Fórumok
Sziasztok!
Második napja telefonon elérhetetlenek, online nem lehet bejelentkezni az ügyféloldalukra és ha ma nem nyilatkozik a párom, hogy nem kér tarifaemelést akkor a hátralévő egy év hűségszerződésében tízezrekkel többet kell fizetnünk ugyanazért.
Ma megpróbálunk beférni több ügyfélszolgálati irodájukba is, de más ötletünk nincs.
Van valami ötletetek vagy tuti tippetek, hogy hogy lehetne elérni a céget?
Oli
Hozzászólások
Próbálkozz valamikor éjfél előtt a weben. Komolyan mondom, ui. 2 körül nem bírtam aludni, és megnéztem, hogy sikerül-e az a login, ami a nap folyamán nem, és violá volt.
Annyira elérhetetlenek, hogy ennek kell hogy folytatása legyen.
Panasz a hírközlési hatóság felé esetleg a fogyasztóvédelemhez is.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
A fiam a Telenor honlapján az "Ügyintézés" menüpontban, pár perccel ezelőtt, tudott üzenetet hagyni. Megadta az adatait és kapott visszaigazoló levelet is.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox
https://online.telenor.hu/maintenance/index.html
:D
---
Referrall https://goo.gl/7S2vlp (koding) | https://goo.gl/muWzKz (digitalocean)
Hivd fel oket, a 6-2 -es menupontban visszahivast lehet kerni, addig nem csinalnak semmit, ha idoben jelzed a visszahivasi kerelmedet.
--
Blog | @hron84
Üzemeltető macik
A 1220 tegnap ki sem csengett. :-(
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox