Aki Észak-Dunántúlon tegnap este órákat baszott el azzal, hogy elromlottnak hitt SIM kártyáját rakosgatta egyik telefonból a másikba, mert nem kapott _semmilyen_ - se 2G, se 3G, se 4G - hálózatot (és a segélyhívások sem mentek) és a telefonok hibajelzése SIM hibára utalt, az ne fusson az ügyfélszolgálatba. Nem az eszközében volt a hiba.
Ugyan nem verte a szolgáltató nagy dobra, de a Facebook-on egy rövid közleményben tudatta, hogy a hiba náluk volt. Hogy ezt a !Facebook-huszároknak miért áttételesen kell megtudniuk, hogy ez az infó miért nem szerepel a Telenor weboldalán egy jól látható helyen, hogy miért nincs 2014-ben egy szolgáltatónak olyan weboldala, ahol valósidőben megnézhető a szolgáltatásainak éppen aktuális állapota, az pedig legyen költő kérdés.
Hozzászólások
>miért nincs 2014-ben
Trackback: Hungarian comments_per_page Portal
A telenor, meg amúgy az összes mobil szolgáltató szarja össze magát. Nekem ne reklámozzanak LTE meg 18g hálózatot, amikor vannak olyan helyek, ahonnan telefonálni sem lehet.
Nem lakok olyan eldugott helyen (győr és móvár között, nincsenek hegyek), de mind a telenoros, mind a t-mobilos kártyámon általában: no service, meg emergency calls only.
És azért ne reklámozzák az LTE-t, mert létezik olyan hely, ahol nem működik?
Kb. mintha azt mondanád, hogy ne reklámozzák az USA-ban a netflixet, mert Magyarországon nem elérhető.
Troll. Azért a szövegkörnyezetből ki lehetett venni, h a *jelenlegi* *mo-i* szolgáltatókra panaszkodik. Persze lehet ma én vagyok empatikusabb hangulatban a szokottnál.
A példa lehet, hogy túlzó, de én például olyan helyen lakom, ahol van LTE, engem pl. érinthet a reklám.
>empatikusabb
ironikusabb
Nem. Azért ne reklámozzák az LTE-t, mert ugyanazon piacon vannak helyek, ahol alapszintű szolgáltatás sem megy. A Te példáddal élve (bár nem lesz tökéletes) ne reklámozzon Netflixet az USA-ban, amíg a szolgáltatóknak ratyi a sávszéle egyszerű böngészéshez is az USA-ban.
------------------------
Everyone is a winner*
#define "alapszintű szolgáltatás" illetve #define "nem megy" Erdőt-hegyet-völgyet járva elég sok hely van (és lesz is), ahol semmilyen, földfelszíni bázisállomásokra épülő mobiltelefon-hálózat sem érhető el - sőt előfordul nem egy olyan völgy, ahol műholdas szolgáltatóknak sincs lefedettsége.
A te gondolatmeneted alapján a DVB-T szolgáltatás sem reklámozható, hiszen az "alap" csomag vételi lehetősége sem 100%-os az ország területén - és nem is lesz az.
Ugyancsak nem reklámozható például a MÁV InterCity szolgáltatása, hiszen van, ahol vonat sem jár...
:-P
Ha a hegy nem megy Mohamedhez...
De hogy konstruktív legyek: Ha T és Telenor no service, de emergency van, akkor kizárásos alapon a Vodának kell adnia a hálózatot. Fogod, beállítasz egy "call forward on not reachable"-t egy vodás, vagy ad absurdum egy vezetékes számra.
Mert az magatol ertetodik, hogy az embernek legyen tobb elofizetese. (nem)
Szolgáltatóváltás? Akár számhordozással?
Amit írtam az egy lehetséges megoldás. Meg az is egy, hogy kijárja a T*-nél, hogy adjanak neki rendes lefedettséget.
Az a baj, hogy ezeknek a dolgoknak borsos anyagi vonzatuk is van... Nem olyan egyszerűek ezek a váltások.
"call forward on not reachable" -t hogyan állítod be, ha "No service"?
Gondolom, nem mindig otthon ül.
Nekem az szokott tetszeni a Telekomnál (ott legalábbis biztosan, a többivel nincs tapasztalatom,) amikor van minimum 3G akkor a hanghívások neten mennek. De a rendszer nem nézi, hogy az net milyen minőségű így előfordulhat, hogy a szolgáltatás rosszabb minőségű lesz mint alap hanghívás esetén. Illetve igen rosszul kezeli le a mozgást. Kocsiból telefonálva sok esetben borítékolható valamilyen minőségromlás...
- - - - - - - - - - - -
Magyar égre, magyar ufót.
300hsz feletti topicot nem olvasok.
"amikor van minimum 3G akkor a hanghívások neten mennek"
Ebből egy mukkot sem értek. Költséghatékonysági okokból a TDM-et szerintem már minden operátor kidobta, így a 2G biztosan IP-n megy. A 3G vagy ATM-en megy, ami biztosítja az erőforrásokat, vagy költséghatékonyság miatt ott is áttértek IP-re (all-IP). IP-n viszont nem lehetnek erőforrásgondok, mivel nincs az a ratyi szolgáltató Európában, aki a media gateway-ein ne figyelné a csomagvesztést RTCP-vel vagy legalább az adott linken a hívások számát. Így nem fogja a hívást túlzsúfolt csatornán küldeni.
A mozgásra azt javaslom, hogy valami jól megépített kocsival tedd, ne Faraday-kalitkában ülj. Egy kabrió vagy Trabant pont a 21.sz. kommunikációs igényeihez lett tervezve. :)
Melyik részét nem érted? :)
Arra alkalmas készülék esetén ha van net, és te hívod Mancikát, akkor az neten fog menni, mint a Skype, vagy a Viber. Ha nincs net, akkor megy majd normális hanghívásként.
- - - - - - - - - - - -
Magyar égre, magyar ufót.
300hsz feletti topicot nem olvasok.
s/net/3G/g _és_ a 3G alatt lehet ATM _is_ meg IP _is_. Ha nincs 3G, akkor a hanghívás 2G-n megy, ami alatt IP van.
A "neten megy" kicsit zavaros, hiszen minden hívás a neten megy manapság. De most már sejtem, mire gondoltál.
Nem értek ehhez, és kb amíg nem szükséges nem is akarok.
De arra gondoltam amikor ezt dobálja a telefon hívásindításnál:
http://mobilarena.hu/dl/upc/2014-10/377312_screenshot_2014-10-23-15-01-…
Nagyjából tudom, hogy hol nem szabad munkába menet hívást kezdeményezni, de olyan nem felhasználóbarát jelenség ez a gyakorisága miatt.
- - - - - - - - - - - -
Magyar égre, magyar ufót.
300hsz feletti topicot nem olvasok.
Ennél jobbat mondok. Asszony szülővárosának körzetének nincs út, vasút meg hasonló folyamatos anyagból (pl. rézkábel vagy üvegszál) álló kapcsolata a világ többi részével. Gyakorlatilag van pár város, amik között van út, meg villanydrót meg ez az, aztán őserdő, aztán pár száz kilométerrel odébb a világ többi része.
Broadband, mint olyan, nem létezik. Van persze rádiós kapcsolat, meg műhold, bizonyára, de akárhogyan kapcsolódik az ember a netre, lassú.
Na itt, valakinek az a briliáns ötlete támad, hogy kiépítik a 4G infrastruktúrát (úgy hallottam, elég drága ez mindenhol).
Így pl. asszony telefonja bejelenti, hogy 4G, jó térerő, és a speedtest kihoz 30 kilobitet.
Rokonok különféle 4G-s eszközeit is néztem, a legjobb majdnem 1 megabit volt.
Egyébként Magyarországon még egész jó a lefedettség.
Angliában (ahol most élek), ott nem csak az az alap, hogy autópályán, vonatúton az idő nagy részében nincs semmilyen kapcsolat (vidéket, erdőt mezőt nem is mondom), hanem még a nagyvárosokban is vannak olyan foltok, ahol semmi sincs, vagy mondjuk hang van de adat nincs.
Oké, azért ne a britekhez hasonlítsuk már magunkat! Egy olyan országhoz, ahol a lakosság nagy része még a Vaslédi idejéből örökölt nyomorra épített gazdaságban él, 12000 Font/évi fizetésből tengődnek, a házak falán átfúj a szél, nincs használható egészségügyi ellátás, 18 évesen hitelre vett Vauxhall Astra hitelét újrahitelezve nyögik 38 évesen is. Ehhez képest Őrmezőn a 9. emeleten hőszigetelt panelban lakni és pár éves Dacia Logant hajtani maga az úri luxus. Only fools and horses...
Sok igazság van abban, amit írsz. Mondjuk a használt autók éppen bagóért mennek, de ez ettől független.
A magyar mobil lefedettség és jellemző internet sávszélesség tapasztalatom szerint nagyon jó, és úgy hallottam, hogy sok olyan fejlett ország van, ahol messze nincs olyan infrastruktúra, mint otthon. (Jellemzően nagy országokban nem éri meg mindenhol mindent lefedni drágán).
Bezzeg a skandinávok...
"If I had six hours to chop down a tree, I'd spend the first four hours sharpening the axe."
Nem az LTE nem működik, hanem telefonálni nem lehet, mert nincs térerő. Szóval, amig a mobiltelefon alapfunkcióját (telefonálás) kiszolgáló hálózatot nem fejlesztik, addig is rakják bele az LTE hálózatukba.
samefag trinity pls go
ehhez a bp-i vodafone userek eléggé hozzá vannak szokva sajnos
s/bp-i//g
:)
+1
Ne tekintsük már a facsét virtuális információs közműnek, hogy ha oda kifosunk valamit, akkor az mindenkihez eljut. Pláne ne egy szolgáltató, cég, stb. viszonyuljon így a dolgokhoz. Ha van hivatalos weboldala, vegye a fáradságot, és ott is nyújtson tájékoztatást. Sőt, egyből ott tegye meg.
--------------------------
Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.
"Tisztelt ügyfelünk! Hálózati probléma miatt ezt a weboldalt Ön most nem tudja elérni!"
Ma már ez nem indok. Minden valamirevaló városban minden szórakozóhelyen, kocsmában, étteremben, vizeldében, uram bocsá' az utcán és az emberek otthonában van WiFi-s internet.
--
trey @ gépház
Az "irónia" táján kerested már? :-P
Azért mekkorát léptünk előre az ügyfélszolgálaton kifüggesztett hirdetményhez képest. El sem merem képzelni mi lesz itt 10 év múlva! Lehet akkor már SMS -t is tud majd a szolgáltató ilyen esetben küldeni. Vajon lesz akkor még SMS képes telefon? :)
de hogy küld sms-t ha a hálózat degradálódott? (wait)
--
>'The time has come,' the Walrus said<
Először: ott volt a mosoly a végén.
Másodszor: 2-3 órával a probléma után írtak a facebook -ra, így talán egy utólagos SMS is beleférhetett volna.
Harmadszor: szinte minden szolgáltatóra jellemző, hogy szerződés kötéskor elkérik még az anyád telefonszámát is, de ezeket az információkat csak a marketingre, illetve behajtásra használják. Amikor meg tájékoztatni kellene az ügyfelet, hirdetményt függesztenek ki az ügyfélszoláglati irodán, vagy posztolnak a Facebook -ra.
Én a T -vel futottam bele, hogy elment a kábelnet + IPTV + minden. Mivel ~2 hónapja vagyok náluk ügyfél, és túl vagyok már egy IPTV doboz cserén, gondoltam felhívom őket, csak hogy tudjam kinél van a hiba. 45 -perc után sikerült telefonon élőlénnyel beszélnem, aki tájékoztatott, hogy tervezett leállás van a körzetben 00-06 óráig. Természetesen erről a honlapjukon tájékoztattak. Megvan nekik a telefonszámomtól az email címemen át minden élérhetőségem, de még egy postagalambra sem futotta. Szar ügy amikor egy internet szolgáltatónak nem telik email -re sem. Igaz, nem sokat változtatott volna a dolgokon, ha előre szólnak, de a gesztus azért beszédes.
Igyekszem az elvárásoknak megfelelően hálás lenni, hogy az ügyfelük lehetek.
Teljes mértékben egyetértek veled, én is poénra vettem bár nem tettem nyilvánvalóvá :) telenoros lévén engem is érintett az ügy, bár egyre inkább úgy érzem, a balkáni hozzáállás az élet minden területén alapértelmezett lesz Magyarországon..
--
>'The time has come,' the Walrus said<
Kicsit a lenyeghez visszaterve, van meg mas is, akinek meg mindig nem csatlakozk(vasarnap este)? Thx.
Upd:ki/bekapcs megoldotta
Nekem már vasárnap reggelre "magától" jó lett. Ha még mindig nem megy, akkor a Facebook-on (link a témanyitóban) keresd a Telenor-t privátban (számod add meg) és kivizsgálják.
--
trey @ gépház
A legtöbb nagy szolgáltató külön status oldalt üzemeltet erre. Sok helyen erre a függetlenül elérhető twittert használják. Azonban ismerve az általános magyar ügyfél intelligenciát, és a facebook felhasználást, talán ezzel érték el a legjobb eredményt. Trey, megszívtad, nem simulsz a tömegbe.
Én megtaláltam az infót. A hiba jelentkezése __után__ 2 órával tették ki a Facebookra. Ne bohóckodjunk már. Az ügyeletes az X Faktort nézte?
A ___facebookosok___ közül számos reklamált, hogy a weboldaluk főoldalára kellene kiírni, ha probléma van, nem a Facebookra. És valóban. Nem az a baja az embernek, hogy hiba van. Az előfordul bárhol. Az, hogy az infókat össze kell guberálni. Ha a Facebookon közölnek ilyen fontos infókat, akkor pedig jelezzék a weboldalokon, hogy a szolgáltatással kapcsolatot problémákat a Facebook-on jelezzük.
Olvasd el a kommenteket.
--
trey @ gépház
Olvastam, még éjjel, mivel átvették a nagyobb lapok a hírt a fb post alapján. Láttam a hozzászólásokat is. Egy jutott róla eszembe: a jóhoz könnyű hozzászokni, ha havonta lenne, ekkora felháborodás se lenne.
Ettől függetlenül kitehetné a weboldalára. Azonban ehhez át kellene először tervezni. Kellene egy Karbantartás/Hibaértesítő menü meg egy felbukkanó üzenet, jelentős hiba esetén. Egyik sem "marketing" szempont. Főleg hogy 3-4 évente ha van ilyen.
A jelenlegire valami felugró ablakban tehette volna ki..
Minimum 2 óra lag volt. De az is lehet, hogy 3.
--
trey @ gépház
>A hiba jelentkezése __után__ tették ki a Facebookra.
A rohadékok! Nemigazmá' hogy _________előtte_________ nemlehete kitennie e!!!11444
DIKK
^Peti, te vagy?
--
trey @ gépház
Rossz cuccot hozhatott neki a dealer, ennyire alacsony színvonalat még nem tolt :D
A Telenornál az normális, megszokott, hogy az SMS-ek 50-130 perc között érkeznek meg a küldéstől számítva?
Nem Kambodzsába, hanem ide, a szomszéd utcába, vagy a netbankoktól.
szerintem az esetek többségében 1-2 percen belül megvan, de semmi garancia nincsen a kézbesítésre. (és csak a kézbesítettet számlázzák)
De, van. 72 ora. Teny, hogy ezt evekkel ezelott hallottam Telenoros rendszergazdaktol.
Ezek szerint normális, csak én vagyok máshoz szokva. :)
Kár, hogy az OTPDirekt pl. csak 5 percig érvényes SMS-t küld, amit a Telenor 50 perc múlva kézbesít.
Más ismerősöm a K&H SMS-ére várt szintén Telenorral 2 órát, mire bankolni tudott.
Az is ciki, amikor 20 órakor nem akarok már telefonhívással zavarni egy ismerőst, ezért SMS-t küldök neki, amit Ő 22h után kap meg...
Várom már a XXII. századot, amikor a technika és a szolgáltatások színvonala utoléri majd a felhasználói igényeket...
Ez nem minden esetben a mobilszolgáltató hibája. Nekem más pénzügyi szolgáltatóval (bank) sikerült ezt egyszer tesztelnem 2 külön előfizetésre, 2 külön accountról.
Ez viszont sajnos más mobilszolgáltatónál is előfordul, nem egyedi eset...
N*100 banki SMS-t kaptam mát Telenor hálózaton, de talán ha 1-szer fordult elő, hogy fél percen belül nem jött meg. Általában pár másodperc alatt meg szokott jönni.
Már elnézést,de ferdítés amit leírsz, mert azt sugalja, anélkül hogy tudnád hogy a Telenor a hibás? Kizárta a banki oldali hibát is:
szóval banki sms-ed egy telenoros előfizetésre későn érkezett, ebből számodra miért egyértelmű hogy ez a telenor hibája?
miért nem azt írtad hogy: "Kár, hogy az OTPDirekt pl. csak 5 percig érvényes SMS-t küld a mobilomra, azt is 50 perces késéssel"??
Elvétve van csak hogy későn jön meg az sms, én mkb-s vagyok és telenoros, de kb 5-6 eset volt ilyen az elmúlt 10 évben.
üdv
an-dee
OTP-s és Vodafone-os vagyok, az elmúlt 10 évben 0 ilyen eset volt. Google mondjuk küldött megerősítő sms-t 2 perces késéssel, de az nem volt durva.
--
Fontos! Ha berágok, nem feltétlen személyed ellen szól...
openSUSE 13.1 x86_64
Nekem a Google-lel van rossz tapasztalatom. Az MS vagy a Raiffeisen mindig azonnal küld SMS-t. (Mobil operátor: T-kom.)
--
http://naszta.hu
Kiemelem a hsz.-omból mindhárom ferdítést a kedvedért, ne ragadj ki egyet közülük, kérlek:
OTPDirekt [...] SMS [...] 50 perc múlva...
K&H SMS-ére várt [...] 2 órát...
ismerős[nek] SMS [...] 2 óra múlva [a szomszéd utcába]
De említhetném még pl. a Magyar Államkincstártól kapott 3 db egymás után küldött SMS 10 órás időeltérését is...
Nem tudom, hogy a Telenor a hibás. Azt tudom, hogy 1 hónapja van közöm a Telenorhoz, előtte 15-20 évig Westel 450, Westel 900, Westel, majd T-*-s lettem.
A felsorolt SMS küldéssel kapcsolatos észrevételeim az elmúlt 1 hónapra datálódnak.
Te milyen következtetést vonnál le a helyemben hasonló helyzetben?
(Ne válaszolj, nem akarok vitatkozni. Az üzenet elküldése előtt is sokáig hezitáltam, mert semmi értelme az egész beszélgetésnek, de mivel ferdítéssel vádoltál, muszáj volt válaszolnom.)
Szerk.:
Nem állítotttam, hogy egyetlen Telenoros előfizetésről van szó, épp ellenkezőleg!
Sehol nem írtam, hogy egyértelműen a Telenor a hibás. Kérdeztem, hogy ez norrmális-e, másnál is előforduló jelenség-e!? Néhányan (köztük Te is) megerősítették, hogy igen.
Kár, hogy az OTPDirekt pl. csak 5 percig érvényes SMS-t küld a mobilomra, azt is 50 perces késéssel.
Kár, hogy a K&H nem tudom mennyi ideig érvényes SMS-t küld, azt is több, mint 2 órás késéssel.
Kár, hogy az este 8h-kor küldött SMS-emet este 8h-kor elküldve este 10h után kapja meg lányom tanítónője a szomszéd utcában.
Kár, hogy a Magyar Államkincstár a 3 db egymással összefüggő SMS-ét 16h-kor, 17h után, a harmadikat pedig másnap hajnali 2-kor küldi el.
Folytassam? :) Nem fogom...
Azt ugye tudjátok, hogy az SMS-re nincs garancia, hogy egyáltalán megtörténik a kézbesítés, és hogy mikor.
Az, hogy általában azonnal sikeres, az klassz, de csak szerencse.
Inkább tapasztaltam, mint tudtam.
Szerintem lehet, hogy nem tudtam, de bízom benne, hogy fogalmam sem volt róla! :)
En speciel tudtam, es ezert kulon jo, hogy van par mobilbank, ami ezt hasznalja (ugye az otp itt is elhangzott).
Más megoldást, ami elterjedt eszközre épül, tudsz mondani?
1. USB-s kártyaolvasó, Windóz, meg otthonról bankolás.
2. személyes ügyintézés.
Mindkettő röhej kategória.
A kártyaolvasó+smartcard nem rossz, sőt. De az "elterjedt" kitételnek nem felel meg - és a support költsége is jóval magasabb - a korlátozott használhatóságról (kártyaolvasó+driver, aláíróeszközhöz tartozó sw platformfüggése, stb.) nem is beszélve. Hogy hasznáűlnád pl. tabletről a netbankot...?
Itt a németeknél a comdirectnél pl van úgynevezett PhotoTAN. Okostelefonon van egy olvasó applikáció, először aktiválnod kell és párosítani a bankszámláddal, utána minden megerősítést kérő műveletnél használhatod SMS helyett.
Egy QR kódhoz hasonló de színes ábrát jelenít meg az online felület, ezt kell mobilapplikációnak "megmutatni" amiből generál egy hatjegyű számot a telefonodon, ezt bepötyögöd és kész.
mobiltelefonodra app, amit egyszer aktiválni kell, utána pedig a begépelt kódra válaszul ad egy egyszer használatos azonosítót, amit aztán a weboldal elkér és ellenőriz.
Vagy ugyanezt egy, a bank által adott kis eszközzel
Mondjuk mobilra telepíthető SecurID vagy kézbe adott token. Vagy valami hasonló? Milyen telefonokon működik? Ki viseli a költségeket? Mi van a frissítésekkel, eszközök letiltásával, stb. Nem egyszerű, nem olcsó, pláne akkor, ha a potenciális felhasználók számát és tanulási hajlandóságát hozzáveszem.
Nem teljesen értem. Most én találjam ki, hogy egy banknak mit kellene csinálnia?
Kézbe adott tokent 2 ország 3 bankjától láttam eddig a kezemben. Mindhárom ingyen volt (vagyis a bank viselte a költséget. Nem, nincs számlavezetési díj).
Mobil app? Mire szokás készíteni? Android, iOS. Vagy nem értem a kérdést.
Frissítések, eszközök letiltása stb -> nézd meg, hogy csinálja a google authenticator. Szerintem legyen ugyanúgy, és az jó lesz.
Mobil webes appból egyet ismerek (Android és iOS), az nem pont úgy csinálja, mint a google auth, nem QR kódot kell beolvasni, hanem megadod a telefonszámod és egy SMS-t küld egy kóddal. Aztán onnantól hasonlóan megy. Egy helyen lehet (csak az utolsó telepítés kódjait fogadja el), 6 jegyű pin kell a kód generálásához.
A fent említett tokeneket jópár ezren használják, a bankok összes webbankoló ügyfele.
Nem tudom, egyszerű-e, olcsó-e, de ez nem is volt feltétel.
Annyit kérdeztél, hogy elterjedt eszközre épüljön. Ezek elterjedt eszközök.
Anno a "vasaló" elterjedt eszköz volt a kártyaelfogadáshoz. Nálunk nem lett az, mert később vágtunk bele a nagymérvű kártyázásba, úgyhogy itthon az online elfogadás lett a "szokásos", az terjedt el.
Itthon az SMS olcsóbb (és ráterhelhető az üf.-re), ráadásul plusz eszköz nélkül (mobiltelefon több van, mint ember) használható, a bankoknak a terhelési- és egyéb értesítések miatt az infrastruktúra adott, ráadásul a rövid szöveges üzenetek népszerűsége, használatuk elterjedtsége is igen magas - nem tudom, a tokent osztogató bankok hazájában ezek a dolgok hogyan állnak? Egyébként ha jól emlékszem, itthon is próbálkozott az egyik bank azzal, hogy chipkártya+kártyaolvasó kell a netbankhoz, de nem lett átütő siker, hogy finoman fogalmazzak. (nagyon nem terjedt el...)
Android, iOS - ez kettő darab mobiltelefonon is előforduló OS. De az emberek jelentős része(!) nem ilyen telefont használ jelenleg. Velük mi lesz? Manapság _még_ az SMS a legnagyobb közös osztó, ez fedi le az ügyfelek szinte teljes körét (van, akinek nincs mobilja/nem használja/nem tudja használni, de ez a kör egyéb eszközhöz is vélhetően hasonlóan viszonyulna).
Azt ugye tudjátok, hogy az SMS sem garancia arra, hogy megtörtént a tranzakció? :D
(van egy benzinkutas ismerősöm, tudna erről mesélni...)
"If I had six hours to chop down a tree, I'd spend the first four hours sharpening the axe."
kicsit off topic de jo sztori.
hat egy idoben az o2 irelandbol nem lehetett sms-t kuldeni a t-mobile hungary-re. es az ugyfelszolgalatokon, mert mindkettot hivogattam egymasra mutogattak, hogy nem irjak ala a peering agreementet.
Nekem is volt hasonló, már nem emlékszem, hogy melyik országból valamelyik magyar szolgáltatóhoz. A kettő között nem ment egyáltalán az sms. Az ügyfélszolgálatot felhívva azt mondták, minden rendben, mennie kell.
Soha nem lett jó. Aztán elköltöztem :-)
a netbank verziót azért megnézném a netbank oldalról is ... OTP előszeretettel szokott késni az smsekkel :)
A Telenor soha semmiben, senkivel szemben sincs a helyzet magaslatán. Ezt a saját, illetve a TH bejegyzések utáni tapasztalataimra alapozom.
[ offtopic ]
sok evvel ezelott meg pannonoskent volt lehetoseg arra, hogy egy pannonos emailcimre (telszam@pgsm.hu) kuldott email smskent jojjon a telomra.
most atbongeszve a telenor.hu-t nem talaltam ilyesmit.
elneztem vmit vagy tenyleg megszunt egy ilyen lehetoseg a telenornal?
koszi
Ez engem is érdekelne, de az ügyfélszolgálatot nem mertem felhívni. :)
Pannon mobil posta volt a neve
Köszi, így már könnyű volt megtalálni.
Íme
A Telenor Stúdió szolgáltatások 2014. november 11-től már nem rendelhetők meg. Amennyiben korábban aktiválásra került előfizetéseden az SMS vagy E-mail Stúdió, akkor azokat változatlan feltételekkel használhatod tovább.
valami csak van helyette...
vagy marad a PUSH mail ami külföldről szívás...
Mi az a PUSH mail?
nagyon leegyszerűsítve kb olyan, hogy nem kell poll-oznod a mailboxodat, h jött-e újabb leveled, hanem
a server küld egy üzenetet, hogy valami változott és csatlakozz fel.