- AiRLAC blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Hali,
Csak fel lett pimpelve, vagy javítottak is rajta?
Tudja-e már ezeket?
- több csapattag együtt mozgatása
- előre mutatja, hogy a rendelkezésre álló akcióponttal meddig jut kari, vagy szívni kell, mint az eredeti verzióban, hogy ha rosszul tippelt az ember, akkor a kari állt hülyén a mező közepén a homlokára rajzolt céltáblával
Dosbox-ban szoktam tolni az eredetit és elképesztő, hogy mennyire primitív a kezelése a későbbi játkékohoz képest.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Előbbit nem, utóbbit igen.
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Differences_to_X-COM_(OpenXcom): http://goo.gl/1tfUvk
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
" ha rosszul tippelt az ember"
Miert kene tippelni? Tok pontosan ki lehet szamolni, mennyi TU mire eleg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én eleve legalább egy Auto reserve-l megyek mindenhova, szépen apránként :) Füstgránát a nagy barátom :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A füstgránát szívás, mert nem csak, hogy a saját láthatóságodat csökkenti, de ráadásul kábulgatnak benne a katonák, így sokáig nem érdemes benne ácsorogtatni őket.
Az auto reserve sem teljesen jó megoldás, max akkor, ha figyelembe veszed, hogy fenn kell tartani 2-3 időegységet a lépés végi guggolásra (kisebb célpont + pontosabb célzás) ;).
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok olyan küldetés van ahol egyből lőnek ahogy kilépsz a rámpára, nehéz ezzel mit kezdeni füstgránát nélkül :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még megmozdulni sem kell, már lőnek. Ezért szemét az eredeti X-Com :)
Az Új XCOM pedig egy eléggé hű átirat, bár én hiányolom a több bázis kezelését stb. Nagyon a tactical shooter felé ment el a dolog, a stratégia kimerül abban, hogy megválaszold a "mit tudsz kihozni ebből a kevés pénzből" dolgot, de amúgy eléggé lineáris.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
No igen, ott nincs nagyon más választás :D
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kell várni egy kört, akkor talán lemozognak egy kis TU-t a kis zöld emberkék. Meg a füst is szétterjed kicsit.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagy túróst, legjobb esetben az egyik sectoid a legelső küldetésen az első idegen körben pont azt a katonádat fogja elmekontrollálni vagy pánikba ejteni, aki a csőre töltött rakétavetőt vagy a robbanófejes automata löveget szorongatja, és csurig van időegységekkel ;)
Asszem a hosszú hétvégén játszok egy kis X-Comot :D
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát igen, az X-Com már csak ilyen, rengeteg lehetőséged van, egyik jobb, mint a másik =)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ebben már külön gombbal tudsz tartalékolni guggolásra (forgásra meg biztos nem.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, van külön gomb a guggolásra tartalékoláshoz is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oh valóban, már látom! Nagyon ügyesek, annyira jól beleintegrálták az "eszköztárba", hogy észre se vettem, hogy 2 gombbal több van!
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A ket plusz gomb mar a terror from the deep-ben is megvolt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És még azt hittem, kívülről-belülről ismerem a két játékot :(
Igaz, a TFTD-vel keveset játszottam, mert rettenetesen hosszúak lettek benne a küldetések, nem beszélve arról, hogy mennyivel nehezebb lett már az alap X-Com nehézséghez képest is.
----------------------------------------------------------
"One should strive to achieve; not sit in bitter regret."
www.xonotic.org
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, a TFTD-ben alighanem mar mukodott a nehezsegi szint beallitas, ami az enemy unknown-ban el volt rontva. Amugy tobb helyen nem csak a nehezseggel, de a tervezesi problemakkal is kuzdeni kellett, idegolo volt peldaul a bazisokban egy helyben allo lobster man-eket megkeresni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezer hala! Vegre egy normalisan mukodo verzio :)
Probaltam mar a Gol verziot, XP verziot, Dosboxban mindenfelet, mindegyikkel volt valami gond, foleg a sebesseggel, iranyithatosaggal.
Ez vegre olyan, mint az eredeti es ugyanugy mukodik, +par kenyelmi funkcio, pl. az "eladasra gyartas". Nagyon jo :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni