T és az ADSL mellébeszélés

Minap ügyfélnél kiderül, hogy 6 napja nincs az egyik Internet (ADSL) vonalukon kapcsolat. Magenta szolgáltató, 360-as ADSL modem, Mikrotik router, hetek- hónapok óta működik. Most nem. Nem megy a PPP authorizaciós hiba miatt. Ma beszélt T-vel az ügyintéző azt mondták már jó, biztos sokszor próbálkoztam rosszul! Khmm... nem hinném, hogy a Mikrotikbe beírt név/jelszó változgatna csak úgy... Na mind1. Most sem tudtam kijönni belőle jól, megincs csak én lettem a feketepopó. (Innen már hiába magyarázom ügyfélnek, hogy ilyen nincs! Egy routerben nem változik a jelszó. A nagy T azt mondta akkor az úgy van. bahhhhrgh ...

Hozzászólások

Probald meg a bejelentkezesi metodust valtoztatni a pap/chaprol masra... ( a pontos lehetosegeket most nem tudom megnezni) nehany honapja talalkoztam ilyennel, akkor par napig csak igy tudtam kapcsolodni. Utana helyreallt a rend.

Csak mellékesen a Magenta hozzáállásával kapcsolatban: egyszer volt egy irodánk, ahol ADSL volt, amit egy Linux kezelt. Kb 1 év után (EGY ÉV UTÁN!) egyik reggel nem volt net. Felhívtuk az ügyfélszogálatot, ahol közölték, hogy mivel még soha nem léptünk be, első belépés előtt jelszót kellene változtatni (ezt természetesen megtettük, mikor elkezdtük használni). Nem tudtam meggyőzni a supportost, megvolt a szerződés, tényleg be tudtam lépni azzal a jelszóval, és tényleg tudtam jelszót beállítani, és ismét elindult a net.

Egy év napi használat után... :)

a.