűrhetsz/sorbarendezhetsz akár az egyedi mezőid szerint is.
az iktatás alatt nem tudom mit értesz, de biztos van rá plugin: http://www.redmine.org/plugins?page=1

az biztos, hogy nem 5 perc alatt fogod nulláról feltenni, ha nem vagy tapasztalt. a pluginokkal is lehet némileg bajban lenni. de simán tudja mindazt, amit a nyitóban felsoroltál. még próbálgasd, jó lesz :)

Eddig táblázatkezelőt használtak?
Mik az okok, amiért nem felel meg vagy kényelmetlen a mostani megoldás?
Mik lennének lehetségesek, ha az új megoldás működne, ami eddig nem?
Mely feladatokhoz használnák ezt a megoldást? (tervezés, árajánlat-készítés, terv-tény összevetések, erőforrás-tervezés, határidőkre való figyelmeztetés stb.)
Mik válnának gyorsabbá, olcsóbbá, jobbá?
Mennyire egyediek/tipikusak a projektek?

Üdv,
Marci

Minden excelben van. Az excel fájlok projektenként készülnek. Ezek egy hálózati megosztáson csücsülnek. Ha valaki épp elfelejt bezárni egy táblázatot, akkor a másik csak olvasható módban fér hozzá. Néha felmerül az igény, hogy valaki otthonról dolgozna.
Azt várnánk egy ilyen megoldástól, hogy bárki, bármikor, bárhonnan hozzáférhet.
Igazából ebben kellene rögzíteni, hogy egy részfeladat mikor készült el, ki készítette, stb.

Első körben feltenném egy OneDrive for Business-re az Excel-eket, amennyiben nincsenek szétmakrózva. A verziókövetést bekapcsolnám.
Ettől megoldódna az egy időben való hozzáférés, a távoli hozzáférés és a mobilos hozzáférés is.
Olcsó, kevés munkával kialakítható, a működési logikát érintetlenül hagyja és nem kell annyira új dolgot sem megszokni.
Ha ez működik, a megmaradó igények fényében gondolkodnék tovább. Simán lehet, hogy ez is megteszi.

Üdv,
Marci
A Microsoftnál dolgozom.

Ilyet mi is kerestünk (ez is mikro vállalkozás 13fő)
De semmi ilyet nem találtunk. Amik szóba jöttek azon nagyon nagyok voltak.
A másik véglet pedig a semmi volt.
Lehet írok egyet...

Nekünk ezek kellenek:
Projekt
Felelős
Beérkezési idő
Határidő
Cég (akitől érkezett)
Kapcsolódó doksik helye (az se lenne baj, ha innen meg lehetne nyitni egyből)
Várható eredmény (Bár ezt nem nagyon használjuk)
Sikeres / Nem sikeres.
Egyéb mezők

Ez most nekünk is ods-be van és be van állítva, hogy megosztás és nyomkövetés.
Így tudja mindenki szerkeszteni és az is látszik ki melyik mezőt módosította. (libreoffice)

pch
--
http://www.buster.hu "A" számlázó
--

Egy darabig a TeamGantt-ot használtuk, bár nem feltétlenül tudja mindegyik kritériumot a felsoroltak közül.

Egy kétfős fejlesztésnél flyspray volt beállítva. Annyira egyszerű, hogy még nekem is sikerült megértenem :)

TeamWork
[ https://www.teamwork.com ]

Mi egy hónapja használjuk, elvileg úton van a Kanban tábla feature is, egyelőre gantt diagram van.

Integrált chat, webes és mobilos alkalmazások, a Notebook részbe mehet knowledge base, Drive-val, DropBox-szal lehet kötni, e-mailek egyből a projektbe küldhetőek. User korlát nincs, ügyfelek szerinti projekt-csoportosítás, stb.

30$ / hó 15 aktív projekttel kicsit szűkös, 60$-osban már 40 párhuzamos projekt lehet, az nekünk elég (4 fős cég)

Ha megengeded, pontosan erre az igénykörre fejlesztem ezt:

- faék egyszerű táblák a motorháztető alatt megfelelő tudással
- minimális net forgalom
- egyszerre többen dolgozhattok
- te klikkelheted össze a tábláidat saját igényeidre hajlítva
- ha fájlt töltesz fel, akkor kereshetsz benne szövegre, 30-40 formátumot ismer, kép fájlt ocr-rel vsszaalakítok szöveggé észrevétlenül a háttérben és így egy mobillal lefényképezett szerződésben is kereshetsz
- 8 coltól felfelé kényelmes táblagépen szerintem
- egyszerű tábla struktúra
- faék, faék, faék ;)

A fő oldal marketing rizsáját ne vegyétek mérvadónak, sajnos mindent túl kell lőni manapság, hogy egyáltalán meghallgassák

http://adatbank.info

A második oldal alján van az IT-seknek való normál leírás:

https://service.adatbank.info/main?menu=main_info2&lang=hu#features

Demo belépés itt:

https://service.adatbank.info/main?lang=hu&pass_main=demo&user_main=demo

Ingyenes 10 ezer celláig.

Kérdezz bármit nyugodtan, árban havi 2 ezer forintért oda tudom adni 5 felhasználóval és 5 GB fájl tárhellyel (a tábla adat tárhelyhez annyit akarok adni mindig, hogy ez ne legyen kérdés), illetve még 2 ezerért 50 GB hellyel, de használhattok hozzá Google vagy MS felhő-t is linkekkel.

2,5 éve éles üzemben, kitesztelt, stabil és elég gyors szerintem.

ZenHub bővítménnyel a GitHub-on tárolni mindezeket?

Most ott tartunk, hogy "felnyomtuk" a táblázatokat a Google Táblázatokba. Eléggé pont jónak tűnik.

[ Falu.me ]