Sorrajutok, fizetek, átveszem, megyek.
Belép a helyemre. - Hölgyem, mi sorban állunk! - hívjuk fel figyelmét a nyilvánvalóra. Az eladó is jelzi ugyanezt kedvesen.
A hölgy sértetten kiviharzik, elrobog a Blaha Lujza tér irányába.
Másik történet.
Reggel, 4-6 (=-2) villamos. Tömeg. Járatkimaradás. Még nagyobb tömeg. Egy villamos elenged. Két villamos elenged (drága hangszerrel nem jó a tömeg).
Az utána következőre felszállnék, meg is teszem, de rendszeres az, aki akkor esik be a megállóba és betolakszik.
(Jó, a jönakövetkezős villamosvezetőtől egyszer megkérdezném, hogy ott is el kell engednem kettőt, hogy felférjek?)
Tanulság? Nincs.
- wachag blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
"(k-val kezdődik és nagyon-t jelent hosszú)"
Kolosszális? :)
4-6-os vonalon csúcsidőben én is utálok közlekedni, szerencsére már egy ideje csak ritkán kell. De megértem azt is aki feltolakszik, alapvetően nem az ő hibája, hogy a BKK nem tudja megoldani jobban a csúcsidei közlekedést.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat nemtom azon a vonalon mennyi villamos fer meg el. Egybenyitjak oket, mar lenyegeben mozgo jarda.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy szóval nem mondtam, hogy a több villamos (vagy a több bármi) lenne a megoldás.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor biztosan az utasok számát kell csökkenteni.
Vagy rávenni őket, hogy éjszaka utazzanak.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
esetleg, hogy ne arra ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Esetleg hogy bringával ;-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bringával jobban elférnek a négyeshatoson? Oké, ülőhely több lesz. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem meg utastömörítő eljárásokat kell alkalmazni, mint a japán metrókon..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig az lenne, sokkal több járat, mert k sok az ember, gyakorlatilag bármivel is utazok, bármikor, gyalázatos a közlekedés. Nincs, amit a tömegnél jobban utálnék, de egyre több az ember, amit nem a járatritkítások fognak ugye orvosolni..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De a -2-es villamost hogyan gyakorítanád jobban?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Van olyan, hogy minusz kettes villamos? o.O
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kettes vonalán jár, csak visszafelé, a Közvágótól a Jászaiig.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 4-6 villamost szokás bizonyos berkekben így hívni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Volék sirolm tudotlon. Köszönöm a tudattágítást.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, csak az, szinte bármire szállok, elviselhetetlen a tömeg, rendszerint az 1-es villamossal éa 7-es, 112-es, 133-as, 8E buszokkal járok, esetenként a 4-6-tal, yakorlatlag mindegy, mert mindenhol heringes doboz van. Rossz a közlekedés szervezése pl. a buszoknál - elmegy egymás után egy csoport lassú, majd egy csoport gyors busz, ahelyett, hogy felváltva közlekednének, mert így mindenki tülekedik, hogy a gyorsra szálljon, ami eleve tömve érkezik.
A 4-6-on nem tudom mit lehetne csinálni, de ha azon múlik, állítsanak be régi villamosokat is, mert tényleg gyalázat, ami ott van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jobban süríteni nem nagyon lehet. Kb. minden megállóban van egy villamos. A torlódás a veszélyes.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
emeletes villamos kell, emeletes megállókkal.
és akkor emeletes dugók is lesznek :)
király lesz..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sajnos a buszokkal nemigen lehet mit csinalni. Legtobbszor azert torlodnak fel, mert tul nagy a tomeg, es amig varnak arra, hogy mindenki felszalljon (aki tud), addig osszeernek. Es persze az emberek nem ismerik fel meg azt se, hogy az XY megalloig boven elmegy a masik busz is, mindenaron az elsonek beerkezo buszra akarnak feltulekedni, mert az ugy biztos gyorsabb (ezt foleg a hetesnel lattam sokszor, meg amikor negy kulonbozo busz jart azon a vonalon).
Amugy en ahol lehet, metrozok. Mivel ket metrovegallomashoz is kozel lakok, igy amikor felszallok, meg nincs tomeg, kenyelmesen leulok, onnatol meg mar nem _erdekel_ a tomeg.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pontosan ez a gond vele, rémes, egyszerűen..
Sajnos nálam nem játszik a metró, pedig preferálnám.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A baj az, hogy mindenki nagyjából ugyanakkor megy dolgozni, és ugyanakkor fejezi be a munkát. Reggel kb. 6.30-tól 8-ig minden zsúfolt. 1-2 óra körül legtöbb középiskolában befejeződik az tanítás, így akkor megint minden zsúfolt. Utána 4-6 óra körül befejeződik a munkaidő, és akkor újra kezdődik a tömeg. Néha délelőtt 10-11 körül tömegközlekedek, és akkor egyáltalán nincs tömeg.
Tanulság: az időbeosztásod rossz. :-) Keress olyan munkát, ami más időpontban kezdődik, és végződik.
Valamikor a 80-as években volt egy kezdeményezés, lépcsőzetes munkakezdés címszóval, de az emlékeim szerint nem volt túl sikeres.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azt kellene tovább sűríteni, hanem megcsinálni az ötös metrót (csepeli és szentendrei hév összekötése), mert a 4-6 utazásainak nagy része gyakorlatilag arról szól, hogy egy dunai átkeléshez elviszik városnézni az utasokat Pestre. Persze lesz majd csepeli villamos hév helyett, meg Csepel felé eltérített négyes villamos, mert az Olimpia miatt az amúgy is szükséges beruházásokat végzik el, ugyebár.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No offense, de valahogy csak a 4-6-ra tudtok asszociálni, amikor én főként buszokról beszéltem, lévén azzal közlekedem 90+ %-ban. :) Azt semmiféle csepeli hév vagy metró nem oldja meg. Szinte OFF, de ha Budapesten tényleg lesz olimpia, az országból is elmegyek, nem csak a városból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olimpia? Ne rohogtess B+ egy Hungaroring Forma 1 hetvege vagy egy sziget rendezveny taccsra teszi Budapest egesz kozlekedeset...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jajj, csak meg egy metrot ne. Vagyis de, csak ne ezek csinaljak. Mert egyebkent majd valahol feluton elfogy a penz, aztan a maradek tavon mehetnek a 4-6 -ossal az utasok.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amikor félúton helyett Felcsúton-t olvasok elsőre...
LOL
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tulajdonkeppen a mondattal ugy sincs semmi baj.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 4-6-os utasainak nagy része legalábbis a Blaha és Petőfi híd Budai hídfő között, vagy egyetemre megy vagy épp onnan jön. Goldmannál csordultig szokott lenni a peron emberekkel, alig lehet rajta elférni. A legnagyobb bajom a 4-6-ossal a csövesek, nyáron olyan szag tud rajta lenni, hogy inkább elgyaloglok a 4-es metróig ha van időm.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így van. Akkor van baj, amikor "összeomlik a légihíd", amikor kiesnek a ritmusból.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A következő az már olyan lesz! Mint az Acélbarlangokban (Asimov) leírt expressz járatok :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebből a szempontból négyeshatos úgy a világcsúcs közelében mozog. Csak minden marha a körútan akar közlekedni. Én is, mert pl. 7.->11. kerület között a számtalan útvonal közül az a leggyorsabb, ha "körbe" megyek a villamossal!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vedd úgy, hogy a jelenlegi állapot csak egy tréning, a jövő napjainak sorbanállásaihoz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na ez tényleg szép lesz ha idehaza is idáig fajulnak a dolgok.
--
WP8.x kritika: http://goo.gl/udShvC
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Görbület", vagy "kanyar" lesz az a k-betűs szó. ;) :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Blaha melletti edigitalba nem megyünk személyes átvételre du. 5 és zárás között, mert leszopjuk magunkat akkora a tömeg. Inkább +1 ezres és kihozza a futár.
--
WP8.x kritika: http://goo.gl/udShvC
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni