Telenor ügyfélszolgálat és nyilatkozat.

Fórumok

Sziasztok!

Második napja telefonon elérhetetlenek, online nem lehet bejelentkezni az ügyféloldalukra és ha ma nem nyilatkozik a párom, hogy nem kér tarifaemelést akkor a hátralévő egy év hűségszerződésében tízezrekkel többet kell fizetnünk ugyanazért.
Ma megpróbálunk beférni több ügyfélszolgálati irodájukba is, de más ötletünk nincs.

Van valami ötletetek vagy tuti tippetek, hogy hogy lehetne elérni a céget?

Oli

Hozzászólások

Próbálkozz valamikor éjfél előtt a weben. Komolyan mondom, ui. 2 körül nem bírtam aludni, és megnéztem, hogy sikerül-e az a login, ami a nap folyamán nem, és violá volt.

Annyira elérhetetlenek, hogy ennek kell hogy folytatása legyen.
Panasz a hírközlési hatóság felé esetleg a fogyasztóvédelemhez is.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox

A fiam a Telenor honlapján az "Ügyintézés" menüpontban, pár perccel ezelőtt, tudott üzenetet hagyni. Megadta az adatait és kapott visszaigazoló levelet is.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox