Sky GPS detektor

http://www.sky-gps-detektor.com/ Ki tud róla valamit? ("Fake", nem "fake"...?) Esetleg tapasztalat a gyakorlati működésével kapcsolatban?

Hozzászólások

Otletem sincs mennyire valos vagy mukodokepes viszont a Waze minden teren tokeletes szerintem a trafipaxok (fix es mobil) "ellen". Kozossegi es elore megadott police.hu-s ellenorzesek is fel vannak benne tuntetve. Piroslampaba epitett athajtasfigyelok is regisztralva vannak. stb. Meger egy probat ha meg nem ismered.

Ha ez tényleg havi frissítésű akkor kb semennyire.
Kb ez egy gps amiben havonta aktualizálva vannak azok a pontok amelyekhez ha közelít akkor jelezzen.

- - - - - - - - - - - -
A buszállomás az a hely, ahol a buszok állnak, a taxiállomás az a hely ahol a taxik állnak, az íróasztalomon viszont van egy munkaállomás....
300hsz feletti topicot nem olvasok.

Na az ilyen szarháziakat bebasznám a börtönbe örökre.
Ha működik ez a marhaság, akkor azért, ha nem működik, akkor azért.
Aki megveszi, az szintén mehetne utánuk.

--

nTOMasz
"The hardest thing in this world is to live in it!"

Ilyen az, amikor egy értelmes ötletet marhaságra használnak, majd brutálisan meg is gazdagodnak belőle.

Eredeti ötletet néhány éve olvastam, valami ilyesmiről szólt:
Lenne egy olyan készülék, amely kritikus pontokat a GPS által nyert koordináták alapján előre jelezné az autósnak. Ezen kritikus pontok fák által beárnyékolt sok balesetes kereszteződések, iskoláknál, óvodáknál zebrák, kórházaknál, tűzoltóságoknál parkolást, megállást szigorúan tiltó helyek...

Sajnos úgy látszik a project nem volt levédve, az ötletet ellopták és más célra használják fel.

---
--- A gond akkor van, ha látszólag minden működik. ---
---

Nincs itt semmi uj/ellopott otlet, a legtobb naviban van hasonlo, sokszor allami/rendorsegi tamogatassal.

Sok nyugati orszagban (pl. Anglia) kulon jelzik a traffipaxokat (ki van tablazva, be van vonalkazva a terulet, amit nez), ott persze nem penzbeszedesi okbol ilyen, hanem hogy veszelyes helyen ne menjenek gyorsan.
Oroszorszagban (lehet, hogy csak Moszkva kornyeken, nem emlekszem mar) rendelet van arra, hogy a telepitett kamerak helyeit nyilvanossagra kell hozni, ki is van teve a rendorseg (vagy talan az onkormanyzat) oldalara. Androidra volt is olyan alkalmazas, ami ezeket osszeszedte, es az ismert navik sajat formatumaba konvertalva betette a megfelelo helyre. (iGOval kapcsolatban futottam bele par eve, nemtom letezik-e meg)
A franciaknak nem tetszett a dolog, ott torvenyileg tiltjak a traffipax-tablazatokat, van viszont "veszelyes ut", ami a kamerakon kivul tartalmaz egyebeket is. Ez utobbira szinten van valami tamogatas. Kevesbe hasznos, mert az uthalozat kb. harmada veszelyes.
Ausztraliaban az iskolak kornyeket vedik nagyon, ott ezekre van nyilvanosan elerheto DB, es ez a navikba is bele szokott kerulni.

(egyebkent egy fillert nem adnek ilyen kutyuert, telefonon sokkal praktikusabb, a frissitest is konnyebb megoldani)

--
Hi, welcome to Fight Club.
First of all, how did you hear about us?

De van lenyúlt ötlet, de már nincs meg a forrásom erre. Valami pályázati anyagban volt benne.

Konkrétan elsősorban az iskolák zebráit akarták adatbázisban tárolni, majd nyitottá tenni fejlesztők, gyártók részére.
Aztán az is lehet, hogy pont ezt építették be mindenféle készülékbe, de lám tényleg lehet beteg dologra is használni magát az ötletet.

---
--- A gond akkor van, ha látszólag minden működik. ---
---

Az iGO8-ban mar biztos volt speedcam. A 2006-ban nem vagyok biztos, azzal nem nagyon foglalkoztam (de neten rakeresve volt benne). Korabban is voltak mar navik, es ez elegge "lekerekitett teglatest" kategorias feature, amire mas is rajohetett.

--
Hi, welcome to Fight Club.
First of all, how did you hear about us?

fele ennyiert kapsz navi-t ami tudja ugyanezt es meg navigal is :)

A'rpi

Én tudok egy ingyenes megoldást. Most meg is osztom neked: "Tartsd be a kurva szabályokat, azért vannak!" Azért van valahol sebesség korlát, hogy ott annyival menj, nem azért, hogy pont veled basszanak ki! A lámpán a piros se azért van, hogy átmenj rajta. Nem csak akkor kell betartani ezeket, amikor épp fizethetsz érte, akkor is, amikor senki nem ellenőrzi, de valakit kinyírhatsz... Persze ezt nem lehet megérteni, csak szegény autósokkal akarnak kibaszni a trafikkal. Persze, hogy csak azért...

--
openSUSE 13.1 x86_64

Én szabálykövető vagyok, de ha már mindenhol fényképeznek, szeretném a legjobb formámat adni. Ha már ilyen módon is csorbítják a arcképmásomhoz való jogaimat, legalább szeretnék a felvételeken mindig mosolyogni. :-)

(Egyébként meg, sajnálnék költeni ennyi pénzt, pusztán csak azért, hogy ott ne hajtsak gyorsan, azért is mert manapság már legtöbbször kifejezetten lassan hajtok, - voltam már fejtetőn a biztonsági övemen csüngve a "menyezet" pedig alattam. Az ilyen események, legtöbbször az életben jó tanítómesterek.)

Ja igen, régen nem szoktam már a közlekedésbiztonságtól "levelet" kapni. De a közlekedésben, a mai "zsufis" körülmények között, feledékenységből vagy véletlenül is előfordulhat sokminden. Többek között, mert az ember "fogyatékos lény", ha rendkívüli körülmények között, sok tényezőt kell folyamatosan figyelnie. A közúti közlekedés manapság már nem csak "veszélyes üzem", de néhol egyenesen katasztrófa-helyzet. Akkor is ha görcsösen "akarsz" szabályos lenni. Tehát szerintem egy ilyet "tudó" készülék vagy szoftver, - ha nem is éppen ez, - segítheti a fix telepítésű trafik tulajdonképpeni célját. Én támogatandónak tartom az autósoknál az ilyen információval való folyamatos ellátást, ha az megbízhatóan történik. Jobb tudni, - valós időben történő figyelmeztetéssel is, - előre, hol vannak a közlekedés neuralgikus ponjai. A fix trafi-telepítések pedig mindig utalhatnak rá. Ezért is, nem venném egy kalap alá, a radarjelzőkkel. Egyébként túl vagyok már régen az egymillió kilóméteren, és soha nem használtam ilyet. (Pluszbevételt sem kellet sokszor "okoznom" az államkassza felé.)

Persze, ha a trafi-telepítésének alapvető célja, és a kijelölt helyei a közbiztonság, azaz az államkassza, plusz bevételekkel való ellátása lenne, akkor más a helyzet. De a fix trafiknál biztosan nem "játszik" ez a tényező. Kiváncsiságom azért van a véleményekre. Ezt a szálat, egy ilyen eszköz egyáltalán lehetséges és megbízható kivitelezésén túl, azaz egyáltalán létezhet-e, ezért is indítottam.

igazad is lenne, ha nem Mo-n lennenk, ahol sportot uznek abbol, hogy 1-1 utfelujitas vagy epitkezes utan "veletlen" ottfelejtik a bokor mogott a 30-as tablat a fouton, aztan beallnak moge a traffival kaszalni... vagy amikor a koruton direkt ugy allitjak be a lampakat hogy mindig pont akkor valt amikor odaersz (foleg ha betartod a sebessegkorlatot).

A'rpi

Ez a gyakorlat Budapesten rengeteg helyen tetten érhető, messze nem csak a nagykörúton, Elsőként indulva, elérve gyorsan elérve a megengedett tempót lehetsz első a következő pirosnál is, és nincs mindenhol villamos, amihez deklaráltan igazították.

Tapasztalataim szerint főleg a bevezető utak külső kerületi szakaszain jellemző ez, gyanítom azért, hogy kicsit terítse a dugót, ne a belváros mellett legyen teljesen tarthatatlan (Az más kérdés, hogy mondjuk ezt elég lenne csúcsidőben játszani), de előfordul máshol is bőven.

Akkor se tartják be a 30-at, ha nem bokor mögött van. Ha nincs trafi, akkor leszarják! Ahogy a zebrát is leszarják. (sőt még meg is sértődik, ha valaki meg mer állni előtte, hogy átmehess gyalog) Attól persze még a kurva anyját, hogy oda áll be a gyökér méregetni. De attól még indokolt helyen (iskola, játszótér környéke) be kéne tartani.

--
openSUSE 13.1 x86_64

A weblap bőven alatta van a szintnek, szóval kamu :D

Mennyiség
Árak
1 db -39.990 Ft
2 db -39.490 Ft
3 db -38.990 Ft

Ha 3-at veszel, akkor olcsóbb mintha 1-et vennél :D
-------------------------
Dropbox refer - mert kell a hely: https://db.tt/V3RtXWLl
neut @ présház

A mai hírlevél: (Javul a komolyság-együttható!)

"A Sky 10 minden Magyarországon használt traffipaxot képes jelezni
(a legújabbakat is).

Most hármas garanciával adjuk:

1. Legjobb ár garancia, azaz biztosítunk, hogy Magyarországon nálunk tudod beszerezni a legkedvezőbb áron.
2. 1 év teljes körű garancia.
3. 20 nap visszavásárlási garancia.

Most 49.990 Ft helyett mindössze 19.990 Ft-ért!"

Svédországban állami szinten űzik ezt. A fix traffik előtt mindig ki van táblázva, hogy lassíts, kamera.
Nem néztem statisztikát de nem hiszem, hogy olyan sok halálos baleset lenne. Igaz olyan terepen megtanulnak vezetni az emberek, na meg a Volvo... :)

Bár itt a balkánon ez tényleg nem működne.